New 2017 Honda CR-V For Sale Near Fort Smith, AR

Picture of 2017 Honda CR-V EX AWD

Filter Results

listings
2014 Honda CR-V EX-L w/ Nav Review
by Tacosell

Basic Transportation

This CRV made a good $327lease. When its over I will have 32K on it and get the 2017 version. Its the wifes car Other than great reliability, The ride is great, The build quality is great. Fuel Economy is great. But I dont care for the design of the vehicle or the bland unexciting feel when driving. The Stereo System is terrible for a 2014. The v...

This model has incentives available - rates as low as 3.8% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Honda CR-V. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Honda CR-V at South Pointe Honda

36Exact Matches
Price Range $23,525 - $32,395

South Pointe Honda

Tulsa, OK (95 miles)
11 reviews

Latest South Pointe Honda User Review

Jun 30, 2017
I leased a car from South Pointe - which is about to end - and had a good experience with them for the most part. So, I'm looking for my next vehicle now. I want to say that I appreciate the hard work it takes to do well on a commission-based salary, however, I do not appreciate having my time wasted. I test drove the Subaru Outback, and while it's nice, it is too much vehicle for me. So when I returned to the dealership, I told the rep helping me (Bob) that I wanted to test drive a CR-V. At that point, Bob said 'Oh, that's really out of your price range.' I explained that I just want to test drive it (not mentioning that it's not his business to police my budget). He flat out refused to let me drive the CR-V, and began trying to talk me into vehicles I have zero interest in (which I did express to him). He then ran around helping other people and left me waiting for 30 minutes while other sales reps could have helped; let's face it, some people can't juggle helping multiple customers well. Needless to say, I'm not interested in returning except to turn my lease back in.
Is this review helpful? Yes | No

Response from South Pointe Honda:

Hello Cara,

Thank you for bringing this to our attention, we are sorry to hear this happened and Ryan our manager would like to make this right.  Can you please call him back when you have a moment at 918-491-0180?

Top New Honda CR-V Matchesfrom South Pointe Honda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/03/10/2017_honda_cr-v-pic-3735230097122913233-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74133

Price: $23,525

Location: Tulsa, OK 74133

Average time on market: 31 days Transmission: Automatic Color: Basque Red Pearl Ii Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $23,525 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/03/10/2017_honda_cr-v-pic-5850920429195928973-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74133

Price: $23,525

Location: Tulsa, OK 74133

Average time on market: 31 days Transmission: Automatic Color: Basque Red Pearl Ii Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $23,525 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/07/47/2017_honda_cr-v-pic-93412756739938976-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74133

Price: $23,625

Location: Tulsa, OK 74133

Average time on market: 31 days Transmission: Automatic Color: Lunar Silver Metallic Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $23,625 with Bluetooth

New Honda CR-V at Don Carlton Honda

30Exact Matches
Price Range $24,985 - $34,735

Don Carlton Honda

Tulsa, OK (97 miles)
10 reviews

Latest Don Carlton Honda User Review

Apr 29, 2017
Excellent follow up and response. Sam was very prompt and helpful from the initial contact all the way through my receiving my vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Honda CR-V Matchesfrom Don Carlton Honda

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74145

Price: $24,985

Location: Tulsa, OK 74145

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Modern Steel Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74145

Price: $24,985

Location: Tulsa, OK 74145

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Black Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Tulsa, OK 74145

Price: $24,985

Location: Tulsa, OK 74145

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Obsidian Blue Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Alloy Wheels

New Honda CR-V at Frank Fletcher Honda Bentonville

24Exact Matches
Price Range $24,985 - $34,735

Frank Fletcher Honda Bentonville

Bentonville, AR (67 miles)
10 reviews

Latest Frank Fletcher Honda Bentonville User Review

Jul 3, 2017
Incredible. They made sure my every need was met and really impressed me with the level of customer service they delivered.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Honda CR-V Matchesfrom Frank Fletcher Honda Bentonville

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/06/17/49/2017_honda_cr-v-pic-2541240101981474932-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Bentonville, AR 72712

Price: $24,985

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Diamond Pearl Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/19/13/56/2017_honda_cr-v-pic-2210110443060822953-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Bentonville, AR 72712

Price: $24,985

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Lunar Silver Metallic Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/06/17/45/2017_honda_cr-v-pic-6639807300433127978-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Bentonville, AR 72712

Price: $24,985

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Basque Red Pearl Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985

New Honda CR-V at Floyd Traylor Honda

23Exact Matches
Price Range $24,985 - $34,735

Floyd Traylor Honda

Fort Smith, AR (4 miles)
2 reviews

Latest Floyd Traylor Honda User Review

Jan 12, 2017
After a four state search through six dealers, john at Floyd Traylor Honda was willing to not only work with me and make an honest deal, but jumped through hoops to get it ready with my added accessories request so I could pick up before bad weather set in. Great vehicle, great dealer and great company. Everyone there is very nice and welcoming!! Should I ever decide on a trade in or additional car in the future, this will be the ONLY dealer I contact!!!!!! From a proud Honda Owner
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Floyd Traylor Honda:

Thank you for your kind words! I am glad we were able to help you out in finding your new vehicle. We are always here if you ever need anything. Thanks again!!!

Top New Honda CR-V Matchesfrom Floyd Traylor Honda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/31/18/03/2017_honda_cr-v-pic-8745515094151556310-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Fort Smith, AR 72908

Price: $24,985

Location: Fort Smith, AR 72908

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gray Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/06/18/07/2017_honda_cr-v-pic-7105674158182596754-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Fort Smith, AR 72908

Price: $24,985

Location: Fort Smith, AR 72908

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Blue Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/14/17/39/2017_honda_cr-v-pic-7683536305503655855-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Fort Smith, AR 72908

Price: $24,985

Location: Fort Smith, AR 72908

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $24,985 with Bluetooth

New Honda CR-V at Orr Honda of Hot Springs

9Exact Matches
Price Range $25,300 - $33,679

Orr Honda of Hot Springs

Hot Springs National Park, AR (99 miles)
3 reviews

Latest Orr Honda of Hot Springs User Review

Jun 8, 2017
The dealership was very nice and vèry helpful. My salesman was awesome.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Orr Honda of Hot Springs:

Thank you Kelly! We appreciate your feedback and thank you for your business!

Top New Honda CR-V Matchesfrom Orr Honda of Hot Springs

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/22/24/2017_honda_cr-v-pic-6404688207293010160-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Hot Springs National Park, AR 71913

Price: $25,300

Location: Hot Springs National Park, AR 71913

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Basque Red Pearl Ii Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $25,300
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/22/26/2017_honda_cr-v-pic-7779220262755017798-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Hot Springs National Park, AR 71913

Price: $25,485

Location: Hot Springs National Park, AR 71913

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Modern Steel Metallic Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $25,485
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/18/22/28/2017_honda_cr-v-pic-1909558797210160341-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V LX Used Cars in Hot Springs National Park, AR 71913

Price: $25,500

Location: Hot Springs National Park, AR 71913

Average time on market: 31 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Basque Red Pearl Ii Description: New 2017 Honda CR-V LX for sale - $25,500

New Honda CR-V at Riverside Autoplex of McAlester

5Exact Matches
Price Range Unknown

Riverside Autoplex of McAlester

Mcalester, OK (84 miles)
9 reviews

Latest Riverside Autoplex of McAlester User Review

Jan 29, 2017
NelsonJ
Car was NOT available. Keeps vehicles on this site even after they say that vehicle went to auction, at least 10 DAYS AFTER I reminded them to remove this vehicle's info.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Honda CR-V Matchesfrom Riverside Autoplex of McAlester

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/19/06/20/2017_honda_cr-v-pic-744499901860612709-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V Touring Used Cars in Mcalester, OK 74501

Price: Negotiable

Location: Mcalester, OK 74501

Average time on market: 23 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gunmetal Metallic Description: New 2017 Honda CR-V Touring for sale with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/08/18/20/2017_honda_cr-v-pic-3978257408921366687-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V EX-L with Nav Used Cars in Mcalester, OK 74501

Price: Negotiable

Location: Mcalester, OK 74501

Average time on market: 28 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gunmetal Metallic Description: New 2017 Honda CR-V EX-L with Nav for sale with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/15/04/16/2017_honda_cr-v-pic-1796822600985071722-152x114.jpeg

2017 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Mcalester, OK 74501

Price: Negotiable

Location: Mcalester, OK 74501

Average time on market: 15 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Black Pearl Description: New 2017 Honda CR-V EX AWD for sale with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof

All CR-V Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.