New 2016 / 2017 Dodge Durango For Sale Near Hartford, CT

Picture of 2016 Dodge Durango

Filter Results

listings
2014 Dodge Durango Citadel AWD Review
by imcm123

good

car is fun to drive in traffic - very spirited and lively, but only if you keep the transmission awake. The gas mileage is not Dodge claimed 25 MPG highway - we at best see 21 MPG highway, but then again we live in Northern NV at average elevation of 5000 ft. Seats are very comfortable, but gas pedal seems to be positioned too close to driver and...

This model has incentives available - save $2,250 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Dodge Durango. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Dodge Durango at Gengras Chrysler Dodge Jeep Ram

19Exact Matches
Price Range $32,994 - $48,881

Gengras Chrysler Dodge Jeep Ram

East Hartford, CT (1 miles)
15 reviews

Latest Gengras Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Dec 1, 2016
Pleasure to deal with. Gave me great price after going back and forth a few times
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Gengras Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/06/11/51/2017_dodge_durango-pic-6574987743276925027-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $32,994

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Billet Metallic Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $32,994 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/05/19/44/2017_dodge_durango-pic-6623405666414416749-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $33,719

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Db Black Crystal Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $33,719 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/24/07/31/2017_dodge_durango-pic-6152520147853994203-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $35,357

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: White Knuckle Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $35,357 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package

New Dodge Durango at Metro Chrysler Dodge Jeep Ram

18Exact Matches
Price Range $36,585 - $49,075

Metro Chrysler Dodge Jeep Ram

Chicopee, MA (29 miles)
1 review

Latest Metro Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Nov 22, 2016
Very good, Everyone I dealt with was professional and courteous.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Metro Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/21/07/44/2017_dodge_durango-pic-8171796622327927799-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Chicopee, MA 01020

Price: $36,585

Location: Chicopee, MA 01020

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $36,585 with Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/02/07/57/2017_dodge_durango-pic-1162013225166753344-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Chicopee, MA 01020

Price: $39,030

Location: Chicopee, MA 01020

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $39,030 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/28/21/22/2017_dodge_durango-pic-622910142714376046-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Chicopee, MA 01020

Price: $39,030

Location: Chicopee, MA 01020

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Billet Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $39,030 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Dodge Durango at Scap Chrysler Dodge Jeep Ram

11Exact Matches
Price Range $34,385 - $53,460

Scap Chrysler Dodge Jeep Ram

Fairfield, CT (50 miles)
No Ratings

Latest Scap Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Feb 14, 2014
Salesperson was friendly. No high pressure sales tactics.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Scap Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/11/20/43/2017_dodge_durango-pic-8991453541088048143-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Fairfield, CT 06825

Price: $34,385

Location: Fairfield, CT 06825

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $34,385 with Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/28/20/29/2017_dodge_durango-pic-6801443268700014139-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Fairfield, CT 06825

Price: $38,630

Location: Fairfield, CT 06825

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,630 with Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/27/21/26/2017_dodge_durango-pic-6730765917763408018-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Fairfield, CT 06825

Price: $40,820

Location: Fairfield, CT 06825

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Billet Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $40,820 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Dodge Durango at Artioli Chrysler Dodge Ram

11Exact Matches
Price Range $38,630 - $54,950

Artioli Chrysler Dodge Ram

Enfield, CT (17 miles)
10 reviews

Latest Artioli Chrysler Dodge Ram User Review

Oct 2, 2016
Great Expierence with dealer. Car i was interested in had a recall, and cant be sold til fixed
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Artioli Chrysler Dodge Ram

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $38,630

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Pbu Blu By You Pearl Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,630 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $38,630

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Pxj Db Black Crystal Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,630 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/26/19/21/2017_dodge_durango-pic-168618087570414383-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $40,120

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Pw7 White Knuckle Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $40,120 with Bluetooth

New Dodge Durango at Papa's Chrysler Dodge Jeep

9Exact Matches
Price Range Unknown

Papa's Chrysler Dodge Jeep

New Britain, CT (8 miles)
14 reviews

Latest Papa's Chrysler Dodge Jeep User Review

Oct 7, 2016
Ad was incorrect Car is listed as manual trans It's a pdk automatic
Is this review helpful? Yes | No

Response from Papa's Chrysler Dodge Jeep:

Hi Guy, As it says on our website, while every effort is made to be accurate because of the nature of technology and software mistakes do happen. We apologize and will try to keep an eye on this in the future.

Top New Dodge Durango Matchesfrom Papa's Chrysler Dodge Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/11/23/2016_ram_1500-pic-2715436855339328014-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in New Britain, CT 06051

Price: Negotiable

Location: New Britain, CT 06051

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/00/01/2017_dodge_durango-pic-7179479154091388888-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in New Britain, CT 06051

Price: Negotiable

Location: New Britain, CT 06051

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/12/14/2017_dodge_durango-pic-1087273721801391110-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in New Britain, CT 06051

Price: Negotiable

Location: New Britain, CT 06051

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth

New Dodge Durango at Robert's Chrysler Dodge Ram

9Exact Matches
Price Range $41,027 - $49,196

Robert's Chrysler Dodge Ram

Meriden, CT (18 miles)
11 reviews

Latest Robert's Chrysler Dodge Ram User Review

Sep 26, 2016
Great small dealership. Family owned and operated. Very friendly easy to negotiate with and very speedy response time.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Robert's Chrysler Dodge Ram:

Glad we could be of service and exceed your expectations. Our goal is to make every process very smooth and as easy as possible. Welcome to the Robert's Family.

Top New Dodge Durango Matchesfrom Robert's Chrysler Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/04/13/27/2017_dodge_durango-pic-7226634439430618760-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Meriden, CT 06450

Price: $41,027

Location: Meriden, CT 06450

Average time on market: 30 days Transmission: Automatic Color: Octane Red Pearl Coat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $41,027 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/07/04/26/2017_dodge_durango-pic-896861933848297536-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Meriden, CT 06450

Price: $42,621

Location: Meriden, CT 06450

Average time on market: 30 days Transmission: Automatic Color: Redline 2 Coat Pearl Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $42,621 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/07/04/26/2017_dodge_durango-pic-7151271804406476414-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Meriden, CT 06450

Price: $42,621

Location: Meriden, CT 06450

Average time on market: 30 days Transmission: Automatic Color: Db Black Crystal Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $42,621 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Dodge Durango at Crowley Chrysler Dodge Jeep RAM Nissan

8Exact Matches
Price Range $33,385 - $50,965

Crowley Chrysler Dodge Jeep RAM Nissan

Bristol, CT (12 miles)
28 reviews

Latest Crowley Chrysler Dodge Jeep RAM Nissan User Review

Nov 22, 2016
One person I dealt with was very professional and courteous. Other person was very standoffish and rude. Did not care about my concerns at all.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Crowley Chrysler Dodge Jeep RAM Nissan:

Hello Ron, We are very disappointed to hear about your experience. We would like to thank you for taking the time to leave feedback. Without feedback we would not be able to improve our business. Mr. Crowley wants to know when someone is not happy. Please feel free to reach out to him or contact Howard Brndiar (hbrndiar@crowleyauto.net) so we can go into more detail. Thanks.

Top New Dodge Durango Matchesfrom Crowley Chrysler Dodge Jeep RAM Nissan

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/13/13/24/2017_dodge_durango-pic-7626644587782660556-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Bristol, CT 06010

Price: $33,385

Location: Bristol, CT 06010

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $33,385 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/29/13/10/2017_dodge_durango-pic-4168835909112192014-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Bristol, CT 06010

Price: $37,630

Location: Bristol, CT 06010

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $37,630 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/04/04/35/2017_dodge_durango-pic-7357943404783790328-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Bristol, CT 06010

Price: $38,625

Location: Bristol, CT 06010

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Crystal Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,625 with Bluetooth

New Dodge Durango at Executive Dodge Jeep of Wallingford

6Exact Matches
Price Range $33,140 - $48,622

Executive Dodge Jeep of Wallingford

Wallingford, CT (24 miles)
6 reviews

Latest Executive Dodge Jeep of Wallingford User Review

Apr 9, 2016
Prompt response and pleasant to talk with, tho they didn't have the truck I needed.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Executive Dodge Jeep of Wallingford:

Hi Vicki- We are sorry that we didn't have the truck you wanted. We are happy that you had a good experience and do hope you return so we can get you into a new vehicle.

Top New Dodge Durango Matchesfrom Executive Dodge Jeep of Wallingford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Wallingford, CT 06492

Price: $33,140

Location: Wallingford, CT 06492

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $33,140 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/15/31/2017_dodge_durango-pic-1101059857437998844-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Wallingford, CT 06492

Price: $34,521

Location: Wallingford, CT 06492

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Octane Red Pearl Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $34,521 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Wallingford, CT 06492

Price: $36,107

Location: Wallingford, CT 06492

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Clearcoat Metallic Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $36,107 with Bluetooth

New Dodge Durango at Lia Chrysler Jeep Dodge Ram Northampton

6Exact Matches
Price Range $38,598 - $51,310

Lia Chrysler Jeep Dodge Ram Northampton

Northampton, MA (40 miles)
9 reviews

Latest Lia Chrysler Jeep Dodge Ram Northampton User Review

Jul 20, 2016
After our 1st meeting, they never followed up until about 2 weeks,.. By then I bought a Car. They did have something I liked, but another dealership seemed to what my business more. I guess.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Lia Chrysler Jeep Dodge Ram Northampton

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/28/20/10/2017_dodge_durango-pic-1749555102920791545-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $38,598

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 34 days Transmission: Automatic Color: Octane Red Pearlcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,598 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/02/00/57/2017_dodge_durango-pic-1049307461918219151-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $39,286

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 34 days Transmission: Automatic Color: White Knuckle Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $39,286 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/06/20/17/2017_dodge_durango-pic-7687463342821641483-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $42,509

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 30 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $42,509 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package

New Dodge Durango at Land Rover Farmington Valley

5Exact Matches
Price Range Unknown

Land Rover Farmington Valley

Canton, CT (11 miles)
29 reviews

Latest Land Rover Farmington Valley User Review

Nov 20, 2016
Good transaction. Bought the used 2013 VW Tiguan
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Land Rover Farmington Valley

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/12/43/2017_dodge_durango-pic-6990175361478228012-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Canton, CT 06019

Price: Negotiable

Location: Canton, CT 06019

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/15/46/2017_dodge_durango-pic-5045497742056924201-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Canton, CT 06019

Price: Negotiable

Location: Canton, CT 06019

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Db Black Crystal Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/15/46/2017_dodge_durango-pic-6234439873522328230-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Canton, CT 06019

Price: Negotiable

Location: Canton, CT 06019

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth, Sunroof/Moonroof

New Dodge Durango at Branhaven Chrysler Jeep Dodge

5Exact Matches
Price Range $34,100 - $46,414

Branhaven Chrysler Jeep Dodge

Branford, CT (35 miles)
8 reviews

Latest Branhaven Chrysler Jeep Dodge User Review

Oct 18, 2016
Only contacted via email, making plans to see truck currently
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Branhaven Chrysler Jeep Dodge

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Branford, CT 06405

Price: $34,100

Location: Branford, CT 06405

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $34,100 with Bluetooth
https://d3h904sbkuk881.cloudfront.net/ed/a1/09/51-f2b6-42a6-b275-47eba2bd6708/image-1.jpg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Branford, CT 06405

Price: $39,977

Location: Branford, CT 06405

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Crystal Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $39,977 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/11/03/2017_dodge_durango-pic-4670517734858897945-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Branford, CT 06405

Price: $39,977

Location: Branford, CT 06405

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $39,977 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package

New Dodge Durango at Secor Chrysler Dodge Jeep Ram

5Exact Matches
Price Range $44,175 - $47,980

Secor Chrysler Dodge Jeep Ram

New London, CT (40 miles)
3 reviews

Latest Secor Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Nov 30, 2016
Good responsive emails I did not visit the dealer. I did not think the price was a value.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Secor Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/21/19/39/2016_dodge_durango-pic-496237060546735652-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in New London, CT 06320

Price: $44,175

Location: New London, CT 06320

Average time on market: 95 days Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $44,175 with Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/21/19/39/2016_dodge_durango-pic-1501168062730889209-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in New London, CT 06320

Price: $44,175

Location: New London, CT 06320

Average time on market: 95 days Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $44,175 with Leather Seats, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/21/19/39/2016_dodge_durango-pic-2113134590676838772-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in New London, CT 06320

Price: $44,975

Location: New London, CT 06320

Average time on market: 95 days Transmission: Automatic Color: True Blue Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $44,975 with Leather Seats, Backup Camera, Quick Order Package

New Dodge Durango at Putnam Chrysler Jeep Dodge Ram

5Exact Matches
Price Range $39,625 - $52,065

Putnam Chrysler Jeep Dodge Ram

Putnam, CT (43 miles)
No Ratings

Latest Putnam Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Oct 19, 2013
It is an excellent Dealership and in such a great spot. They have been most attentive to my search and competitive in price. Your website is great and so easy to move around in.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Putnam Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $39,625

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $39,625 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/13/07/14/2017_dodge_durango-pic-6834239478657153632-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $42,685

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $42,685 with Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/22/25/2017_dodge_durango-pic-5498945403415283578-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $45,775

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $45,775 with Bluetooth, Leather Seats

New Dodge Durango at Modern Mazda Dodge RAM

5Exact Matches
Price Range Unknown

Modern Mazda Dodge RAM

Thomaston, CT (22 miles)
8 reviews

Latest Modern Mazda Dodge RAM User Review

Jul 29, 2016
Fast response, nice dealer.. Unfortunately could not complete deal on vehicle
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Modern Mazda Dodge RAM

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Thomaston, CT 06787

Price: Negotiable

Location: Thomaston, CT 06787

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Thomaston, CT 06787

Price: Negotiable

Location: Thomaston, CT 06787

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale with Navigation System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Thomaston, CT 06787

Price: Negotiable

Location: Thomaston, CT 06787

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Db Black Crystal Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package

New Dodge Durango at Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

4Exact Matches
Price Range $37,630 - $51,475

Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

Torrington, CT (21 miles)
1 review

Latest Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Nov 10, 2016
I did not end up finding a truck I was willing to make an offer on, but the staff could not have been more friendly and accommodating. I really felt like they cared about finding the vehicle for me. Will be sure to look there again next time I am in the market!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/20/09/32/2017_dodge_durango-pic-7310629755241888701-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $37,630

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $37,630 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/13/40/2016_dodge_durango-pic-7533518104410002910-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $39,999

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 95 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $39,999 with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $43,080

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Pearl Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $43,080 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package

New Dodge Durango at Madison Chrysler Jeep Dodge

4Exact Matches
Price Range $39,995 - $44,780

Madison Chrysler Jeep Dodge

Madison, CT (34 miles)
8 reviews

Latest Madison Chrysler Jeep Dodge User Review

Aug 8, 2016
great place to do business
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Madison Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/03/06/45/2016_dodge_durango-pic-5007647081490301550-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in Madison, CT 06443

Price: $39,995

Location: Madison, CT 06443

Average time on market: 95 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $39,995 with Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/19/07/2017_dodge_durango-pic-565502963901165469-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Madison, CT 06443

Price: $40,077

Location: Madison, CT 06443

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $40,077 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/08/19/03/2017_dodge_durango-pic-2459346903011748772-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Madison, CT 06443

Price: $44,417

Location: Madison, CT 06443

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $44,417 with LE Package, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Dodge Durango at Old Saybrook Chrysler Dodge Jeep RAM

4Exact Matches
Price Range $44,175 - $50,380

Old Saybrook Chrysler Dodge Jeep RAM

Old Saybrook, CT (35 miles)
No Ratings

Latest Old Saybrook Chrysler Dodge Jeep RAM User Review

May 20, 2014
I got there for my scheduled test drive April 29 the car wasn't there then I waited I got the car and when I got home I realized it was missing the rear headrests which is a safety issue the dealership has not got back in touch with me as to where they are.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Old Saybrook Chrysler Dodge Jeep RAM

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/06/39/2016_dodge_durango-pic-8018509611818222949-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in Old Saybrook, CT 06475

Price: $44,175

Location: Old Saybrook, CT 06475

Average time on market: 95 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $44,175 with Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/06/39/2017_dodge_durango-pic-6955863443185646084-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Old Saybrook, CT 06475

Price: $45,175

Location: Old Saybrook, CT 06475

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Redline 2 Coat Pearl Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $45,175 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/06/39/2017_dodge_durango-pic-1343019583999448042-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Old Saybrook, CT 06475

Price: $48,970

Location: Old Saybrook, CT 06475

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $48,970 with Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Dodge Durango at Wetmore's Jeep Dodge

3Exact Matches
Price Range $44,580 - $49,570

Wetmore's Jeep Dodge

New Milford, CT (42 miles)
8 reviews

Latest Wetmore's Jeep Dodge User Review

Oct 12, 2016
I am purchasing my car from there and so far so good. Hopefully picking it up in next couple of days. Easy to work with.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Wetmore's Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/17/20/29/2017_dodge_durango-pic-5135175644308328803-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in New Milford, CT 06776

Price: $44,580

Location: New Milford, CT 06776

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $44,580 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/17/20/29/2017_dodge_durango-pic-5209826032382467982-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in New Milford, CT 06776

Price: $45,175

Location: New Milford, CT 06776

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $45,175 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/19/07/55/2017_dodge_durango-pic-459841779172856673-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in New Milford, CT 06776

Price: $49,570

Location: New Milford, CT 06776

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Db Black Crystal Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $49,570 with Leather Seats, Quick Order Package, Sunroof/Moonroof

New Dodge Durango at Bob Valenti Auto Mall

3Exact Matches
Price Range $38,630 - $44,175

Bob Valenti Auto Mall

Mystic, CT (46 miles)
19 reviews

Latest Bob Valenti Auto Mall User Review

Nov 18, 2016
Good treatment...they respond quickly
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Bob Valenti Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/12/21/26/2017_dodge_durango-pic-1866007296577525021-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $38,630

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Knuckle Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $38,630 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/07/21/22/2017_dodge_durango-pic-3724435772425842342-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $43,585

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Metallic Clearcoat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $43,585 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/18/02/58/2016_dodge_durango-pic-1326843561593149343-152x114.jpeg

2016 Dodge Durango Limited AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $44,175

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 95 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2016 Dodge Durango Limited AWD for sale - $44,175 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels

New Dodge Durango at Troiano Chrysler Jeep Dodge

3Exact Matches
Price Range $39,625 - $46,370

Troiano Chrysler Jeep Dodge

Colchester, CT (23 miles)
4 reviews

Latest Troiano Chrysler Jeep Dodge User Review

Oct 13, 2016
I had appointment but before I get there a car was sold
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Troiano Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/11/33/2017_dodge_durango-pic-5975749293546863636-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Colchester, CT 06415

Price: $39,625

Location: Colchester, CT 06415

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $39,625 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/26/18/40/2017_dodge_durango-pic-4980106959317158730-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Colchester, CT 06415

Price: $45,775

Location: Colchester, CT 06415

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Grey Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $45,775
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Colchester, CT 06415

Price: $46,370

Location: Colchester, CT 06415

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $46,370

New Dodge Durango at Fitzpatrick's

2Exact Matches
Price Range $44,580 - $46,985

Fitzpatrick's

Ansonia, CT (36 miles)
2 reviews

Latest Fitzpatrick's User Review

Oct 3, 2016
I was treated very good. Just found a better deal somewhere else
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Fitzpatrick's

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/18/19/52/2017_dodge_durango-pic-6028908912657273275-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Ansonia, CT 06401

Price: $44,580

Location: Ansonia, CT 06401

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Db Black Crystal Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $44,580 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/18/20/15/2017_dodge_durango-pic-4129056605753800570-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Ansonia, CT 06401

Price: $46,985

Location: Ansonia, CT 06401

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $46,985 with Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Dodge Durango at Bertera Dodge Chrysler Jeep Ram

2Exact Matches
Price Range $45,732 - $50,522

Bertera Dodge Chrysler Jeep Ram

Westfield, MA (23 miles)
4 reviews

Latest Bertera Dodge Chrysler Jeep Ram User Review

Nov 2, 2016
Still trying to get access to the car for a test drive.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Bertera Dodge Chrysler Jeep Ram:

Hi Jason,
Thank you for taking the time to submit your feedback! I have forwarded your review to our sales team but we're finding it a little difficult to locate you in our system. Could you please provide your last name and the vehicle you're interested in? Better yet when you have a moment please feel free to give us a call and we'd be more than happy to schedule your test drive.
Thanks!

Top New Dodge Durango Matchesfrom Bertera Dodge Chrysler Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/03/17/09/2017_dodge_durango-pic-1302177591088044361-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Westfield, MA 01085

Price: $45,732

Location: Westfield, MA 01085

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Db Black Crystal Clear Coat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $45,732 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/18/16/25/2017_dodge_durango-pic-5540391711166512229-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Westfield, MA 01085

Price: $50,522

Location: Westfield, MA 01085

Average time on market: 25 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Redline 2 Coat Pearl Description: New 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $50,522 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System

New Dodge Durango at Guzik Motor Sales

2Exact Matches
Price Range $36,334 - $42,015

Guzik Motor Sales

Ware, MA (41 miles)
7 reviews

Latest Guzik Motor Sales User Review

Nov 22, 2016
Dealer did contact me but they originally had the vehicle mileage at 50,000 miles and not its at 87,828 so for the price of $11,900 its not really a good price at all. Plus they were way off on the miles it had on the vehicle!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Guzik Motor Sales

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/18/14/2017_dodge_durango-pic-842118720998019095-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango SXT AWD Used Cars in Ware, MA 01082

Price: $36,334

Location: Ware, MA 01082

Average time on market: 34 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Description: New 2017 Dodge Durango SXT AWD for sale - $36,334 with Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/18/20/10/2017_dodge_durango-pic-5424128212922413023-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Ware, MA 01082

Price: $42,015

Location: Ware, MA 01082

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bomber Brown Pearlcoat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $42,015 with Navigation System, Quick Order Package

New Dodge Durango at Bolles Chrysler Dodge Jeep

1Exact Matches
Price Range $44,780

Bolles Chrysler Dodge Jeep

Stafford Springs, CT (22 miles)
8 reviews

Latest Bolles Chrysler Dodge Jeep User Review

Sep 18, 2016
OSVALDO2K
Dealer contact to me fast
Is this review helpful? Yes | No

Top New Dodge Durango Matchesfrom Bolles Chrysler Dodge Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/17/20/32/2017_dodge_durango-pic-8466373701688985-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Stafford Springs, CT 06076

Price: $44,780

Location: Stafford Springs, CT 06076

Average time on market: 30 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Octane Red Pearlcoat Description: New 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $44,780 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

All Durango Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.