New 2016 / 2017 Chevrolet Express For Sale Near Fort Wayne, IN

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2007 Chevrolet Express LT3500 Review
by Tireman9

Good chassis, Not so good RV parts

This is the chassis for our 21' Coachmen RV Freelander. Great ride good reliability - for the GM parts_ not so good for Coachmen workmanship or parts. Numerous RV component failures. 10.8 mpg for first 13k miles including Blue Ridge pkwy & White Mtns in NH

This model has incentives available - save $500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Express. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Chevrolet Express at McCormick Motors

39Exact Matches
Price Range $36,433 - $66,176

McCormick Motors

Nappanee, IN (52 miles)
5 reviews

Latest McCormick Motors User Review

Mar 23, 2017
msmalls15 .
Very good to work with. They were helpful without the pressure of feeling forced to buy. I would definitely purchase another vehicle from them, it was a fun and positive experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom McCormick Motors

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Express Used Cars in Nappanee, IN 46550

Price: $36,433

Location: Nappanee, IN 46550

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $36,433
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/12/03/2017_chevrolet_express-pic-9095763733948125794-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Nappanee, IN 46550

Price: $39,627

Location: Nappanee, IN 46550

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $39,627 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/12/03/2017_chevrolet_express-pic-6260519864474212854-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Nappanee, IN 46550

Price: $39,707

Location: Nappanee, IN 46550

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $39,707 with Backup Camera, Tow Package

New Chevrolet Express at Dave White Chevrolet, Inc.

11Exact Matches
Price Range $35,959

Dave White Chevrolet, Inc.

Sylvania, OH (87 miles)
19 reviews

Latest Dave White Chevrolet, Inc. User Review

Apr 19, 2017
Great communication email/phone. Very professional and seem concerned for the customer. No pressure from sales person
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Dave White Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/19/09/05/2017_chevrolet_express-pic-2354713450772259851-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Sylvania, OH 43560

Price: $35,959

Location: Sylvania, OH 43560

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $35,959
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/19/09/05/2017_chevrolet_express-pic-1982789486979086932-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Sylvania, OH 43560

Price: Negotiable

Location: Sylvania, OH 43560

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/19/09/05/2017_chevrolet_express-pic-9119762964085164108-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Sylvania, OH 43560

Price: Negotiable

Location: Sylvania, OH 43560

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale

New Chevrolet Express at Reichard Chevrolet

4Exact Matches
Price Range $43,540

Reichard Chevrolet

Brookville, OH (93 miles)
7 reviews

Latest Reichard Chevrolet User Review

Feb 12, 2017
They did a great job and we purchased a vehicle from them. I would recommend Reichard to anyone.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Reichard Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/14/55/2017_chevrolet_express-pic-2745286993701968541-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Used Cars in Brookville, OH 45309

Price: $43,540

Location: Brookville, OH 45309

Average time on market: 23 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 for sale - $43,540
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/14/55/2017_chevrolet_express-pic-2483416780860350304-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Used Cars in Brookville, OH 45309

Price: Negotiable

Location: Brookville, OH 45309

Average time on market: 23 days Transmission: Automatic Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/14/55/2017_chevrolet_express-pic-8846070149034158860-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LS 3500 Ext Used Cars in Brookville, OH 45309

Price: Negotiable

Location: Brookville, OH 45309

Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LS 3500 Ext for sale

New Chevrolet Express at Kelley Chevrolet, Inc.

3Exact Matches
Price Range $37,054 - $39,879

Kelley Chevrolet, Inc.

Fort Wayne, IN (4 miles)
15 reviews

Latest Kelley Chevrolet, Inc. User Review

May 3, 2017
winnger
Jake Gallogly connected me promptly I called him and set up a time to view the vehicle .Car was as advertised Jake and Kelly Chevrolet is a great place to purchase a vehicle...we drove 100 mi to buy a car after a couple of days of high pressure games locally . Great overall experience....free car washes...thanks Jake and Kelly Chevrolet.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Kelley Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/10/34/2017_chevrolet_express-pic-7822736096061883209-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 2500 Used Cars in Fort Wayne, IN 46808

Price: $37,054

Location: Fort Wayne, IN 46808

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LT 2500 for sale - $37,054 with Steel Wheels, Appearance Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/12/41/2017_chevrolet_express-pic-999808050287673838-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Fort Wayne, IN 46808

Price: $38,636

Location: Fort Wayne, IN 46808

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $38,636
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/10/38/2017_chevrolet_express-pic-1412831307576427618-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Fort Wayne, IN 46808

Price: $39,879

Location: Fort Wayne, IN 46808

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $39,879 with Steel Wheels

New Chevrolet Express at Summit City Chevrolet

2Exact Matches
Price Range $42,154

Summit City Chevrolet

Fort Wayne, IN (3 miles)
10 reviews

Latest Summit City Chevrolet User Review

May 8, 2017
Everyone we worked with was great
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Summit City Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/20/12/15/2017_chevrolet_express-pic-4498066022007794575-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Fort Wayne, IN 46804

Price: $42,154

Location: Fort Wayne, IN 46804

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $42,154
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/20/10/53/2017_chevrolet_express-pic-7684824748094041741-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Fort Wayne, IN 46804

Price: $42,154

Location: Fort Wayne, IN 46804

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $42,154

New Chevrolet Express at SVG Chevrolet

2Exact Matches
Price Range Unknown

SVG Chevrolet

Greenville, OH (71 miles)
14 reviews

Latest SVG Chevrolet User Review

Jan 20, 2017
Davegreatlakes
Great follow up. Jeep is sold. But great contact.
Is this review helpful? Yes | No

Response from SVG Chevrolet:

Thank you for taking the time to review our dealership.

Top New Chevrolet Express Matchesfrom SVG Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/18/14/2017_chevrolet_express-pic-7351476701896563493-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Greenville, OH 45331

Price: Negotiable

Location: Greenville, OH 45331

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale with Steel Wheels, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/07/47/2017_chevrolet_express-pic-574316432729909459-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Greenville, OH 45331

Price: Negotiable

Location: Greenville, OH 45331

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale with Steel Wheels, Appearance Package

New Chevrolet Express at Eriks Chevrolet

2Exact Matches
Price Range $39,337

Eriks Chevrolet

Kokomo, IN (66 miles)
9 reviews

Latest Eriks Chevrolet User Review

Jan 20, 2017
Salesperson did contact me but did not seem terribly motivated to sell this vehicle.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Eriks Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/15/52/2017_chevrolet_express-pic-6915144574716412800-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Kokomo, IN 46902

Price: $39,337

Location: Kokomo, IN 46902

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $39,337 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/15/52/2017_chevrolet_express-pic-5921703076066491517-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Kokomo, IN 46902

Price: $39,337

Location: Kokomo, IN 46902

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $39,337 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth

New Chevrolet Express at Sam Pierce Chevrolet

2Exact Matches
Price Range $38,370 - $41,445

Sam Pierce Chevrolet

Daleville, IN (69 miles)
5 reviews

Latest Sam Pierce Chevrolet User Review

Mar 28, 2017
EyoSQ3
The car they advertised as in great condition and only a smudge that rubbed off, had a falling off bumper that was dented and damaged; was in a third unreported accident creating yet another problem with the rear end trunk, the weather stripping was off one of the windows and the trunk interior molding was falling off. They have their own body shop...this car was not sale ready at all. They offered to call us after the work was done. They never did.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Sam Pierce Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/15/20/39/2017_chevrolet_express-pic-4044198735063594610-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 2500 Used Cars in Daleville, IN 47334

Price: $38,370

Location: Daleville, IN 47334

Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 2500 for sale - $38,370 with Appearance Package, Power Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/13/18/14/2017_chevrolet_express-pic-8455333900709167305-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Daleville, IN 47334

Price: $41,445

Location: Daleville, IN 47334

Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $41,445 with Appearance Package, Light Package, Convenience Package

New Chevrolet Express at Grass Lake Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $39,413

Grass Lake Chevrolet

Grass Lake, MI (95 miles)
7 reviews

Latest Grass Lake Chevrolet User Review

May 1, 2017
Rachaelw119
Called to verify vehicle availability, then drove an hour to look at what appeared to be a great deal only to be told upon arrival that the vehicle was sold "20 minutes ago" and for $3000 more than the posted price. I'm not convinced this vehicle even existed. Not sure if it was incompetence or dishonesty, but we left in a hurry.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Grass Lake Chevrolet:

Hello Rachael, I am sorry you had an unfortunate experience at your visit yesterday and any miscommunication that may have happened. I do want to assure you the vehicle you inquired about was real and was delivered before your arrival. We received many calls and inquiries on that vehicle, due to the great pricing we have. We do have similar options to that vehicle with less miles and more options, that are priced $3000 more then your original vehicle interest, but vehicle was not sold for $3000 more and again I apologize for any miscommunication that happened. We strive to have the best deals
 More ...

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Grass Lake Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/31/00/39/2017_chevrolet_express-pic-7291540448633130056-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Grass Lake, MI 49240

Price: $39,413

Location: Grass Lake, MI 49240

Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $39,413 with Navigation System, Steel Wheels

New Chevrolet Express at Frank Beck Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $41,400

Frank Beck Chevrolet

Hillsdale, MI (66 miles)
2 reviews

Latest Frank Beck Chevrolet User Review

Sep 12, 2016
Truns53
good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Frank Beck Chevrolet

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Express LT 3500 Used Cars in Hillsdale, MI 49250

Price: $41,400

Location: Hillsdale, MI 49250

Average time on market: 23 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 for sale - $41,400 with Steel Wheels, Appearance Package

New Chevrolet Express at LaRiche Chevrolet Cadillac

1Exact Matches
Price Range $39,100

LaRiche Chevrolet Cadillac

Findlay, OH (78 miles)
7 reviews

Latest LaRiche Chevrolet Cadillac User Review

May 8, 2017
Mark_7069
5
Very nice to talk with. Did not find what I was looking for, but was willing to help out if possible.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom LaRiche Chevrolet Cadillac

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/10/31/2017_chevrolet_express-pic-1225002314835812332-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Findlay, OH 45840

Price: $39,100

Location: Findlay, OH 45840

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $39,100 with Bluetooth, Appearance Package, Preferred Package

New Chevrolet Express at Bud's Chevrolet Buick

1Exact Matches
Price Range $40,136

Bud's Chevrolet Buick

Saint Marys, OH (52 miles)
12 reviews

Latest Bud's Chevrolet Buick User Review

Apr 5, 2017
Great people, didn't get the car I enquired about but they were great to work with.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Bud's Chevrolet Buick

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/04/08/25/2017_chevrolet_express-pic-6926292781901509192-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LS 3500 Ext Used Cars in Saint Marys, OH 45885

Price: $40,136

Location: Saint Marys, OH 45885

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Express LS 3500 Ext for sale - $40,136 with Navigation System, Steel Wheels

New Chevrolet Express at Gates Chevy World, Inc.

1Exact Matches
Price Range $34,260

Gates Chevy World, Inc.

Mishawaka, IN (69 miles)
No Ratings

Latest Gates Chevy World, Inc. User Review

Apr 27, 2013
Awesome.... got the car as well as an awesome deal.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Gates Chevy World, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/09/05/2017_chevrolet_express-pic-472908417794578589-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Mishawaka, IN 46545

Price: $34,260

Location: Mishawaka, IN 46545

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $34,260

New Chevrolet Express at Stanley Chevrolet, Inc.

1Exact Matches
Price Range $36,774

Stanley Chevrolet, Inc.

Mc Cordsville, IN (91 miles)
2 reviews

Latest Stanley Chevrolet, Inc. User Review

Jan 9, 2017
Would not recommend. Poor handling of customer service. Jordan, salesman, was not confident or knowledgeable about how to gain a sale. There was another customer looking at the same vehicle as me. Sales manager said they would fix an item for me and get back to me in the afternoon about the update. Jordan text me to ask if I was still interested around 4pm. When I said "yes, but did the issue get resolved with service?" 15 mins later. Jordan's response was "sorry the other couple is coming to buy the car now. Sorry for the mix up". Overall, the experience was not great and the communication could have been better.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Stanley Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/04/32/2017_chevrolet_express-pic-4234687556257548236-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 2500 Used Cars in Mc Cordsville, IN 46055

Price: $36,774

Location: Mc Cordsville, IN 46055

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Description: New 2017 Chevrolet Express LT 2500 for sale - $36,774

New Chevrolet Express at City Automall

1Exact Matches
Price Range Unknown

City Automall

Columbia City, IN (16 miles)
36 reviews

Latest City Automall User Review

May 15, 2017
Sales people were friendly and helpful.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom City Automall

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Express Used Cars in Columbia City, IN 46725

Price: Negotiable

Location: Columbia City, IN 46725

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale

New Chevrolet Express at Country Auto Center

1Exact Matches
Price Range $37,095

Country Auto Center

Plymouth, IN (64 miles)
1 review

Latest Country Auto Center User Review

Sep 15, 2016
Easy to deal with, laid back atmosphere, no pressure sales, owner on site. Good experience.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Country Auto Center

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/25/13/20/2017_chevrolet_express-pic-7003451382834071895-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 2500 Used Cars in Plymouth, IN 46563

Price: $37,095

Location: Plymouth, IN 46563

Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 2500 for sale - $37,095

New Chevrolet Express at College Chevrolet Buick

1Exact Matches
Price Range $38,450

College Chevrolet Buick

Albion, MI (84 miles)
6 reviews

Latest College Chevrolet Buick User Review

Apr 3, 2017
Responded right away very professional
Is this review helpful? Yes | No

Response from College Chevrolet Buick:

Thank you for the 5-Star rating, Robert! We're so glad to hear that you had a great experience with our dealership. We hope to serve you again soon!

Top New Chevrolet Express Matchesfrom College Chevrolet Buick

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/07/38/2017_chevrolet_express-pic-1117276837480897341-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext Used Cars in Albion, MI 49224

Price: $38,450

Location: Albion, MI 49224

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express LT 3500 Ext for sale - $38,450 with Steel Wheels, Appearance Package

New Chevrolet Express at Bill Estes Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $36,367

Bill Estes Chevrolet

Indianapolis, IN (98 miles)
10 reviews

Latest Bill Estes Chevrolet User Review

May 9, 2017
jim barrett was great salesman! thanks
Is this review helpful? Yes | No

Response from Bill Estes Chevrolet:

Rick, thank you so much for the positive review! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

Top New Chevrolet Express Matchesfrom Bill Estes Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/10/10/2017_chevrolet_express-pic-6936298355733102811-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Express Used Cars in Indianapolis, IN 46268

Price: $36,367

Location: Indianapolis, IN 46268

Average time on market: 20 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Express for sale - $36,367

All Express Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.