New 2017 / 2018 Cadillac XT5 For Sale Near Miami, FL

Picture of 2017 Cadillac XT5

Filter Results

listings
This model has incentives available - save $500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Cadillac XT5. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Cadillac XT5 at Williamson Cadillac Buick GMC

99Exact Matches
Price Range $40,985 - $66,790

Williamson Cadillac Buick GMC

Miami, FL (9 miles)
No Ratings

Latest Williamson Cadillac Buick GMC User Review

May 10, 2015
Thanks
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Williamson Cadillac Buick GMC

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Miami, FL 33156

Price: $40,985

Location: Miami, FL 33156

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Miami, FL 33156

Price: $40,985

Location: Miami, FL 33156

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Navigation System, Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Miami, FL 33156

Price: $40,990

Location: Miami, FL 33156

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $40,990 with Navigation System, Aluminum Wheels

New Cadillac XT5 at Ed Morse Cadillac Delray

97Exact Matches
Price Range $40,985 - $64,590

Ed Morse Cadillac Delray

Delray Beach, FL (46 miles)
9 reviews

Latest Ed Morse Cadillac Delray User Review

Sep 16, 2017
james Hicklin
very helpful
Is this review helpful? Yes | No

Response from Ed Morse Cadillac Delray:

We are pleased to hear about your helpful experience, thanks for sharing!
Ed Morse Corporate Offices

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Ed Morse Cadillac Delray

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/01/44/2017_cadillac_xt5-pic-1527313465716708345-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Delray Beach, FL 33483

Price: $40,985

Location: Delray Beach, FL 33483

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/10/01/51/2017_cadillac_xt5-pic-5433132056825061287-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Delray Beach, FL 33483

Price: $40,985

Location: Delray Beach, FL 33483

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Deep Amethyst Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/05/31/2017_cadillac_xt5-pic-5348869958005167124-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Delray Beach, FL 33483

Price: $40,985

Location: Delray Beach, FL 33483

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Adriatic Blue Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Bluetooth, Remote Start

New Cadillac XT5 at Vera Cadillac Buick GMC

76Exact Matches
Price Range $41,065 - $67,210

Vera Cadillac Buick GMC

Pembroke Pines, FL (16 miles)
4 reviews

Latest Vera Cadillac Buick GMC User Review

Aug 3, 2017
The overall experience was very good. Yovanny went and took a video of the outside the car and always promptly answered all questions. Even though we decided to buy a newer car from another place, he was very nice about it.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Vera Cadillac Buick GMC:

Bill, thanks for the 5-star review and enjoy the new car. We look forward to seeing you again and meeting your future needs.

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Vera Cadillac Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/16/05/59/2018_cadillac_xt5-pic-5407489757852333219-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Pembroke Pines, FL 33025

Price: $41,065

Location: Pembroke Pines, FL 33025

Average time on market: 11 days Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $41,065 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Pembroke Pines, FL 33025

Price: $41,065

Location: Pembroke Pines, FL 33025

Average time on market: 11 days Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $41,065 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/07/46/2017_cadillac_xt5-pic-2374230625054868693-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Pembroke Pines, FL 33025

Price: $41,460

Location: Pembroke Pines, FL 33025

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Passion Red Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $41,460 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start

New Cadillac XT5 at Ed Morse Bayview Cadillac

57Exact Matches
Price Range $41,660 - $58,450

Ed Morse Bayview Cadillac

Fort Lauderdale, FL (26 miles)
11 reviews

Latest Ed Morse Bayview Cadillac User Review

Apr 20, 2017
Salesman called, but was not particularly helpful. Seemed like a real rookie, probably is if he got stuck with the online help desk.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Ed Morse Bayview Cadillac:

Tom,
We apologize if your experience with our Ed Morse Bayview Cadillac team was negative in any way. Please reach out to JC Kent, General Sales Manager, at 954-561-6331 to further discuss your case.
Ed Morse Corporate Offices

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Ed Morse Bayview Cadillac

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33304

Price: $41,660

Location: Fort Lauderdale, FL 33304

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bronze Dune Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $41,660
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/08/01/10/2018_cadillac_xt5-pic-4236048302203969109-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33304

Price: $41,660

Location: Fort Lauderdale, FL 33304

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $41,660
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/08/01/19/2018_cadillac_xt5-pic-2167389695682992519-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33304

Price: $41,660

Location: Fort Lauderdale, FL 33304

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bronze Dune Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $41,660

New Cadillac XT5 at Ocean Cadillac

54Exact Matches
Price Range Unknown

Ocean Cadillac

Bay Harbor Islands, FL (9 miles)
24 reviews

Latest Ocean Cadillac User Review

Aug 14, 2017
Had a very good experience, the manager and salesman worked together to make everything very smooth and quick
Is this review helpful? Yes | No

Response from Ocean Cadillac:

Hi Mike, thank you for taking the time to leave a review for us at Ocean Cadillac. We're happy we could meet your expectations! We're looking forward to your next visit with us!

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Ocean Cadillac

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/11/37/2018_cadillac_xt5-pic-3043565828716276336-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Bay Harbor Islands, FL 33154

Price: Negotiable

Location: Bay Harbor Islands, FL 33154

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/11/37/2018_cadillac_xt5-pic-7931417866896422330-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Bay Harbor Islands, FL 33154

Price: Negotiable

Location: Bay Harbor Islands, FL 33154

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/11/37/2018_cadillac_xt5-pic-5366599612428618048-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Bay Harbor Islands, FL 33154

Price: Negotiable

Location: Bay Harbor Islands, FL 33154

Average time on market: 11 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Crystal White Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale

New Cadillac XT5 at Ed Morse Sawgrass Auto Mall

54Exact Matches
Price Range $40,985 - $67,830

Ed Morse Sawgrass Auto Mall

Fort Lauderdale, FL (27 miles)
18 reviews

Latest Ed Morse Sawgrass Auto Mall User Review

Jun 2, 2017
Guru94FV3
I was given a sales rep that had no energy and I could barely get a response to my questions out of him... I went to buy a luxury car for the first time in my life and I was excited about it but the sales person sucked the joy right out of it...
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Ed Morse Sawgrass Auto Mall:

Lisa,
Please reach out to either Antonella Aldana, Internet Sales Manager, or Sam Spataro, General Sales Manager, at 954-846-9799 to further discuss your case.
Ed Morse Corporate Offices

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Ed Morse Sawgrass Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/01/11/58/2017_cadillac_xt5-pic-6580689405699747741-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33323

Price: $40,985

Location: Fort Lauderdale, FL 33323

Average time on market: 76 days Transmission: Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33323

Price: $40,985

Location: Fort Lauderdale, FL 33323

Average time on market: 76 days Transmission: Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $40,985 with Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/01/14/36/2018_cadillac_xt5-pic-1660831989150445886-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Base Used Cars in Fort Lauderdale, FL 33323

Price: $40,990

Location: Fort Lauderdale, FL 33323

Average time on market: 11 days Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2018 Cadillac XT5 Base for sale - $40,990 with Remote Start

New Cadillac XT5 at Keith Pierson Chevrolet Cadillac

5Exact Matches
Price Range $37,250 - $37,765

Keith Pierson Chevrolet Cadillac

Homestead, FL (26 miles)
8 reviews

Latest Keith Pierson Chevrolet Cadillac User Review

Dec 23, 2016
Return my phone calls. Answered all questions. But I did not purchase
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Cadillac XT5 Matchesfrom Keith Pierson Chevrolet Cadillac

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Homestead, FL 33030

Price: $37,250

Location: Homestead, FL 33030

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $37,250 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/25/20/05/2017_cadillac_xt5-pic-5786430125603571708-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Homestead, FL 33030

Price: $37,262

Location: Homestead, FL 33030

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $37,262 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/25/20/05/2017_cadillac_xt5-pic-8647120277447902515-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Base Used Cars in Homestead, FL 33030

Price: $37,275

Location: Homestead, FL 33030

Average time on market: 76 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Cadillac XT5 Base for sale - $37,275 with Alloy Wheels

All XT5 Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.