Xamis Ford Lincoln

Internet Approved, Blue Oval Certified, Quality Checked

2301 Woodlawn Rd
Lincoln, IL 62656

Sales: (217) 408-4288

Service: (217) 732-2111

Today 8:00 AM - 8:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/06/14/45/2017_mercedes-benz_c-class-pic-1674940912688115331-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz C-Class C 300 Luxury 4MATIC Used Cars in Lincoln, IL 62656

Great Deal
$3,814 BELOW
CarGurus IMV of $36,460

Price: $32,646

Mileage: 9,970

Location: Lincoln, IL 62656

Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: White Description: Used 2017 Mercedes-Benz C-Class C 300 Luxury 4MATIC for sale - $32,646, 9,970 miles with Premium 1 Package, Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/16/22/32/2017_chrysler_pacifica-pic-6649218806743736036-152x114.jpeg

2017 Chrysler Pacifica Touring L FWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Great Deal
$2,839 BELOW
CarGurus IMV of $25,685

Price: $22,846

Mileage: 18,211

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2017 Chrysler Pacifica Touring L FWD for sale - $22,846, 18,211 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/21/22/45/2017_dodge_durango-pic-801946863650875611-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango GT AWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$2,188 BELOW
CarGurus IMV of $31,934

Price: $29,746

Mileage: 20,279

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Billet Metallic Clearcoat Description: Used 2017 Dodge Durango GT AWD for sale - $29,746, 20,279 miles with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/00/54/2017_ford_taurus-pic-1998085214497284101-152x114.jpeg

2017 Ford Taurus Limited Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$2,326 BELOW
CarGurus IMV of $24,312

Price: $21,986

Mileage: 12,106

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Ford Taurus Limited for sale - $21,986, 12,106 miles with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/24/22/43/2015_ford_f-150-pic-6623024931122005493-152x114.jpeg

2015 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$2,123 BELOW
CarGurus IMV of $29,709

Price: $27,586

Mileage: 26,612

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Me Description: Used 2015 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $27,586, 26,612 miles with Bluetooth, Backup Camera, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/22/12/2018_ford_f-150-pic-8199482730892064074-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$4,642 BELOW
CarGurus IMV of $37,628

Price: $32,986

Mileage: 10,346

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $32,986, 10,346 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/17/22/31/2018_ford_f-150-pic-2483905986790384187-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$4,608 BELOW
CarGurus IMV of $37,154

Price: $32,546

Mileage: 12,474

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $32,546, 12,474 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/25/22/42/2017_ford_edge-pic-8051258267568694238-152x114.jpeg

2017 Ford Edge Titanium AWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$2,022 BELOW
CarGurus IMV of $30,708

Price: $28,686

Mileage: 19,196

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Ford Edge Titanium AWD for sale - $28,686, 19,196 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/09/22/17/2016_lincoln_mkz-pic-1294734065551885934-152x114.jpeg

2016 Lincoln MKZ V6 AWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$2,613 BELOW
CarGurus IMV of $26,599

Price: $23,986

Mileage: 15,455

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bronze Description: Used 2016 Lincoln MKZ V6 AWD for sale - $23,986, 15,455 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Trim Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/27/23/18/2017_ford_edge-pic-7537936758045445682-152x114.jpeg

2017 Ford Edge Titanium AWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$1,993 BELOW
CarGurus IMV of $31,879

Price: $29,886

Mileage: 21,396

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Ford Edge Titanium AWD for sale - $29,886, 21,396 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/23/32/2017_ford_mustang-pic-7775738801750439542-152x114.jpeg

2017 Ford Mustang EcoBoost Premium Convertible Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$1,929 BELOW
CarGurus IMV of $25,615

Price: $23,686

Mileage: 18,506

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Color: Yellow Description: Used 2017 Ford Mustang EcoBoost Premium Convertible for sale - $23,686, 18,506 miles with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/22/59/2017_ford_edge-pic-5429463755172885150-152x114.jpeg

2017 Ford Edge Titanium AWD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$1,891 BELOW
CarGurus IMV of $31,377

Price: $29,486

Mileage: 12,246

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gold Description: Used 2017 Ford Edge Titanium AWD for sale - $29,486, 12,246 miles with Leather Seats, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/22/49/2018_ford_f-150-pic-6032723204546768464-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$3,994 BELOW
CarGurus IMV of $36,780

Price: $32,786

Mileage: 14,152

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $32,786, 14,152 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/13/22/32/2015_ford_escape-pic-4687042905223193005-152x114.jpeg

2015 Ford Escape SE 4WD Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$1,367 BELOW
CarGurus IMV of $18,653

Price: $17,286

Mileage: 21,093

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2015 Ford Escape SE 4WD for sale - $17,286, 21,093 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/30/22/18/2017_ford_mustang-pic-932722046922133276-152x114.jpeg

2017 Ford Mustang EcoBoost Premium Convertible Used Cars in Lincoln, IL 62656

Good Deal
$1,805 BELOW
CarGurus IMV of $26,291

Price: $24,486

Mileage: 15,818

Location: Lincoln, IL 62656

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Color: Blue Description: Used 2017 Ford Mustang EcoBoost Premium Convertible for sale - $24,486, 15,818 miles with Bluetooth, Navigation System, Leather Seats
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 7, 2018
Worthless! They lied about the price! Sold it as I was driving over ! Gave me a price - a few days later raised price BY OVER $2000 ??? Then said it was sold ??? The sold email was at the lower price? Figure they cheat for profit
Jun 7, 2018
Good service
Response from current dealership:
Thank you John for your recent business and your rating.  Customer service is a top priority for our dealership and we are happy to hear you had wonderful service.  If there is anything we can help you with again in the future please let us know. Thank you!
May 22, 2018
GuruWRKKK
Restoration of humanity in the car sales sector! Everyone was a pleasure to work with. No gimmicks no hassle, just a great deal on a trade and the vehicle you'll purchase! You will walk away feeling good about the vehicle you've selected to make yours! Highly recommended and I will be a repeat customer! Can't wait for my lease to end and be back there!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much for your recent vehicle purchase from our dealership.  We take great pride in serving our customers with great customer service and making the buying experience fun and easy.  We appreciate your feedback and we look forward to working with you again in the future.  Thank you again!
Mar 17, 2018
Honestly there was some good and some bad. Was contacted quickly by a seller who I'll leave anonymous and was given his number so I could call and set something up. I informed him that I was a good distance away but was willing to drive because the car in question (2011 Shelby GT500) was my absolute dream car. Here is where I feel like I have my problems with the experience. He had sent me a NADA value of the car and explained why it was completely a good deal and I agreed. Yet when they undervalued my trade in by a good 4 grand he had told me that they used KBB when they value trade-ins. Also before I even agreed to the numbers he would continously lay out a full deal plan and try to get the info to run my credit before anything was agreed upon. On the phone when trying to explain why I truly didn't agree on the trade in figures I was interuppted constantly. Ultimately I agreeded to a figure that was 700 below what I thought would be my lowest offer I quickly found out that based off my income I was denied which is understandable and could be expected. I would have been fine with the whole situation if I didn't feel like I was rushed on every phone call and told the fair value on a vehicle is only what a dealership says it is. This probably more of just a personal bad experience then anything so I'm sure that someone else can shop there and be well taken care of.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hunter, thank you for your message. We apologize we could not get a deal put together for your on your dream car, but ultimately it was the bank's decision.  Our number one priority at the dealership is customer service and we apologize if your product specialist made you feel rushed during your conversations over the phone.  We appreciate your feedback as we strive to provide everyone with a great, easy experience.
Mar 13, 2018
I was in contact with Kevin at Jim Xamis Ford Lincoln and we emailed each other for about a week. He was very responsive and made my 85 mile drive worth my time. They gave me a great offer on my trade-in and everyone in the dealership was friendly. I would definitely go back when buying my next vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Congratulations Dylan on the purchase of your vehicle from Kevin! We appreciate your business and your feedback.  We are happy to hear you had a great experience and look forward to working with you again!
Mar 2, 2018
Brianwilson324
Although the dealership was prompt in responding, and treated us very well, the car we first inquired about was not ready for sale, and in poor condition. The second car we came to test drive had been sold the night before with no notice to the sales person we talked with. It was only after the test drive that the sales person was informed that the car was sold. The experience was otherwise good. It just seems that they were not communicating with one another very well, and that spoiled the trip. We drove 1.5 hours for a car that had been sold....
Response from current dealership:
Brian, we appreciate your feedback and apologize for the miscommunication on our part and any inconvenience it caused you.  We will speak with the two salespeople that were working with you as we know one was off the day before working with you and did not receive all of the correct information from your original point of contact.  Again, we apologize for any inconvenience this caused you. Our number one priority is customer satisfaction and we will use this to continue to improve.  If there is anything we can help you with in the future we would love the opportunity to serve you again.
Feb 20, 2018
Friendly and knowledgeable staff. Introduced to the Owner which you don't hear of anymore. I will buy my next car there and will tell all my family and friends about Jim Xamis Ford Lincoln!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Curt, thank you for your review and rating. We appreciate you coming in to our dealership in Lincoln. Mr. Xamis really enjoys speaking with everyone that visits our dealership! His son, Matthew also works at the dealership so one of them is there every day. It truly is a family run business and we look forward to helping you in the future with your next vehicle purchase!
Feb 19, 2018
Although we are not ready to buy at this moment, (coming off of a MKX lease) your sales personnel were courteous and helpful. It didn't hurt that you have the best selection of Edge in the area and they were priced fairly competitively You'll be hearing from us again..
Response from current dealership:
David, thank you very much for your message. It was our pleasure to work with you while you were at the dealership. We look forward to helping you purchase your new vehicle when the timing is right in the future. Thank you again for your feedback and visiting us in Lincoln.
Feb 2, 2018
very honest and up front.
Response from current dealership:
Thank you Mike for your review and rating. It is always our goal to help our customers receive all the information they need to make an informed decision when purchasing their next vehicle. We take pride in great customer service. Please let us know how we can assist you in the future.
Jan 25, 2018
VKoepp
Man oh man, what a ride home! I contacted this dealership when I came across an MKZ priced lower than anyone within a 500 mile radius. They were quick to contact me and respond to my many questions. I dealt with Kevin Riggs and George Vanos and they made my car buying experience so enjoyable! Buying a car is usually a nerve wracking ordeal for me, from the financing, to the money agreement, to the trade in....but not here. They gave me top dollar for my trade and I feel the best deal possible on the car. I will be back when I'm in the market again. I can't say enough good things. Give them a call, you won't be disappointed!
Response from current dealership:
Congratulations on the purchase of your Lincoln MKZ! They are truly luxurious vehicles.  It was a pleasure working with you and we are happy to hear you had a wonderful experience.  We pride ourselves on customer service.  Kevin is a great addition to our team and we are glad he was able to help you purchase your MKZ.  We appreciate your nice review and business and look forward to helping you again in the future.  Enjoy driving your new Lincoln!
Jan 22, 2018
Guru5NZNJ
Everything went great
Response from current dealership:
Thank you for your review and five star rating. We appreciate your feedback.  Please let us know how we can help you again in the future!
Jan 17, 2018
From the time I contacted Xamis Ford, everything went as smooth as butter! I purchased the car I wanted with no hassles or issues. Got a great deal on a fine car! Highly recommended!
Response from current dealership:
Congratulations on the purchase of your new vehicle, Ray! We truly appreciate your business and your review.  It was a pleasure to help you find your perfect vehicle and we are happy to hear you had a great experience.  Please let us know how we can help you again in the future!
Dec 29, 2017
Denny is great! Very friendly and informative. Dealership is very welcoming.
Response from current dealership:
Kelly,

We are happy to hear you had a great experience at our dealership! We always strive to treat our customers like family.  We appreciate your review and we will make sure we pass your comments on to Denny! If there is anything else in the future we can help you with, please let us know.
Dec 6, 2017
This was my first experience with Jim Xamis, and it was very positive. I made an appointment to test drive the vehicle. My salesperson Ellen was waiting outside the door for me when I arrived with the car freshly washed and ready to go. When I returned a few days later to buy it, George greeted me by name almost before I was able to get out of my car. I got the deal I wanted, and would definitely recommend this dealership to others.
Response from current dealership:
John,
Thank you very much for your nice review. We truly appreciate your business and are happy we were able to help you get into your perfect vehicle! Please let us know how we can help you again in the future with any of your vehicle needs.  Enjoy driving your new car!
Nov 3, 2017
Mirf47
They really go above and beyond to help you get the car you want.
Response from current dealership:
Thank you for your review and rating. We always strive to make each of our customer's experience a great one. We are happy we were able to help you find the perfect vehicle to meet your needs! Thank you again for your business.
Aug 27, 2017
Salesman contacted us right away on a Sunday. We went there 2 days later. He was very helpful & not pushy. He patiently answered all our questions. We will go back for sure.
Response from current dealership:
Cheryl,

We appreciate your message and business! Please let us know if there is anything we can do for you again in the future.
Aug 25, 2017
The response from Jim Xamis Ford Lincoln was prompt, courteous & professional! It has been a pleasure working with everyone & Ellen has been extremely helpful!
Response from current dealership:
Stephanie,

Thank you for your review and message! If there is anything we can help you with in the future please let us know.  Thank you again.
Jun 27, 2017
Brad is very helpful and professional.
Response from current dealership:
Thank you for your business Allison! We are happy Brad was able to assist you with purchasing your new vehicle.  We will make sure to share your message with Brad.  Thank you again.
Jun 14, 2017
Sold the car out from under me. I was working with a sales guy over a 2-day period. I drove 45-minutes to see the car and it needed service, a new battery (it was dead) and rotors turned - car pulled hard to left. I asked them to confirm front brake pads and replace if needed and let me know when the service was done. They agreed and on 3rd day my sales guy texted me all service was done but he was out of the office. I called as soon as I got off work to speak with their Sales Manager (George) but they sold the car out from under me. Not my fault my sales guy was out of the office and not my fault they didn't have it properly serviced when I drove 45-minutes to drive it which would have facilitated a deal on the first day. The car was filthy when I looked at it and the battery was corroded. I won't buy from Jim Xamis. They wasted my time.
Response from current dealership:
Bill,
We are sorry you feel your time was not used in a more efficient manner.  When our salesman noticed the battery was not up to our standards, a new battery was ordered prior to your arrival. Our dealership's policy is to only hold vehicles when a deposit has been given and all details to the agreement (price, delivery, etc.) have been agreed on.

Once again we are sorry you feel your time was wasted. Our goal is to always respect our customers' time and business. If you have any further questions or concerns please e-mail matt@jimxamis.com  
Jun 13, 2017
Didn't drive away with what I wanted, but Andy was great to deal with! My search continues!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Kim,

We are sorry we were not able to help you find what you need. However, we are glad you enjoyed your time with Andy. If there is anything else in the future Andy or anyone else at the dealership can help you with please let us know.  Good luck!
Jun 2, 2017
lawsonfamilyfarm
No gimmicks. Great sales team. Went out of their way to be honest about the used car they were selling us even sending pictures of minor blemishes.
Response from current dealership:
Thank you for your message. We hope you continue to enjoy your vehicle!
Nov 30, 2016
They contacted me soon enough but I had already purchased another vehicle.
Oct 22, 2016
They contacted me quickly however I ended up finding a car better suited to me.
Sep 16, 2016
Very friendly staff
Read 19 old reviews
Jun 16, 2016
Friendly and easy to make a final deal with.Was eager to completely satisfy our needs.Would recommend to a friend.Delivered car to our residence the next day.
Jun 11, 2016
They did a terrific job following up and further contacted me. I'm still working with them as I had to leave the country for a few days.... They have not been pushy bit are working to get me in the vehicle at a fair price. I would recommend Dennis the sales person I've been working with...
May 27, 2016
Vehicle had many issues dealer let me know before I wasted my time
Feb 14, 2016
Someone called yesterday for 2012 mks
Jan 9, 2016
tomlinla
Courteous contact and kept me aware of any possible cars that might meet my expectations.
Jan 7, 2016
Sales person had demo car ready for inspection and test ride, deal negoited and submitted?? where BoA or to Lincoln Finance?? I had submitted BoA onlline fax and loan number which was considerablely lower than what dealer data finally came out, so deal closed and NO sale!! sad sad wanted the MKZ a
May 21, 2015
The car did not have the interior color that I wanted. Professional, helpful, polite.
May 4, 2015
Wonderful experience! The customer service was outstanding
May 3, 2015
Actually purchased the F150
Jan 15, 2015
Sales Rep provided some misleading information. The Offer included additional charges and fees that were out of line. Could not come to an agreement.
Dec 10, 2014
Ed was super arrogant on voice mail and spoke with him once! He is one of the cockiest people I have ever dealt with and he never even tried to sell me a vehicle! This guy will lead you to failure because he will kill your deals for talking too much! The owner is allowed to contact me only from here on in the form of a apology! Do not contact me period! You guys are lucky I don't live close to you because if I did you know who would give you a bad rep!
Dec 7, 2014
Very helpful with a fast response. Didn't actually buy from them but they helped me out a lot
Sep 9, 2014
I highly rate this dealer. They went above and behond.
Aug 29, 2014
Quick response and thorough questions in follow up
Aug 7, 2014
Quick and pleasant reply to my inquiry
Dec 27, 2013
When I was asked a question about my information and I answered to the best of my ability the dealer responded.."haha".... which was ignorant and rude and if it were my business and I spoke to a potential buyer like that I would fire the unprofessional idiot....I would never contact them again. In general, car dealerships are prejudice against single women. Zero stars!
Feb 25, 2013
Very helpful and wanted to work with my budget.
Feb 22, 2013
very prompt
Mar 16, 2012
I asked for additional pictures and received them the next day. Good job.

Other Nearby Dealers

Anderson Ford - 129 listings
1001 State Route 10 W Clinton, IL 61727
11 reviews
Heller Ford - 633 listings
700 West Main Street El Paso, IL 61738
91 reviews
Bob Ridings Decatur - 225 listings
3103 N 22nd St Decatur, IL 62526
9 reviews
Uftring Automall - 484 listings
500 Fairlane Dr East Peoria, IL 61611
2 reviews
Mangold Ford - 231 listings
1100 W Center St Eureka, IL 61530
10 reviews
Scherer Lincoln Volvo - 87 listings
2200 West Pioneer Parkway Peoria, IL 61615
6 reviews
Rick Ridings Ford - 392 listings
1817 Ridings Dr Monticello, IL 61856
21 reviews
Bob Ridings Ford - 310 listings
931 Springfield Rd. Taylorville, IL 62568
11 reviews
Green Ford - 274 listings
2211 W Pioneer Parkway Peoria, IL 61615
10 reviews
Jackson Ford of Decatur - 243 listings
455 E Pershing Rd Decatur, IL 62526
12 reviews
Sam Leman Ford - 386 listings
1508 Morrissey Drive Bloomington, IL 61701
16 reviews
Mike Murphy Ford - 503 listings
565 W Jackson St Morton, IL 61550
45 reviews
Roanoke Ford - 94 listings
217 W Husseman St Roanoke, IL 61561
7 reviews
B & B Motors Inc - 41 listings
318 S Schrader Ave Havana, IL 62644
1 review
Grossinger Motors - 252 listings
1430 Ft. Jesse Rd Normal, IL 61761
25 reviews

Popular Used Cars

Used Lincoln Nautilus
2 listings starting at $52,560
Used Lincoln MKZ
96 Great Deals out of 8,203 listings starting at $1,990
Used Lincoln Continental
32 Great Deals out of 3,295 listings starting at $21,000
Used Lincoln MKC
110 Great Deals out of 9,252 listings starting at $13,449
Used Lincoln Navigator
84 Great Deals out of 4,255 listings starting at $2,000
Used Lincoln MKT
15 Great Deals out of 1,068 listings starting at $6,500
Used Ford Fiesta
149 Great Deals out of 17,149 listings starting at $1,900
Used Ford Focus Electric
139 listings starting at $10,350
Used Lincoln MKZ Hybrid
22 Great Deals out of 1,884 listings starting at $6,911
Used Ford GT
48 listings starting at $523,950
Used Ford Shelby GT350
2,023 listings starting at $42,473
Used Ford Taurus
266 Great Deals out of 16,013 listings starting at $986
Used Ford C-Max
43 Great Deals out of 3,343 listings starting at $3,995
Used Lincoln MKX
157 Great Deals out of 10,947 listings starting at $2,997