Sun Chevrolet

2939 Washington Rd
Mcmurray, PA 15317

Map & Directions

Sales: (724) 888-5289

Service: (412) 253-4429

Today 8:30 AM - 6:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/12/06/2013_land_rover_lr4-pic-2898493627502409868-152x114.jpeg

2013 Land Rover LR4 HSE LUX Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Great Deal
$2,878 BELOW
CarGurus IMV of $20,778

Price: $17,900

Mileage: 101,878

Location: Mcmurray, PA 15317

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Santorini Black Metallic Description: Used 2013 Land Rover LR4 HSE LUX for sale - $17,900, 101,878 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, SE Package, Backup Camera, Premium Package, Comfort Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/05/16/26/2013_chevrolet_equinox-pic-5290653913180629511-152x114.jpeg

2013 Chevrolet Equinox 1LT AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Good Deal
$1,265 BELOW
CarGurus IMV of $13,765

Price: $12,500

Mileage: 50,225

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Steel Green Metallic Description: Used 2013 Chevrolet Equinox 1LT AWD for sale - $12,500, 50,225 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/14/16/2017_chevrolet_traverse-pic-2529477371803372064-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Traverse 1LT AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Good Deal
$1,442 BELOW
CarGurus IMV of $25,942

Price: $24,500

Mileage: 23,200

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Tintcoat Description: Used 2017 Chevrolet Traverse 1LT AWD for sale - $24,500, 23,200 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/29/07/11/2015_nissan_rogue-pic-646111776248837381-152x114.jpeg

2015 Nissan Rogue S AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Good Deal
$871 BELOW
CarGurus IMV of $15,771

Price: $14,900

Mileage: 32,507

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Cayenne Red Description: Used 2015 Nissan Rogue S AWD for sale - $14,900, 32,507 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/06/11/22/32/2019_dodge_challenger-pic-1860737212919327008-152x114.jpeg

2019 Dodge Challenger R/T RWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Good Deal
$1,139 BELOW
CarGurus IMV of $27,939

Price: $26,800

Mileage: 16,995

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Steel Metallic Clearcoat Description: Used 2019 Dodge Challenger R/T RWD for sale - $26,800, 16,995 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/12/06/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-8293092738416799394-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Good Deal
$894 BELOW
CarGurus IMV of $28,694

Price: $27,800

Mileage: 32,649

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Tintcoat Description: Used 2016 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD for sale - $27,800, 32,649 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/25/07/07/2017_chevrolet_tahoe-pic-949791204793923147-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Tahoe LT 4WD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$1,170 BELOW
CarGurus IMV of $44,070

Price: $42,900

Mileage: 27,307

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Tungsten Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Tahoe LT 4WD for sale - $42,900, 27,307 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System, Suspension Package, Alloy Wheels, Premium Smooth Ride Suspension Package, Premium Sound Package, Luxury Package, Bluetooth, Backup Camera, Bose High End Sound Package, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/12/06/2017_gmc_acadia-pic-4700041227939317330-152x114.jpeg

2017 GMC Acadia Denali AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$861 BELOW
CarGurus IMV of $33,761

Price: $32,900

Mileage: 28,370

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Red Description: Used 2017 GMC Acadia Denali AWD for sale - $32,900, 28,370 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/20/21/34/2019_gmc_acadia-pic-4956477303401365731-152x114.jpeg

2019 GMC Acadia Denali AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$861 BELOW
CarGurus IMV of $39,361

Price: $38,500

Mileage: 6,396

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Description: Used 2019 GMC Acadia Denali AWD for sale - $38,500, 6,396 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Heat Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/31/21/22/2016_chevrolet_equinox-pic-8031571248282594057-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Equinox LTZ AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$560 BELOW
CarGurus IMV of $22,060

Price: $21,500

Mileage: 30,324

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Tintcoat Description: Used 2016 Chevrolet Equinox LTZ AWD for sale - $21,500, 30,324 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, Convenience Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2019 Chevrolet Blazer Premier AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$657 BELOW
CarGurus IMV of $44,557

Price: $43,900

Mileage: 931

Location: Mcmurray, PA 15317

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 9-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: Used 2019 Chevrolet Blazer Premier AWD for sale - $43,900, 931 miles with Leather Seats, Navigation System, Safety Package, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/12/06/2017_chevrolet_equinox-pic-4026062734066415506-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Equinox Premier AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$186 BELOW
CarGurus IMV of $21,986

Price: $21,800

Mileage: 29,887

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Tintcoat Description: Used 2017 Chevrolet Equinox Premier AWD for sale - $21,800, 29,887 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Preferred Package, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/24/16/49/2017_toyota_highlander-pic-4722021193573324651-152x114.jpeg

2017 Toyota Highlander XLE AWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$146 BELOW
CarGurus IMV of $30,141

Price: $29,995

Mileage: 37,094

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Predawn Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Highlander XLE AWD for sale - $29,995, 37,094 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/18/02/53/2017_chevrolet_camaro-pic-3518525425529852313-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Camaro 2LT Convertible RWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$102 BELOW
CarGurus IMV of $27,602

Price: $27,500

Mileage: 6,199

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2017 Chevrolet Camaro 2LT Convertible RWD for sale - $27,500, 6,199 miles with Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/25/06/19/2016_chevrolet_malibu-pic-5015720406996634992-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu 1LT FWD Used Cars in Mcmurray, PA 15317

Fair Deal
$97 ABOVE
CarGurus IMV of $17,303

Price: $17,400

Mileage: 8,638

Location: Mcmurray, PA 15317

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Malibu 1LT FWD for sale - $17,400, 8,638 miles with Power Package, LT Package, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Convenience Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 6, 2019
Sun has a great sales team and their service department is always on time and complete with the directions given!
Jul 16, 2019
Very professional
Feb 14, 2019
They replied to me promptly
2 people found this review helpful.
Sep 29, 2018
Great response
2 people found this review helpful.
Jul 11, 2018
Good sales person contacted me by phone.
2 people found this review helpful.
May 1, 2018
CHEFAL52
Was trying to get a better price on the 2015 crewcab truck before i made the drive there . There was a few different trucks i was looking at different dealers told them i was going to buy one by the weekend they would not deal on the price of the truck said that's average price so i went else where a bought one they want to sell the truck at the end of month plenty of other trucks to buy I got a better deal
2 people found this review helpful.
Apr 10, 2018
Raylori
Excellent People !!!! Top Notch Sales Lady !!!! Sara Ackerman was very Helpful
1 people found this review helpful.
Feb 3, 2018
The car sold and still on car gurus. Sold over a month ago and you still show on web. 3rd car I found with this issue
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Nick, just because a vehicle is sold does not necessarily mean that it has been delivered to the customer. Once the customer takes physical possession of the car and the paperwork is completed, the office will process the deal and mark it sold in the system. After that it is fed to CarGurus and removed from both our website and CarGurus. Sometimes it might be weeks before a customer takes delivery of a sold vehicle, hence why vehicles will still appear on the website. Any question please feel free to call me.

Dave Meyers General Sales Manager
Jan 14, 2018
good
2 people found this review helpful.
Read 5 old reviews
May 15, 2017
Salesman, AJ was great.
3 people found this review helpful.
Feb 19, 2017
Trbjeep77
I was looking for this particular color suburban and this was the only dealer that had one. I called to make sure it was still available before making the hour plus drive to Sun. After wasting more of my time they told me it was sold an half an hour before I got there. They could have called and told me, but they tried to bait and switch me. I have rarely deal with such a sleazy dealership.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sorry that you feel that we tried to "bait and switch" you but that was absolutely not the case. If you remember you left before we even had the chance to offer to find another Suburban for you, so there was no "bait and switch". The salesperson you were dealing with was not aware that the vehicle you were interested in was sold while you were on your way to the dealership. Considering that there are eight salespeople it is hard for one salesperson to know what another salesperson is currently selling. Plus the vehicle that you were looking at had a bonus tag on it making a
 More ...
Aug 23, 2016
very helpful
0 people found this review helpful.
Jun 9, 2013
The experience was wonderful my Sales Rep Tom couldn't have done more for me.
Dec 19, 2012
Great experience with their sales person. I didnt find what I was looking for there but wanted to comment about how personable and helpful they were in my research for a new vehicle.

Other Nearby Dealers

Premier Chevrolet Buick GMC - 237 listings
5392 University Town Centre Dr Morgantown, WV 26501
3 reviews
Northstar Chevrolet West Liberty Avenue - 9 listings
1701 West Liberty Ave Pittsburgh, PA 15216
1 review
Keddie Chevrolet Incorporated - 1 listing
200 Lincoln Ave Vandergrift, PA 15690
4 reviews
South Hills Lincoln
2760 Washington Rd Pittsburgh, PA 15241
3 reviews
Watson Chevrolet Buick of Blairsville - 129 listings
681 Rte 22 Hwy W Blairsville, PA 15717
8 reviews
McElwain Motor Car Company - 304 listings
911 Lawrence Ave Ellwood City, PA 16117
23 reviews
Classic Chevrolet - 116 listings
500 Lincoln Ave Pittsburgh, PA 15202
7 reviews
Baierl Chevrolet - 368 listings
10430 Perry Hwy Wexford, PA 15090
16 reviews
Nick Crivelli Chevrolet - 69 listings
294 State Ave Beaver, PA 15009
3 reviews
Tom Henry Chevrolet
5886 William Flynn Hwy Bakerstown, PA 15007
22 reviews
Riverview Chevrolet - 198 listings
1063 Long Run Rd Mckeesport, PA 15132
12 reviews
Kenny Ross Chevrolet Buick GMC - 395 listings
11250 Rte 30 Irwin, PA 15642
17 reviews
Grabiak Chevrolet - 155 listings
8282 Route 22 New Alexandria, PA 15670
6 reviews
Solomon Chevrolet - 211 listings
213 N Main St Masontown, PA 15461
14 reviews
#1 Cochran Chevrolet - 182 listings
22010 Perry Hwy Zelienople, PA 16063
7 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,759 Great Deals out of 236,721 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
753 Great Deals out of 44,994 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,175 Great Deals out of 179,414 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
578 Great Deals out of 35,901 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,080 Great Deals out of 156,486 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
407 Great Deals out of 40,670 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,284 Great Deals out of 71,317 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,352 Great Deals out of 78,375 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,165 Great Deals out of 72,613 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,340 Great Deals out of 96,554 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
769 Great Deals out of 58,410 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,018 Great Deals out of 64,649 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,039 Great Deals out of 70,018 listings starting at $1,100
Used Ford Escape
1,865 Great Deals out of 80,689 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,679 Great Deals out of 97,610 listings starting at $1,500