Ray Price Stroud Ford Lincoln

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

Internet Approved, Blue Oval Certified

301 North Ninth Street
Stroudsburg, PA 18360

Sales: (570) 420-1100

Service: (877) 818-3492

Closed Today (Sun)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/26/07/29/2014_jaguar_xj-series-pic-3563991874699320398-152x114.jpeg

2014 Jaguar XJ-Series L Portfolio AWD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Great Deal
$3,968 BELOW
CarGurus IMV of $36,374

Price: $32,406

Mileage: 35,611

Location: Stroudsburg, PA 18360

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Tancashmere Metallic Description: Used 2014 Jaguar XJ-Series L Portfolio AWD for sale - $32,406, 35,611 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/07/31/2011_mazda_mazda2-pic-6113702614952272885-152x114.jpeg

2011 Mazda MAZDA2 Touring Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,101 BELOW
CarGurus IMV of $5,301

Price: $4,200

Mileage: 137,663

Location: Stroudsburg, PA 18360

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Blackbrilliant Black Description: Used 2011 Mazda MAZDA2 Touring for sale - $4,200, 137,663 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/16/07/35/2016_land_rover_range_rover-pic-5857521840082562713-152x114.jpeg

2016 Land Rover Range Rover V6 HSE 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$4,199 BELOW
CarGurus IMV of $69,497

Price: $65,298

Mileage: 35,427

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Blackbarolo Black Description: Used 2016 Land Rover Range Rover V6 HSE 4WD for sale - $65,298, 35,427 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/21/06/42/2018_ford_f-150-pic-3111213269546424812-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 King Ranch SuperCrew LB 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$3,165 BELOW
CarGurus IMV of $55,472

Price: $52,307

Mileage: 6,334

Location: Stroudsburg, PA 18360

Certified Pre-Owned: Yes Color: Whitewhite Platinum Clearcoat Metallic Description: Used 2018 Ford F-150 King Ranch SuperCrew LB 4WD for sale - $52,307, 6,334 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Off Road Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/07/31/2016_toyota_tundra-pic-7398980311195450277-152x114.jpeg

2016 Toyota Tundra TRD Pro CrewMax 5.7L 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$3,044 BELOW
CarGurus IMV of $38,034

Price: $34,990

Mileage: 61,338

Location: Stroudsburg, PA 18360

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Graymagnetic Gray Metallic Description: Used 2016 Toyota Tundra TRD Pro CrewMax 5.7L 4WD for sale - $34,990, 61,338 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/07/31/2011_mazda_cx-9-pic-5630386159645599015-152x114.jpeg

2011 Mazda CX-9 Touring AWD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,234 BELOW
CarGurus IMV of $11,234

Price: $10,000

Mileage: 111,179

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silverliquid Silver Metallic Description: Used 2011 Mazda CX-9 Touring AWD for sale - $10,000, 111,179 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/13/16/31/2016_honda_odyssey-pic-5394144055811288927-152x114.jpeg

2016 Honda Odyssey Touring FWD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$2,291 BELOW
CarGurus IMV of $29,417

Price: $27,126

Mileage: 42,131

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Graymodern Steel Metallic Description: Used 2016 Honda Odyssey Touring FWD for sale - $27,126, 42,131 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/07/29/2017_ford_escape-pic-1054437339321568305-152x114.jpeg

2017 Ford Escape Titanium AWD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,619 BELOW
CarGurus IMV of $27,068

Price: $25,449

Mileage: 9,648

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 50 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Magnetic Metallic Description: Used 2017 Ford Escape Titanium AWD for sale - $25,449, 9,648 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/07/31/2014_ford_f-150-pic-2111449708814428618-152x114.jpeg

2014 Ford F-150 STX SuperCrew 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,558 BELOW
CarGurus IMV of $17,532

Price: $15,974

Mileage: 162,438

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 62 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Tuxedo Black Metallic Description: Used 2014 Ford F-150 STX SuperCrew 4WD for sale - $15,974, 162,438 miles with Sport Package, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/21/06/42/2006_lincoln_town_car-pic-7087796245562573189-152x114.jpeg

2006 Lincoln Town Car Signature Limited Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,069 BELOW
CarGurus IMV of $7,559

Price: $6,490

Mileage: 100,462

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Overdrive Color: Whitevibrant White Description: Used 2006 Lincoln Town Car Signature Limited for sale - $6,490, 100,462 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/16/07/35/2005_toyota_4runner-pic-2595057359332149207-152x114.jpeg

2005 Toyota 4Runner SR5 V6 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,262 BELOW
CarGurus IMV of $6,914

Price: $5,652

Mileage: 217,078

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Color: Silvertitanium Metallic Description: Used 2005 Toyota 4Runner SR5 V6 4WD for sale - $5,652, 217,078 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/14/00/2014_subaru_forester-pic-5630368462272123980-152x114.jpeg

2014 Subaru Forester 2.5i Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$741 BELOW
CarGurus IMV of $10,737

Price: $9,996

Mileage: 123,373

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Overdrive Color: Graydark Gray Metallic Description: Used 2014 Subaru Forester 2.5i for sale - $9,996, 123,373 miles with Bluetooth, Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/07/31/2015_jeep_grand_cherokee-pic-2603618221132422437-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Good Deal
$1,124 BELOW
CarGurus IMV of $23,522

Price: $22,398

Mileage: 39,061

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Blackbrilliant Black Crystal Pearlcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $22,398, 39,061 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/30/07/30/2004_ford_f-250_super_duty-pic-2799241833925748985-152x114.jpeg

2004 Ford F-250 Super Duty XLT 4WD Crew Cab SB Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Fair Deal
$1,306 BELOW
CarGurus IMV of $18,259

Price: $16,953

Mileage: 53,695

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Overdrive Color: Blackblack Clearcoat Description: Used 2004 Ford F-250 Super Duty XLT 4WD Crew Cab SB for sale - $16,953, 53,695 miles with Tow Package, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/16/07/35/2015_ford_explorer-pic-1775713263011974383-152x114.jpeg

2015 Ford Explorer Sport 4WD Used Cars in Stroudsburg, PA 18360

Fair Deal
$1,019 BELOW
CarGurus IMV of $30,622

Price: $29,603

Mileage: 39,610

Location: Stroudsburg, PA 18360

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blacktuxedo Black Metallic Description: Used 2015 Ford Explorer Sport 4WD for sale - $29,603, 39,610 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, LT Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
May 24, 2018
lexxx228
They got in contact with me right away to tell me the car was sold. When I told them other cars I would be interested in they got back to me quick again with 2 cars. Very friendly and accommodating. I will be stopping in to check out the vehicles.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good morning! Thank you for very much for taking the time to leave a 5 star review on your recent experience with us at Ray Price Stroud Ford Lincoln! We hope you like the 2 vehicles you are interested in when you come by! Please let us know if you have any other questions and we'll see you soon! Thank you, Ray Price Stroud Ford Lincoln. 570-309-6023.
May 9, 2018
I was very unsatisfied here. Judging by the pictures of the truck I would be interested in it was very nice and appeared to be in very good shape. When I got there there was a lot of rust on the body even for a 2010 I was surprised, some of the pictures were cut off and there was excessive damage to the vehicle that should’ve been in the original photos.
Response from current dealership:
Hi Max,
We apologize for any negative experience your received while visiting the dealership. Our intention was not to hide any information on the vehicle. I will sharing your review with the General Sales Manager, Andy, to address your concerns moving forward. Thank you for your feedback, we rely on feedback to improve our customer experience. If you have any additional questions, please do not hesitate to give us a call at 570-309-6023.
Mar 3, 2018
They had a speedy response and squeezed me in just before closing. I got the truck for $9500 , and got financing with a repo from last year . And because the milage they let me buy a extended warranty 3yr/36000 mile.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Charles,
Thank you for taking the time to leave a 5 star review about your recent sales experience at Ray Price Stroud Ford. We are very happy to help you find the perfect vehicle. If you have any other questions, please give us a call. Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-309-6023
Feb 11, 2018
good follow up
Response from current dealership:
Hi Bruce,
Thank you for the 5 star review! If you need any additional assistance, please do not hesitate to reach out. We have 300 used cars in our inventory! Thank you, Ray Price Stroud Ford Licnoln 570-309-6023
Jan 31, 2018
Responded quickly very easy to deal with good information
Response from current dealership:
Thank you for the 5 star review, David! We are here to assist you with all your automotive needs! Please let us know if we can provide any more information on the vehicle you are interested in. Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-309-6023
Jan 28, 2018
never followed up on my reply
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Bill,
Thank you for leaving a review on your recent experience. I apologize for any negative experience you have received and I would like to get you the additional information that you are looking for on your vehicle inquiry. Unfortunately we are unable to give you a call due to not knowing what your phone number is. If you'd like to respond I can have someone call you or you can reach Amelia in our internet department at 570-420-1100, she is aware of your review and ready to answer any questions you have on our vehicles. Thank you, Ray Price Stroud Ford Lincoln.
Jan 15, 2018
he's cool.... he has contacted me
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Dionte,
Thank you for the 5 star review, I hope you were able to find the perfect vehicle from large selection of 300+ used car inventory! Thank you, Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-309-6023
Nov 5, 2017
excellent Very qualified and educated staff
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the 5 star review, Bob! We appreciate your business, Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-309-6023
Oct 11, 2017
Matt Fellows
They were quick to respond to my initial inquiry but have not replied to any of my further questions..
Sep 24, 2017
Miura_1563
My rating would be ZERO, if that were an option! The email response(s) I received did NOT in ANY way address my questions about the vehicle in question. Despite my repeatedly asking that (she) re-read my original email, the responses continued to seem to be 'canned' responses with no apparent attempt to respond to ANY of the issues I raised in the original email. It almost appears that (she) was avoiding any reference to the specifics of the vehicle. Totally unacceptable and may very well be their modus operandi!
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good Morning Miura,
We apologize for any negative experience you received when you contacted our dealership. I have alerted our management team with your concerns to correct this issue asap. We would love the opportunity to speak to you again regarding the vehicle you are interested in, it is still available in our inventory. Our General Sales Manager, Andy Stratz would like to speak to you further with any information you are requesting as well as a special price. Unfortunately we do not have your personal email or phone number to contact you, if you can contact Andy at 570-420-1100 he would
 More ...
Aug 17, 2017
Erosenh
Dealer provided quick feed back and requested an appointment to follow up. After deliberating decided it wasn't for me.
1 people found this review helpful.
Aug 3, 2017
Very happy with my experience at Ray Price . Bought the car couldn't be be any happier. Everyone was helpful, courteous, and professional. Thank you
Apr 25, 2017
Very good experience, had contact via E-mail and they were very helpful at Ray Price Ford. We were able to find what we were looking for at Ray Price. They were great people.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Fred,
Thank you for taking the time to leave a review about your recent experience at Ray Price Stroud Ford Lincoln. We are happy we could help you with what you were looking for, if you have any additional questions please give us a call at (570)309-6023.
Dec 28, 2016
Harvey1955
Overall very positive. Good communication.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Harvey1955,
We are very happy to help you! If you have any more questions please give us a call. Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-420-1100.
Nov 26, 2016
Dealer responded with my questions. Was not the car is was looking for
Response from current dealership:
Happy New Year, Rick! Glad we were able to provide information on that specific car, if you are still in the market give us a call we can help you find something else at one of our Ray Price Locations. We are here to help. Ray Price Stroud Ford Lincoln 570-420-1100.
Nov 8, 2016
Bought a car off of their bargain lot. Everyone was very helpful and it was a very good experience with this dealersip.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi James,
We have a great selection of new and used vehicles and we are very happy we found the perfect car for you! We hope you are enjoying it and if you have any more questions, please give us a call at 570-420-1100, were here to help! We appreciate your business.
Oct 14, 2016
Very personable, helpful!
Response from current dealership:
Hi Ben,
Thank you for taking the time to leave a review about your recent visit. We are happy we could help you get into a new vehicle. Customer service is very important to us here at Ray Price, if you need anything additional, please do not hesitate to give us a call (570) 420-1100. We hope you are enjoying your new car!
Oct 10, 2016
Asked for more pictures and was told it was in the shop and couldn't get any
Response from current dealership:
Hi Thomas,
We apologize for any inconvenience we may have caused you but the vehicle is not at our location as of yet, as soon as the vehicle gets here we will be happy to send you pictures asap. Is there any other vehicles you are interested in that we can provide information to you? We would love to be able to help you find a new car. Please don't hesitate to reach to us and we will email you those pictures first thing when it gets here. Ray Price Stroud Ford 570-420-1100
Sep 30, 2016
snipe4bids
Salesman would not take a simple undercarriage picture and send it to me before I drove 2 hours to see a 2005 truck. I asked twice ,she ignored the question each time and just asked when I was coming. LAZY, I informed the management , again no response !Its OK never again for me They make more dealers and trucks !
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi snipe4bids,
We apologize for the negative experience you received at our dealership. We do not want you to travel 2 hours without the information that you requested. We appreciate you making us aware of this situation and hope we can make this right. Can you please give our General Manager, Danielle Singer a call to discuss this further at 570-420-1100. We look forward to hearing from you.
Read 26 old reviews
May 23, 2016
Good response and follow-up. I bought the vehicle. Only concern: still waiting delivery of promised touch up paint.
Response from current dealership:
Hi Paul,
Thank you for taking the time to leave a review about your recent visit to our dealership. We would like to get the touch up paint issue resolved asap, if you can give our sales manager a call at your earliest convenience to see the status of the touch up paint. Unfortunately I just have your first name listed on the review and unable to contact you. Thank you! We appreciate your patience and hope you are enjoying your new vehicle. 570-420-1100.
May 21, 2016
Well i went to look at this truck and there is a hole right through the bed. Probably the size of a golf ball. Not sure why you wouldn't repair it and do a bed/ spray liner
Response from current dealership:
Good Morning Jordan,
Thank you for leaving your feedback on your recent visit to the dealership. I reviewed your concerns with the Used car manager and he is stating the vehicle was not retail ready that it had just come to the lot. They are working on correcting the issue. If you have any further questions about this issue, please feel free to reach out to him at 570-420-1100. We have many other trucks in stock if you are still interested and we have 3 locations if you would like to view all of our inventory please visit www.RayPriceCars.com
May 19, 2016
Good contact and feedback
Response from current dealership:
Hi Leigh, I hope we answered all your questions when inquiring about your vehicle. If you need any additional information please do not hesitate to reach out to us. 570-420-1100. Thank you for taking the time to leave a review as well!
May 4, 2016
Very nice . Helpful and sincere.
Response from current dealership:
Good Morning Dot! Thanks for leaving us a review, we were happy to assist you in your car buying needs. If you have any other questions please let us know 570-420-1100. Thank you!
Mar 31, 2016
Star,star,star,star,star,star,star,star,star,star!!!
Response from current dealership:
Hi Frank! Thank you your 5 star review and taking the time to rate us :) Any further questions, please give us a call we are happy to help 570-420-1100.
Mar 18, 2016
dealer responded promptly
Mar 10, 2016
negotiating price
1 people found this review helpful.
Apr 8, 2015
Only one problem they advertised it as a 6.5ft bed and it's not its a 5.5ft bed.
Apr 3, 2015
She called me very nicely.
Mar 6, 2015
Mar 1, 2015
Good feedback
Jan 24, 2015
The video on the we site stated car was certified. I called the dealer and the salesman told it was certified. I went to the dealership and while they were processing paperwork, I was told the car was not certified.
1 people found this review helpful.
Nov 20, 2014
They responded and said the car was no longer available. End of story.
Oct 4, 2014
Dealers was very responsive. The vehicle was not what I was looking for
Sep 10, 2014
JohnG66
Chris Lambert & James of the bargain dept were helpful, friendly, fast, and effective at getting me in the car I was there to buy. Thank you.
Sep 8, 2014
I received a generic message back that never answered any of my questions and now I keep recieving promo emails that are just annoying because they still haven't addresses anything I've asked.
Aug 16, 2014
Great Sales force!
Aug 10, 2014
It was a good experience
May 26, 2014
kept in contact
May 25, 2014
Dealer responded quickly
May 23, 2014
Sales man is good, guy in charge of the loans not a great guy.
May 19, 2014
I dealt with Erica and she was more than kind and helpful. I hope to get there soon to purchase.
Mar 29, 2014
used car area is kind of dirty and unappealing
Nov 16, 2013
I did get a response, went to dealer who was very cooperative and helpful. Did not buy due to personal problems. Great Dealer would recommend.
Sep 5, 2013
Aug 29, 2013

Other Nearby Dealers

Verner Cadby Ford Incorporated - 228 listings
1240 Bloomfield Ave Fairfield, NJ 07004
1 review
Ed Carney Ford Inc - 117 listings
189 State Route 10 East Hanover, NJ 07936
5 reviews
Leo Kaytes Ford Inc. - 197 listings
145 Route 94 Warwick, NY 10990
17 reviews
Koch Bethlehem Ford - 156 listings
2135 W Union Blvd Bethlehem, PA 18018
4 reviews
Kovatch Ford - 122 listings
428 W Catawissa St Nesquehoning, PA 18240
11 reviews
Ciocca Ford Souderton - 184 listings
3470 Bethlehem Pike Souderton, PA 18964
26 reviews
Wayne County Ford - 303 listings
971 Texas Palmyra Hwy. Honesdale, PA 18431
9 reviews
Gilboy Ford - 48 listings
2805 Macarthur Rd Whitehall, PA 18052
10 reviews
Gibbons Ford - 341 listings
704 Martin F Gibbons Blvd Scranton, PA 18519
15 reviews
Coccia Ford Lincoln - 485 listings
577 E Main St Wilkes Barre, PA 18702
14 reviews
Family Ford Inc. - 190 listings
30 Route 183 Netcong, NJ 07857
6 reviews
Rottet Motors, Inc. - 134 listings
117 S Greenwood Street Tamaqua, PA 18252
6 reviews
Feussner Ford Inc - 77 listings
200 East South Street Freeland, PA 18224
2 reviews
Haldeman Ford of Kutztown, Inc. - 176 listings
15465 Kutztown Road Kutztown, PA 19530
9 reviews
Koch 33 Automotive - 902 listings
3810 Hecktown Rd Easton, PA 18045
43 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,283 Great Deals out of 188,285 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
424 Great Deals out of 36,204 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,805 Great Deals out of 155,394 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Silverado 2500HD
308 Great Deals out of 28,272 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
945 Great Deals out of 130,382 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
211 Great Deals out of 31,605 listings starting at $7,000
Used Toyota RAV4
622 Great Deals out of 71,887 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
624 Great Deals out of 74,315 listings starting at $1,788
Used Toyota Camry
1,012 Great Deals out of 70,645 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
923 Great Deals out of 72,318 listings starting at $900
Used Honda Civic
533 Great Deals out of 40,434 listings starting at $1,699
Used Toyota Corolla
680 Great Deals out of 60,136 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
719 Great Deals out of 96,716 listings starting at $1,225
Used Ford Escape
1,201 Great Deals out of 95,802 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,399 Great Deals out of 89,436 listings starting at $1,995