First Choice Auto LLC

1181 Boston Rd
Haverhill, MA 01835

Sales: (978) 319-4630

Today 9:30 AM - 4:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/14/18/08/2010_infiniti_g37-pic-8513130184554982023-152x114.jpeg

2010 INFINITI G37 x Sedan AWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Great Deal
$2,288 BELOW
CarGurus IMV of $11,738

Price: $9,450

Mileage: 95,507

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2010 INFINITI G37 x Sedan AWD for sale - $9,450, 95,507 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/10/18/11/2013_nissan_altima-pic-2657875329334851669-152x114.jpeg

2013 Nissan Altima 2.5 SV Used Cars in Haverhill, MA 01835

Great Deal
$1,816 BELOW
CarGurus IMV of $9,766

Price: $7,950

Mileage: 92,745

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Beige Description: Used 2013 Nissan Altima 2.5 SV for sale - $7,950, 92,745 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/17/39/2008_land_rover_range_rover_sport-pic-4161562755893965845-152x114.jpeg

2008 Land Rover Range Rover Sport HSE Used Cars in Haverhill, MA 01835

Great Deal
$2,189 BELOW
CarGurus IMV of $15,139

Price: $12,950

Mileage: 81,000

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2008 Land Rover Range Rover Sport HSE for sale - $12,950, 81,000 miles with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/18/18/13/2009_nissan_altima-pic-7506570117280561108-152x114.jpeg

2009 Nissan Altima 2.5 S Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,508 BELOW
CarGurus IMV of $7,458

Price: $5,950

Mileage: 79,537

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: Used 2009 Nissan Altima 2.5 S for sale - $5,950, 79,537 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/20/06/52/2008_gmc_envoy-pic-6804754327998482618-152x114.jpeg

2008 GMC Envoy SLE-1 4WD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,549 BELOW
CarGurus IMV of $7,999

Price: $6,450

Mileage: 107,500

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2008 GMC Envoy SLE-1 4WD for sale - $6,450, 107,500 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/06/03/2014_chevrolet_cruze-pic-6546650155645024240-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Cruze LS Sedan FWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,291 BELOW
CarGurus IMV of $8,641

Price: $7,350

Mileage: 85,100

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Cruze LS Sedan FWD for sale - $7,350, 85,100 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/05/33/2010_bmw_3_series-pic-4151071887388029544-152x114.jpeg

2010 BMW 3 Series 328i xDrive Sedan AWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,466 BELOW
CarGurus IMV of $10,461

Price: $8,995

Mileage: 92,500

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2010 BMW 3 Series 328i xDrive Sedan AWD for sale - $8,995, 92,500 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/10/18/11/2011_honda_cr-v-pic-2136796497657182832-152x114.jpeg

2011 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,275 BELOW
CarGurus IMV of $11,225

Price: $9,950

Mileage: 111,611

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2011 Honda CR-V EX AWD for sale - $9,950, 111,611 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/14/18/08/2012_hyundai_veloster-pic-4318267623201829374-152x114.jpeg

2012 Hyundai Veloster FWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,141 BELOW
CarGurus IMV of $8,591

Price: $7,450

Mileage: 82,426

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Red Description: Used 2012 Hyundai Veloster FWD for sale - $7,450, 82,426 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/12/32/2011_hyundai_sonata-pic-7621998267556128485-152x114.jpeg

2011 Hyundai Sonata GLS FWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,123 BELOW
CarGurus IMV of $8,373

Price: $7,250

Mileage: 88,938

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2011 Hyundai Sonata GLS FWD for sale - $7,250, 88,938 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/17/47/2013_ford_focus-pic-3235186420106148075-152x114.jpeg

2013 Ford Focus S Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,149 BELOW
CarGurus IMV of $7,599

Price: $6,450

Mileage: 79,161

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2013 Ford Focus S for sale - $6,450, 79,161 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/18/06/51/2012_honda_accord-pic-86157607253309343-152x114.jpeg

2012 Honda Accord SE Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$1,032 BELOW
CarGurus IMV of $10,482

Price: $9,450

Mileage: 89,424

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2012 Honda Accord SE for sale - $9,450, 89,424 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/18/19/2010_hyundai_sonata-pic-4153895419527693761-152x114.jpeg

2010 Hyundai Sonata GLS FWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$949 BELOW
CarGurus IMV of $4,899

Price: $3,950

Mileage: 147,500

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2010 Hyundai Sonata GLS FWD for sale - $3,950, 147,500 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/17/39/2007_toyota_sienna-pic-7108110738592926421-152x114.jpeg

2007 Toyota Sienna LE 8 Passenger Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$752 BELOW
CarGurus IMV of $7,502

Price: $6,750

Mileage: 102,300

Location: Haverhill, MA 01835

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Burgundy Description: Used 2007 Toyota Sienna LE 8 Passenger for sale - $6,750, 102,300 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/06/03/2011_hyundai_santa_fe-pic-2367690862676105142-152x114.jpeg

2011 Hyundai Santa Fe 2.4L GLS FWD Used Cars in Haverhill, MA 01835

Good Deal
$960 BELOW
CarGurus IMV of $9,410

Price: $8,450

Mileage: 87,261

Location: Haverhill, MA 01835

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2011 Hyundai Santa Fe 2.4L GLS FWD for sale - $8,450, 87,261 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 9, 2018
Stephen McCall
Super friendly staff. Car was exactly as advertised and last minute services were performed quickly. Would definitely recommend to friends and family.
May 17, 2018
JBJSYS
Five star
Feb 24, 2018
Night and day comparison with other dealers. I had an amazing experience with First Choice Auto; I cannot express how happy I am. I purchased an '08 Cx-9 from Eli, the owner, about a week ago. Mark and Eli were incredibly prompt, polite and courteous, willing to help with everything that I needed to have a good car buying experience, as well as being very educational about the whole process. I brought it to a mechanic in the area that unfortunately seemed very rushed, it was my first car buying experience and I should have been far more insistent that he look at things more carefully, but I asked that he check the brakes and suspension specifically and he gave me a clean bill of health so I was fine to buy the car. I bought the car and brought it home to my mechanic who I've been going to for years and and they gave me the sad news that the mechanic did not do a good job, the brakes were sticking dangerously and needed to be replaced immediately because they were not safe to drive on. $500 whoopsie. Brakes were not listed under the warranty for the car, so I paid for the repairs as it would be dangerous to drive on and we live 2 hours from First Choice, wrote First Choice Auto a 4 star review, and then called Mark to explain why I had written a 4 star and not a 5 star review, because I really had enjoyed working with them and to thank them anyways because I really had a great buying experience. Mark asked tentatively if I had already had the work done and told me that they stand behind their customers and their experience and would have paid to have the car towed to them and fix it at a much lower cost if I'd reached out before having the work done. I spoke with Eli, the owner, immediately after and he asked if I trusted the mechanic I brought it to, and when I said I did he apologized that everything had happened, stated that he also wished I'd reached out to First Choice, and offered to send me a check to cover part of the work. I was so stunned by this offer; this is not something I would have gotten from any other dealer so I didn't bother reaching out to First Choice Auto before the work was done. First Choice Auto really values the customer's experience, and they are more than willing to communicate and work with you to make the car you buy the car you'll love. I am so happy with my Cx-9 and this experience and will recommend First Choice to everyone I know in the market for a new car.
4 people found this review helpful.
Jan 1, 2018
GuruZG1N8
Mark was WONDERFUL!!! He took excellent care of us, was endlessly patient with us, totally professional and very knowledgeable. Can't wait to pick up our new car this week! Thank you First Choice Auto for a fantastic buying experience!
2 people found this review helpful.
Jun 16, 2017
Infamouskng1
Mark is awsome and very easy to work with. He goes out of his way to satisfy us with our deal. We would definitely recommend all friends and family here.
Response from current dealership:
Thank you so much for this review, I am glad that you were satisfied with Mark as a sales person and us as a dealership..
ELI, owner.
May 5, 2017
Very profesional
0 people found this review helpful.
Apr 30, 2017
Eli is very easy to deal with and has quality vehicles and cares for his Customers. Constant follow up and communication... We WILL be back!! Excellent buying experience, no pressure at all!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much, much appreciated...
ELI ....
Apr 24, 2017
I went in to see the BMW and ended up falling in love with an expedition. It was perfect for my growing family. I was able to trade in my car and was also able to get financed. This dealership treated me like family and really went above and beyond. My fiancé and I had a great experience here. There was no pressure put on us, and they have a variety of vehicles to choose from. They made the process very pleasant! I would absolutely recommend my friends and family to go here.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so must, much appreciated.
ELI...
Apr 11, 2017
Replied pretty fast and came to an agreeable deal via email but when I asked questions about the cars repair history they refused to answer them and avoided the questions. seemed very sketchy and the replies got slower and slower. Wouldn't recommend buying from this dealer.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry that you feel this way about us, since we agreed on a price which was the lowest and a very good price for a very good car, but for more than 3 weeks, you never cared enough to come in to check us or the car in person, you did not even leave us a phone number to contact you or you calling us,all you did  is emailing back and fourth for almost one month asking questions and more questions. So to be honest, I have no idea who are we dealing with and we strongly believe that your recommendation is not and we mean is not a fair one.
FYI, we have been in the business for 27 years sell
 More ...
Jan 15, 2017
Good sales man we couldn't reach a agreement for sale of car .
Read 7 old reviews
Feb 25, 2016
Eli went above and beyond for this sale, it's only been a month but the car runs great, I love the car and the price was right. I had a real good experience with first choice and would deal again with them.
Jan 5, 2016
Really nice guy called me right away
Aug 28, 2015
Offered great car at good price
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much. It was a pleasure doing business with you.

Eli Najem
Jun 30, 2015
Remembered my name after I had e-mailed him about a GMC weeks earlier. Very nice people, seem knowledgeable about the vehicle I was interested in. Arranged a test drive . No pressure what so ever. Got a great deal . Agreed to fix problems with vehicle. I would send others to them with out question. Great experience and great deals.
Response from current dealership:
Thank you so much, It was a pleasure doing business with you.

Eli Najem
Mar 15, 2015
Got back to me immediately after contacting them with request for information. Chose a new vehicle, so didn't use them.
Mar 8, 2015
Very friendly and helpful staff. Not pushy and had a quality product.
Oct 3, 2013
great knowledgeable staff and very professional. The quality of cars was very good. I did find a better deal, by chance, someplace else. When I look again, I will look there first.

Other Nearby Dealers

Commonwealth Nissan - 171 listings
1 Commonwealth Dr Lawrence, MA 01841
1 review
Top Line Import - 160 listings
534 River St Haverhill, MA 01832
7 reviews
Commonwealth Kia - 135 listings
1 Commonwealth Drive Lawrence, MA 01841
1 review
Mastriano Motors LLC - 80 listings
202 N. Broadway Salem, NH 03079
2 reviews
Leavitt Auto & Truck - 71 listings
103 Plaistow Rd Plaistow, NH 03865
2 reviews
Husson Motors - 48 listings
8 Lowell Rd Salem, NH 03079
5 reviews
Evolution Auto Sales & Repair Inc. - 25 listings
58 E Haverhill St Lawrence, MA 01841
2 reviews
Home Run Auto Sales Inc. - 22 listings
51 Haverhill St Lawrence, MA 01840
1 review
DM Motors LLC - 15 listings
251 Winter St Haverhill, MA 01830
1 review
Val's Foreign Auto - 3 listings
1208 Boston Rd Haverhill, MA 01835
2 reviews
European Motorsports Sales Service Inc. - 3 listings
314 South Broadway Lawrence, MA 01843
5 reviews
Savvy Auto Sales
25 Welcome St Haverhill, MA 01830
2 reviews
Frias Auto Sales LLC
316 Broadway Lawrence, MA 01841
2 reviews
Precise Choice LLC
5 Hampshire St, Suite #5 Salem, NH 03079
4 reviews
A T I Automotive & Used Cars Incorporated
202 Main St Plaistow, NH 03865
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,251 Great Deals out of 188,014 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
434 Great Deals out of 36,244 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,819 Great Deals out of 155,590 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
328 Great Deals out of 28,393 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
997 Great Deals out of 129,592 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
214 Great Deals out of 31,487 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
649 Great Deals out of 71,621 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
647 Great Deals out of 74,020 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
981 Great Deals out of 70,545 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
916 Great Deals out of 73,250 listings starting at $990
Used Honda Civic
516 Great Deals out of 41,264 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
682 Great Deals out of 60,534 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
722 Great Deals out of 97,686 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,239 Great Deals out of 96,730 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,406 Great Deals out of 89,524 listings starting at $1,995