Ewing Buick GMC

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

6425 Dallas Pkwy
Plano, TX 75024

Map & Directions

Sales: (469) 535-6149

Service: (972) 468-6025

Today 8:30 AM - 8:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/11/09/2018_infiniti_q60-pic-8028049404955756479-152x114.jpeg

2018 INFINITI Q60 Red Sport 400 Coupe AWD Used Cars in Plano, TX 75024

Great Deal

Price: $38,000

Mileage: 6,619

Location: Plano, TX 75024

Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Midnight Black Description: Used 2018 INFINITI Q60 Red Sport 400 Coupe AWD for sale - $38,000, 6,619 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/19/09/06/2019_gmc_yukon_xl-pic-8424958044344103448-152x114.jpeg

2019 GMC Yukon XL Denali 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Great Deal

Price: $62,000

Mileage: 7,499

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Crimson Red Tintcoat Description: Used 2019 GMC Yukon XL Denali 4WD for sale - $62,000, 7,499 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, DVD Entertainment System, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/20/21/55/2015_jeep_grand_cherokee-pic-2353417823710298869-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $22,000

Mileage: 73,903

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD for sale - $22,000, 73,903 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/13/05/55/2019_volkswagen_jetta-pic-5070438925103378476-152x114.jpeg

2019 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $15,000

Mileage: 6,748

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Tornado Red Description: Used 2019 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD for sale - $15,000, 6,748 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/07/15/51/2016_buick_verano-pic-7988654779281815770-152x114.jpeg

2016 Buick Verano FWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $14,000

Mileage: 17,168

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2016 Buick Verano FWD for sale - $14,000, 17,168 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/11/09/2017_buick_enclave-pic-5838290479913627599-152x114.jpeg

2017 Buick Enclave Premium FWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $28,984

Mileage: 21,692

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Ebony Twilight Metallic Description: Used 2017 Buick Enclave Premium FWD for sale - $28,984, 21,692 miles with Navigation System, Premium Package, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/10/21/24/2011_nissan_rogue-pic-6275493729418789851-152x114.jpeg

2011 Nissan Rogue S Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $6,400

Mileage: 98,344

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Platinum Graphite Description: Used 2011 Nissan Rogue S for sale - $6,400, 98,344 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/11/36/2017_jaguar_f-pace-pic-1935958308333969417-152x114.jpeg

2017 Jaguar F-PACE S AWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $44,000

Mileage: 24,453

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Sapphire Metallic Description: Used 2017 Jaguar F-PACE S AWD for sale - $44,000, 24,453 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/15/11/25/2019_gmc_yukon_xl-pic-2358461281564136929-152x114.jpeg

2019 GMC Yukon XL Denali 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $62,884

Mileage: 10,652

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Onyx Black Description: Used 2019 GMC Yukon XL Denali 4WD for sale - $62,884, 10,652 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, DVD Entertainment System, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/07/15/42/2014_toyota_tundra-pic-304997178726557244-152x114.jpeg

2014 Toyota Tundra SR5 CrewMax 5.7L FFV 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $26,000

Mileage: 93,506

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Magnetic Gray Metallic Description: Used 2014 Toyota Tundra SR5 CrewMax 5.7L FFV 4WD for sale - $26,000, 93,506 miles with Steel Wheels, Backup Camera, Off Road Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/07/15/10/2019_gmc_yukon-pic-7240141467639666860-152x114.jpeg

2019 GMC Yukon Denali 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $59,884

Mileage: 15,664

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Onyx Black Description: Used 2019 GMC Yukon Denali 4WD for sale - $59,884, 15,664 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Navigation System, DVD Entertainment System, Suspension Package, Alloy Wheels, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Memory Package, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/10/21/24/2016_ford_escape-pic-6112534480560911050-152x114.jpeg

2016 Ford Escape SE AWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $16,000

Mileage: 26,964

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: Used 2016 Ford Escape SE AWD for sale - $16,000, 26,964 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/10/21/39/2014_honda_civic-pic-4821486334563654230-152x114.jpeg

2014 Honda Civic EX-L Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $10,884

Mileage: 99,913

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Modern Steel Metallic Description: Used 2014 Honda Civic EX-L for sale - $10,884, 99,913 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/21/22/49/2019_gmc_yukon-pic-2675307394755482768-152x114.jpeg

2019 GMC Yukon Denali 4WD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $62,984

Mileage: 4,138

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Onyx Black Description: Used 2019 GMC Yukon Denali 4WD for sale - $62,984, 4,138 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Remote Start
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/e1/52/25/ea-46b6-4197-a3ee-acdec0c81a45/image-1.jpg

2016 Mazda CX-5 Touring AWD Used Cars in Plano, TX 75024

Good Deal

Price: $16,970

Mileage: 45,900

Location: Plano, TX 75024

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Mazda CX-5 Touring AWD for sale - $16,970, 45,900 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 18, 2019
GuruVKMFW
The lady I spoke with was very nice and helpful. I wanted some info she didnt have so she got the answer and called me back.
Sep 5, 2019
Arquitrabe200
Great salesperson. The color of the car is too dark for the hot sun in Texas
Aug 22, 2019
GuruH3F1Y
The sales people were very helpful and they answered all of my questions.
Jul 15, 2019
Rainbow74
Though I Ended Up Purchasing A Vehicle Elsewhere, The Staff Still Took The Time To Check With Me.
Jul 13, 2019
GuruHZ7NX
Suzanne you Rock!!!
Jun 26, 2019
Guru52JR3
This was a long distance sale. There were no owner manual and no second key. They promised me if I accepted the vehicle they would order a second key and deliver it to me. I commend ,they kept their word. Great sales person,,Bill Mitchell.
Jun 25, 2019
The called me to say the cat was being sent to auction unless I would guarantee them I would buy it I WILL NEVER BUY A CAR FROM THEM
Response from current dealership:
Hi Diana, I want to first apologize that your experience with our dealership was not amazing.  At Ewing Buick GMC, we always strive for excellence in customer satisfaction.  As a retail business, our inventory constantly changes and many cars are sent to auction every week.  These cars cannot be retrieved unless there is a retail customer ready to purchase before they are sent and sold at the auction.   We apologize for any miscommunication that might have upset you and would be happy to speak with you about anything that could further assist you in your vehicle search. Feel free to contact us
 More ...
Jun 25, 2019
Always answered my questions but didnt qualify for a loan
Jun 21, 2019
LuCam
Nice dealership, clean and some friendly employees. Went to test drive the charger hellcat and they couldn't find the red key. Long drive to eventually go elsewhere. With so many dealerships out there I would NOT recommend this one.
Jun 18, 2019
Pleasant helpful and understanding
Jun 13, 2019
Very quick response and helpful
Jun 5, 2019
GuruL8SZD
Natalie was extremely helpful and pleasant to work with!
May 21, 2019
GuruSZB2Y
My sales rep, OM is a great guy and I feel he did everything he could to make my buying experience a good one. Very nice atmosphere. Excellent! Thanks again O. Love the car! R
Apr 15, 2019
Bennyray66
Day help me when no one wood
Apr 3, 2019
peanut81875
Very helpful
Mar 23, 2019
sparham1990
10
I had a great experience with Ewing. They don’t pressure you into buying anything you don’t want. My salesman Vincent was awesome as well. I will definitely be going back in the future
Mar 20, 2019
502Tank
Oscar was the salesman who answered when I called. He was very helpful. I live 5 hours from their location and he worked with me and showed alot of patience during our entire "dealings" with one another. He even came in on his day off to meet me on the day I drove in to see the vehicle. (He did stare he would bring it to me, however I want to see/drive a vehicle before committing.) I ultimately bought the vehicle I had called on. His boss was great to work with, as well as the financial personnel. Other salespeople at that location were also very friendly and personable. No one made me feel pressured to buy the vehicle, or get any add-on options. They simply gave me my options and let me choose.
Mar 20, 2019
Madison_County_Surfcaster
Responded quickly
Mar 5, 2019
Great customer service!
Mar 4, 2019
Mac19844
Great Communication
Feb 22, 2019
Great staff and service! Definitely will utilize them for future purchases.
Feb 6, 2019
They contacted me many times to follow-up on my needs.
Jan 31, 2019
GuruBRMT7
Yes, very nice and responded quickly.
Jan 15, 2019
Wonderful to work with. Vehicle was in excellent condition.
Jan 13, 2019
Great experience
Dec 27, 2018
Good dealer Nice costumer service..
Dec 21, 2018
Great fast response from the Dealership staff and from Oscar M. as well
Dec 4, 2018
Great place to get your next car...
Nov 25, 2018
11/17/18 I purchased a 2016 GMC Sierra from Ewing and they could not have been more helpful. From the first time I asked for information on the vehicle Oscar was most helpful with every question I had. Then after I signed the paperwork I didn’t like a few things that were on there so John even took time to let me come back and make changes, and gave me an even better deal!!! They made me feel very happy and comfortable, I will be a customer for as long as I live in the Dallas
Nov 14, 2018
Juanbernardoal
Very positive experience with them, I’ll get my next car once again at Ewing’s
Nov 11, 2018
amandabucher
Great service. Excellent dealership.
Nov 8, 2018
GuruXNPSP
Great service and follow up
Oct 30, 2018
Our experience buying a car with Fish and Suzanne was pain free and rewarding: their help was a special part of our buying from Ewing. We recommend them to anyone seeking a Buick!
Oct 7, 2018
Excellent! Everyone was great, and easy to work with. We got the 2018 Encore under today's present price. Randy Harp had everything setup, and the transaction was quick & easy.
Sep 13, 2018
very knowledgeable
Aug 15, 2018
The dealership contacted me several times to verify I was coming. They even called to verify while I was en route and yet after driving 3 hrs for their vehicle, they sold it from under me. I understand it’s a business, but the lack of concern and lack of curtesy is appalling. The time, money, and gas wasted going to Ewing is second to their lack of consideration. I will never come back and will encourage others to avoid their dealership at all costs.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Eric, we are very sorry to hear that this is how you feel about your experience with our dealership!  I had a chance to review the notes on your account and it looks as if the sales representative informed you that we had two other appointments on the vehicle you were looking at and they asked if you wanted to put down a fully refundable deposit to hold the vehicle and ensure that it was not sold until you had a chance to look at it and decide whether or not you wanted to purchase it.  You turned down this offer stating there were 3 other vehicles you were going to look at.  The notes show tha
 More ...
Aug 9, 2018
attmay
Very nice great in every way. Will do business with them again
Jul 26, 2018
Jortegon
Quick to respond and reply
Jun 26, 2018
Great followup !
Jun 17, 2018
John0706
Worked with Donald Yancy and was more than satisfied with his customer service and professionalism. I did not buy from this dealership but would recommend them in the future as my experience with them was amazing!
Jun 14, 2018
Overall rating is very good. Dave De Shazo was very knowledgeable & patient. Would highly recommend Ewing
Jun 10, 2018
GuruW7XBH
Horrific customer service when I actually did speak with someone. I had 2 folks I spoke with about 1 truck and neither seemed to have any idea what was going on. Then they lied to me about it being sold. I’m so glad there are multiple GMC dealerships in the area.
May 14, 2018
GuruWBSLN
I was contacted within minutes of my inquiry. Staff worked with me on my conditions and were very professional and courteous. I scheduled a test drive for the next day and drove 90 miles to find exactly what I had been looking for! Great experience!
2 people found this review helpful.
May 10, 2018
GuruWLZD8
I did end up purchasing from them. The salesman was really, really nice, however, I was very dissapointed that even though I purchased used, they have this "policy" that unless you buy new, they don't gas up the car when they deliver, nor do they do an oil change. Little things that I know cost a minimal to the Dealer, but mean the world to the customer. This is what would be the make it or break it deal on me not coming back. Why treat us different than if we didn't buy new? Treat me just as important as the next customer and I will send you referrals and come back. If you start treating me different, then that does not make me want to come back.
8 people found this review helpful.
Apr 29, 2018
Excellent professional services
1 people found this review helpful.
Apr 26, 2018
elizabethb2001
The dealer reached out to me within a few minutes. I was connected with a Sales person (Trevor) who I gave trade info to and began to talk numbers. He was very persistent in staying in contact with me to see if there was anything he could do to make it work. After a few days I was able to come to an agreement. I went to the dealership they had the truck ready to test drive. I loved it and then we started the paper work and it was pretty straight forward. I don't like to waste anyone's time if we can't agree on numbers before. Also want to mention that Carguru's had left a promotion up that was actually over, but they still honored it. Overall happy with my experience.
1 people found this review helpful.
Apr 7, 2018
Kiddjay
I bought this car. It is awesome and Gary Parr is awesome.
Apr 5, 2018
The dealership was professional and contacted me quickly. Unfortunately the truck was a complete dog mechanically. It has holes gouged through the bed, it smoked and during the test drive it got a flat.
1 people found this review helpful.
Apr 2, 2018
Prompt response. Car listed was available. Apointment to view/drive was flexible. Sales personel were very helpfull. There was no pressure for ‘upsells’. We bought this car. Sales personel spent plenty of time after sale to ensure that we enderstood vehicles features.
Apr 2, 2018
The dealership contacted me very quickly and was very helpful in answering all my questions. They gave me a great trade in price for my previous vehicle and we drove off the lot with my new car very happy. They did not try to swindle us or give us the run around in any way. Sean, the salesman who helped us, was great!
Apr 1, 2018
Good experience
Mar 31, 2018
Bought a truck from Ewing Buick, very happy with truck and working with dealership.
Mar 6, 2018
Fantastic! Perfect car! Perfect price!
Mar 1, 2018
Thewitch7
Very helpful, worked hard to get me what I wanted at a reasonable price.
Feb 21, 2018
Best car buying experience ever! They had most of my paperwork ready when I got there and held the car for me since I had to work.
Feb 20, 2018
GuruY9TRP
Love how the Reps stay in contact with me through all my media source to in sure that they show me they care and are willing to help me purchase the vehicle. Thank you
Feb 16, 2018
I have always had a pleasant experience in dealings with Ewing, which is why I have brought 2 cars from them in the past. My salesman, Wilson, is ever the consummate professional, and a delight to work with.
Feb 14, 2018
Linus0619
Cool and humble people ready to give what you want
Feb 3, 2018
Easy to work with. Great selection
Jan 27, 2018
Told me that the vehicle was available. Went there and was told the car was sold. Total waste of my time
1 people found this review helpful.
Jan 26, 2018
Quick friendly service. Very professional!
Dec 23, 2017
Enjoyed my experience with Ewing. They cut me a very good deal with no hassle. Good people to work with.
Dec 17, 2017
Robert Turlington at Ewing GMC was beyond helpful and I purchased a GMC Sierra SLT.
Nov 29, 2017
GuruZ1R16
Good response
Nov 25, 2017
Seth Venezia
Quick response, very helpful
Nov 24, 2017
They were very helpful in trying to assist me in the purchase of the vehicle and they even gave me advice on how to go about getting it financed
Nov 19, 2017
I had an extremely good experience with the folks at Ewing. Dave,my salesman, was very helpful and courteous. I flew in, Dave picked me up at the airport, and I drove my car back to New Mexico that afternoon.
Oct 9, 2017
Dealerships ,in my mind seem to always try to squeeze,or trick,or manipulate more money out of a customer one way or another. In this case I had already put a large non refundable cash deposit down and flew in from out of state to buy the car and was completely vulnerable. I worried for no reason, best car buying experience at a car dealership I have ever had. Not one un welcome surprise.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Rick! Our whole team was happy to make sure that you were comfortable and at ease while you were with us! Thank you for taking the time to share your thoughts with us! Please don't hesitate to reach out if you need anything else in the future.
Read 66 old reviews
Sep 4, 2017
Dave the agent was very detailed with information. As I had mention to him that I would be around that area due to soccer tournament with daughter, we made appointment and met each other in between games. He was very nice concerned about the wellbeing of my daughter and her soccer team. They won the Championship. Dave understood I was pushed for time and he gave me his card and we have conversed through text and email. Even though we have not finished our business transaction, Dave has been very helpful.
Response from current dealership:
We appreciate your kind words. I can assure you Dave will do his best to be here when you need him to be, but on the chance he's not, feel free to reach out to me with any questions about your possible purchase. Mario Perez- Sales Director 214-547-2981 (direct)
Aug 25, 2017
Thomas_13
Good communication, thank you.
Response from current dealership:
Thomas, we’re so glad to hear that!
Aug 16, 2017
Bill Markham
Answered my questions, but not the exact vehicle I wanted.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We were happy to help, but we're sorry to see that it wasn't quite the car you were looking for. Thank you for taking the time to review us, Bill, and we hope to see you again!
Aug 13, 2017
Guru99K1Y
70
Great
Response from current dealership:
Thanks for the positive feedback!
Jun 23, 2017
I called about this car on a Friday and drove to Texas on Saturday. Dave was great and Ewing was great to work with. We had this car purchased and were back on our way home with in two hours.
2 people found this review helpful.
Jun 21, 2017
Not Good. I live and work about 100 miles from this dealership. I asked if I could drive the car for a day or 2 to see if I was going to like it and see if there were any mechanical problems. The sales person said that was not possible.He did tell me that if I would come to the dealership, that I could drive for 3 or 4 hours. I was in Dallas on a Sunday and drove by to see the car and the salesperson would not come and open the car for me or let me drive it. I went back during the week and the sales person said I could not have the car to drive for 3 or 4 hours as promised until We reached an agreement on the price. I finally made an offer that was within $1250 dollars of the asking price of the car and the saleman nor the supervisor would negotiate with me. I walked and I would not go back to this dealership. The interior of the car was dirty and the floor mats were so worn that I am certain they were not the mats that had been used in that car. There was no warranty of any kind. Which concerned me.
1 people found this review helpful.
Jun 21, 2017
Because I get a check every month they said I didn't make enough $. I thought $3000.00 down paying $300 a month for 10 months would have been good enough. No Ma'am! It wasn't! WOW!!, with an OMG!!! Looking elsewhere
1 people found this review helpful.
May 10, 2017
forfour_1222
They did an excellent job of responding to my inquiries.
Apr 21, 2017
Good
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for your wonderful review! It was a pleasure working with you and we hope you'll think of us for all your future car needs!
Mar 4, 2017
Enzo_2686
Great
0 people found this review helpful.
Mar 3, 2017
Homer Tovar
Yes very friendly.
0 people found this review helpful.
Feb 28, 2017
The car was as advertised, but they raised the price by about 2,500 after I called them.
3 people found this review helpful.
Feb 27, 2017
Very helpful and honest!
0 people found this review helpful.
Dec 23, 2016
yes awesome group and very professional !
0 people found this review helpful.
Dec 21, 2016
I received an email back, and then several others requesting a phone call. I explained I was traveling and wanted to communicate via email, but they wouldn't even acknowledge my request. Too bad. Looks like a great car.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Ron, thank you for taking the time to voice your concerns.  We understand that traveling makes communication difficult, but we find some things to go more smoothly if done over the phone rather than via email which is why we had asked you to call when you had the opportunity.  If you would like to email me, I would be happy to discuss this further, or you can reach me at 214-547-2982 at your earliest convenience. Thank you.

Rede Beitman
Oct 11, 2016
Outstanding in all areas Will never purchase another care without ging Ewing the first chance to find a car for me
1 people found this review helpful.
Oct 7, 2016
Jonathan Pototschnik
They were friendly and responsive.
0 people found this review helpful.
Oct 7, 2016
They responded to my inquiry quickly and a quick follow up call from salesperson Dave. Made the appointment, arrived early and Dave was busy with another customer. Salesperson Wyatt was very professional and thorough. I knew the exact vehicle I wanted, had approved bank financing so process was easy. I particularly appreciated that Wyatt took the time to link my phone into OnStar and show me how to set up my contacts and he had the service department add gas and detail the already very clean vehicle. This dealership sparkles!
3 people found this review helpful.
Sep 25, 2016
Excellent experience. Wonderful follow-up and communication. I would do business with this dealership.
Aug 30, 2016
It was ok.the salespeople were very helpful and very considerate of me.they did not try to doubletalk me.it was a very delightful car buying experience.I would recommend anyone to do business with Ewing Buick gmc
Aug 11, 2016
Tonray, was a excellent sell person, who went beyond the expectation to get me into a truck
Aug 6, 2016
Great experience with salesman Teonray. Great customer service..Have recommended him to others.
Aug 1, 2016
Dealer contacted me within 24 hours. Iam currently serving overseas with the military. He informed me of their company's policy on holding cars. I havent purchased vehicle yet , but will do so once I arrive in country.
Jul 7, 2016
They were nice, but had issues with the car we were interested in. They told us it would be ready in about 20 minutes. Upon our return, another customer was on a test drive, and subsequently purchased the vehicle.
Jul 5, 2016
I highly recommend Ewing Buick GMC. It was the best car buying experience we have ever had. I also recommend Teonray Mills in sales. He was low key, presented the facts, and let us make our decision. We love our new vehicle and I plan to do business at Ewing in the future.
2 people found this review helpful.
Jul 2, 2016
I received timely response and communication from them, but unreasonable in negotiating on overpricing of the vehicle, so I purchased from another dealership.
1 people found this review helpful.
Jun 2, 2016
They let me know progress of vehicle throughout inspection process.
Apr 19, 2016
Serendipity1517
Wayne was very nice, and is continuing to work on finding our family a vehicle that will fit our needs and budget.
Apr 18, 2016
Amazon_706
Te was helpful sales man.
Apr 17, 2016
Purchased 2012 Honda Odyssey EX-L Sport from them in fabulous condition! Great dealership to work with; not pushy, very accommodating, friendly, & hospitable.
Apr 8, 2016
Good communications just didnt have the right truck. Great people on the phone and emails end.
1 people found this review helpful.
Apr 7, 2016
Good salesman great still need owners Manuel extra key but he said will handle will recommend friends
Mar 17, 2016
After giving me a quote on this car, when it came time to do the deal, the price went up. Seems that the salesman and his manager couldn't get the cars straight. The salesman was talking this car to me, the manager was quoting a 2013, so he says. I would NEVER try to do business with them again.
2 people found this review helpful.
Feb 27, 2016
Found the car I wanted and I wasn't pressured into buying it right away
Feb 6, 2016
Sales man said he would call back in 15min. That was Friday about noon it is Saturday evening about 5 30, has not bothered to call . Stayed home all Friday afternoon waiting. These people have no manners.
1 people found this review helpful.
Jan 30, 2016
Called 3 days later and told me they sold the car lol.
Jan 15, 2016
Response was fast and professional
Jan 14, 2016
Very positive, low pressure experience here. Everyone there seems to have years of experience and they are very professional.
Dec 28, 2015
Very good dealer and salesman Wilson Pickens
Response from current dealership:
We appreciate this feedback about our team! We hope to work with you again in the future! Thanks!
Dec 16, 2015
We weren't able to come to terms but the salesperson was very helpful.
Response from current dealership:
We appreciate you sharing these kind words with us, Kevin! Good luck on your vehicle search and let us know if we can help with anything! Thank you!
Oct 19, 2015
They contacted me that day and set up appointment to come see the car. We bought it on Friday. Good people.
Response from current dealership:
We are delighted to know you had a great experience during your recent purchase, Mike! Thank you for sharing your thoughts and for leaving us those 5 stars. We hope to do business with you again in the future!
Oct 8, 2015
urbanman
Very attentive and polite
Response from current dealership:
Thank you for these kind words and great ratings! We hope to work with you again before long!
Sep 25, 2015
Above and beyond, brought the car to me 4 hours away
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are so happy to know you were satisfied with the service you received, Dustin! Thank you for choosing Ewing Buick GMC and for taking the time to share this feedback with us. Let us know if we can help with anything else!
Sep 20, 2015
couldn't get a clear understanding of whether a military discount & gmc owner discount could be applied to the online advertised sales price.
Response from current dealership:
We are disappointed to know our attempts to contact you were ineffective, Bettye. Our team strives to answer all questions in a timely manner, and we tried to reach you with several emails and phone calls without success. We would love the opportunity to speak to you further about this and answer any questions you may still have. Please give me a call whenever convenient for you. Thank you. Ron Blaylock - General Manager - (972) 964-7400.
Aug 14, 2015
Great and exceptional customer service. Kudos
Aug 10, 2015
Not too much confidence! If you don't have A1 credit, they will not work for you
3 people found this review helpful.
Jul 15, 2015
Wilson great salesman just didn't have the car I was looking for
Jun 11, 2015
Dealership does not do what's it's told...I told you guys I had my own financing and all I had to do is pick out my truck. You guys insisted that I fill out a credit application to use your financing Bank. I also asked for an invoice for the truck so I can turn it in to my bank so that they would cut you a check with your dealership name on it and all that was sent to me was a stock list of details that the truck comes with.... To Bad We were not able to do Business!! I didn't even want to give you 1 star, I couldn't take the 1 star back.
2 people found this review helpful.
May 16, 2015
Good communication however I purchased at another dealership
1 people found this review helpful.
Apr 25, 2015
Dave De Shazo is awesome. They even fix the radio no question ask something Tomes might consider as is.
Mar 19, 2015
Called me too many times
Mar 16, 2015
Best Car Buying Experience ever great service awesome customer service. Great prices
Feb 22, 2015
Great people and great service
1 people found this review helpful.
Feb 9, 2015
I asked about the truck, the salesman was polite and gave me the details on it over the phone.. He was very helpful and while he didn't know everything about the truck (it was a ram and he is used to GMC) he was able to get the info for me. My schedule meant I had to do it on a friday night and he was very patient and understanding even though we ended late (arpound 8-8:30pm and they did not try to hassle us in any way. they did no haggling but the truck was fairly priced so it was a mute point. I would recommend other people using them as well
Jan 18, 2015
The good, they were back pretty quick.
Oct 15, 2014
Very helpful
Jul 23, 2014
Lavonp
5
Great
Jun 11, 2014
Customer service from this location is top notch. The best dealer in satisfying customer needs
Dec 23, 2013
They had the car I wanted so I bought it there. I can recommend Gary Howard as a salesperson who isn't pushy and is laid back to work with which is what I prefer. He arranged to have the car delivered it to me which was very nice and helpful since the dealership was over an hour away. They did forget to remove the dealer logo which they promised would be taken care of when they fixed some nicks on the rear bumper. I had spoken to Mario (used car manager) about removing the Ewing from the rear bump er and he said it was no problem and it would be taken care of. Other than that issue I have to add that say that Ralph in the financing was super fun and helpful to work with. They are really lucky to have someone as bright and quick as he is. The manager Joe in finance was also a nice guy who was supporting Ralph in any way he could. Other than the distance and the logo removal I did like that it felt like like a connected group that worked together to make the customer happy.
Dec 16, 2013
Very responsive. Honest. Also, Ewing Buick had the politeness that I'm accustomed to when I deal with folks in Texas. I'm not a Texan, but other locations could do well to take on this polite manner.
Sep 15, 2013
Respond to requests
Aug 28, 2013
Poor service from the sales staff.
Apr 5, 2013
PROMPT lots of follow I will likey buy form this organization and non other
Apr 3, 2013
Didn't have the right car
Nov 27, 2012
Best car buying experience I have ever had! My salesmen, Lynn, and the sales manager, Mario, treated me like family. No pressure- just good people that listened to my needs and did everything they could to make me happy. I will recommend this dealership to anyone looking for a great deal and great service- thanks guys!
Apr 17, 2012
Very professional

Other Nearby Dealers

David McDavid Honda of Frisco
1601 Dallas Pkwy Frisco, TX 75034
2 reviews
Parkway Buick GMC - 278 listings
3314 Texoma Pkwy Sherman, TX 75090
17 reviews
Freeman Buick GMC - 527 listings
501 W State Highway 114 Grapevine, TX 76051
26 reviews
Classic Buick GMC Arlington - 617 listings
1400 E I-20 Arlington, TX 76018
37 reviews
Paris Chevrolet Buick GMC - 350 listings
1915 N Main Paris, TX 75460
6 reviews
James Wood Autopark Denton - 409 listings
3906 South Interstate 35 East Denton, TX 76210
52 reviews
James Wood Motors - 175 listings
2111 U.S. 287 Decatur, TX 76234
21 reviews
Heritage GMC Buick - 340 listings
930 E. I-30 Rockwall, TX 75087
16 reviews
Gateway Buick GMC - 596 listings
11438 Lyndon B Johnson Freeway Dallas, TX 75238
21 reviews
Hiley Buick/GMC - 555 listings
3535 W Loop 820 S Fort Worth, TX 76116
29 reviews
Donaghe Buick GMC - 245 listings
4205 Interstate Hwy 30 Greenville, TX 75402
14 reviews
Glenn Polk Chevrolet Buick GMC of Gainesville - 343 listings
1608 w. Hwy 82 Gainesville, TX 76240
12 reviews
Carlisle GM Autoplex - 22 listings
1701 W Highway 287 Bypass Waxahachie, TX 75165
13 reviews
McKinney Buick GMC - 573 listings
3950 S Central Expy Mckinney, TX 75069
75 reviews
Classic Buick GMC of Carrollton - 587 listings
2700 N I-35 E Carrollton, TX 75007
20 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,212 Great Deals out of 227,250 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
638 Great Deals out of 43,012 listings starting at $2,500
Used Chevrolet Silverado 1500
2,593 Great Deals out of 190,707 listings starting at $500
Used Chevrolet Silverado 2500HD
475 Great Deals out of 36,391 listings starting at $2,499
Used Ram 1500
1,651 Great Deals out of 147,707 listings starting at $5,200
Used Ram 2500
350 Great Deals out of 38,879 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,098 Great Deals out of 65,757 listings starting at $2,495
Used Nissan Rogue
1,053 Great Deals out of 74,941 listings starting at $2,157
Used Toyota Camry
1,011 Great Deals out of 71,398 listings starting at $500
Used Honda CR-V
1,144 Great Deals out of 95,344 listings starting at $995
Used Honda Civic
681 Great Deals out of 53,663 listings starting at $900
Used Toyota Corolla
707 Great Deals out of 58,155 listings starting at $750
Used Honda Accord
894 Great Deals out of 68,451 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,594 Great Deals out of 84,632 listings starting at $209
Used Chevrolet Equinox
1,407 Great Deals out of 92,559 listings starting at $1,000