Allstar Auto Services LLC

5900 W Nine Mile Rd
Pensacola, FL 32526

Map & Directions

Sales: (850) 972-2026

Today 9:30 AM - 6:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/07/16/29/2006_jeep_grand_cherokee-pic-8890007496515358505-152x114.jpeg

2006 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$2,755 BELOW
CarGurus IMV of $6,255

Price: $3,500

Mileage: 138,710

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2006 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $3,500, 138,710 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/20/56/2011_chevrolet_malibu-pic-2191423155905733161-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Malibu 1LT FWD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$2,324 BELOW
CarGurus IMV of $7,319

Price: $4,995

Mileage: 99,532

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2011 Chevrolet Malibu 1LT FWD for sale - $4,995, 99,532 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/06/14/15/14/2002_jeep_grand_cherokee-pic-859622790455176529-152x114.jpeg

2002 Jeep Grand Cherokee Sport Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$1,146 BELOW
CarGurus IMV of $4,141

Price: $2,995

Mileage: 139,479

Location: Pensacola, FL 32526

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2002 Jeep Grand Cherokee Sport for sale - $2,995, 139,479 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/30/21/35/2011_chevrolet_malibu-pic-3233821297218088190-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Malibu 1LT FWD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$1,866 BELOW
CarGurus IMV of $5,861

Price: $3,995

Mileage: 148,545

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2011 Chevrolet Malibu 1LT FWD for sale - $3,995, 148,545 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/08/17/32/2005_chevrolet_tahoe-pic-4886421742895080645-152x114.jpeg

2005 Chevrolet Tahoe LT 4WD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$2,438 BELOW
CarGurus IMV of $5,938

Price: $3,500

Mileage: 221,878

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2005 Chevrolet Tahoe LT 4WD for sale - $3,500, 221,878 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/30/18/00/2005_jeep_grand_cherokee-pic-6618778515878470343-152x114.jpeg

2005 Jeep Grand Cherokee Limited Used Cars in Pensacola, FL 32526

Great Deal
$1,421 BELOW
CarGurus IMV of $6,171

Price: $4,750

Mileage: 154,141

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 11 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2005 Jeep Grand Cherokee Limited for sale - $4,750, 154,141 miles with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/16/08/2006_jeep_liberty-pic-702964861405386333-152x114.jpeg

2006 Jeep Liberty Limited 4WD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,635 BELOW
CarGurus IMV of $6,135

Price: $4,500

Mileage: 127,309

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2006 Jeep Liberty Limited 4WD for sale - $4,500, 127,309 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/23/15/33/2007_buick_rendezvous-pic-7968188521690131989-152x114.jpeg

2007 Buick Rendezvous CX FWD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,318 BELOW
CarGurus IMV of $4,818

Price: $3,500

Mileage: 161,408

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 12 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2007 Buick Rendezvous CX FWD for sale - $3,500, 161,408 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/09/16/09/2010_jeep_liberty-pic-2941515698789555408-152x114.jpeg

2010 Jeep Liberty Sport Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,425 BELOW
CarGurus IMV of $7,925

Price: $6,500

Mileage: 101,294

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2010 Jeep Liberty Sport for sale - $6,500, 101,294 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/17/30/2008_hyundai_sonata-pic-6550800014851429264-152x114.jpeg

2008 Hyundai Sonata V6 Limited FWD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,129 BELOW
CarGurus IMV of $5,079

Price: $3,950

Mileage: 158,309

Location: Pensacola, FL 32526

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2008 Hyundai Sonata V6 Limited FWD for sale - $3,950, 158,309 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/15/21/30/2006_nissan_frontier-pic-235431978674603553-152x114.jpeg

2006 Nissan Frontier LE 4dr Crew Cab SB Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,060 BELOW
CarGurus IMV of $7,960

Price: $6,900

Mileage: 175,513

Location: Pensacola, FL 32526

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2006 Nissan Frontier LE 4dr Crew Cab SB for sale - $6,900, 175,513 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/17/21/37/2006_honda_civic-pic-4830795098739250343-152x114.jpeg

2006 Honda Civic LX Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$1,072 BELOW
CarGurus IMV of $4,067

Price: $2,995

Mileage: 207,645

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 10 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2006 Honda Civic LX for sale - $2,995, 207,645 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/16/08/2006_jeep_liberty-pic-218977525021735404-152x114.jpeg

2006 Jeep Liberty Sport 4WD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Good Deal
$775 BELOW
CarGurus IMV of $5,275

Price: $4,500

Mileage: 136,232

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2006 Jeep Liberty Sport 4WD for sale - $4,500, 136,232 miles with Steel Wheels, Tow Package, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/15/21/30/2010_dodge_journey-pic-1382754689164608183-152x114.jpeg

2010 Dodge Journey SXT FWD Used Cars in Pensacola, FL 32526

Fair Deal
$322 BELOW
CarGurus IMV of $5,312

Price: $4,990

Mileage: 162,783

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2010 Dodge Journey SXT FWD for sale - $4,990, 162,783 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/14/17/37/2009_pontiac_g6-pic-6214827120019658149-152x114.jpeg

2009 Pontiac G6 Base Used Cars in Pensacola, FL 32526

Fair Deal
$211 BELOW
CarGurus IMV of $2,206

Price: $1,995

Mileage: 226,968

Location: Pensacola, FL 32526

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2009 Pontiac G6 Base for sale - $1,995, 226,968 miles with Sport Package, Premium Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 6, 2019
Quick response
Oct 1, 2019
KellyGuru4vida
Friendly, good cars at a good price
Sep 30, 2019
Nice talking to them
Sep 19, 2019
goingup101
Worse dealership I’ve ever been to. Vehicles are horrible. They handed us a bunch of keys and expected us, elderly and handicapped, to run around lot looking for them. Garbage vehicles
Sep 4, 2019
GuruCS3JG
Very quick response and courteous.
Aug 27, 2019
CarissaMcCary
I got an email and a call within 24 hours of me requesting information on a car.
Aug 26, 2019
GuruM6QW
They responded to my request within a few hours. A one customer service.
Jul 31, 2019
Truck was already sold but replied back quickly and showed me other trucks they available. Great service
Jul 17, 2019
GuruWMTJ3
Very nice people
0 people found this review helpful.
May 30, 2019
It was a good experience the car was just not the car for me
0 people found this review helpful.
May 21, 2019
Robert Fremming
Good reply back on the vechile and it was sold.
0 people found this review helpful.
Mar 31, 2019
GuruB4ZV1
They informed me the car I inquired about was already sold in a timely fashion.
1 people found this review helpful.
Mar 9, 2019
Great experience,will recommend them to anyone looking for a good car
Feb 28, 2019
SHep91
Rude and tried to sell me a car with lots of engine problems. Didn't want to hear anything I had to say about the engine problems and how it's not worth what they were trying to sell it for.
5 people found this review helpful.
Feb 28, 2019
Ms Hicks
No hassle, no nonsense. Very prompt, professional, and courteous. Highly recommend this dealership.
0 people found this review helpful.
Feb 20, 2019
GuruBB26R
The dealership contacted me promptly, and was very polite
1 people found this review helpful.
Jan 31, 2019
Noah2992
Good
2 people found this review helpful.
Dec 22, 2018
They provided best way to contact them and answered questions when I called
4 people found this review helpful.
Dec 19, 2018
Very fast response, waiting for more information
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you John for the review.  Our entire Allstar Auto Services staff is thrilled to hear we met your exceptions while you were shopping for a used car in Pensacola FL.
Nov 2, 2018
Very professional
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Frank for the 5 star review.  Our entire staff here at Allstar Auto Services is glad to hear you had a great used car shopping experience.  
Oct 28, 2018
This dealer has great response and my car purchase went very fast. I was definitely satisfied with my experience.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Latasha for the great review.  Thank you for your business.
Oct 17, 2018
Prompt detailed info
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the Review Jim!
Jul 31, 2018
They were very helpful.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks John for the review.  We are happy we could help you car shopping needs.
Jul 9, 2018
Dfrank1990
I really appreciated them contacting me and being informative about the car.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Dfrank1990 for the review.
Jul 4, 2018
Very helpful.And. they contacted me like they said they would
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Ronnie for the review!
Mar 15, 2018
Antoinette Brown
Good!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Antoinette for the review.
Feb 8, 2018
Excellent
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Brittany!  We appreciate your business.
Jan 17, 2018
Very good people. Will answer all your questions and are up front with you. They don't play the selling game like most car lots do. You make an offer and they take it or not. And I bought the car from them and yeas it has some issues that I will take care of in the near future. Had no problems when I drove 800 today. Good honest dealer.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Joseph,
Thank you for the great review.  We truly appreciate your business!
Jan 17, 2018
Guru5BC5H
good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your business and the great review.
Jan 6, 2018
Sugarfoot71
Yes he contacted me but I did not follow throuhh as I am still not sure .
Response from current dealership:
Thank you for the great review.
Oct 26, 2017
GuruD1S52
They call me and set up test drive.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us a 5 star review.
Read 20 old reviews
Oct 3, 2017
PoopoouDJCJP
They where nice enough and fast
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your business.
Sep 29, 2017
AllStar was quick to respond to my questions and Very helpful to my stituation. I would definately recomend buying a Vehicle from them .
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Susan,
Thank you for taking time to leave us a great review.  Thank you for your business.
Sep 22, 2017
Quick response to inquiry
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Kimberly!
Sep 1, 2017
Dealer followed with a courtesy email. Very friendly
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the 5star review Ruth.
Aug 20, 2017
GuruDYPJD
Great no hassle service. Very knowledgeable and friendly
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your business.
Aug 11, 2017
Great car dealer. Good prices.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Richard for the great review.  Enjoy your vehicle!
Jul 17, 2017
Very personable but will sell cars with known problems rather than getting them fixed first. Will note the obvious issues but vehicles are not sold without a good inspection.
12 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Your review is honest in saying we like to be upfront and make any issues that we are aware of known.  All of our vehicles are inspected prior to being placed for sale. Repairs needed are made, within reason taking into consideration the age and mileage of the vehicle. We then price the vehicles according to any minor defects that the vehicle may have.  We provide free Carfax's to show any maintenance or repairs from previous owner.  Thank you for the opportunity you gave us, and we hope to earn your business in the future.
Jun 21, 2017
Great people great cars
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Colton!  The pleasure was all ours.
Jun 19, 2017
Reggie Gulley
Excellent
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Reggie for the excellent review!  Thank you for your business.
Jun 10, 2017
All of my questions were answered. My personal budget didn't allow me to purchase at the time.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for taking time to leave us a review.
Jun 10, 2017
deegi1
Replied quickly but never followed up regarding further information...this was 2 weeks ago and the vehicle is still available. Go figure!!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We  apologize for not getting you the information you requested. Shortly after our first few correspondence, we switched to a new dealer management system.  All of our leads were redirected through a new portal.  Sorry for the inconvenience.  Always remember, phone calls are still the best way to get in touch with us.  Thank you
May 31, 2017
We had the best experience at All-star auto Service. Josh was very helpful and had an answer to all our questions. We received excellent customer service!! We highly recommend doing business with them.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Tonee,
Thank you for the fantastic review! It was a pleasure to serve your vehicle needs.  Thank you for your business.
May 16, 2017
A little slow to respond but did get an answer to my question within a week
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize that you had a slow response from us.  We were in the process of updating/changing our email-lead funneling system.  Always know, the phone is always the best and quickest way to reach us.  Thank you for understanding and considering us for your vehicle needs.
May 11, 2017
GuruQ6XT
I did not get to meet them but they were kind enough to notify me as soon as a vehicle I was interested in was sold. We were coming from Mobile.
2 people found this review helpful.
Feb 23, 2017
Sunrunner_2036
Quick response, to my inquiry about this truck $$$
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for taking time to leave us a review.
Feb 21, 2017
Bad. Not good salein a car thats have a broken bumper and dents on the side. Like who does that...
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We have vehicles priced from $995 to $9000.  So there will be some cheaper priced vehicles that will have cosmetic issues.  However, we take multiple photos of our cars to help the customer in seeing cosmetic defects.  Also, we try to always note in our vehicle description defects of any kind.  Both a description and pictures of the cosmetic defects were clearly noted in our listing for this particular vehicle the customer is referring to.  
Jan 25, 2017
If you are looking for a work truck that probably will be get you from A to B, then this might be your truck. Have to warn you though, it won't win you any beauty contests. The service was great though, and I called ahead of time to set up the test drive and the vehicle was waiting with keys in the ignition. I brought a truck from another dealer, but I would've easily brought one from this dealer. They also back all the cars they sell.
14 people found this review helpful.
Jan 3, 2017
Good Christian people and I bought the van would recommend them
6 people found this review helpful.
Mar 30, 2016
Great Experience. Easy Going and No Pressure.
7 people found this review helpful.
Mar 10, 2016
late on response so I had already began the purchase process at another lot with the same type of vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Byan,
We received an email from you that was timed in the late evening during closed business hours.  The email was read, processed, and responded to the very next day we were open for business.

Other Nearby Dealers

CarMax Pensacola - 110 listings
6450 Pensacola Blvd Pensacola, FL 32505
6 reviews
Courtesy Auto Sales - 64 listings
3501 W Navy Blvd Pensacola, FL 32505
2 reviews
Adcox Imports, Inc. - 45 listings
5603 N W St Pensacola, FL 32505
5 reviews
Clint Holmes Automotive - 26 listings
300 E Nine Mile Rd Pensacola, FL 32514
2 reviews
Chuck's Used Cars, LLC - 24 listings
7011 N. Palafox St. Pensacola, FL 32503
1 review
FIL'S GROUP LLC - 24 listings
8925 Gulf Beach Hwy Pensacola, FL 32507
3 reviews
9th Avenue Automotive - 21 listings
6521 N 9th Ave Pensacola, FL 32504
6 reviews
Bayway Auto Sales - 20 listings
801 N New Warrington Rd Pensacola, FL 32506
1 review
Cliff Fields Motors - 20 listings
3012 Mobile Hwy Pensacola, FL 32505
10 reviews
Bay Motorsports, LLC - 13 listings
4188 Gulf Breeze Pkwy Gulf Breeze, FL 32563
2 reviews
Ellite Motors LLC - 9 listings
3200 W Navy Blvd Pensacola, FL 32505
4 reviews
Bill Haven Cars Inc. - 9 listings
746 W. Garden St Pensacola, FL 32502
6 reviews
Interstate Auto Sales
3111 W Fairfield Dr Pensacola, FL 32505
2 reviews
Wards Motorsports, Blue Angel
1440 S Blue Angel Pkwy Pensacola, FL 32506
6 reviews
Carz4you.com
20870 Highway 59 Robertsdale, AL 36567
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,835 Great Deals out of 238,428 listings starting at $199
Used Ford F-250 Super Duty
759 Great Deals out of 45,445 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,240 Great Deals out of 179,416 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
578 Great Deals out of 35,980 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,107 Great Deals out of 156,814 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
432 Great Deals out of 40,724 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,345 Great Deals out of 72,294 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,416 Great Deals out of 79,477 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,210 Great Deals out of 73,257 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,432 Great Deals out of 97,712 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
780 Great Deals out of 59,263 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,050 Great Deals out of 65,429 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,055 Great Deals out of 70,782 listings starting at $1,400
Used Ford Escape
1,941 Great Deals out of 81,146 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,701 Great Deals out of 98,336 listings starting at $1,500