2017 Cadillac Escalade for Sale in Sacramento, CA

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search

Add Similar Cars


CarGurus Quick Poll

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/20/02/32/2018_cadillac_escalade-pic-1704663730432340851-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in San Ramon, CA 94583

Good Deal
$4,838 BELOW
CarGurus IMV of $72,833

Price: $67,995

Mileage: 10,980

Location: San Ramon, CA 94583

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Jet Black Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $67,995, 10,980 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (15 reviews) "Offered lower price for listed auto and dealer declined. Was very courteous."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/21/05/2018_cadillac_escalade-pic-4769397774262998651-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Fremont, CA 94538

Good Deal
$4,797 BELOW
CarGurus IMV of $81,432

Price: $76,635

Mileage: 3,645

Location: Fremont, CA 94538

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $76,635, 3,645 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (45 reviews) "Made an appointment with me. I had to postpone and ultimately cancel. (Purchased a vehicle elsewhere). Always kept in touch with me."
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Fremont, CA 94538

Good Deal
$5,204 BELOW
CarGurus IMV of $80,614

Price: $75,410

Mileage: 5,445

Location: Fremont, CA 94538

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $75,410, 5,445 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (45 reviews) "I received an email with a picture of the manager about a week later, no real information or help. I decided not to drive up to Fremont and see this car. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/17/09/31/2018_cadillac_escalade-pic-5568864316054073407-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Dublin, CA 94568

Good Deal
$3,048 BELOW
CarGurus IMV of $70,916

Price: $67,868

Mileage: 13,548

Location: Dublin, CA 94568

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $67,868, 13,548 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (60 reviews) "I did not leave a phone number. I was emailed within minutes of my inquiry. After the honest answers I've received from them regarding tax credits, dealer incentive and manufacturer incentive, a new 2018 Volt just did not pencil out for my needs so I am proceeding with a used volt or leaf. My over all experience with Dublin Chevrolet is a great one."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/01/18/22/2016_cadillac_escalade-pic-1772784141794159590-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Premium 4WD Used Cars in Petaluma, CA 94952

Fair Deal
$2,215 BELOW
CarGurus IMV of $65,210

Price: $62,995

Mileage: 16,186

Location: Petaluma, CA 94952

Average time on market: 50 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: Used 2016 Cadillac Escalade Premium 4WD for sale - $62,995, 16,186 miles with Bluetooth, Leather Seats, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control
Avg. Dealer Rating: (8 reviews) "Great... returned calls promptly"
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/3/5/16842905537x152.jpg

2017 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Woodland, CA 95776

Fair Deal
$1,318 BELOW
CarGurus IMV of $64,315

Price: $62,997

Mileage: 20,138

Location: Woodland, CA 95776

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $62,997, 20,138 miles
Avg. Dealer Rating: (16 reviews) "Easiest vehicle purchase ever. A pleasure to deal with "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/21/05/2017_cadillac_escalade-pic-4472372408912017236-152x114.jpeg

2017 Cadillac Escalade Premium Luxury 4WD Used Cars in Fremont, CA 94538

Fair Deal
$1,052 BELOW
CarGurus IMV of $75,872

Price: $74,820

Mileage: 11,034

Location: Fremont, CA 94538

Average time on market: 58 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: Used 2017 Cadillac Escalade Premium Luxury 4WD for sale - $74,820, 11,034 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (45 reviews) "Fantastic"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/13/23/2017_cadillac_escalade-pic-6810003915476628219-152x114.jpeg

2017 Cadillac Escalade Platinum 4WD Used Cars in Livermore, CA 94551

Fair Deal
$528 BELOW
CarGurus IMV of $78,681

Price: $78,153

Mileage: 12,132

Location: Livermore, CA 94551

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: Used 2017 Cadillac Escalade Platinum 4WD for sale - $78,153, 12,132 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (7 reviews) "Several people contacted me but they were fairly clueless. The description of the interior on the website and Cargurus was incorrect. Asked for pictures and got a couple very poor quality photos. Car was dirty in picture, asked if it was dinged up or just dirty and they said it sits outside.....dirt like that isn't from sitting outside, and sitting outside would not explain the visibly dirty floor mats!! They then told me they "thought" the car had sold. How difficult is it to actually know if a car at your dealership sold??? Come on guys! 2 emails later was told that the car sold. 3 days later it still shows as available on their website! Talk about your well-oiled machine!!"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/05/06/56/2018_cadillac_escalade-pic-319111719403669238-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury RWD Used Cars in Lakeport, CA 95453

Fair Deal
$293 BELOW
CarGurus IMV of $70,281

Price: $69,988

Mileage: 7,448

Location: Lakeport, CA 95453

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury RWD for sale - $69,988, 7,448 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
Avg. Dealer Rating: (2 reviews) "After sending a message that I was interested in looking at this Explorer I found out that it would take 2 hours to get there and that the road going there was hilly and winding. My husband and I changed our minds about going there. Paul from Mazzei Motors had emailed me in response to my request, so I emailed him back and said we didn't want to go anymore because of the road getting there. He responded and said that he lived close to our house and that maybe he can bring the car to my house to look at. Wow! I've never heard of a salesman bringing a car to a customer, but he did. The paperwork was started over the phone before he brought the vehicle over in case we liked the Explorer. It's a 2012 vehicle but it looked new and really nice because it was very clean. My husband and I drove it and liked it, and got it. I really appreciate Paul for bringing the vehicle to us making us feel special. "
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Fremont, CA 94538

Fair Deal
$428 ABOVE
CarGurus IMV of $57,372

Price: $57,800

Mileage: 31,964

Location: Fremont, CA 94538

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: Used 2016 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $57,800, 31,964 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (45 reviews) "Ummaid was awesome! "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/16/18/45/2016_cadillac_escalade-pic-1499285152993850550-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Premium 4WD Used Cars in Concord, CA 94520

Fair Deal
$2,104 ABOVE
CarGurus IMV of $64,784

Price: $66,888

Mileage: 17,938

Location: Concord, CA 94520

Average time on market: 50 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Cadillac Escalade Premium 4WD for sale - $66,888, 17,938 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control
Avg. Dealer Rating: (17 reviews) "Very bad experience with this dealer. I like the car from this dealer and i call them 3 time before i come to van nuys from sacramento. Me and my friend bought 2 air ticket and took day off for buy the car . They said on phone car is in very good condition and you will like it. When we came from sacramento to van nuys and step in their office they said sorry car has a check engine light. They offer us free warranty and said if car has damage on your way take the car to dealership but dont tell them car was already check engine light when we bought. I ask them why dont you tell us before and they reply sorry for that but we can’t do anything if you want to buy the car we can sale as is with free warranty. I spent $500 and now going back empty hand."
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac Escalade Premium 4WD Used Cars in Ukiah, CA 95482

Price: $59,988

Mileage: 19,792

Location: Ukiah, CA 95482

Average time on market: 50 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2016 Cadillac Escalade Premium 4WD for sale - $59,988, 19,792 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (1 review) "They followed up and provided great detail on the vehicle. Still considering purchasing it "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/06/33/2018_cadillac_escalade-pic-3114605751721848758-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Dublin, CA 94568

Price: $74,371

Mileage: ?

Location: Dublin, CA 94568

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $74,371 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (60 reviews) "very responsive "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/06/33/2018_cadillac_escalade-pic-8611711484240274300-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Dublin, CA 94568

Price: $74,776

Mileage: ?

Location: Dublin, CA 94568

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $74,776 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System
Avg. Dealer Rating: (60 reviews) "They have totally screwed up the price. They have sent an email with price info, and then I made an appointment and visited. All of a sudden, they said the given price was wrong and offered ordinary discount. I quickly ended the conversation and went home. I never go back to this dealer again."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/09/23/04/2018_cadillac_escalade-pic-4593707338844090404-152x114.jpeg

2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Dublin, CA 94568

Price: $76,634

Mileage: ?

Location: Dublin, CA 94568

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2018 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $76,634 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
Avg. Dealer Rating: (60 reviews) "Really felt my needs taken in to considerations when contacted great customer care"
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

Used Cadillac Escalade By Year

Vehicle Deals Starting Price Total Available
2018 Cadillac Escalade 39 Great Deals $59,791 6,136 listings
2017 Cadillac Escalade 10 Great Deals $52,990 873 listings
2016 Cadillac Escalade 13 Great Deals $41,495 640 listings
2015 Cadillac Escalade 13 Great Deals $37,795 957 listings
2014 Cadillac Escalade 10 Great Deals $22,900 219 listings
2013 Cadillac Escalade 8 Great Deals $16,491 272 listings
2012 Cadillac Escalade 9 Great Deals $10,900 219 listings
2011 Cadillac Escalade 18 Great Deals $12,995 307 listings
2010 Cadillac Escalade 14 Great Deals $10,900 300 listings
2009 Cadillac Escalade 15 Great Deals $9,997 318 listings