New 2015 / 2016 Buick Enclave For Sale Near Boston, MA

Front-quarter view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2013 Buick Enclave Review
by JanesCarAddiction

Great Family Car.

Absolutely love this car. Its small but fits a lot and parking is a breeze.Whether its trips to the grocery store, work, family trips, your sons football practice this car is perfect. I love that I can fit everything in this car.

This model has incentives available - see what you might qualify for and save!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Buick Enclave. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

11Exact Matches
Price Range $50,590 - $54,470

Quirk Buick GMC

Manchester, NH (46 miles
5 reviews

Latest Quirk Buick GMC User Review

Jan 4, 2016
Truck was sold.

Top New Buick Enclave Matches from Quirk Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/07/23/16/14/2016_buick_enclave-pic-3423870944417417291-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: $50,590

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Dark Sapphire Blue Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $50,590 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/11/03/44/2016_buick_enclave-pic-2680232277152943399-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: $50,590

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $50,590 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/25/06/56/2016_buick_enclave-pic-3603720218495818991-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: $51,590

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Iridium Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $51,590 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
11Exact Matches
Price Range $48,469 - $52,909

Westborough Buick GMC

Westborough, MA (29 miles
6 reviews

Latest Westborough Buick GMC User Review

Feb 6, 2016
Quick to respond and offered several options to keep is within our budget

Top New Buick Enclave Matches from Westborough Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/10/22/33/2016_buick_enclave-pic-1816316771219564485-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $48,469

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $48,469
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/29/04/30/2015_buick_enclave-pic-7938059234486598842-152x114.jpeg

2015 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $48,604

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 190 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2015 Buick Enclave Leather AWD for sale - $48,604
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/03/01/56/2016_buick_enclave-pic-4687511095667625544-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $50,130

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $50,130
7Exact Matches
Price Range $49,476 - $54,775

Marty's Buick GMC

Kingston, MA (32 miles
No Ratings

Latest Marty's Buick GMC User Review

Jan 21, 2014
Contacted me within 5 minutes.

Top New Buick Enclave Matches from Marty's Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/23/14/26/2016_buick_enclave-pic-8991640594711029687-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $49,476

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $49,476 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/21/32/2016_buick_enclave-pic-4796325110715423935-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $50,389

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $50,389 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
http://cdn.getauto.com/photos/9/182009/1c/5GAKVCKD6GJ235410-1c.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $51,619

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $51,619 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
6Exact Matches
Price Range $47,966 - $54,670

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Buick Enclave Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/08/27/16/05/2014_buick_enclave-pic-9115841594794731401-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $47,966

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Iridium Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $47,966 with Navigation System, Premium Package, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/18/20/43/2016_buick_enclave-pic-8994976143936507248-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $51,186

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Quicksilver Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $51,186 with Navigation System
http://imageonthefly.autodatadirect.com/images/?width=1200&height=900&IMG=CAC30BUS031A01300.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $52,787

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $52,787 with Premium Package, Sunroof/Moonroof
6Exact Matches
Price Range $44,415 - $51,215

Prime Buick GMC

Hanover, MA (18 miles
12 reviews

Latest Prime Buick GMC User Review

Feb 5, 2016
nice salesman, but they insulted me on the trade-in price for my car!!

Response from Prime Buick GMC:

Hi Bob, thank you for your review. We appreciate the feedback as it helps us improve. So sorry to hear about the trade-in value. We use fair market values to assess vehicles so that we can give you the most fair and accurate price! If you feel you didn't receive that, please get in touch with our general sales manager Tim Fallows (781)924-4141. Hope the rest of your visit went well!

Top New Buick Enclave Matches from Prime Buick GMC

http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/24/f2/4b/34-8268-4819-885b-5a7bcaadf23e/image-1.jpg

2015 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $44,415

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 190 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Dark Chocolate Metallic Description: New 2015 Buick Enclave Leather AWD for sale - $44,415
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/11/a4/4a/f9-5388-4d62-8961-e95e1fc64e38/image-1.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $45,991

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Dark Sapphire Blue Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $45,991
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/b2/d5/13/54-cf9d-4c7d-9329-dd3497e6d63c/image-1.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $47,758

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,758
6Exact Matches
Price Range $46,486 - $51,727

Central Buick GMC of Norwood

Norwood, MA (12 miles
9 reviews

Latest Central Buick GMC of Norwood User Review

Oct 25, 2015
The response to my enquiry was prompt.

Top New Buick Enclave Matches from Central Buick GMC of Norwood

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/12/02/2016_buick_enclave-pic-5593280270657682682-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $46,486

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $46,486 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/07/01/02/2016_buick_enclave-pic-2447996984166656966-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $46,854

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $46,854 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/01/14/30/2016_buick_enclave-pic-865014164249006072-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $47,413

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,413 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
6Exact Matches
Price Range $45,835 - $50,240

Greater Lowell Buick GMC

Lowell, MA (22 miles
2 reviews

Latest Greater Lowell Buick GMC User Review

Aug 13, 2015
Sales person 2 Months experience . No knowledge of the product. . Over priced

Top New Buick Enclave Matches from Greater Lowell Buick GMC

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10634/10634_cc0640_032_17Ux152.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $45,835

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $45,835
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10512/10512_cc0640_032_GAZx152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $47,243

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,243
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10512/10512_cc0640_032_GWTx152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $47,245

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sparkling Silver Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,245
5Exact Matches
Price Range $52,750 - $53,350

Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

Attleboro, MA (33 miles
4 reviews

Latest Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC User Review

Jan 25, 2016
Elbabub
0
Very good experience. I wish the car had all the bells & whistles I wanted!

Top New Buick Enclave Matches from Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/09/06/30/2016_buick_enclave-pic-8083355104916539378-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $52,750

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Iridium Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $52,750 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
http://cdn.getauto.com/photos/7/233347/1c/5GAKVCKD2GJ231032-1c.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $52,750

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Dark Sapphire Blue Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $52,750 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/27/09/56/2016_buick_enclave-pic-6753091750842718569-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $52,750

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Iridium Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $52,750 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
5Exact Matches
Price Range $50,115 - $54,075

Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

Gloucester, MA (26 miles
3 reviews

Latest Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC User Review

Feb 3, 2016
Andy8591
0
Good experience

Top New Buick Enclave Matches from Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10512/10512_cc0640_032_G1Ex152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $50,115

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Crimson Red Tintcoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $50,115 with Sunroof/Moonroof
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/58/15/3a/35-ff8a-4d2e-a3dd-4a350b12a024/image-1.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $52,680

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Iridium Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $52,680 with Navigation System, Premium Package, Sunroof/Moonroof
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/d5/18/7c/98-ad7a-488a-931a-538b38407e99/image-1.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $53,280

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $53,280 with Navigation System, Premium Package, Sunroof/Moonroof
5Exact Matches
Price Range $48,362 - $54,275

Tasca Buick GMC

Woonsocket, RI (33 miles
1 review

Latest Tasca Buick GMC User Review

Dec 24, 2015
Not honest about the final price. I asked the sales person more than three time about the final price. He ended up making a thousand dollar mistake after I had the check issued by my bank. If they dont make it right, I will return the car!

Top New Buick Enclave Matches from Tasca Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/23/05/2016_buick_enclave-pic-2011877263715151404-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $48,362

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: G1w White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $48,362 with Navigation System, Bluetooth, Leather Seats
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/23/05/2016_buick_enclave-pic-408052877364395026-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $49,108

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gaz Summit White Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $49,108 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/23/05/2016_buick_enclave-pic-1619961676915733915-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $53,126

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: G1m Dark Sapphire Blue Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $53,126 with Navigation System, Bluetooth, Leather Seats
4Exact Matches
Price Range $49,763 - $51,529

Tulley Buick GMC

Nashua, NH (36 miles
7 reviews

Latest Tulley Buick GMC User Review

Mar 27, 2015
this was the 1st time I have ever been to tulley and it was great ,the saleswoman Patricia Chartrand was great ,never tried to pressure me at all and when she said she would call back she did right away I didn't have to wait hours and keep calling her to get answers to any questions I had

Top New Buick Enclave Matches from Tulley Buick GMC

http://images.cobaltgroup.com/6/3/3/11554742336x152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $49,763

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $49,763 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
http://images.cobaltgroup.com/5/6/5/12062799565x152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $49,965

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $49,965 with Navigation System, Bluetooth, Sunroof/Moonroof
http://images.cobaltgroup.com/2/2/6/12062308622x152.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $50,235

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $50,235 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
4Exact Matches
Price Range $50,729 - $51,988

Mastria Buick GMC Cadillac

Raynham, MA (30 miles
7 reviews

Latest Mastria Buick GMC Cadillac User Review

Jan 6, 2016
Good

Top New Buick Enclave Matches from Mastria Buick GMC Cadillac

http://i.autouplinktech.com/t640/3FB9C09CE5351510A4839A8DB2AB2383.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $50,729

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 44 days Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $50,729 with Navigation System
http://i.autouplinktech.com/t640/E267954AE9B2EC07E9A38C82A2F0EBD5.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $51,988

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 44 days Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $51,988 with Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/11/21/45/2016_buick_enclave-pic-5171201392333829892-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: Negotiable

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 49 days Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale with Navigation System, Sunroof/Moonroof
4Exact Matches
Price Range $44,173 - $49,645

Vendetti Motors

Franklin, MA (26 miles
6 reviews

Latest Vendetti Motors User Review

Jan 24, 2016
Went to Vendetti a week ago looking for a truck, Dave was great to work with, no pressure and they were willing to work with me to make a deal, great car buying experience

Top New Buick Enclave Matches from Vendetti Motors

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $44,173

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $44,173 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $47,905

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,905 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $49,418

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Iridium Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $49,418 with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Premium Package
4Exact Matches
Price Range $47,690 - $49,590

Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

Haverhill, MA (29 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca Chevrolet Buick GMC User Review

Dec 3, 2015
TedPantelakis
5
I give them a good rating..

Top New Buick Enclave Matches from Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

http://cdn.getauto.com/photos/9/155519/1c/5GAKVBKD2GJ128283-1c.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $47,690

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Dark Sapphire Blue Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,690 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
http://cdn.getauto.com/photos/9/155519/1c/5GAKVBKD5GJ180653-1c.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $48,520

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Midnight Amethyst Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $48,520 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/15/00/35/2016_buick_enclave-pic-6822475478624254322-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $48,620

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $48,620 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
4Exact Matches
Price Range $44,758 - $50,772

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (43 miles
8 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

May 22, 2015
Very attentive. I was ready to purchase a new truck, and they were nothing but professional which made the process very quick and easy.

Top New Buick Enclave Matches from Hurd Auto Mall

http://i.autouplinktech.com/c640/427b6b0518e3411ca60a31febc07930b.jpg

2015 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $44,758

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 190 days Transmission: Automatic Color: Midnight Amethyst Metallic Description: New 2015 Buick Enclave Leather AWD for sale - $44,758 with Aluminum Wheels
http://i.autouplinktech.com/c640/71e32c908d6041ea957ea650aa0363c8.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $49,181

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $49,181 with Sunroof/Moonroof
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $49,484

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $49,484 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
3Exact Matches
Price Range $47,980 - $53,325

Chapdelaine Buick GMC

Lunenburg, MA (39 miles
1 review

Latest Chapdelaine Buick GMC User Review

Jun 29, 2015
Professional, sincere, accomodating.

Top New Buick Enclave Matches from Chapdelaine Buick GMC

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10512/10512_cc0640_032_GB8x152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Lunenburg, MA 01462

Price: $47,980

Location: Lunenburg, MA 01462

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Twilight Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $47,980
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10512/10512_cc0640_032_GWTx152.jpg

2016 Buick Enclave Leather AWD Used Cars in Lunenburg, MA 01462

Price: $51,235

Location: Lunenburg, MA 01462

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sparkling Silver Description: New 2016 Buick Enclave Leather AWD for sale - $51,235
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10634/10634_cc0640_032_GXGx152.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Lunenburg, MA 01462

Price: $53,325

Location: Lunenburg, MA 01462

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Iridium Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $53,325
2Exact Matches
Price Range $47,487 - $49,987

Colonial Buick GMC of Watertown

Watertown, MA (6 miles
7 reviews

Latest Colonial Buick GMC of Watertown User Review

Nov 15, 2015
chalbe1
0
just automated message from them.

Top New Buick Enclave Matches from Colonial Buick GMC of Watertown

http://cache.automotive.stringcontent.com/cotillion/vehicle_photos/e5ad288d987c453f9db6c545dafece92.JPG

2015 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Watertown, MA 02472

Price: $47,487

Location: Watertown, MA 02472

Average time on market: 180 days Transmission: Automatic Color: Dark Chocolate Metallic Description: New 2015 Buick Enclave Premium AWD for sale - $47,487
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Watertown, MA 02472

Price: $49,987

Location: Watertown, MA 02472

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twlt Mtll Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $49,987
1Exact Matches
Price Range $51,725

Battles Buick GMC

Bourne, MA (49 miles
2 reviews

Latest Battles Buick GMC User Review

Jan 6, 2016
Great dealership!

Top New Buick Enclave Matches from Battles Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/07/06/54/2016_buick_enclave-pic-6934634715258350740-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Bourne, MA 02532

Price: $51,725

Location: Bourne, MA 02532

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Ebony Description: New 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $51,725 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System

All Enclave Incentives

No incentives available unless you meet one of the criteria to the right.