New 2017 GMC Savana For Sale Near Providence, RI

Filter Results

listings
2001 GMC Savana G3500 Passenger Van Extended Review
by Fady

diesel eater

To big, to much diesel, lots of brake downs but fast and can realy run for hours and hours , loud and i love the way it sound, the whole nieghbourhood wakes up at 4 in the mornning when i start the engine, and the people at the fuel pump are realy happy when they see me coming

This model has incentives available - save $500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new GMC Savana. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New GMC Savana at Marty's Buick GMC

19Exact Matches
Price Range $29,932 - $36,642

Marty's Buick GMC

Kingston, MA (38 miles)
5 reviews

Latest Marty's Buick GMC User Review

Feb 14, 2017
Honestly, Shawn was great to work with but I received the truck with broken rear door handles and rear door locks that didn't work. If you're going to deliver a purchased vehicle and it supposedly went through inspections, it should of been picked up on. I can say it's complacency and negligence on their part. Now I have to take time out of work for an issue that should of never been there to begin with.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Marty's Buick GMC

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $29,932

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $29,932
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $29,932

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $29,932
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $30,837

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $30,837

New GMC Savana at Central Buick GMC of Norwood

10Exact Matches
Price Range $30,528 - $43,735

Central Buick GMC of Norwood

Norwood, MA (29 miles)
13 reviews

Latest Central Buick GMC of Norwood User Review

Mar 31, 2017
GuruD7NK
The staff at Central is friendly, professional, and fair. The service throughout the experience is second to none, from the courtesy on arrival, to the delivery of the vehicle. Top notch.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Central Buick GMC of Norwood

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/14/06/35/2017_gmc_savana-pic-5504529889478171176-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $30,528

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $30,528
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/08/33/2017_gmc_savana-pic-5432351267757918158-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $30,528

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $30,528
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/08/11/2016_gmc_savana-pic-1063842583235502448-152x114.jpeg

2016 GMC Savana Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $31,653

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 258 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 GMC Savana for sale - $31,653

New GMC Savana at Vendetti Motors

7Exact Matches
Price Range $32,383 - $49,999

Vendetti Motors

Franklin, MA (18 miles)
6 reviews

Latest Vendetti Motors User Review

Apr 28, 2017
they were friendly and everything but i did not purchase the car, my own choice nothing to do with dealer
Is this review helpful? Yes | No

Response from Vendetti Motors:

Thank you for the 5-star rating, Roy! If you ever change your mind about the purchase of a new car, please come back and see us!

Top New GMC Savana Matchesfrom Vendetti Motors

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $32,383

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit Wht Description: New 2017 GMC Savana for sale - $32,383
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $34,995

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit Wht Description: New 2017 GMC Savana for sale - $34,995
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/27/21/31/2017_gmc_savana-pic-6154217701210798555-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $41,399

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $41,399 with Convenience Package, Power Package

New GMC Savana at Prime Buick GMC

5Exact Matches
Price Range $37,100 - $47,048

Prime Buick GMC

Hanover, MA (37 miles)
19 reviews

Latest Prime Buick GMC User Review

Aug 11, 2017
Too many different people contacting me. Still willing to work with just one person through the entire process. Recently, I was told I may have equity on my expiring lease that I can possibly use, but that person never got back to me.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Prime Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/23/08/24/2017_gmc_savana-pic-7030918903130493496-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $37,100

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $37,100
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/26/22/46/2017_gmc_savana-pic-4755854375339231005-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $41,455

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $41,455
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/08/17/2017_gmc_savana-pic-7209677276639205181-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $44,282

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $44,282

New GMC Savana at Cerrone Chevrolet Buick GMC

4Exact Matches
Price Range $31,750 - $34,815

Cerrone Chevrolet Buick GMC

Attleboro, MA (8 miles)
10 reviews

Latest Cerrone Chevrolet Buick GMC User Review

Jun 5, 2017
Great experience, 10000% better than the other 3 dealerships we visited before Cerrone. I'll be coming back again and again and definitely recommend this dealership for all your needs- leasing, purchased and service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Cerrone Chevrolet Buick GMC

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 GMC Savana Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $31,750

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 258 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 GMC Savana for sale - $31,750
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/08/51/2016_gmc_savana-pic-4055324606390256766-152x114.jpeg

2016 GMC Savana Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $33,285

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 258 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 GMC Savana for sale - $33,285
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/16/22/2017_gmc_savana-pic-4210112597836842041-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $33,540

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $33,540

New GMC Savana at Paul Masse Buick Gmc South

3Exact Matches
Price Range $27,918 - $43,041

Paul Masse Buick Gmc South

South Kingstown, RI (23 miles)
9 reviews

Latest Paul Masse Buick Gmc South User Review

Apr 3, 2017
Great dealership purchased a Yukon through them. Couldn't be happier!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Paul Masse Buick Gmc South

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $27,918

Location: South Kingstown, RI 02874

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $27,918 with Power Package, Smoker Package, Appearance Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/24/20/46/2017_gmc_savana-pic-7961900358174489661-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $41,738

Location: South Kingstown, RI 02874

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $41,738 with Appearance Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $43,041

Location: South Kingstown, RI 02874

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $43,041 with Appearance Package

New GMC Savana at Hurd Auto Mall

2Exact Matches
Price Range $30,288 - $32,530

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (5 miles)
20 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

Aug 19, 2017
They answered my questions but then signed me up for every mailing list imaginable, tried to sell me cars I wasn't interested in, and became generally really pushy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Savana Matchesfrom Hurd Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/01/00/53/2016_gmc_savana-pic-1893865467407141438-152x114.jpeg

2016 GMC Savana Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $30,288

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 258 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 GMC Savana for sale - $30,288 with Steel Wheels, Power Package, Appearance Package, Convenience Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $32,530

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $32,530 with Steel Wheels, Power Package, Appearance Package, Convenience Package

New GMC Savana at Diamond Auto Group

1Exact Matches
Price Range $39,517

Diamond Auto Group

Auburn, MA (36 miles)
13 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Aug 18, 2017
Terrible, lost my time when I got there the car they posted never existed, poor customer service and very disorganized.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Diamond Auto Group:

Tom, we're sorry that your experience at our dealership seemed disorganized. Please give us a call so we can rectify your concerns. Thanks.

Top New GMC Savana Matchesfrom Diamond Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/09/39/2017_gmc_savana-pic-8552193635356752615-152x114.jpeg

2017 GMC Savana LT 3500 Ext Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $39,517

Location: Auburn, MA 01501

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 GMC Savana LT 3500 Ext for sale - $39,517 with Appearance Package

New GMC Savana at Robertsons GMC Truck, Inc.

1Exact Matches
Price Range $33,470

Robertsons GMC Truck, Inc.

Wareham, MA (37 miles)
1 review

Latest Robertsons GMC Truck, Inc. User Review

May 8, 2017
They responded quickly and answered all my questions.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Robertsons GMC Truck, Inc.:

Louis, thank you for reviewing your service experience! We aim to provide a quick and knowledgeable service for our guests and we are proud that this was received during your time spent with us.
Sincerely, Ali Robertson, Dealer Principal - ali@robertsonsgmc.com

Top New GMC Savana Matchesfrom Robertsons GMC Truck, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/01/04/05/2017_gmc_savana-pic-6711187574624589998-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Used Cars in Wareham, MA 02571

Price: $33,470

Location: Wareham, MA 02571

Average time on market: 85 days Transmission: Automatic Color: Gaz Summit White Description: New 2017 GMC Savana for sale - $33,470

All Savana Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.