New 2017 Chevrolet Trax For Sale Near Boston, MA

Picture of 2017 Chevrolet Trax

Filter Results

listings
This model has incentives available - save $3,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Trax. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Chevrolet Trax at Hurd Auto Mall

43Exact Matches
Price Range $21,580 - $26,953

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (43 miles)
20 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

Aug 19, 2017
They answered my questions but then signed me up for every mailing list imaginable, tried to sell me cars I wasn't interested in, and became generally really pushy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Hurd Auto Mall

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $21,580

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $21,580

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $21,580

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Paul Masse Chevrolet East Providence

34Exact Matches
Price Range $20,788 - $29,088

Paul Masse Chevrolet East Providence

East Providence, RI (40 miles)
21 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet East Providence User Review

Aug 6, 2017
bluearrowfarm
Top shelf operation. Great follow through from Kim. Great price and reasonable dealer fee. Looking for a car with dark interior so it didn't work out but very impressed.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Paul Masse Chevrolet East Providence

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/21/01/2017_chevrolet_trax-pic-8623879409051303822-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $20,788

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $20,788 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/21/03/28/2017_chevrolet_trax-pic-9087924963535033828-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $21,588

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,588 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $21,588

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,588 with Bluetooth

New Chevrolet Trax at Imperial Chevrolet

18Exact Matches
Price Range $21,895 - $31,545

Imperial Chevrolet

Mendon, MA (27 miles)
17 reviews

Latest Imperial Chevrolet User Review

Jun 29, 2017
First of all, we heard about a fantastic deal on a 2013 Camaro Convertible at the Imperial Chevrolet dealership through CarGurus. Dave called the contact phone number and spoke with Chris, the internet contact person from Imperial Chevrolet. We scheduled an appointment for Friday June 16th with Dave, but by the time we got to the dealership at 6:30pm on Friday, Bruce was there to assist us. Josh was the first to greet us at the dealership. After test driving, talking, laughing and making a great deal, we met with Omar. On Monday we got the check from our bank and met with Josh again. Josh really was wonderful and worked really hard for us. All the back and forth phone calls and paperwork. He was always available, answered his phone every time. Josh, Bruce and Omar are a real awesome team. They made buying a car a real pleasant experience. Josh went out of the way to make sure the windshield was replaced, the wires in the trunk were fixed. We picked up the car on Friday the 23rd. We are extremely satisfied with all the attention we got. Thank you! Sincerely, Dave and Sue
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Imperial Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/13/13/56/2017_chevrolet_trax-pic-2732819675948926866-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Mendon, MA 01756

Price: $21,895

Location: Mendon, MA 01756

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/28/13/49/2017_chevrolet_trax-pic-721992909344277343-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Mendon, MA 01756

Price: $21,895

Location: Mendon, MA 01756

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/22/13/49/2017_chevrolet_trax-pic-5190431450003723727-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Mendon, MA 01756

Price: $21,895

Location: Mendon, MA 01756

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Pride Chevrolet

16Exact Matches
Price Range $17,330 - $21,563

Pride Chevrolet

Lynn, MA (8 miles)
4 reviews

Latest Pride Chevrolet User Review

Apr 27, 2016
When I called to get a quote on a vehicle they listed on CG they told me it went to auction. I had 2 dealers do the exact same thing; I feel it's a ploy to make contacts. I didn't like that.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Pride Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/24/14/26/2017_chevrolet_trax-pic-6496052437602384842-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $17,330

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $17,330 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/12/59/2017_chevrolet_trax-pic-8785974777864150067-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $17,330

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $17,330 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/13/12/2017_chevrolet_trax-pic-4499549426147168565-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $17,330

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $17,330 with Steel Wheels

New Chevrolet Trax at Colonial South Chevrolet

13Exact Matches
Price Range $21,488 - $28,265

Colonial South Chevrolet

North Dartmouth, MA (50 miles)
7 reviews

Latest Colonial South Chevrolet User Review

Nov 16, 2016
Treated me like family.....went out of thier way to make purchase easy and fast.....
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Colonial South Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/13/48/2017_chevrolet_trax-pic-7475411269255567472-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $21,488

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,488
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/28/12/53/2017_chevrolet_trax-pic-8815081895835140804-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $21,895

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/12/55/2017_chevrolet_trax-pic-2970228075530953691-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $21,895

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895

New Chevrolet Trax at Muzi Chevrolet

12Exact Matches
Price Range $14,395 - $25,745

Muzi Chevrolet

Needham Heights, MA (9 miles)
6 reviews

Latest Muzi Chevrolet User Review

Feb 20, 2017
The salesman misrepresented this car. Had back end damage and the paint color didn't even match said he never noticed. Bull!! Not happy at all. Would never recommend this place at all.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Muzi Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/16/18/32/2017_chevrolet_trax-pic-4401566282131530477-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $14,395

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $14,395
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/07/17/2017_chevrolet_trax-pic-8627259862647831899-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $23,395

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/19/15/2017_chevrolet_trax-pic-3192204923950042861-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $23,395

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Herb Connolly Chevrolet

12Exact Matches
Price Range $14,895 - $19,690

Herb Connolly Chevrolet

Framingham, MA (18 miles)
40 reviews

Latest Herb Connolly Chevrolet User Review

Jul 29, 2017
Great
Is this review helpful? Yes | No

Response from Herb Connolly Chevrolet:

Thank you for your business!

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Herb Connolly Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/02/09/20/2017_chevrolet_trax-pic-8848262490568062816-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $14,895

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $14,895 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/04/09/30/2017_chevrolet_trax-pic-461042916588567490-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $14,895

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $14,895 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/26/10/34/2017_chevrolet_trax-pic-2553660656367713029-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $14,895

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $14,895 with Alloy Wheels

New Chevrolet Trax at Betley Chevrolet

12Exact Matches
Price Range $21,580 - $29,666

Betley Chevrolet

Derry, NH (40 miles)
4 reviews

Latest Betley Chevrolet User Review

Jul 30, 2017
They called within 20 min. and answered my questions about the online offer I was inquiring about.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Betley Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/06/03/2017_chevrolet_trax-pic-1350617827027471177-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Derry, NH 03038

Price: $21,580

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/07/40/2017_chevrolet_trax-pic-1762578412870468332-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Derry, NH 03038

Price: $23,058

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,058 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/07/44/2017_chevrolet_trax-pic-5214932167330046806-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Derry, NH 03038

Price: $23,058

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,058 with Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Copeland Chevrolet

9Exact Matches
Price Range $14,238 - $18,992

Copeland Chevrolet

Brockton, MA (21 miles)
8 reviews

Latest Copeland Chevrolet User Review

Feb 2, 2017
Cavalier_2024
Good communication
Is this review helpful? Yes | No

Response from Copeland Chevrolet:

Thanks for the feedback! We appreciate your kind words and look forward to working with you again in the future!

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Copeland Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/20/13/48/2017_chevrolet_trax-pic-7568925566143036009-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $14,238

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,238 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $16,895

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $16,895 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $17,456

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 42 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT for sale - $17,456 with Aluminum Wheels, Convenience Package

New Chevrolet Trax at Mirak Chevrolet, Inc.

9Exact Matches
Price Range $19,544 - $21,988

Mirak Chevrolet, Inc.

Arlington, MA (7 miles)
21 reviews

Latest Mirak Chevrolet, Inc. User Review

Aug 22, 2017
Great visit mgr mark was very helpful
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Mirak Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/22/00/17/2017_chevrolet_trax-pic-2686004169766111563-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $19,544

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $19,544 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/04/00/13/2017_chevrolet_trax-pic-8264514283205170307-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $19,661

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $19,661 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/04/00/13/2017_chevrolet_trax-pic-1533840392207164186-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $19,661

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $19,661 with Bluetooth

New Chevrolet Trax at Herb Chambers Chevrolet of Danvers

8Exact Matches
Price Range $21,895 - $29,465

Herb Chambers Chevrolet of Danvers

Danvers, MA (14 miles)
3 reviews

Latest Herb Chambers Chevrolet of Danvers User Review

Mar 6, 2017
They contacted me and said the price was wrong on Car Gurus and that the actual price was $10,000 higher. Disappointing
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Herb Chambers Chevrolet of Danvers

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/21/42/2017_chevrolet_trax-pic-117037741657252191-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $21,895

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/21/42/2017_chevrolet_trax-pic-175231006393345926-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $21,895

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/22/25/2017_chevrolet_trax-pic-6081240435425046332-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $23,395

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395

New Chevrolet Trax at Lannan Chevrolet of Lowell

8Exact Matches
Price Range $17,270 - $17,716

Lannan Chevrolet of Lowell

Lowell, MA (22 miles)
5 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Lowell User Review

Aug 6, 2017
They were great! Nice, easy and fast
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Lannan Chevrolet of Lowell

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/11/13/2017_chevrolet_trax-pic-2030413138943823605-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $17,270

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $17,270 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/13/38/2017_chevrolet_trax-pic-1688510924990495206-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $17,383

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $17,383 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/11/02/2017_chevrolet_trax-pic-7559826031173215197-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $17,383

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $17,383 with Alloy Wheels

New Chevrolet Trax at Commonwealth Motors

7Exact Matches
Price Range Unknown

Commonwealth Motors

Lawrence, MA (25 miles)
26 reviews

Latest Commonwealth Motors User Review

Jul 24, 2017
Work with michael.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Commonwealth Motors

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/14/46/2017_chevrolet_trax-pic-580304639490992319-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: Negotiable

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Cargo Package, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/29/12/24/2017_chevrolet_trax-pic-2063930918450628689-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: Negotiable

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale with Sunroof/Moonroof, Driver Confidence Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Sound Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/12/31/2017_chevrolet_trax-pic-7685431263678903023-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: Negotiable

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Cargo Package, Navigation System

New Chevrolet Trax at Liberty Chevrolet

7Exact Matches
Price Range $21,580 - $26,595

Liberty Chevrolet

Wakefield, MA (12 miles)
12 reviews

Latest Liberty Chevrolet User Review

Jul 16, 2017
was sen't email said they would be contacting me soon, never did contact me!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Liberty Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/10/22/54/2017_chevrolet_trax-pic-2714139855986930902-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Wakefield, MA 01880

Price: $21,580

Location: Wakefield, MA 01880

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Wakefield, MA 01880

Price: $21,595

Location: Wakefield, MA 01880

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,595
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/07/23/25/2017_chevrolet_trax-pic-3870349461465885077-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Wakefield, MA 01880

Price: $22,999

Location: Wakefield, MA 01880

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $22,999

New Chevrolet Trax at Salvadore Auto Group

6Exact Matches
Price Range $21,580 - $26,888

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (50 miles)
18 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Aug 18, 2017
GuruDTGZ9
The response was fast.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Salvadore Auto Group

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $21,580

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $21,580

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $21,580

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,580 with Bluetooth

New Chevrolet Trax at Boch Chevrolet

6Exact Matches
Price Range $14,480 - $18,100

Boch Chevrolet

Norwood, MA (13 miles)
13 reviews

Latest Boch Chevrolet User Review

Aug 19, 2017
Guru9JBV3
Price was as advertised. Was sceptical after reading reviews. Valintino the sales guy was not pushy and very good. Did not purchase as I got cold feet. But would recommend.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Boch Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/04/17/13/2017_chevrolet_trax-pic-1225581096214177979-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $14,480

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,480 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/04/17/13/2017_chevrolet_trax-pic-1225581096214177979-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $14,480

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,480 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/08/23/2017_chevrolet_trax-pic-5565813861369387078-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $14,480

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,480 with Steel Wheels

New Chevrolet Trax at MacMulkin Chevrolet Cadillac Corvette

5Exact Matches
Price Range Unknown

MacMulkin Chevrolet Cadillac Corvette

Nashua, NH (32 miles)
20 reviews

Latest MacMulkin Chevrolet Cadillac Corvette User Review

Aug 20, 2017
mholgate
Worked with a team to buy Corvette. Definitely professional and would work with them again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom MacMulkin Chevrolet Cadillac Corvette

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/29/12/21/2017_chevrolet_trax-pic-1656731037882428023-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: Negotiable

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/12/26/2017_chevrolet_trax-pic-5574024351764784780-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: Negotiable

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/10/12/34/2017_chevrolet_trax-pic-4237060974464235860-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: Negotiable

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Bluetooth, Navigation System

New Chevrolet Trax at McGee Chevrolet of Raynham

5Exact Matches
Price Range $14,895 - $16,395

McGee Chevrolet of Raynham

Raynham, MA (31 miles)
32 reviews

Latest McGee Chevrolet of Raynham User Review

Aug 18, 2017
Gomdufam
got back to us asap.....went and looked at it and dealt with Manny Williams had awsome experience he did everything in his power to make us happy and he did !!! purchased vehicle
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom McGee Chevrolet of Raynham

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/11/50/2017_chevrolet_trax-pic-8399395502399366380-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $14,895

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,895 with Navigation System, Bluetooth, Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/16/56/2017_chevrolet_trax-pic-4686820077730265338-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $14,895

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $14,895 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/14/31/2017_chevrolet_trax-pic-8265654904226837451-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $16,395

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $16,395 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels

New Chevrolet Trax at Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

4Exact Matches
Price Range $18,695 - $23,765

Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

Haverhill, MA (29 miles)
21 reviews

Latest Bill Deluca Chevrolet Buick GMC User Review

Aug 15, 2017
Very nice people!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/11/17/49/2017_chevrolet_trax-pic-4489427464923495548-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $18,695

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $18,695
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/11/17/49/2017_chevrolet_trax-pic-174744881986827396-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $21,045

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 42 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LT for sale - $21,045
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/11/17/49/2017_chevrolet_trax-pic-2089599983620154587-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $22,095

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale - $22,095

New Chevrolet Trax at Cerrone Chevrolet Buick GMC

4Exact Matches
Price Range $21,470 - $27,390

Cerrone Chevrolet Buick GMC

Attleboro, MA (33 miles)
10 reviews

Latest Cerrone Chevrolet Buick GMC User Review

Jun 5, 2017
Great experience, 10000% better than the other 3 dealerships we visited before Cerrone. I'll be coming back again and again and definitely recommend this dealership for all your needs- leasing, purchased and service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Cerrone Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/14/12/2016_chevrolet_trax-pic-1883643108214992778-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Trax LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $21,470

Location: Attleboro, MA 02703

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Trax LS for sale - $21,470 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/14/12/2016_chevrolet_trax-pic-4182263248331343866-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Trax LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $21,470

Location: Attleboro, MA 02703

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Cyber Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Trax LS for sale - $21,470 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/14/12/2016_chevrolet_trax-pic-8490468481644709161-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Trax LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $21,470

Location: Attleboro, MA 02703

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2016 Chevrolet Trax LS for sale - $21,470 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Balise Chevrolet of Warwick

3Exact Matches
Price Range $21,895 - $25,745

Balise Chevrolet of Warwick

Warwick, RI (47 miles)
16 reviews

Latest Balise Chevrolet of Warwick User Review

May 1, 2017
Dealer responded however when I got back to them car was sold and I have since purchased a car from another dealership.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Balise Chevrolet of Warwick:

Thank you for the feedback. Please feel free to reach back out to us if we can be of any assistance in the future!

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Balise Chevrolet of Warwick

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $21,895

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Gb8 Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $21,895 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $23,395

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Gan Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $25,745

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale - $25,745 with Bluetooth, Convenience Package

New Chevrolet Trax at Durand Chevrolet

3Exact Matches
Price Range $22,995 - $26,345

Durand Chevrolet

Hudson, MA (26 miles)
12 reviews

Latest Durand Chevrolet User Review

Aug 4, 2017
kred29
Responded quickly
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Durand Chevrolet

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $22,995

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $22,995 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $23,365

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,365 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $26,345

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale - $26,345 with Bluetooth, Remote Start, Sound Package, LT Package, Convenience Package

New Chevrolet Trax at Tracy Motors

3Exact Matches
Price Range $23,395 - $23,795

Tracy Motors

Plymouth, MA (34 miles)
3 reviews

Latest Tracy Motors User Review

Jun 14, 2017
Entire staff was very professional and accommodating. I was pleased with my experience. Drove my new car home tonight !
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Tracy Motors

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/13/41/2017_chevrolet_trax-pic-4107681961010545503-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $23,395

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Crimson Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/00/59/2017_chevrolet_trax-pic-9175246507541349721-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $23,670

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,670 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/00/59/2017_chevrolet_trax-pic-8506250071940128828-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $23,795

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 42 days Transmission: Automatic Color: Red Hot Description: New 2017 Chevrolet Trax LT for sale - $23,795 with Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Colonial West Chevrolet

3Exact Matches
Price Range Unknown

Colonial West Chevrolet

Fitchburg, MA (39 miles)
12 reviews

Latest Colonial West Chevrolet User Review

Jul 18, 2017
tmirisola
Great
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Colonial West Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/09/17/37/2017_chevrolet_trax-pic-4293426084031641554-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 42 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/07/11/34/2017_chevrolet_trax-pic-2448475545172589668-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Red Hot Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/08/13/48/2017_chevrolet_trax-pic-7475411269255567472-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 39 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale

New Chevrolet Trax at Amesbury Chevrolet

2Exact Matches
Price Range Unknown

Amesbury Chevrolet

Amesbury, MA (35 miles)
5 reviews

Latest Amesbury Chevrolet User Review

Jul 26, 2017
wja51
The salesperson I spoke to was very attentive and helpful. I found a better deal at a different dealer and purchased from them.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Amesbury Chevrolet:

Thanks for your feedback! Although we weren't able to help you with your vehicle purchase, we're glad you gave us the opportunity and enjoyed the sales member you worked with. We hope you'll consider us again in the future!

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Amesbury Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/04/08/41/2017_chevrolet_trax-pic-1675375982660183260-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: Negotiable

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: Negotiable

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale with Aluminum Wheels, Convenience Package

New Chevrolet Trax at Diamond Auto Group

1Exact Matches
Price Range $25,850

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles)
13 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Aug 18, 2017
Terrible, lost my time when I got there the car they posted never existed, poor customer service and very disorganized.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Diamond Auto Group:

Tom, we're sorry that your experience at our dealership seemed disorganized. Please give us a call so we can rectify your concerns. Thanks.

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Diamond Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/04/17/13/2017_chevrolet_trax-pic-1225581096214177979-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $25,850

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale - $25,850 with Aluminum Wheels, Convenience Package

New Chevrolet Trax at Lannan Chevrolet of Woburn

1Exact Matches
Price Range $23,395

Lannan Chevrolet of Woburn

Woburn, MA (10 miles)
8 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Woburn User Review

Jun 24, 2017
I emailed the dealer and they responded right away making an appointment to come visit the location. I went today to check out the car and it was in great condition and the customer service was outstanding! I advise many people to go to this dealership, great people and great deals!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Lannan Chevrolet of Woburn

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/16/56/2017_chevrolet_trax-pic-4686820077730265338-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $23,395

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 39 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Trax LS AWD for sale - $23,395 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels

New Chevrolet Trax at Tasca Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $16,000

Tasca Chevrolet

Woonsocket, RI (33 miles)
14 reviews

Latest Tasca Chevrolet User Review

Aug 12, 2017
The inventory is great. The customer service was approachable and honest. I would prefer the listing price not include the reduction of the federal tax credit for certain vehicles. Considering that is income based, that's a very inaccurate price for many.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Tasca Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/00/05/2017_chevrolet_trax-pic-6950533313797035459-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LS Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $16,000

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 36 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Trax LS for sale - $16,000 with Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Trax at Colonial Chevrolet

1Exact Matches
Price Range Unknown

Colonial Chevrolet

Acton, MA (20 miles)
10 reviews

Latest Colonial Chevrolet User Review

Aug 19, 2017
I would definitely recommend them
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Trax Matchesfrom Colonial Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/07/12/37/2017_chevrolet_trax-pic-4502949093914733531-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Trax LT AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: Negotiable

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Trax LT AWD for sale

All Trax Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.