United Auto Group

14555 1st Ave S
Burien, WA 98168

Sales: (206) 565-0025

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/29/01/22/2010_chevrolet_silverado_1500-pic-5475325194032657513-152x114.jpeg

2010 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Burien, WA 98168

Great Deal
$4,846 BELOW
CarGurus IMV of $13,836

Price: $8,990

Mileage: 85,852

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Color: White Description: Used 2010 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $8,990, 85,852 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/07/58/2014_toyota_prius_c-pic-9173833628303956585-152x114.jpeg

2014 Toyota Prius c One Used Cars in Burien, WA 98168

Great Deal
$2,236 BELOW
CarGurus IMV of $13,226

Price: $10,990

Mileage: 49,315

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Orange Description: Used 2014 Toyota Prius c One for sale - $10,990, 49,315 miles with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/08/02/2004_lincoln_navigator-pic-421921598734668850-152x114.jpeg

2004 Lincoln Navigator Luxury Used Cars in Burien, WA 98168

Great Deal
$2,901 BELOW
CarGurus IMV of $6,891

Price: $3,990

Mileage: 143,910

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2004 Lincoln Navigator Luxury for sale - $3,990, 143,910 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/13/41/1997_toyota_rav4-pic-645894012750006794-152x114.jpeg

1997 Toyota RAV4 4 Door Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,119 BELOW
CarGurus IMV of $5,109

Price: $3,990

Mileage: 118,919

Location: Burien, WA 98168

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Purple Description: Used 1997 Toyota RAV4 4 Door for sale - $3,990, 118,919 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/08/14/2004_jeep_grand_cherokee-pic-2857269740934985214-152x114.jpeg

2004 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,654 BELOW
CarGurus IMV of $7,644

Price: $5,990

Mileage: 117,117

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2004 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD for sale - $5,990, 117,117 miles with Premium Wheels, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/08/10/2006_honda_pilot-pic-457128365676145919-152x114.jpeg

2006 Honda Pilot EX Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$2,372 BELOW
CarGurus IMV of $9,362

Price: $6,990

Mileage: 131,218

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 8 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2006 Honda Pilot EX for sale - $6,990, 131,218 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/13/21/2004_nissan_murano-pic-8194949830385761349-152x114.jpeg

2004 Nissan Murano SL AWD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,764 BELOW
CarGurus IMV of $6,754

Price: $4,990

Mileage: 113,485

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gold Description: Used 2004 Nissan Murano SL AWD for sale - $4,990, 113,485 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/13/51/2005_ford_expedition-pic-1117698538557177130-152x114.jpeg

2005 Ford Expedition Eddie Bauer 4WD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$2,064 BELOW
CarGurus IMV of $6,054

Price: $3,990

Mileage: 180,114

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brown Description: Used 2005 Ford Expedition Eddie Bauer 4WD for sale - $3,990, 180,114 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/16/01/22/2008_honda_cr-v-pic-7135058363851085586-152x114.jpeg

2008 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,466 BELOW
CarGurus IMV of $11,456

Price: $9,990

Mileage: 111,022

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: Used 2008 Honda CR-V EX AWD for sale - $9,990, 111,022 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/13/09/2006_toyota_rav4-pic-4871966439441131086-152x114.jpeg

2006 Toyota RAV4 Base AWD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,435 BELOW
CarGurus IMV of $7,925

Price: $6,490

Mileage: 172,825

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2006 Toyota RAV4 Base AWD for sale - $6,490, 172,825 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/12/48/2011_nissan_altima-pic-2228236723339554151-152x114.jpeg

2011 Nissan Altima 2.5 Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,673 BELOW
CarGurus IMV of $8,663

Price: $6,990

Mileage: 106,773

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: Used 2011 Nissan Altima 2.5 for sale - $6,990, 106,773 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/12/29/2004_volvo_s40-pic-9056933471642846183-152x114.jpeg

2004 Volvo S40 2.4i (2004.5) Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,043 BELOW
CarGurus IMV of $6,033

Price: $4,990

Mileage: 82,232

Location: Burien, WA 98168

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2004 Volvo S40 2.4i (2004.5) for sale - $4,990, 82,232 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/07/58/2006_volvo_s60-pic-1821825045201468711-152x114.jpeg

2006 Volvo S60 2.5T Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,080 BELOW
CarGurus IMV of $6,070

Price: $4,990

Mileage: 102,859

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2006 Volvo S60 2.5T for sale - $4,990, 102,859 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/13/16/2006_nissan_pathfinder-pic-1976876198777240438-152x114.jpeg

2006 Nissan Pathfinder S Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,933 BELOW
CarGurus IMV of $8,923

Price: $6,990

Mileage: 141,783

Location: Burien, WA 98168

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2006 Nissan Pathfinder S for sale - $6,990, 141,783 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/08/10/2007_audi_a3-pic-8001218860901558456-152x114.jpeg

2007 Audi A3 2.0T Wagon FWD Used Cars in Burien, WA 98168

Good Deal
$1,197 BELOW
CarGurus IMV of $9,187

Price: $7,990

Mileage: 78,143

Location: Burien, WA 98168

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2007 Audi A3 2.0T Wagon FWD for sale - $7,990, 78,143 miles with Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Nov 2, 2017
The dealership called me and we went over the vehicle in more detail. Turns out this vehicle did not fit all of my needs. They did however have another pilot that would fit my needs but it was several thousand more.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 19, 2017
GuruZZFM9
They contacted me by email right away and told me the car was still available and invited me to come take a look. I am going to go look at this car this weekend.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 17, 2017
This dealer was the worst of the group I went to looking for a vehicle. I inquired about the vehicle and received 3 word response. "It is available."There was an airbag problem with this vehicle and this dealer would not negotiate 1 penny on price. There was no follow up. I would think it is important to feel some small amount of comfort in when you are spending several thousand dollars. Here, not so much.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from United Auto Group:

Dear Ken:
We are sorry to here that you were not satisfied with our Dealership.
We don't know which car you are referring to.
We are a very low pressure company, and that is our policy.
We do the best we can to answer our customer's questions.
We answer our customers with full respect and complete disclosure of any problems if there is any. We try the best we can to fix all issues with our vehicles, and when a car still has a mechanical issue  at the time of sale, we do offer discounts to customers.
Thank you and we wish you the best in your search  for a vehicle.
Oct 13, 2017
MED330
We test-drove a vehicle here that ultimately we didn't purchase, but I'd be comfortable in doing business with this dealership. The salesman was very low-pressure (I'm sorry I didn't catch his name, but he had an accent) and allowed us to test-drive the vehicle by ourselves. When I mentioned a pre- purchase inspection, he told us the car was from New Jersey and likely had rust. We decided to pass, but I appreciate that he was honest about the vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Response from United Auto Group:

Thank you for visiting our Dealership and for your kind words.
We wish you good luck in your shopping and hopefully you find the right car.
Thank you.
Han
Jul 29, 2017
Guru92LRT
Responded immediately and answered my question about any needed service for a used vehicle. I appreciated the disclosure.
6 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 22, 2017
Guru9Y4GX
Very helpfull, had great experience.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 9, 2017
Good job
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 7, 2017
VDT12345
In order to finance from them they require 60% down and you must pay the remaining balance off within six months. Very disappointed.
8 of 12 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 2, 2017
They didn't seem to interested in earning my business. Slow e-mail response, nobody available to answer questions by phone.
7 of 12 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 28, 2017
princessbuttercup23
I emailed the dealer asking about details on a car listed for sale. They emailed me back promptly with the information I requested.
5 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 3, 2016
Very good. I just decided on a different car elsewhere.
5 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 29, 2016
I did not make it out there to Burien because I am in Tacoma, but customer service and response was great.
3 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 22, 2016
mharlow
They didn't really seem like they care to sell a car. I came by to look and no one came out. I thought they were closed so I left and called to leave a message about it. They answered and then let me test drive the vehicle. He was very nice, but didn't seem like he wanted to sell the car. I asked about the lack of wiper fluid and did everything work and he said he'd get back to me and never did so I just went on my way and purchased another car.
14 of 18 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 18, 2016
Got back to me quickly. Unwilling to break on price but over all pretty helpful
4 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 18, 2016
Friendly over the home but ranger didn't have seats in the extended cab.
0 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 17, 2016
Didn't seem interested in working with me and wouldn't budge on the price at all. But I'll give them 2 cause they saved me a trip. But I'm sure if I went in it be a 1 star experience.
5 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 3, 2016
wonderful, I may get that car.
2 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 1, 2016
I liked this place. Friendly, straight forward staff who were willing to work with me when it came to money. Buying a used car is always risky, but I feel this dealer was open and honest about all of the issues the car had.
1 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 29, 2016
There customer service wasnt great at all. I called a day before for the car and on that day wouldnt start at all.
5 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 5, 2016
Great!
2 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 4, 2016
mattw140
good communication and vehicle well priced
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 3, 2016
Dealer responded to my availability request by the next morning however I wasn't able to make the trip to there dealership.
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 9 old reviews
Sep 8, 2015
Great car. Fair price. I asked for a couple of minor cosmetic things to be addressed and they were done. Well done. Thanks
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 19, 2015
dopey1443
They were not very interested in working with us. There are a lot of cars on the lot. Not professional
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 28, 2015
wanted 60% down, wont go down at all in price... lots of cars on lot but don't get the impression they want to really sell any. the car I looked at would sell in a few days at any other dealership.
3 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 3, 2015
Bought my car from them. Very clean cars and low mileage. Love my new car. Very low key sales people. Great experience. Would recommend this car dealership to everyone.
5 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 17, 2015
I bought what i wanted and looking for a 2004 ford explorer limited
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 30, 2015
The dealer responded promptly with contact info for further discussion.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 5, 2015
responded quickly via email.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 21, 2014
Car wouldn't start when I got there. Didn't seem too interested in selling. Interior not in expected shape.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 14, 2014
Vehicle was not at all as described.
3 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Car Pros Hyundai of Renton - 287 listings
201 S 7th St Renton, WA 98057
2 reviews
Cadillac of Bellevue - 138 listings
600 116th Ave NE Bellevue, WA 98004
3 reviews
Sunset Cars of Auburn - 66 listings
2020 Auburn Way Auburn, WA 98002
4 reviews
Avila's Auto Sales Inc. - 43 listings
14820 1st Ave S Burien, WA 98168
1 review
Sound Auto Land LLC - 43 listings
4852 Auburn Way N Auburn, WA 98002
1 review
All Pro Auto Sales - 27 listings
22441 Pacific Hwy S Des Moines, WA 98198
1 review
Supreme Motors - 22 listings
224 Washington Ave N Kent, WA 98032
5 reviews
Factum Auto Sales - 13 listings
3711 Rainier Ave South Seattle, WA 98144
1 review
Redline Motors LLC - 7 listings
412 8th St SW, STE #1 Auburn, WA 98001
4 reviews
Singh Motors Of Seattle - 1 listing
1209 Central Ave S, Suite 139 Kent, WA 98032
1 review
Emerald City Auto Brokers
311 S Grady Way Renton, WA 98057
1 review
Pacific Fleet Sales
24432 Pacific Hwy S Kent, WA 98032
2 reviews
West's Family Auto
730 Central Ave N Kent, WA 98032
4 reviews
Cordial Auto Brokers
1326 Central Ave S Kent, WA 98032
1 review
Highland Auto
12811 164th Ave SE Renton, WA 98059
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,787 Great Deals out of 211,590 listings starting at $1,400
Used Ford F-250 Super Duty
336 Great Deals out of 47,501 listings starting at $1,899
Used Chevrolet Silverado 1500
2,461 Great Deals out of 173,362 listings starting at $795
Used Chevrolet Silverado 2500HD
324 Great Deals out of 30,665 listings starting at $3,500
Used Ram 1500
1,233 Great Deals out of 115,553 listings starting at $6,200
Used Ram 2500
176 Great Deals out of 33,753 listings starting at $6,995
Used Toyota Camry
946 Great Deals out of 90,524 listings starting at $300
Used Toyota Corolla
878 Great Deals out of 59,576 listings starting at $850
Used Honda Civic
710 Great Deals out of 64,866 listings starting at $1,350
Used Honda CR-V
745 Great Deals out of 60,071 listings starting at $1,495
Used Toyota RAV4
732 Great Deals out of 50,423 listings starting at $1,195
Used Honda Accord
1,095 Great Deals out of 65,131 listings starting at $561
Used Nissan Rogue
658 Great Deals out of 66,216 listings starting at $2,425
Used Nissan Altima
1,087 Great Deals out of 78,999 listings starting at $1,695
Used Ford Escape
1,062 Great Deals out of 100,162 listings starting at $900