Trevor Merren Auto

3921 S State Rd
Ionia, MI 48846

Sales: (616) 326-2025

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2011_gmc_yukon-pic-5319378177775460080-152x114.jpeg

2011 GMC Yukon SLT1 4WD Used Cars in Ionia, MI 48846

Great Deal
$2,284 BELOW
CarGurus IMV of $20,279

Price: $17,995

Mileage: 103,327

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Carbon Black Metallic Description: Used 2011 GMC Yukon SLT1 4WD for sale - $17,995, 103,327 miles with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Premium Smooth Ride Suspension Package, Suspension Package, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2008_chevrolet_silverado_1500-pic-4919976583628549581-152x114.jpeg

2008 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$2,529 BELOW
CarGurus IMV of $12,529

Price: $10,000

Mileage: 179,999

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $10,000, 179,999 miles with Tow Package, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_chevrolet_equinox-pic-5017319888491671489-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Equinox 2LT AWD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,472 BELOW
CarGurus IMV of $19,467

Price: $17,995

Mileage: 34,452

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Chevrolet Equinox 2LT AWD for sale - $17,995, 34,452 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Power Package, Alloy Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2012_gmc_sierra_1500-pic-2237149751678477928-152x114.jpeg

2012 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$2,147 BELOW
CarGurus IMV of $22,142

Price: $19,995

Mileage: 107,129

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Fire Red Description: Used 2012 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $19,995, 107,129 miles with Leather Seats, Navigation System, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2016_ford_transit_cargo-pic-7183365290053949363-152x114.jpeg

2016 Ford Transit Cargo 250 3dr SWB Low Roof w/60/40 Side Passenger Doors Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,337 BELOW
CarGurus IMV of $22,332

Price: $20,995

Mileage: 14,464

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2016 Ford Transit Cargo 250 3dr SWB Low Roof w/60/40 Side Passenger Doors for sale - $20,995, 14,464 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2016_ford_fusion-pic-6079153429947420470-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,234 BELOW
CarGurus IMV of $13,229

Price: $11,995

Mileage: 70,559

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2016 Ford Fusion SE for sale - $11,995, 70,559 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2008_jeep_patriot-pic-444484722114827623-152x114.jpeg

2008 Jeep Patriot Limited Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,131 BELOW
CarGurus IMV of $5,131

Price: $4,000

Mileage: 144,791

Location: Ionia, MI 48846

Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2008 Jeep Patriot Limited for sale - $4,000, 144,791 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_chevrolet_impala-pic-4393615332777610157-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Impala LS Fleet FWD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,496 BELOW
CarGurus IMV of $13,491

Price: $11,995

Mileage: 87,172

Location: Ionia, MI 48846

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Chevrolet Impala LS Fleet FWD for sale - $11,995, 87,172 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2016_jeep_cherokee-pic-6776894793534896764-152x114.jpeg

2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$955 BELOW
CarGurus IMV of $15,450

Price: $14,495

Mileage: 85,048

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD for sale - $14,495, 85,048 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2016_chevrolet_traverse-pic-3607499584441340954-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse 1LT AWD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,258 BELOW
CarGurus IMV of $23,253

Price: $21,995

Mileage: 51,764

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Chevrolet Traverse 1LT AWD for sale - $21,995, 51,764 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, DVD Entertainment System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_ford_flex-pic-1747098036122106890-152x114.jpeg

2015 Ford Flex SE Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,147 BELOW
CarGurus IMV of $16,142

Price: $14,995

Mileage: 74,229

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: Used 2015 Ford Flex SE for sale - $14,995, 74,229 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_ford_escape-pic-5482858951720383803-152x114.jpeg

2015 Ford Escape Titanium 4WD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$1,109 BELOW
CarGurus IMV of $17,104

Price: $15,995

Mileage: 77,850

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Karat Gold Description: Used 2015 Ford Escape Titanium 4WD for sale - $15,995, 77,850 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2013_gmc_terrain-pic-2079936436732727827-152x114.jpeg

2013 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$843 BELOW
CarGurus IMV of $12,838

Price: $11,995

Mileage: 84,666

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2013 GMC Terrain SLE1 for sale - $11,995, 84,666 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_chevrolet_malibu-pic-1841816889276454728-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu 1LT FWD Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$808 BELOW
CarGurus IMV of $14,803

Price: $13,995

Mileage: 35,672

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 Chevrolet Malibu 1LT FWD for sale - $13,995, 35,672 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/02/37/2015_gmc_terrain-pic-4729616222669671331-152x114.jpeg

2015 GMC Terrain SLT1 Used Cars in Ionia, MI 48846

Good Deal
$915 BELOW
CarGurus IMV of $19,910

Price: $18,995

Mileage: 31,695

Location: Ionia, MI 48846

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 GMC Terrain SLT1 for sale - $18,995, 31,695 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 13, 2018
GuruYXPWF
they contacted me via email right a way and had told me the truck was still available. Before I was able to get there to look at the truck, they had sold it. They could only offer me one other vehicle and have not heard from them since
Feb 15, 2018
Professional
Feb 14, 2018
Responded very quickly to my messages!
Jan 26, 2018
Amazing service, out with my new car in about 1 hour!
Jan 3, 2018
Fully0004
They were great at replying to me in a quick manner we just couldn't come up with a fair price
Nov 10, 2017
Wicketman2007
I love this place the people here are AMAZING!! Bob always replied right away and his son did a great job I would buy all my vehicles here but sadly we couldn’t find anything we could settle on. If you like a vehicle here don’t hesitate to buy they are great. My sister referred us to them because she enjoyed dealing with them. 10 Stars!!
May 23, 2017
Msp5830
No pressure sales. Very informative. We had a great experience and would buy from Trevor Merren again!
Mar 16, 2017
Love my new car! Friendly and honest service! Definitely recommend taking your business to Trevor Merren Auto!
Mar 2, 2017
Got good service, calls were returned quickly. Got a solid car at a very fair price. We would not hesitate to do business here again.
Nov 16, 2016
This dealership was really great on helping me find the right vehicle that our School needed. Bob showed me the truck, and all options for me. Thank you
1 people found this review helpful.
Oct 20, 2016
Kyle was great!
Aug 1, 2016
They told us the car was ready to be sold, knowing it was a two hour drive for us to get there. We drove out and got in the first thing was Service Park Assist - a sensor was out. On the way home we took it through a touchless car wash bcz it was still very dirty. When we got home my husband immediately noticed the fender liner behind passenger side wheel well had come all apart and broken. Thats when we noticed the scuff marks on the underpart of the fender as if they had run something over. We took it to a local dealer who has already found a bad strut, the electrical center mount completely broke in half and are still looking for the cause of a clunking noise we hear when making left turns. Coincidentally they specifically had us make all right turns for our test drive. They gave us a "40 point inspection" checklist that all passed. They also claim they put on new tires. No one can figure out how they "missed" all this damage during these inspections. Turns out the former owners are parents to one of the workers at the dealership.It has become apparent that the vehicle had been in an accident and damage was done but they fixed it on the side and OEM info was never reported. They lie and cheat to get you to buy and then when you call them on it they play dumb. Horrible Horrible people - will make sure as many as possible knows it.
13 people found this review helpful.
Response from current dealership:
At Trevor Merren Auto we strive to satisfy each and every customer, we have excellent customer reviews across the board. We are very sorry you are having an issue. However you never bothered to let us know you were having any problems to take care of them. Last week when we spoke over the phone you were extremely happy with your purchase.
We recommend to everyone to go right out of the dealership and to go around the 8 mile block because the highway in front of the dealership is extremely busy and its very difficult to turn left.
The vehicle you purchased was never in an accident, it does h
 More ...
Read 5 old reviews
Mar 12, 2016
Unwillingness to negotiate the price.
2 people found this review helpful.
Dec 1, 2015
FateWeaver71
Responded fast
Mar 26, 2013
lebrownsr
Contacted me back within 20 minutes of sending e-mail. Nice to talk to Bob. Will definately contact again and visit sales.
Mar 2, 2013
a joke they ask 5,000 more than what there cars are worth
0 people found this review helpful.
Dec 8, 2012
Very quick response to my seach and customer friendly. I did not buy a car from them, but it wasn't because of anything they did wrong or the price of the car. I woll go back to th again in future searches.

Other Nearby Dealers

Van Andel & Flikkema Chrysler Jeep - 291 listings
3844 Plainfield Ave NE Grand Rapids, MI 49525
6 reviews
Allstate Auto Sales Inc. - 135 listings
5740 Division Ave S Kentwood, MI 49548
2 reviews
Avis Car Sales - Grand Rapids - 94 listings
Vehicle can be moved locally Grand Rapids, MI 49548
2 reviews
Harvey Auto Outlet - 37 listings
2600 28th St SE Grand Rapids, MI 49512
3 reviews
BJ's Quality Auto Sales - 19 listings
401 S Broadway St Middleville, MI 49333
1 review
Grand Rapids Motorcar - 13 listings
2735 29th St Se Grand Rapids, MI 49512
2 reviews
B.Wilds Auto Sales and Service - 6 listings
328 N Michigan Ave Hastings, MI 49058
1 review
Bobs Auto Sales - 6 listings
230 N. Broadway Hastings, MI 49058
1 review
Van Kalker Motors - 6 listings
7252 Division Ave S Grand Rapids, MI 49548
3 reviews
Misar Motors LLC - 5 listings
4525 50th Street Se Grand Rapids, MI 49512
2 reviews
Delta Audi
6025 28th St Se Grand Rapids, MI 49546
7 reviews
Affordable Auto Sales
6702 Lansing Rd Charlotte, MI 48813
1 review
Betten Tony & Sons Ford
3839 Plainfield Ave NE Grand Rapids, MI 49525
5 reviews
MINI of Grand Rapids
1010 28th St SE Grand Rapids, MI 49508
1 review
Best Buy Used Cars
4640 Division Ave S Grand Rapids, MI 49548
5 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,240 Great Deals out of 188,601 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
448 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,805 Great Deals out of 155,478 listings starting at $1,490
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
962 Great Deals out of 126,935 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
215 Great Deals out of 30,750 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
595 Great Deals out of 71,313 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
610 Great Deals out of 72,935 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
923 Great Deals out of 69,971 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
853 Great Deals out of 72,288 listings starting at $900
Used Honda Civic
474 Great Deals out of 40,212 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
681 Great Deals out of 60,661 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
681 Great Deals out of 98,452 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,213 Great Deals out of 98,689 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,386 Great Deals out of 89,430 listings starting at $1,000