Pippen Motor Company

1300 W Panola St
Carthage, TX 75633

Map & Directions

Sales: (903) 689-9719

Service: (903) 263-0712

Closed Today (Sun)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/7/5/21614359570x152.jpg

2014 Toyota Camry SE Used Cars in Carthage, TX 75633

Great Deal

Price: $8,999

Mileage: 119,831

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Super White Description: Used 2014 Toyota Camry SE for sale - $8,999, 119,831 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/5/5/20960458553x152.jpg

2018 Hyundai Santa Fe SE FWD Used Cars in Carthage, TX 75633

Good Deal

Price: $20,999

Mileage: 6,597

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 72 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Night Sky Pearl Description: Used 2018 Hyundai Santa Fe SE FWD for sale - $20,999, 6,597 miles with Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/4/5/7/21592750754x152.jpg

2015 Chrysler 200 S Sedan FWD Used Cars in Carthage, TX 75633

Good Deal

Price: $11,999

Mileage: 63,690

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Billet Silver Clearcoat Metallic Description: Used 2015 Chrysler 200 S Sedan FWD for sale - $11,999, 63,690 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/1/6/6/21391075661x152.jpg

2017 GMC Acadia Denali FWD Used Cars in Carthage, TX 75633

Good Deal

Price: $28,499

Mileage: 48,529

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Tricoat Description: Used 2017 GMC Acadia Denali FWD for sale - $28,499, 48,529 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/2/8/21100473828x152.jpg

2018 GMC Sierra 3500HD Denali Crew Cab SB 4WD Used Cars in Carthage, TX 75633

Good Deal

Price: $51,499

Mileage: 57,056

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: Used 2018 GMC Sierra 3500HD Denali Crew Cab SB 4WD for sale - $51,499, 57,056 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/1/9/21198338910x152.jpg

2016 Chevrolet Malibu Premier FWD Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $19,199

Mileage: 39,048

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Malibu Premier FWD for sale - $19,199, 39,048 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/7/4/20857046477x152.jpg

2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $32,999

Mileage: 46,557

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Cardinal Red Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab for sale - $32,999, 46,557 miles with Leather Seats, Navigation System, Chrome Wheels, Backup Camera, SLT Package, Remote Start, Tow Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/9/3/21564771398x152.jpg

2018 GMC Sierra 2500HD Denali Crew Cab SB 4WD Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $50,999

Mileage: 58,000

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Slate Metallic Description: Used 2018 GMC Sierra 2500HD Denali Crew Cab SB 4WD for sale - $50,999, 58,000 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2012 Volkswagen Tiguan S Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $9,999

Mileage: 44,157

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Pepper Gray Metallic Description: Used 2012 Volkswagen Tiguan S for sale - $9,999, 44,157 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/6/0/21614336060x152.jpg

2018 GMC Acadia SLT-1 FWD Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $27,999

Mileage: 39,946

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Tricoat Description: Used 2018 GMC Acadia SLT-1 FWD for sale - $27,999, 39,946 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota RAV4 LE Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $17,999

Mileage: 46,079

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Maroon Description: Used 2017 Toyota RAV4 LE for sale - $17,999, 46,079 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $36,999

Mileage: 25,150

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dark Slate Metallic Description: Used 2018 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab for sale - $36,999, 25,150 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/3/8/21633754833x152.jpg

2019 Ram 1500 Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $29,999

Mileage: 27,258

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2019 Ram 1500 for sale - $29,999, 27,258 miles
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/9/7/21380317797x152.jpg

2018 GMC Sierra 1500 SLE Crew Cab 4WD Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $34,499

Mileage: 35,908

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2018 GMC Sierra 1500 SLE Crew Cab 4WD for sale - $34,499, 35,908 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Jeep Grand Cherokee Used Cars in Carthage, TX 75633

Fair Deal

Price: $21,999

Mileage: 60,301

Location: Carthage, TX 75633

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Grand Cherokee for sale - $21,999, 60,301 miles
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 12, 2019
GuruHYQZH
Very low pressure, Just couldn't agree on price,
May 7, 2019
AndrewsiPhone
Quick response and great deal on a car! Got it home and found both headlights were burned out which is why I give a 4/5 because they are responsible for performing an inspection before it leaves so that would make me a little hesitant on their service. Staff were friendly and attentive. Overall a good experience and would purchase from them again if I were to get the same type of deal.
Response from current dealership:
We appreciate your positive review about your recent experience with us!  We sincerely value your business and look forward to your next visit!   We hope you have a wonderful day!

Internet Sales Dept
Pippen Motor Company
Feb 3, 2019
Over my price range but love it
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Bobby,

We appreciate you for watching our inventory.  If there is something that we can help you with in the future; please let us know!

Tonya
Internet Sales
Pippen Motor Company
Oct 6, 2018
Pippen motor co is a great place to buy a new or used vehicle. I enjoyed my buying experience. A good small town dealership that I would recommend to anyone. They'll treat you right.
Jun 28, 2018
GuruWC5BH
very good
1 people found this review helpful.
Dec 14, 2017
I went there to step drive the salemans guaranteed me he could get a lower interest rate if I used there bank instead of my own. He couldn't so I was frustrated and still without a vehicle. After a week without a vehicle I decided to settle on it and pay the high interest. I called on Monday the 11th and spoke with Jack the financial guy he said "okay its yours I promise and I'll have them take it off the market I'll see you weds for pick up Dec. 13th. I called made arrangements to get off work to drive there to pick it up. I called him to let him know I'm on my way and he told me that the vehicle sold. He said someone sold it on Tuesday night I said well you promised it to me on Monday night why would you sell it? He said "I'm so sorry" I was pissed I have no vehicle and can't afford to take off work to look for another one. MY advise is don't waste your time going there just order from the manufacture these guys are liars and sleezy!!
Response from current dealership:
We are sorry that you feel that you were lied to. Company policy is that we do not hold a vehicle without a cash deposit. We do not set the interest rates, those are determined by our lending institutions. We offered to check rates for you before you drove to our dealership, it was your choice to wait until you got here to check the interest rates. It had been almost two weeks since your visit to the dealership and you declined our approval and structure furthermore there have been several other interested in that vehicle. We take great pride in taking care of our customers and we have many ha
 More ...
Dec 13, 2017
GuruNH33
Can't wait to pick up my truck!
Read 3 old reviews
Dec 4, 2017
Mccutchen
I was able to get the van I so desperately wanted and for a fantastic price. Jack made my first car buying experience easy and was with me every step of the way. Thanks y’all!
1 people found this review helpful.
Sep 6, 2017
Rmeiergerd
5
Jack McCurdy was great to work with. He was very responsive, and provided accurate and detailed information about the vehicle I was looking for.
1 people found this review helpful.
Aug 11, 2017
Quickly contacted me and answered all my questions.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Orr Cadillac GMC - 200 listings
400 N Spur 63 Longview, TX 75601
3 reviews
McKaig Chevrolet Buick - 1 listing
1110 E Broadway Ave. Gladewater, TX 75647
1 review
Peters Chevrolet
4181 Hwy 259 N Longview, TX 75605
1 review
Morgan Buick GMC Shreveport - 370 listings
8757 Business Park Dr Shreveport, LA 71105
17 reviews
Patterson Kilgore - 215 listings
1611 US Highway 259 N Kilgore, TX 75662
9 reviews
Ray Jones Chevrolet - 91 listings
1727 Tenaha St Center, TX 75935
6 reviews
Orr Cadillac of Shreveport
8750 Business Park Dr Shreveport, LA 71105
12 reviews
Gabriel Jordan Chevrolet Cadillac
1704 Us Highway 259 Henderson, TX 75652
12 reviews
Red River Chevrolet - 459 listings
221 Traffic St Bossier City, LA 71111
39 reviews
Gabriel Jordan Buick GMC - 141 listings
1500 Us Highway 259 Kilgore, TX 75662
15 reviews
Chevyland - 476 listings
7500 Youree Dr Shreveport, LA 71105
18 reviews
Yates Buick GMC - 137 listings
215 Hwy 79 S Henderson, TX 75654
11 reviews
Marketplace Chevrolet Buick - 324 listings
123 Marketplace Drive Stonewall, LA 71078
30 reviews
Morgan Buick GMC Bossier City - 238 listings
2295 Autoplex Dr Bossier City, LA 71111
8 reviews
Maverick Chevrolet - 146 listings
4801 E End Blvd S Marshall, TX 75672
6 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,567 Great Deals out of 248,297 listings starting at $990
Used Ford F-250 Super Duty
977 Great Deals out of 46,828 listings starting at $2,400
Used Chevrolet Silverado 1500
4,088 Great Deals out of 155,045 listings starting at $1,190
Used Chevrolet Silverado 2500HD
660 Great Deals out of 36,240 listings starting at $1,999
Used Ram 1500
2,829 Great Deals out of 151,721 listings starting at $3,750
Used Ram 2500
605 Great Deals out of 39,390 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,474 Great Deals out of 62,318 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
1,566 Great Deals out of 75,725 listings starting at $1,500
Used Toyota Camry
1,466 Great Deals out of 74,074 listings starting at $600
Used Honda CR-V
1,237 Great Deals out of 94,543 listings starting at $669
Used Honda Civic
985 Great Deals out of 60,003 listings starting at $1,000
Used Toyota Corolla
1,404 Great Deals out of 61,324 listings starting at $900
Used Honda Accord
1,140 Great Deals out of 69,927 listings starting at $1,200
Used Ford Escape
1,993 Great Deals out of 82,435 listings starting at $989
Used Chevrolet Equinox
1,992 Great Deals out of 100,430 listings starting at $1,900