Performance Cars&Trucks

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

3508 S Walton Blvd
Bentonville, AR 72712

Sales: (479) 271-6779

Today 9:00 AM - 6:30 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/23/15/42/2014_nissan_frontier-pic-783029167523239361-152x114.jpeg

2014 Nissan Frontier SV Crew Cab 4WD Used Cars in Bentonville, AR 72712

Great Deal
$2,834 BELOW
CarGurus IMV of $21,829

Price: $18,995

Mileage: 53,945

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2014 Nissan Frontier SV Crew Cab 4WD for sale - $18,995, 53,945 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/08/04/43/2015_mitsubishi_lancer-pic-9106163549652905970-152x114.jpeg

2015 Mitsubishi Lancer ES Used Cars in Bentonville, AR 72712

Great Deal
$2,603 BELOW
CarGurus IMV of $11,398

Price: $8,795

Mileage: 42,001

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 Mitsubishi Lancer ES for sale - $8,795, 42,001 miles with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Nissan Altima 2.5 SV Used Cars in Bentonville, AR 72712

Great Deal
$1,911 BELOW
CarGurus IMV of $14,406

Price: $12,495

Mileage: 42,952

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Nissan Altima 2.5 SV for sale - $12,495, 42,952 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/17/20/44/2014_hyundai_sonata-pic-1439616608929613877-152x114.jpeg

2014 Hyundai Sonata GLS Used Cars in Bentonville, AR 72712

Great Deal
$1,851 BELOW
CarGurus IMV of $12,846

Price: $10,995

Mileage: 47,134

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Hyundai Sonata GLS for sale - $10,995, 47,134 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/01/12/10/2013_kia_rio-pic-5129468035359332292-152x114.jpeg

2013 Kia Rio EX Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,518 BELOW
CarGurus IMV of $11,013

Price: $9,495

Mileage: 29,147

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2013 Kia Rio EX for sale - $9,495, 29,147 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/23/15/42/2015_dodge_journey-pic-787911032347035301-152x114.jpeg

2015 Dodge Journey SXT Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,998 BELOW
CarGurus IMV of $15,593

Price: $13,595

Mileage: 48,359

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 Dodge Journey SXT for sale - $13,595, 48,359 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/02/22/03/2013_ram_1500-pic-6250363581565782414-152x114.jpeg

2013 Ram 1500 Express Crew Cab 4WD Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,850 BELOW
CarGurus IMV of $21,845

Price: $19,995

Mileage: 88,861

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2013 Ram 1500 Express Crew Cab 4WD for sale - $19,995, 88,861 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/10/14/16/2011_gmc_sierra_1500-pic-2354248676744239818-152x114.jpeg

2011 GMC Sierra 1500 SLE Ext. Cab 4WD Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,845 BELOW
CarGurus IMV of $17,840

Price: $15,995

Mileage: 118,037

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 GMC Sierra 1500 SLE Ext. Cab 4WD for sale - $15,995, 118,037 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/21/04/41/2016_ford_fiesta-pic-1398849111752578652-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,186 BELOW
CarGurus IMV of $11,436

Price: $10,250

Mileage: 34,448

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2016 Ford Fiesta SE for sale - $10,250, 34,448 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/20/16/18/2016_jeep_patriot-pic-4054683244813035459-152x114.jpeg

2016 Jeep Patriot Sport Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$1,113 BELOW
CarGurus IMV of $14,108

Price: $12,995

Mileage: 32,528

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2016 Jeep Patriot Sport for sale - $12,995, 32,528 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/20/16/18/2016_mitsubishi_outlander_sport-pic-2570337965771646271-152x114.jpeg

2016 Mitsubishi Outlander Sport ES Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$896 BELOW
CarGurus IMV of $14,491

Price: $13,595

Mileage: 36,293

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2016 Mitsubishi Outlander Sport ES for sale - $13,595, 36,293 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/02/19/29/2015_ford_escape-pic-4417860706434821039-152x114.jpeg

2015 Ford Escape SE Used Cars in Bentonville, AR 72712

Good Deal
$881 BELOW
CarGurus IMV of $14,376

Price: $13,495

Mileage: 60,499

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2015 Ford Escape SE for sale - $13,495, 60,499 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/22/16/05/2008_volkswagen_rabbit-pic-7433214070185804241-152x114.jpeg

2008 Volkswagen Rabbit 2-Door Used Cars in Bentonville, AR 72712

Fair Deal
$580 BELOW
CarGurus IMV of $5,575

Price: $4,995

Mileage: 115,846

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2008 Volkswagen Rabbit 2-Door for sale - $4,995, 115,846 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/22/15/27/2010_nissan_titan-pic-3405779120448321866-152x114.jpeg

2010 Nissan Titan SE King Cab 4WD Used Cars in Bentonville, AR 72712

Fair Deal
$519 BELOW
CarGurus IMV of $17,514

Price: $16,995

Mileage: 77,192

Location: Bentonville, AR 72712

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2010 Nissan Titan SE King Cab 4WD for sale - $16,995, 77,192 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/18/11/05/2014_subaru_legacy-pic-2753446044427010491-152x114.jpeg

2014 Subaru Legacy 2.5i Used Cars in Bentonville, AR 72712

Fair Deal
$370 BELOW
CarGurus IMV of $13,965

Price: $13,595

Mileage: 56,759

Location: Bentonville, AR 72712

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2014 Subaru Legacy 2.5i for sale - $13,595, 56,759 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 13, 2017
GuruDF55
Great
Is this review helpful? Yes | No
Jul 31, 2017
Guru9B9N5
Responded quickly, took the time to fully describe car, and fair in their dealings.
Is this review helpful? Yes | No
May 13, 2017
Keimzgurl
It was good. Went on the test drive did the credit app needed a cosigner but all in all it was good
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 5, 2017
Got back with me fast
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 3, 2016
Nature85
Great service, great car. I highly recommend!
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 18, 2016
They were very helpful. Unfortunately, we could not get there to deal with them before the vehicle sold.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 10, 2016
Terrible. People would not compromise and were rude. Didn't email me back the second time when asking a question.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
I am sorry you were dissatisfied with your experience. I'm not sure what the communication problem was, I did respond several times to every question you had. I looked at my emails and they confirmed they went out, including the last one where you offered $7000 and i accepted that offer. I did not hear from you after that, besides this review. If you have any questions, please feel free to call. 479-271-6779....Thanks
Apr 9, 2016
Tried to sell a car pouring oil. Wouldn't let us remove a pop off panel to look under the hood. He was very rude. When we asked what other cars he had available he responded with "what do you mean.... As far as what" well sir we are obviously here to look for a car. We left.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We're sorry you feel this way. We remember you came in and looked at a vehicle. You requested to use our tools to remove the front clip. We explained to you that you were not personally allowed to remove the clip but you may take the vehicle to a new car dealership for an inspection.  You then stated you were not interested in the vehicle.
Read 11 old reviews
Mar 8, 2015
Family business, but wont go the extra step. Sold a car that needed new tires right away and would fill up a full tank of gas. Little things that show they are there for the customer and want repeat business and good word of mouth.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 25, 2014
BigDaddio
Great team of guys at Performance! Very friendly and very helpful. Best prices in NW Arkansas by far. Their sticker price was lower than any other place would negotiate. They made the transaction very easy for us as a whole.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 24, 2014
Good..
Is this review helpful? Yes | No
Feb 28, 2014
Good
Is this review helpful? Yes | No
Feb 18, 2014
yoville
5
Going to buy car tomorrow. Looks like a great deal
Is this review helpful? Yes | No
Nov 19, 2013
Dealer followed up but wasn't the most helpful or friendly. I didn't visit dealership.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 23, 2013
Dealer responded several times and was helpful, but Bentonville was just tooooo far away from us. Thank you for your help, though.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 16, 2013
they call me I told him be there sat on fri. I back find out how to get to lot and they sold the truck
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 11, 2013
coming to see suburban looks like good deal
Is this review helpful? Yes | No
Dec 27, 2012
Purchased our car very happy with price looked everywhere before purchase no other store could match price
Is this review helpful? Yes | No
Dec 6, 2012
Performance Cars and Trucks is the worst place I have ever bought a car. The owner lied about the car when we bought it which is now causing us thousands of dollars to get it fixed. The owner is also a very rude and disrespectful person. Word of advice, take your money elsewhere because this place is just not worth it!
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Crain Hyundai of Bentonville - 242 listings
3000 SE Moberly Ln Bentonville, AR 72712
1 review
Crain Volkswagen of Fayetteville - 212 listings
2011 West Foxglove Drive Fayetteville, AR 72704
1 review
Autowerks of NWA - 28 listings
1308 SW A St Bentonville, AR 72712
3 reviews
WHOLESALE MOTORCARS - 26 listings
16931 Chamber Springs Rd Siloam Springs, AR 72761
1 review
Community Auto Mart - 23 listings
3112 North Thompson Ave Springdale, AR 72764
5 reviews
Top Auto Sales LLC - 15 listings
4198 Highway 412 E Siloam Springs, AR 72761
2 reviews
Showcase Cars & Trucks - 14 listings
1105 SE Walton Blvd Bentonville, AR 72712
4 reviews
Blaney's Pre-Owned - 12 listings
208 W Hudson Rd Rogers, AR 72756
1 review
C&W Motors - 10 listings
57 Squirrel Lane Jane, MO 64856
6 reviews
Ozark Automotive Company - 4 listings
364 Nonnamaker Dr Fayetteville, AR 72701
3 reviews
Frank Fletcher Kia
2901 Moberly Lane Bentonville, AR 72712
1 review
Best Buy Here Pay Here Bentonville
2301 SE 14th St. Bentonville, AR 72712
1 review
CAR SOLUTIONS 4 U LLC
1325 W Walnut St Rogers, AR 72756
1 review
NWA Streetworks
2302 Hwy 412 East Siloam Springs, AR 72761
1 review
4 Star Auto Sales
290 East Main St Farmington, AR 72730
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,062 Great Deals out of 230,784 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
433 Great Deals out of 47,782 listings starting at $1,700
Used Chevrolet Silverado 1500
2,716 Great Deals out of 158,224 listings starting at $1,850
Used Chevrolet Silverado 2500HD
424 Great Deals out of 31,843 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
1,235 Great Deals out of 119,049 listings starting at $3,950
Used Ram 2500
203 Great Deals out of 32,782 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
631 Great Deals out of 62,320 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
795 Great Deals out of 74,434 listings starting at $1,999
Used Toyota Camry
1,125 Great Deals out of 76,738 listings starting at $1,100
Used Honda CR-V
711 Great Deals out of 63,714 listings starting at $1,495
Used Honda Civic
601 Great Deals out of 52,409 listings starting at $999
Used Toyota Corolla
941 Great Deals out of 70,520 listings starting at $1,479
Used Honda Accord
801 Great Deals out of 89,314 listings starting at $1,444
Used Ford Escape
1,159 Great Deals out of 107,569 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,039 Great Deals out of 78,508 listings starting at $2,222