Ken Barrett Chevrolet Cadillac

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

229 W Main St
Batavia, NY 14020

Map & Directions

Sales: (585) 332-2028

Service: (585) 300-4963

Today 9:00 AM - 8:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/8/1/20698508187x152.jpg

2014 Chevrolet Captiva Sport LTZ Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$1,240 BELOW
CarGurus IMV of $10,740

Price: $9,500

Mileage: 80,032

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Captiva Sport LTZ for sale - $9,500, 80,032 miles with Sunroof/Moonroof
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/4/8/20971882843x152.jpg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$2,000 BELOW
CarGurus IMV of $31,985

Price: $29,985

Mileage: 32,256

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $29,985, 32,256 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/6/3/20611623360x152.jpg

2016 Cadillac SRX Luxury FWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$1,598 BELOW
CarGurus IMV of $26,588

Price: $24,990

Mileage: 24,048

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Sapphire Blue Metallic Description: Used 2016 Cadillac SRX Luxury FWD for sale - $24,990, 24,048 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/9/5/5/21053403559x152.jpg

2016 Chevrolet Equinox LTZ AWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$1,015 BELOW
CarGurus IMV of $19,000

Price: $17,985

Mileage: 47,734

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Patriot Blue Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Equinox LTZ AWD for sale - $17,985, 47,734 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/2/8/20971890827x152.jpg

2017 Chevrolet Colorado Z71 Crew Cab 4WD Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$941 BELOW
CarGurus IMV of $28,926

Price: $27,985

Mileage: 36,547

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Laser Blue Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Colorado Z71 Crew Cab 4WD for sale - $27,985, 36,547 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Suspension Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/9/0/3/19922360309x152.jpg

2018 Subaru Outback 2.5i Premium Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$734 BELOW
CarGurus IMV of $23,634

Price: $22,900

Mileage: 28,996

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Crystal White Pearl Description: Used 2018 Subaru Outback 2.5i Premium for sale - $22,900, 28,996 miles with Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/3/8/21053400833x152.jpg

2017 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Good Deal
$605 BELOW
CarGurus IMV of $14,590

Price: $13,985

Mileage: 30,330

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD for sale - $13,985, 30,330 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/9/9/20221876990x152.jpg

2013 Cadillac XTS FWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$504 BELOW
CarGurus IMV of $13,494

Price: $12,990

Mileage: 86,633

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: Used 2013 Cadillac XTS FWD for sale - $12,990, 86,633 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/6/8/8/21053404886x152.jpg

2017 Chevrolet Traverse 1LT AWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$356 BELOW
CarGurus IMV of $24,341

Price: $23,985

Mileage: 38,422

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Traverse 1LT AWD for sale - $23,985, 38,422 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/4/3/1/21053402134x152.jpg

2014 Chevrolet Cruze 1LT Sedan FWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$255 BELOW
CarGurus IMV of $10,245

Price: $9,990

Mileage: 41,154

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Summit White Description: Used 2014 Chevrolet Cruze 1LT Sedan FWD for sale - $9,990, 41,154 miles with Bluetooth
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/5/2/1/19922366125x152.jpg

2018 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$228 BELOW
CarGurus IMV of $23,128

Price: $22,900

Mileage: 21,304

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Crystal Black Silica Description: Used 2018 Subaru Crosstrek Premium for sale - $22,900, 21,304 miles with Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/2/9/20698504920x152.jpg

2014 Toyota Sienna Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$253 BELOW
CarGurus IMV of $21,243

Price: $20,990

Mileage: 46,035

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Toyota Sienna for sale - $20,990, 46,035 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/1/3/2/19978404231x152.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier FWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$51 BELOW
CarGurus IMV of $20,636

Price: $20,585

Mileage: 31,446

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Volt Premier FWD for sale - $20,585, 31,446 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/1/3/9/20767354931x152.jpg

2016 Kia Sportage LX AWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$5 BELOW
CarGurus IMV of $17,000

Price: $16,995

Mileage: 10,928

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Kia Sportage LX AWD for sale - $16,995, 10,928 miles with Bluetooth
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/9/3/1/20971881139x152.jpg

2009 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck RWD Used Cars in Batavia, NY 14020

Fair Deal
$42 ABOVE
CarGurus IMV of $9,458

Price: $9,500

Mileage: 100,410

Location: Batavia, NY 14020

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2009 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck RWD for sale - $9,500, 100,410 miles
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 25, 2019
Very nice
Response from current dealership:
Marilyn,

Thank you for your 5-star review!  I'm pleased that we were able to meet your expectations.

Best,

Ken Barrett
Sep 18, 2019
HARD2BNIK
Revision to my last review! Apparently there was an issue with the telephone number I was trying to reach Justen on. He & I have spoke and my first impression was spot on, he's a gem! Thanks again Justen!!!
Response from current dealership:
Thank you for the revision!  I'm glad that we were able to make contact and that things are moving in the right direction.

Best,

Ken Barrett
Sep 15, 2019
Guru1S5WR
Got back to me quickly Unfortunately the vehicle was sold
Response from current dealership:
Thank you for your kind review and I'm sorry that the vehicle you wanted had already been sold.  We would be delighted to work with you to find an acceptable alternative.  We do it all the time and it would be our pleasure to help you in this manner.

Sincerely,

Ken Barrett
Sep 6, 2019
Very easy to work with.
Response from current dealership:
Julie,

Thank you for your 5-star review!  We strive to make your purchase experience straight-forward and enjoyable and to help you make the best decision for you.

Best,

Ken Barrett
Aug 9, 2019
Great experience. The dealer wasn't pushy and allowed us time to explore the various functions.
Response from current dealership:
Joel,

Thank you for your review.  Our staff is focused on ensuring that we work at your pace and provide all the time and information you need to make your best decision.  

Best wishes,

Ken Barrett
Jul 26, 2019
Eric was awesome while dealing with the transition of me buying a car would definitely come back
Response from current dealership:
Hi Nikolas,

Thank you for your 5-star review!  Eric is very knowledgeable and is exceptional at keeping his clients needs first and foremost.   I'm pleased that you felt he was "awesome."

I hope you enjoy the rest of your summer.

Warm regards,

Ken Barrett
Jun 19, 2019
Very professional and helpful. I also appreciated the follow-up from Tom.
Response from current dealership:
James,

Thank you for your kind review.  I am pleased that  you found Tom to be professional and helpful.  We work hard to build value throughout your purchase and ownership experience.  Best wishes for a healthy and happy summer!

Sincerely,

Ken Barrett
May 2, 2019
Had a great experience getting a car for our daughter
Response from current dealership:
Hello, we are happy we could make your experience a great one! We hope your daughter enjoys the new car. Thank you again for your business, and have a wonderful day!
Nov 16, 2018
Great keeps me informed on what they get in
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi there, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you and we hope to be of service to you again!
Sep 16, 2018
This truck was already sold but I got a quick response from 2 of the Sales people the very next morning! The next night I was at the dealership buying a fabulous new truck!! They gave me a good offer on my trade-in, a couple hundred over KBB price even. Very happy with my experience, stress free and friendly atmosphere at Ken Barrett Chevrolet Cadillac. I highly recommend them for your next purchase. I haven't bought a vehicle in 10 years, my car was paid for. But I did my homework and relied on KellyBB and Car Gurus to help make an informed decision. Thank you! Beth
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Beth,

Thank you for the great review!  I'm pleased that we were able to meet your expectations and I think it's great that you really did your homework.  We were able to work shoulder to shoulder with you to make sure all of your requirements were met.  Enjoy your new truck!

Sincerely,

Ken Barrett
Jun 4, 2018
Josh responded quickly to my inquiry. Car was ready to be test driven when I arrived. My overall impression was very good. Todd also was friendly and helpful. I did buy the car.
Response from current dealership:
Greg,

Thank you for your patronage and the kind review.  I'm pleased that Josh and Todd were able to meet your expectations.  Have a great summer!

Sincerely,

Ken Barrett
May 16, 2018
Dealership responded to my inquiry quickly. Very helpful both over the phone and in person. Did not purchase a vehicle here as the dealership was unwilling to negotiate the price of the vehicle at all.
Response from current dealership:
Dear Tim,

Thank you for your review.  While I'm pleased that you were treated well by our staff, I'm disappointed that we couldn't reach an agreement.  

The majority of our customers tell us that they value presentations that are transparent, easy and fair without a lot of back and forth.  We pric e our vehicles accordingly.  We don't over-price them just to show a big discount.  The one-owner, 2013 Malibu you were interested in was rated as a "Fair Deal" by CarGurus.  It's a great car.  It was purchased new here and religiously serviced here.

During our discussions, we did
 More ...
Read 10 old reviews
Oct 12, 2017
GuruZ9B4D
Did not end up buying here,but had a great experience. Sales rep Eric did a great job. We just decided on a different vehicle
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
While I'm disappointed that you did not purchase your vehicle from us, I'm pleased to read about the fine service Eric provided you.  We understand that there are many great vehicles in today's market and the important thing is that you found one that best fits your needs.

We would welcome the opportunity to continue our relationship and would be more that happy to service your vehicle whenever the need arises.

I hope you're enjoying your new vehicle.

Sincerely,

Ken Barrett
Aug 7, 2017
Awesome experience from point of contact through final purchase. Would travel the 6hrs again
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the great review and for making the long trip.  We enjoyed working with you and sincerely hope you enjoy your Charger!

All the best,



Ken Barrett
Feb 13, 2017
Excellent
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Scott,

Thank you for the excellent review!!

Sincerely,

Ken Barrett
Sep 4, 2016
This was a pleasant experience Garrett the salesman and Todd the finance manager treated me with nothing but respect and both had a great sense of humor...i would recommend. ...both highly and suggest people go see them for the best ever experience.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Elizabeth, thank you for the great review!

Sincerely,

Ken Barrett
Nov 13, 2014
Responded
Oct 3, 2014
Professional,thorough,and personable staff.
Jun 8, 2014
Vehicle was not as represented on the website. Very disappointing. Pictures not at all accurate.
Response from current dealership:
Susan,

Thank you for your feedback and I'm sorry for the inconvenience.  We use a professional 3rd party provider that takes and uploads vehicle pictures of our vehicles and for hundreds of other dealers.  If you can indicate which vehicle didn't seem to match the photos, we can work with our provider to ensure the correct pictures are posted and that they properly reflect our vehicles.

Sincerely,

Ken Barrett
Feb 22, 2014
everyone was so easy to work with. I had a great car buying experience. Would buy here again for sure!
Jan 15, 2014
returned inquiry promptly and professionally
Dec 21, 2013
Bought this car. Wonderful sales department.

Other Nearby Dealers

Keller Chevrolet Inc - 323 listings
3600 Genesee St Cheektowaga, NY 14225
2 reviews
Jim Murphy Chevrolet Buick of Springville LLC - 180 listings
338 S Cascade Dr Springville, NY 14141
1 review
KIPO Cars Chevrolet - 153 listings
2534 Youngstown-Lockport Rd Ransomville, NY 14131
1 review
Towne Chevrolet Buick Cadillac - 127 listings
11208 Gowanda State Rd North Collins, NY 14111
1 review
Catalano Motors Incorporated - 36 listings
8327 Erie Rd Angola, NY 14006
3 reviews
Keyser Cadillac - 174 listings
4130 Sheridan Dr Williamsville, NY 14221
10 reviews
Robert Basil Buick GMC Cadillac - 259 listings
3475 Southwestern Blvd Orchard Park, NY 14127
14 reviews
Jim Barnard Chevrolet, Inc. - 191 listings
7101 Buffalo Rd Churchville, NY 14428
6 reviews
Upstate Chevrolet - 224 listings
36 Main St Attica, NY 14011
11 reviews
Bob Johnson Chevrolet - 2,190 listings
1271 W Ridge Rd Rochester, NY 14615
24 reviews
Valley Cadillac - 178 listings
3100 Winton Rd Rochester, NY 14623
17 reviews
Molye Chevrolet - 211 listings
115 W Main St Honeoye Falls, NY 14472
39 reviews
David Chevrolet Buick - 57 listings
10225 Niagara Falls Blvd Niagara Falls, NY 14304
9 reviews
Spurr Dealerships
6331 Brockport Spencerport Rd Brockport, NY 14420
15 reviews
Bidleman Chevrolet Buick GMC - 282 listings
4048 Oak Orchard Rd Albion, NY 14411
47 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,665 Great Deals out of 234,911 listings starting at $1,501
Used Ford F-250 Super Duty
732 Great Deals out of 44,629 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,085 Great Deals out of 180,319 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
584 Great Deals out of 36,095 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,024 Great Deals out of 155,152 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
408 Great Deals out of 40,448 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,253 Great Deals out of 70,493 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,322 Great Deals out of 77,688 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,115 Great Deals out of 72,045 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,286 Great Deals out of 95,326 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
740 Great Deals out of 57,443 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
993 Great Deals out of 63,605 listings starting at $800
Used Honda Accord
989 Great Deals out of 69,372 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,817 Great Deals out of 80,301 listings starting at $999
Used Chevrolet Equinox
1,606 Great Deals out of 97,160 listings starting at $1,500