Bobilya Chrysler Dodge Jeep

144 East Chicago Road
Coldwater, MI 49036

Sales: (517) 858-0350

Service: (517) 278-5623

Today 8:00am - 6:00pm
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Stock #/Options Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/09/09/34/2010_chrysler_town___country-pic-2909482671227322380-152x114.jpeg

2010 Chrysler Town & Country Touring Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,734 BELOW
CarGurus IMV of $8,718

Price: $6,984

Mileage: 112,685

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2010 Chrysler Town & Country Touring for sale - $6,984, 112,685 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/31/11/26/2014_chevrolet_malibu-pic-3006973581220909031-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Malibu LT2 Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,584 BELOW
CarGurus IMV of $15,533

Price: $13,949

Mileage: 24,949

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2014 Chevrolet Malibu LT2 for sale - $13,949, 24,949 miles with 2lt Package, Leather Seats, LT Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/31/10/57/2014_jeep_cherokee-pic-4086833352257877229-152x114.jpeg

2014 Jeep Cherokee Limited 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,477 BELOW
CarGurus IMV of $20,471

Price: $18,994

Mileage: 51,354

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2014 Jeep Cherokee Limited 4WD for sale - $18,994, 51,354 miles with Leather Seats, Power Package, Navigation System, Limited Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/02/14/16/2015_jeep_cherokee-pic-359265671550215450-152x114.jpeg

2015 Jeep Cherokee Limited 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,256 BELOW
CarGurus IMV of $23,154

Price: $21,898

Mileage: 27,852

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Cherokee Limited 4WD for sale - $21,898, 27,852 miles with Leather Seats, Power Package, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/31/08/35/2011_jeep_grand_cherokee-pic-9074307245287066752-152x114.jpeg

2011 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,298 BELOW
CarGurus IMV of $15,758

Price: $14,460

Mileage: 91,556

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Description: Used 2011 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $14,460, 91,556 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/08/20/16/2014_gmc_sierra_1500-pic-2114799179654647085-152x114.jpeg

2014 GMC Sierra 1500 SLE Double Cab 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,478 BELOW
CarGurus IMV of $28,271

Price: $26,793

Mileage: 45,540

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2014 GMC Sierra 1500 SLE Double Cab 4WD for sale - $26,793, 45,540 miles with Power Package, Navigation System, Suspension Package, Preferred Package, Premium Wheels, Trailer Package, Tow Package, Value Package, Z 71 Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Off Road Package, Convenience Package, Z71 Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/10/46/2014_buick_enclave-pic-3310439719460331073-152x114.jpeg

2014 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,626 BELOW
CarGurus IMV of $28,625

Price: $26,999

Mileage: 46,405

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: Used 2014 Buick Enclave Premium AWD for sale - $26,999, 46,405 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/11/19/2014_dodge_journey-pic-6843350003244350411-152x114.jpeg

2014 Dodge Journey R/T Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$936 BELOW
CarGurus IMV of $17,432

Price: $16,496

Mileage: 27,127

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2014 Dodge Journey R/T for sale - $16,496, 27,127 miles with Value Package, Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/11/38/2014_buick_regal-pic-6901785974365494003-152x114.jpeg

2014 Buick Regal GS Sedan AWD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,279 BELOW
CarGurus IMV of $20,638

Price: $19,359

Mileage: 48,719

Location: Coldwater, MI 49036

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Diamond Tricoat Description: Used 2014 Buick Regal GS Sedan AWD for sale - $19,359, 48,719 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Driver Confidence Package, Power Package, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels, Premium Package, Ambient Light Package, Light Package, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/11/38/2015_chrysler_300-pic-344065739844011621-152x114.jpeg

2015 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,353 BELOW
CarGurus IMV of $21,645

Price: $20,292

Mileage: 23,344

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2015 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $20,292, 23,344 miles with Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/07/09/25/2017_jeep_grand_cherokee-pic-4734159465567221006-152x114.jpeg

2017 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,272 BELOW
CarGurus IMV of $35,070

Price: $33,798

Mileage: 27,913

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: Used 2017 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $33,798, 27,913 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Customer Preferred Package, Navigation System, Alloy Wheels, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/10/42/2016_chrysler_200-pic-1572625157954587362-152x114.jpeg

2016 Chrysler 200 S Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,405 BELOW
CarGurus IMV of $15,903

Price: $14,498

Mileage: 25,650

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Chrysler 200 S for sale - $14,498, 25,650 miles with Preferred Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/10/58/2015_jeep_wrangler_unlimited-pic-7135330255596921028-152x114.jpeg

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,693 BELOW
CarGurus IMV of $31,437

Price: $29,744

Mileage: 30,014

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Hydro Blue Pearl Coat Description: Used 2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport for sale - $29,744, 30,014 miles with Sport Package, Bluetooth, Premium Wheels, Tow Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/30/18/36/2013_volkswagen_gti-pic-4440393744927366746-152x114.jpeg

2013 Volkswagen GTI Wolfsburg Edition PZEV Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$764 BELOW
CarGurus IMV of $15,663

Price: $14,899

Mileage: 29,341

Location: Coldwater, MI 49036

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2013 Volkswagen GTI Wolfsburg Edition PZEV for sale - $14,899, 29,341 miles with Bluetooth, Leather Seats, Premium Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/17/15/45/2015_jeep_cherokee-pic-695123017476497157-152x114.jpeg

2015 Jeep Cherokee Trailhawk 4WD Used Cars in Coldwater, MI 49036

Good Deal
$1,146 BELOW
CarGurus IMV of $27,938

Price: $26,792

Mileage: 17,920

Location: Coldwater, MI 49036

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Mango Tango Pearlcoat Description: Used 2015 Jeep Cherokee Trailhawk 4WD for sale - $26,792, 17,920 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Comfort Package, Climate Package, Quick Order Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 11, 2017
Kahlstev
Prompt contact and follow up
Is this review helpful? Yes | No
Sep 21, 2017
Very good
Is this review helpful? Yes | No
Mar 9, 2017
great bunch of guys , easy to work with and they answered all of our questions in a timely manner.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 27, 2016
dealer didn't contact me back, so I called and got an outrageous/almost laughably overprice on a weathered vehicle. waste of time.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Bobilya Chrysler Dodge Jeep:

I'm sorry to hear that you were unsatisfied with our pricing and said you did not receive any email. I do show through our system that you were emailed and responded back and forth a few times. Also on the pricing We had the truck listed below nada retail and for the scarcity of this type of truck and extremely low miles and great condition is why it was priced as you were quoted. Again I apologize for any misunderstanding and how my sales team did not clear up with you. Im sorry we could not assist you better and hope you find what your looking for. Thank you again for your initial interest.
 More ...
Oct 17, 2016
very good experience
Is this review helpful? Yes | No
Oct 10, 2016
As little faith as I had in trading in my vehicle, or even getting a newer vehicle, every single person here made me feel at home and feel positive about obtaining the vehicle I was looking at.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 1, 2016
no pressure . seemed like good people to work with .
Is this review helpful? Yes | No
Sep 22, 2016
bobdone
I got a follow up email or two but I never followed back up on it.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 7, 2016
Vehicle didn't have options that were advertised.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 20, 2016
Bonilla Chrysler was very helpful in trying to find me the vehicle I was looking for. The staff was very friendly and helpful.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 15, 2016
Goid response time and were straight up and honest about what was wrong with the vehicle
Is this review helpful? Yes | No
Read 4 old reviews
Mar 14, 2015
UGACherokee
5
Dealer was prompt in its response, and the vehicle was exactly as advertised.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Bobilya Chrysler Dodge Jeep:

Thank you, we are glad you are happy with us. Dean Bobilya
Oct 31, 2014
Very helpful
Is this review helpful? Yes | No
Jul 10, 2014
Dealer responded quickly, but stated price of car is over $10,000.00 more than KBB retail value. No thanks.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 12, 2014
The dealer was really nice and provided me with every piece of information I needed to make my decision
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Casebere Motor Sales - 125 listings
05768 S.R. 15 North Bryan, OH 43506
2 reviews
Albion Motors Inc - 111 listings
600 N Clark St Albion, MI 49224
2 reviews
Auburn Chrysler Dodge & Jeep Incorporated - 75 listings
507 S Grandstaff Dr Auburn, IN 46706
2 reviews
Seelye of Paw Paw - 167 listings
161 Ampey Rd Paw Paw, MI 49079
5 reviews
Terry Henricks Chrysler Dodge Jeep - 217 listings
1935 South Defiance Street Archbold, OH 43502
21 reviews
Henkel Auto Group - 342 listings
1275 W Dickman Rd Battle Creek, MI 49037
67 reviews
Sorg Dodge Chrysler Jeep - 170 listings
1811 Elkhart Rd Goshen, IN 46526
9 reviews
Harold Zeigler of Kalamazoo - 547 listings
4201 Stadium Dr Kalamazoo, MI 49008
48 reviews
Jim Knox Chrysler Dodge Jeep Ram - 40 listings
3080 W Carleton Rd Hillsdale, MI 49242
8 reviews
Harold Zeigler Ford - 400 listings
1260 M-89 West Plainwell, MI 49080
64 reviews
Harold Zeigler Chrysler Dodge Jeep of Plainwell - 316 listings
1186 M 89 Plainwell, MI 49080
64 reviews
Vicksburg Chrysler Dodge Jeep Inc - 304 listings
13475 Portage Rd Vicksburg, MI 49097
3 reviews
Cole Chrysler Jeep Dodge Ram - 154 listings
15514 W Michigan Ave Marshall, MI 49068
15 reviews
Dunham Motor Sales - 45 listings
1006 South Wayne St Angola, IN 46703
3 reviews
Orrin B Hayes Automotive Group
543 West Michigan Avenue Kalamazoo, MI 49007
1 review

Popular Used Cars

Used Dodge Durango
315 Great Deals out of 24,176 listings starting at $1,500
Used Dodge Challenger
271 Great Deals out of 24,396 listings starting at $7,750
Used Chrysler 300
331 Great Deals out of 18,640 listings starting at $900
Used Jeep Wrangler
441 Great Deals out of 19,057 listings starting at $2,990
Used Jeep Grand Cherokee
971 Great Deals out of 73,228 listings starting at $1,200
Used Jeep Compass
308 Great Deals out of 44,607 listings starting at $2,000
Used Jeep Patriot
493 Great Deals out of 14,163 listings starting at $1,790
Used Dodge Charger
359 Great Deals out of 30,733 listings starting at $2,000
Used Dodge Viper
264 listings starting at $24,500
Used Jeep Renegade
182 Great Deals out of 17,840 listings starting at $10,200
Used Jeep Cherokee
401 Great Deals out of 61,031 listings starting at $3,995
Used Dodge Journey
543 Great Deals out of 29,324 listings starting at $2,800
Used Dodge Grand Caravan
402 Great Deals out of 26,733 listings starting at $1,750
Used Jeep Wrangler Unlimited
508 Great Deals out of 48,470 listings starting at $8,995
Used Chrysler Pacifica Hybrid
1,436 listings starting at $37,090