Baron Elite Warehouse

1689 West Arrow Route Suite B
Upland, CA 91786

Map & Directions

Sales: (909) 296-9791

By Appointment Only
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/16/47/2012_mercedes-benz_c-class-pic-8701328705895230554-152x114.jpeg

2012 Mercedes-Benz C-Class C 250 Coupe Used Cars in Upland, CA 91786

Good Deal
$2,004 BELOW
CarGurus IMV of $11,904

Price: $9,900

Mileage: 89,900

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2012 Mercedes-Benz C-Class C 250 Coupe for sale - $9,900, 89,900 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, AMG Sport Package, Alloy Wheels, Premium 1 Package, Bluetooth, Backup Camera, Multimedia Package, Heat Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/14/05/16/2014_fiat_500e-pic-46134963305631451-152x114.jpeg

2014 FIAT 500e FWD Used Cars in Upland, CA 91786

Good Deal
$1,091 BELOW
CarGurus IMV of $7,491

Price: $6,400

Mileage: 47,028

Location: Upland, CA 91786

Certified Pre-Owned: No Transmission: 1-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2014 FIAT 500e FWD for sale - $6,400, 47,028 miles with Navigation System, Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/01/05/03/2012_scion_iq-pic-6623551926549000325-152x114.jpeg

2012 Scion iQ Base Used Cars in Upland, CA 91786

Good Deal
$635 BELOW
CarGurus IMV of $6,435

Price: $5,800

Mileage: 85,835

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2012 Scion iQ Base for sale - $5,800, 85,835 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/30/16/24/2008_ford_ranger-pic-2532219422787902709-152x114.jpeg

2008 Ford Ranger XL LB Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$474 BELOW
CarGurus IMV of $7,974

Price: $7,500

Mileage: 70,895

Location: Upland, CA 91786

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: White Description: Used 2008 Ford Ranger XL LB for sale - $7,500, 70,895 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/04/29/2006_hummer_h3-pic-5748899884269749965-152x114.jpeg

2006 Hummer H3 4dr SUV 4WD Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$84 BELOW
CarGurus IMV of $8,484

Price: $8,400

Mileage: 169,760

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2006 Hummer H3 4dr SUV 4WD for sale - $8,400, 169,760 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Off Road Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/05/17/23/2016_smart_fortwo-pic-4876911449724450977-152x114.jpeg

2016 smart fortwo passion Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$22 BELOW
CarGurus IMV of $9,922

Price: $9,900

Mileage: 31,061

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Orange Description: Used 2016 smart fortwo passion for sale - $9,900, 31,061 miles with LE Package, Sport Package, Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/17/05/2015_fiat_500e-pic-8299046456360538683-152x114.jpeg

2015 FIAT 500e FWD Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$14 BELOW
CarGurus IMV of $7,014

Price: $7,000

Mileage: 47,076

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2015 FIAT 500e FWD for sale - $7,000, 47,076 miles with Bluetooth, Leather Seats, Premium Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/31/04/29/2006_bmw_6_series-pic-1135739830284737519-152x114.jpeg

2006 BMW 6 Series 650i Coupe RWD Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$288 ABOVE
CarGurus IMV of $10,112

Price: $10,400

Mileage: 98,476

Location: Upland, CA 91786

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2006 BMW 6 Series 650i Coupe RWD for sale - $10,400, 98,476 miles with Sport Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Heat Package, Premium Sound Package, Sound Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/01/05/03/2004_mercedes-benz_clk-class-pic-6057427401848178295-152x114.jpeg

2004 Mercedes-Benz CLK-Class CLK 320 Coupe Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$208 ABOVE
CarGurus IMV of $5,092

Price: $5,300

Mileage: 132,556

Location: Upland, CA 91786

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: White Description: Used 2004 Mercedes-Benz CLK-Class CLK 320 Coupe for sale - $5,300, 132,556 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/14/05/16/2013_honda_fit-pic-2198116728104136206-152x114.jpeg

2013 Honda Fit Base Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$260 ABOVE
CarGurus IMV of $6,740

Price: $7,000

Mileage: 129,394

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: White Description: Used 2013 Honda Fit Base for sale - $7,000, 129,394 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/05/17/23/2003_toyota_tacoma-pic-7156716331894644900-152x114.jpeg

2003 Toyota Tacoma Prerunner V6 Crew Cab SB Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$594 ABOVE
CarGurus IMV of $9,206

Price: $9,800

Mileage: 227,922

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2003 Toyota Tacoma Prerunner V6 Crew Cab SB for sale - $9,800, 227,922 miles with Power Package, Off Road Package, Alloy Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/05/03/2009_subaru_forester-pic-1447282255113323249-152x114.jpeg

2009 Subaru Forester 2.5 X Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$767 ABOVE
CarGurus IMV of $8,733

Price: $9,500

Mileage: 98,899

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2009 Subaru Forester 2.5 X for sale - $9,500, 98,899 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/05/33/2004_toyota_tacoma-pic-8269640428857522081-152x114.jpeg

2004 Toyota Tacoma 4 Dr Prerunner V6 Crew Cab SB Used Cars in Upland, CA 91786

Fair Deal
$1,236 ABOVE
CarGurus IMV of $11,664

Price: $12,900

Mileage: 186,530

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2004 Toyota Tacoma 4 Dr Prerunner V6 Crew Cab SB for sale - $12,900, 186,530 miles with Premium Wheels, SR5 Package, Power Package, Off Road Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/29/09/22/2003_honda_insight-pic-9021062615726326206-152x114.jpeg

2003 Honda Insight 2 Dr STD Hatchback Used Cars in Upland, CA 91786

Price: $2,900

Mileage: 217,599

Location: Upland, CA 91786

Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Charcoal Description: Used 2003 Honda Insight 2 Dr STD Hatchback for sale - $2,900, 217,599 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/29/05/23/2002_honda_cr-v-pic-2588997166134669061-152x114.jpeg

2002 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Upland, CA 91786

Price: $4,900

Mileage: 209,248

Location: Upland, CA 91786

Average time on market: 7 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2002 Honda CR-V EX AWD for sale - $4,900, 209,248 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 16, 2019
Very cordial, honest and professional
Aug 9, 2019
msjerry73
I drove for 2 hours to get to Baron Elite Auto. The cars that are being displayed and sold are very clean, (look even show quality) Very nice. Arian was very Friendly, Humble, Honest, Courteous, Respectful, Informative and very Patient. The whole experience was very well worth the 2 hour drive. If I need another good quality used car, I will definitely look his way first....
Jul 31, 2019
1037202
It was one of the Best experience I’ve ever had a personal/private Dealership. They had me in and out in no time. My truck was super clean just like it was online. They were the best and I was even able to meet the original owner.
May 11, 2019
Great
Apr 18, 2019
GuruLNT45
Exceptional young man who operates this dealership Aerial, I believe that is his name. He helped me look for the right vehicle for my needs He was very patient with me.
1 people found this review helpful.
Mar 14, 2019
Very professional highly recommend if your looking for a reliable vehicle
Jan 24, 2019
costaguru18
He explained what I need to know about this car and give me the opción how I can contact him .. all this was made by email
1 people found this review helpful.
Dec 23, 2018
GuruBYBVY
I contacted him for my son. He called them on the phone , and did buy the car shown. Was a pleasant experience.
0 people found this review helpful.
Nov 6, 2018
Great guy!
1 people found this review helpful.
Aug 1, 2018
They replied that the vehicle was under financing with someone else and that they would call me if the financing didn’t go through. They ask me if they could help me with anything else or another car.
Jul 15, 2018
great guy fast response but a little out of my budget, but great service
Jul 10, 2018
Adriana M
Very nice he responded to my email and calls right away.
Jul 8, 2018
Contacted the dealer through CarGurus regarding a specific vehicle.Although the car had been sold,Baron Elite contacted me promptly and invited me to watch their website for similiar cars.I appreciared the quick response.
Jul 6, 2018
I did not end up purchasing this vehicle BUT Arian was fantastic, welcoming and so helpful. He was very professional and willing to give advice on future vehicles and how to deal with different types of businesses while on my car hunt. I would absolutely got to him first when looking for another car.
Jun 21, 2018
They responded but no haggle dealer wouldn’t work with the price if he would come down a little on the price I could have paid cash and bought the car. Also wouldn’t let me take the car to my mechanic for inspection fishy? Yeah well they have their rules if you abide them I guess your good to go.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
"They responded but no haggle dealer wouldn’t work with the price if he would come down a little on the price I could have paid cash and bought the car. Also wouldn’t let me take the car to my mechanic for inspection fishy? Yeah well they have their rules if you abide them I guess your good to go."

RESPONSE FROM BARON ELITE

Hello Scott,

I remember this conversation very specifically. Unfortunately, I do not like to negotiate over the phone, or haggle with pricing whatsoever. I price all my vehicles at a fair market price and where they consistency sell.

You a
 More ...
May 28, 2018
Rdlpweddings
They got right back to me
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you!
May 26, 2018
Baron was great - super personable and the antithesis of what most expect in a car buying experience. I would definitely buy from him again
May 10, 2018
GuruWCKY9
I used CarGurus to search for a used Volkswagen Beetle and it led me to Arian at Baron Elite and I'm still so bowled over with the amazing service I received! Arian is a true professional and you couldn't meet a nicer, more pleasant guy--he found me the perfect car for my needs and budget, and took care of absolutely everything from DMV paperwork to smog check to title transfer. He even went so far as to send a car to pick me up from the train station when I came out from LA to pick up my new Beetle. Arian goes above and beyond for each and every one of his customers, always with a smile and reassurance. If you're looking for a car in SoCal, go to Baron Elite- -you'll be so glad you did!
1 people found this review helpful.
Apr 23, 2018
GuruD5TY3
Very quick reply and convenient schedules to meet one-on-one for personal appointmens.
Apr 3, 2018
I purchased my car from them, truthfully I experience Super outstanding service.
Mar 10, 2018
Emailed Baron Elite about a vehicle. Arian emailed me back the next day. Set up an appointment and viewed and tested the vehicle. Arian was very pleasant and knowledgeable. He showed me a history and safety report for the vehicle. Arian did not negotiate the price.... but the vehicle was very clean and priced reasonably compared to others.... so I bought the vehicle....without a warranty..... standard practice for used cars of this age and mileage. The vehicle didn't come with an owners manual. He offered to buy one and have it shipped to me. About a week later, an airbag warning light came on. I contacted Arian and he offered to do a computer check to see what was the problem. Turned out to be a seat belt buckle electrical connection. Since I bought the vehicle without warranty..... he offered to me, that I buy the part at his cost, and he would install it free. I thought that was very reasonable. It shows to me that he goes beyond the sale and is interested in customer satisfaction. I would recommend Baron Elite.
1 people found this review helpful.
Mar 8, 2018
Mylife1212
Replied but didn't reply about the car for a few days.
Response from current dealership:
Good morning,
Apoligizes for the delay in the response to your inquiry. If I can be of service in the future please feel free to contact me at 909-296-9791 as this is the quickest way to get ahold of us. Thank you!
Mar 4, 2018
Great service!
Feb 6, 2018
Timely response provided by Owner. Thank you.
2 people found this review helpful.
Jan 20, 2018
Creating I have had several conversations regarding this car. I hope this is a reliable company. The reviews are very good. Dealer will to help provide referrals regarding transport service aswell.
2 people found this review helpful.
Nov 20, 2017
Guru9DPTZ
Call me back right away talked about the car I wanted to purchase and was very helpful.
2 people found this review helpful.
Read 11 old reviews
Sep 24, 2017
Well I felt that I was the first one to contact the dealer. they did not re- contact me till I actually called them a few days later( two attempts!) by that time the car was sold? was very disappointed they said they had sold the car earlier that week which was after.... I had first made an attempt to contact them. So another words I did not get a chance to buy the car! So what good is it to try to contact somebody on your service if they do not respond in a timely manner! There is a gold star of one rating because I could not give anything lower.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Danny,

I apologize that you feel as if you had been taken advantage of and not sold the vehicle based on being the first person to respond to our advertising. Unfortunately, you are basing your unhappiness (and 1 star review) on assumption and not on actual truth. This was also cleared up for you when you called my shop "2 days later" and I explained to you very politely that the car was spoken for and that you were not the first person to contact us. You refused to listen and rudely started to argue that you were the first person to respond to the advertising and that meant
 More ...
Aug 13, 2017
Guru937J9
Arian was very responsive and kept me up to date about the car I was interested in. I will use Baron Elite again.
2 people found this review helpful.
Jul 1, 2017
Prompt and professional. Brought us pastries when we met to purchase the vehicle. Purchased the vehicle!
3 people found this review helpful.
May 7, 2017
Responsive
3 people found this review helpful.
Apr 23, 2017
Awesome
3 people found this review helpful.
Apr 23, 2017
Thank you very much for the guidance in finding a car! Even though I didn't end up purchasing here Arean answered all my questions and gave me great advice!
2 people found this review helpful.
Apr 20, 2017
5
Pleasant experience. Dealer was honest and forthcoming and returned my call promptly. Price was not negotiable, so did not visit lot.
5 people found this review helpful.
Apr 6, 2017
Arian was great. Very helpful and accommodating Love the car He even got it detailed for me. Net me on a Sat so I could pick it up. Highly recommend him
3 people found this review helpful.
Apr 4, 2017
Arian is great. Highly recommend d him. Very accommodating and helpful. Even arranged to have my purchased car detailed. It looked brand new! I will have him look for cars for me in the future
2 people found this review helpful.
Mar 30, 2017
My family and I met Arian at Baron Elite last Friday. We were looking for my sons first car. Arian was so honest in telling us that this car may not be the right choice for a first time driver. After taking this car for a test drive, I too realized that this car had far too much power for a new driver. We were completely amazed that he would put our son's safety over a sale. We will be returning when we are ready for our next car! We highly recommend Baron Elite for your car shopping experience. We have never met a person with so much integrity! Thank you Arian!
4 people found this review helpful.
Mar 30, 2017
Awesome dealer! Thank you for all the help and excellent info about the vehicles
3 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Cars Direct - 31 listings
522 E Holt Blvd Ontario, CA 91761
1 review
Precision Imports - 29 listings
1710 W Foothill Blvd Ste B1 Upland, CA 91786
1 review
Pomona Valley Auto Sales inc - 27 listings
1144 E Holt Ave Pomona, CA 91767
5 reviews
Malkanis Motors - 21 listings
1263 W Holt Blvd Ontario, CA 91762
7 reviews
MY Deal Motors LLC - 8 listings
3628 Lynoak Dr # 206 Pomona, CA 91767
1 review
NGP Auto - 7 listings
1364 West Holt Boulevard Ontario, CA 91762
4 reviews
The Auto Connection - 5 listings
3905 E Mission Blvd Pomona, CA 91766
1 review
CARSMART - 4 listings
3628 Lynoak Dr, 100 A Claremont, CA 91711
2 reviews
AutoGROVE - 2 listings
8517 Grove Ave Rancho Cucamonga, CA 91730
16 reviews
GE Autos
1495 W 9th St, #308 Upland, CA 91786
1 review
7 7 Motors
517 N. Mountain Ave #230 Upland, CA 91786
2 reviews
Euclid Auto Sales
1004 West 9th Street Upland, CA 91786
2 reviews
M.B. Automotive Inc
123 1st St. Upland, CA 91786
1 review
Car City
902 W. Holt Blvd Ontario, CA 91762
2 reviews
Redline Wholesale
4923 Mission Blvd Montclair, CA 91763
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,588 Great Deals out of 234,435 listings starting at $1,501
Used Ford F-250 Super Duty
712 Great Deals out of 44,475 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
2,994 Great Deals out of 180,608 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
557 Great Deals out of 36,129 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,009 Great Deals out of 154,668 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
377 Great Deals out of 40,291 listings starting at $7,400
Used Toyota RAV4
1,205 Great Deals out of 70,614 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,297 Great Deals out of 77,626 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,100 Great Deals out of 72,333 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,253 Great Deals out of 94,964 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
718 Great Deals out of 57,322 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
972 Great Deals out of 63,861 listings starting at $1,500
Used Honda Accord
948 Great Deals out of 69,366 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,772 Great Deals out of 80,222 listings starting at $999
Used Chevrolet Equinox
1,545 Great Deals out of 97,035 listings starting at $1,500