A & L Imports

1815 John McCain Rd
Colleyville, TX 76034

Map & Directions

Sales: (817) 330-6320

Today 9:00 AM - 6:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/22/14/25/2019_cadillac_escalade-pic-229300163874047481-152x114.jpeg

2019 Cadillac Escalade Premium Luxury 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Fair Deal

Price: $71,950

Mileage: 9,735

Location: Colleyville, TX 76034

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2019 Cadillac Escalade Premium Luxury 4WD for sale - $71,950, 9,735 miles with Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/18/14/48/2017_cadillac_escalade_esv-pic-321205257111254117-152x114.jpeg

2017 Cadillac Escalade ESV Platinum 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Fair Deal

Price: $57,950

Mileage: 36,416

Location: Colleyville, TX 76034

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Cadillac Escalade ESV Platinum 4WD for sale - $57,950, 36,416 miles with Bluetooth, Remote Start, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2014_toyota_fj_cruiser-pic-1015969086476555738-152x114.jpeg

2014 Toyota FJ Cruiser 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $47,950

Mileage: 18,710

Location: Colleyville, TX 76034

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2014 Toyota FJ Cruiser 4WD for sale - $47,950, 18,710 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2014_toyota_fj_cruiser-pic-3616126074281447871-152x114.jpeg

2014 Toyota FJ Cruiser 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $48,950

Mileage: 7,773

Location: Colleyville, TX 76034

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Quicksand Description: Used 2014 Toyota FJ Cruiser 4WD for sale - $48,950, 7,773 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2008_hummer_h2-pic-2710457208390492348-152x114.jpeg

2008 Hummer H2 Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $52,950

Mileage: 44,263

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Slate Blue Metallic Description: Used 2008 Hummer H2 for sale - $52,950, 44,263 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2008_hummer_h2-pic-3120850325179374291-152x114.jpeg

2008 Hummer H2 Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $55,950

Mileage: 63,221

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2008 Hummer H2 for sale - $55,950, 63,221 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/14/02/31/2008_hummer_h2-pic-8825218109575969019-152x114.jpeg

2008 Hummer H2 Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $55,950

Mileage: 66,862

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2008 Hummer H2 for sale - $55,950, 66,862 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2013_cadillac_escalade_ext-pic-9131080980600319581-152x114.jpeg

2013 Cadillac Escalade EXT Premium 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $61,950

Mileage: 21,179

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2013 Cadillac Escalade EXT Premium 4WD for sale - $61,950, 21,179 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Suspension Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2013_cadillac_escalade_ext-pic-3385447772066215518-152x114.jpeg

2013 Cadillac Escalade EXT Luxury 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $62,950

Mileage: 13,071

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Midnight Green Metallic Description: Used 2013 Cadillac Escalade EXT Luxury 4WD for sale - $62,950, 13,071 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System, Suspension Package, Preferred Package, Premium Wheels, Premium Package, Tow Package, Luxury Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/14/02/31/2009_hummer_h2_sut-pic-8497215556063139940-152x114.jpeg

2009 Hummer H2 SUT Base Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $67,950

Mileage: 44,696

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2009 Hummer H2 SUT Base for sale - $67,950, 44,696 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2009_hummer_h2-pic-865408220055818058-152x114.jpeg

2009 Hummer H2 Adventure Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $69,950

Mileage: 37,972

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2009 Hummer H2 Adventure for sale - $69,950, 37,972 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/22/13/36/2009_hummer_h2_sut-pic-3280265383761216123-152x114.jpeg

2009 Hummer H2 SUT Luxury Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $71,950

Mileage: 27,505

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2009 Hummer H2 SUT Luxury for sale - $71,950, 27,505 miles with Bluetooth, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/19/26/2009_hummer_h2-pic-3872745330291728454-152x114.jpeg

2009 Hummer H2 Luxury Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $73,950

Mileage: 22,192

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2009 Hummer H2 Luxury for sale - $73,950, 22,192 miles with Bluetooth, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/11/14/28/2009_hummer_h2-pic-2505013515154520927-152x114.jpeg

2009 Hummer H2 Luxury Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $79,950

Mileage: 69,861

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Orange Description: Used 2009 Hummer H2 Luxury for sale - $79,950, 69,861 miles with Bluetooth, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/22/16/50/2013_cadillac_escalade_ext-pic-5944316652818115017-152x114.jpeg

2013 Cadillac Escalade EXT 4WD Used Cars in Colleyville, TX 76034

Price: $52,950

Mileage: 37,496

Location: Colleyville, TX 76034

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: Used 2013 Cadillac Escalade EXT 4WD for sale - $52,950, 37,496 miles with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 9, 2019
James Cook
Quick response on the vehicle. They had just sold it but they still responded quickly.
Oct 6, 2019
Very attentive.
0 people found this review helpful.
May 16, 2019
GuruXCCGR
Very on top of things and so helpful. Great communication.
Nov 9, 2018
Bills009
Great people to work with and the vehicle was even better once I saw it in person. I highly recommend checking out their inventory.....
1 people found this review helpful.
Sep 28, 2018
Smurf Loc
Quick response very professional
2 people found this review helpful.
Aug 3, 2018
GuruT8FY6
Good contact
Apr 20, 2018
Seq11650
Great response
0 people found this review helpful.
Mar 5, 2018
Great but can't afford the price
Jan 11, 2018
Guru5VD97
great
Jan 1, 2018
Mickeyall1022
A&L responded quickly, that's what you call great customer service. I'm looking forward in the future very, very soon too purchase a Hummer H2 SUT from them.
1 people found this review helpful.
Nov 5, 2017
GuruZV1D2
Horrible experience, will never go there again. The NADA value of the truck was $8,000 less than what dealership was asking. We would have to roll over some negative equity from a current vehicle and instead of deducting the amount of trade in from the total amount owed, he added the entire amount owed. No warranty unless we paid $2,500 extra. We bought a brand new truck 3 days after test driving this one.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
So glad you could find a vehicle that works for you!  We are very sorry you left here with such a negative impression.  We tried to explain to you that we could not roll $8500 of negative equity into our Preowned Commercial truck, without any money down.  It's just not possible on a Preowned truck.  We were absolutely not $8000 over book value.  We were right at NADA value, which is why we didn't have any room to carry that much negative equity.  We offered you $2500 for the 2009 Mitsubishi (with over 140k miles and a check engine light for bad catalytic converter, which would cost over $1000
 More ...
Nov 3, 2017
Great communication
2 people found this review helpful.
Read 23 old reviews
Mar 22, 2017
looks like a nice car but price high and would not budge.
1 people found this review helpful.
Feb 12, 2017
Eight_1923
Mr. Cooper is very nice.
1 people found this review helpful.
Nov 1, 2016
apcast
Good follow up.
Sep 23, 2016
purchased the vehicle
Aug 21, 2016
Great
Aug 14, 2016
Cooper and Andy are honest people who know their product and will strive to give you a fair deal and work around your circumstances. I live in Las Vegas and was interested in an H2 I saw on their web site. Cooper assured me they do business ad transfers out of state every day and that vehicle will be as good as promised. It was not expensive for me to fly from Las Vegas to Texas and since I had bought one locally 7 months ago with less features and more millage then I wanted and wanted to trade for the one they had I made arrangements with them to do so. Andy was kind enough to pick me up on a day when they were closed from the airport and take me to the dealership to inspect and drive the truck I was interested. I can honestly tell you that it was BETTER then promised. We completed the deal on the spot and they are arranging transport for my trade to be brought to them and and transporting the one I purchased to me. I have every confidence this will end well. Cooper and Andy are as honest as they are nice. They know their business and are not the least bit pushy and I felt no pressure from them. I expect that most anyone dealing with A&L Imports will have a very good experience wether you purchase a vehicle fro them or just call them to discuss one.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks so much, Steven!  We wish you the best in your Hummer H2!  May you enjoy it for many years to come.  We are always here to help, if needed.
Jun 19, 2016
Had quick response, but found what I was looking for locally.
May 29, 2016
They did respond to my offer.
1 people found this review helpful.
Feb 12, 2016
Great experience, seller ( Cooper)was up front,very helpful!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Michael!  
Jan 12, 2016
Called back great customer service.Great Customer Service. Called back but couldn't lower price.
Response from current dealership:
Ruamen,

Our apologies for not meeting your expectaions with regards to pricing.  Generally speaking, we don't leave alot of room in the pricing, forcing you to play the game and haggle to get the best price.  We do leave some room and will always give you our best price, when asked.  We really try to take the games out of the process.  

Specifically in your case, I didn't realize our discussion was over.  You indicated that our price was more than you wanted to spend and I explained why it was priced where it was.  I sent you additional pictures after that and answered other questions,
 More ...
Nov 7, 2015
Dealer was nice. NO NEGOTIATIONS at all. Not one penny. I guess they are proud of their product. I think it hurts their business. But it's their business not mine.
Response from current dealership:
Mike, so sorry we couldn't come to an agreement.  While we have some wiggle room in most of our vehicles, unfortunately, some of our vehicles have been priced to sell, and have no more room.  I hope you understand.  We can't promise that we will price it where you want it, but we can promise that we will always give you our best price...no games.  Wish you the best.
May 18, 2015
Great folks, above and beyond.
Response from current dealership:
Thanks, Damon!  You were great to deal with.  Hope the folks love it!
Jan 18, 2015
Very professional
Dec 6, 2014
Great to deal with.
Nov 19, 2014
Cooper has been great to deal with, and has continued his service even after my purchase!
Nov 7, 2014
very helpful
Oct 29, 2013
I haven't took possession of the Hummer yet but so far the experience has been great!
Oct 15, 2013
Cooper Johnson was very easy to work with and delivered an incredible automobile. Everything as promised.
Sep 19, 2013
Very professional and knowledgeable.
Jul 28, 2013
Very helpful
Sep 21, 2012
Think they priced their used cars above market value.
Mar 12, 2012
I just bought a HUMMER at A & L and they were WONDERFUL! I drove in from Houston to Colleyville and they opened their store for me after hours. They had all of the paper work ready and emailed it to me in advance to ensure that I had all of the information. John was great to work with! He let us "shop" the other vehicles that they had in stock and every one of them has low mileage and they are in prestine condition! I would not hesitate to work with them again!!
Dec 6, 2011
Amazing service. Professional and prompt. Cooper is a pleasure to do business with!

Other Nearby Dealers

Net Direct Auto Sales - 225 listings
3760 Golden Triangle Blvd Keller, TX 76244
7 reviews
DriveTime Lewisville - 61 listings
1653 S. Stemmons Fwy. Lewisville, TX 75067
2 reviews
Manuel Used Cars - 39 listings
8075 Boulevard 26 North Richland Hills, TX 76180
4 reviews
Trtex Auto Group - 33 listings
511 N Belt Line Rd Irving, TX 75061
1 review
Ali Baba Auto Sales - 32 listings
217 W Division St, Suite B Arlington, TX 76011
1 review
Laimi Auto Sales - 30 listings
1352 S State Highway 121 Lewisville, TX 75067
1 review
DFW Autobahn - 4 listings
6801 Randol Mill Rd Fort Worth, TX 76120
1 review
Yursell Group - 4 listings
1035 S Mill St Lewisville, TX 75057
3 reviews
Classic Chevrolet Grapevine
1101 W State Highway 114 Grapevine, TX 76051
4 reviews
Metcar Investments
6908 Boulevard 26 North Richland Hills, TX 76180
1 review
Texas Car Pros
2921 Conejos Dr Fort Worth, TX 76116
1 review
Armada Auto Group
511 N Belt Line Rd Irving, TX 75061
2 reviews
Texas Motor Works
1212 North Davis Dr Arlington, TX 76012
1 review
Adonis Auto Group LLC
804 N Watson Road Arlington, TX 76011
1 review
Vamos Auto Sales, Inc.
950 S Mill St Lewisville, TX 75057
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,771 Great Deals out of 238,687 listings starting at $199
Used Ford F-250 Super Duty
727 Great Deals out of 45,208 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,161 Great Deals out of 176,051 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
570 Great Deals out of 35,472 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,078 Great Deals out of 155,950 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
448 Great Deals out of 40,513 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,306 Great Deals out of 71,241 listings starting at $1,595
Used Nissan Rogue
1,375 Great Deals out of 78,271 listings starting at $1,500
Used Toyota Camry
1,170 Great Deals out of 72,258 listings starting at $1,395
Used Honda CR-V
1,316 Great Deals out of 97,096 listings starting at $1,488
Used Honda Civic
767 Great Deals out of 59,217 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,117 Great Deals out of 65,037 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,055 Great Deals out of 70,159 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,840 Great Deals out of 80,875 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,607 Great Deals out of 98,082 listings starting at $1,500