2015 Toyota Corolla for Sale in Des Moines, IA

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Days on Market

- Loading...

Vehicle History

Photos

Price Drops

Text Search

Add Similar Cars


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/17/06/56/2014_toyota_corolla-pic-7769534754244653499-152x114.jpeg

2014 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Great Deal
$1,746 BELOW
Instant Market Value of $15,790

Price: $14,044

Mileage: 30,990

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Barcelona Red Metallic Description: Used 2014 Toyota Corolla S Plus for sale - $14,044, 30,990 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "They with held information, so I drove 2 hours 1 way 4 nothing !!! I was not happy!!! "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/30/09/50/2016_toyota_corolla-pic-2039288799792245318-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Great Deal
$2,103 BELOW
Instant Market Value of $17,227

Price: $15,124

Mileage: 12,654

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2016 Toyota Corolla S Plus for sale - $15,124, 12,654 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "good"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/18/11/48/2016_toyota_corolla-pic-1508744836644219903-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Used Cars in Clive, IA 50325

Great Deal
$1,790 BELOW
Instant Market Value of $15,290

Price: $13,500

Mileage: 36,170

Location: Clive, IA 50325

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2016 Toyota Corolla S for sale - $13,500, 36,170 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (42 reviews) "This dealership does not reply very well when you have a trade in. Lack of communication."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/17/09/45/2016_toyota_corolla-pic-5904071182858913717-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Used Cars in Clive, IA 50325

Good Deal
$1,656 BELOW
Instant Market Value of $15,656

Price: $14,000

Mileage: 29,243

Location: Clive, IA 50325

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Sand Pearl Description: Used 2016 Toyota Corolla S for sale - $14,000, 29,243 miles with Bluetooth, Backup Camera
Avg. Dealer Rating: (42 reviews) "Great people to deal with. Very professional. Responded tight away. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/06/59/2016_toyota_corolla-pic-9110559282158045671-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Good Deal
$1,794 BELOW
Instant Market Value of $17,292

Price: $15,498

Mileage: 11,633

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Color: Barcelona Red Metallic Description: Used 2016 Toyota Corolla S Plus for sale - $15,498, 11,633 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "Great experience"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/30/09/50/2015_toyota_corolla-pic-4584716630372468620-152x114.jpeg

2015 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Good Deal
$1,439 BELOW
Instant Market Value of $16,785

Price: $15,346

Mileage: 21,682

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2015 Toyota Corolla S Plus for sale - $15,346, 21,682 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Convenience Package
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "Responded that car was sold"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/13/11/51/2016_toyota_corolla-pic-8485800905805523103-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Used Cars in Clive, IA 50325

Good Deal
$1,505 BELOW
Instant Market Value of $15,505

Price: $14,000

Mileage: 32,087

Location: Clive, IA 50325

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2016 Toyota Corolla S for sale - $14,000, 32,087 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (42 reviews) "They got back to me right away and worked hard to get me what I was looking for. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/13/11/51/2016_toyota_corolla-pic-6640513858156999618-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Used Cars in Clive, IA 50325

Good Deal
$1,502 BELOW
Instant Market Value of $15,502

Price: $14,000

Mileage: 32,150

Location: Clive, IA 50325

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2016 Toyota Corolla S for sale - $14,000, 32,150 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (42 reviews) "Great service, straightforward and helpful - would definitely buy from them again. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/19/19/2014_toyota_corolla-pic-1779258443884988081-152x114.jpeg

2014 Toyota Corolla S Used Cars in Ames, IA 50010

Good Deal
$1,339 BELOW
Instant Market Value of $15,338

Price: $13,999

Mileage: 30,822

Location: Ames, IA 50010

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2014 Toyota Corolla S for sale - $13,999, 30,822 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Convenience Package
Avg. Dealer Rating: (14 reviews) "Salesman was very friendly and helpful"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/02/19/23/2015_toyota_corolla-pic-846537166113643346-152x114.jpeg

2015 Toyota Corolla LE Eco Used Cars in Ames, IA 50010

Good Deal
$1,236 BELOW
Instant Market Value of $15,235

Price: $13,999

Mileage: 19,407

Location: Ames, IA 50010

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2015 Toyota Corolla LE Eco for sale - $13,999, 19,407 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (14 reviews) "The salesperson (Wayde) I worked with made my car buying experience very simple and easy. Plus they were willing to come down on the price of the car closer to what I wanted to spend. So excellent dealership car buying experience w/o too much pressure on me to buy. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/31/08/48/2016_toyota_corolla-pic-4610011805576599288-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla Used Cars in Des Moines, IA 50325

Good Deal
$1,656 BELOW
Instant Market Value of $14,271

Price: $12,615

Mileage: 39,445

Location: Des Moines, IA 50325

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2016 Toyota Corolla for sale - $12,615, 39,445 miles with Steel Wheels
Avg. Dealer Rating: (2 reviews) "Scam-They posted a yellow ford 150 and advertised for lot lower amount. Get a call from a young lady and she told me that the truck advertised was not the one they had and that the price was a 3,000 difference. What would you think? Never will I deal with a company that leads people on."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/19/00/27/2016_toyota_corolla-pic-3055081201308971229-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Des Moines, IA 50310

Good Deal
$1,655 BELOW
Instant Market Value of $16,641

Price: $14,986

Mileage: 18,895

Location: Des Moines, IA 50310

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Super White Description: Used 2016 Toyota Corolla S Plus for sale - $14,986, 18,895 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (6 reviews) "Misleading dealer, pictures online did not represent condition of the car. Rear seats had photos of a protective seat cover, which stained the leather underneath. When I arrived to look at the car this was never disclosed to me. Dealer refused to correct the issues and wanted to sell car as is without discounting at all. This is not a quality dealership at all and did not want to work with customer. Never working with them again."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/02/18/52/2016_toyota_corolla-pic-2271494052013744153-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Good Deal
$1,367 BELOW
Instant Market Value of $17,553

Price: $16,186

Mileage: 12,303

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Super White Description: Used 2016 Toyota Corolla S Plus for sale - $16,186, 12,303 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "vehicle overpriced for its condition. pushy salesman"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/24/19/29/2014_toyota_corolla-pic-1800285647565519758-152x114.jpeg

2014 Toyota Corolla S Plus Used Cars in Cedar Falls, IA 50613

Good Deal
$956 BELOW
Instant Market Value of $15,956

Price: $15,000

Mileage: 21,610

Location: Cedar Falls, IA 50613

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Blue Crush Metallic Description: Used 2014 Toyota Corolla S Plus for sale - $15,000, 21,610 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (104 reviews) "Dealer responded quickly and answered my question. Followed up to see if answer was sufficient and if I had further interest. I explained I had a full size, extended cab pickup with a long box, was looking for something smaller and was trying to decide between a shorter, full size pickup or a mid-size like the Tacoma and said I would let them know. They accepted my response and did not try to pressure me."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/18/00/11/2014_toyota_corolla-pic-2802847457142957927-152x114.jpeg

2014 Toyota Corolla LE Eco Plus Used Cars in Urbandale, IA 50322

Good Deal
$757 BELOW
Instant Market Value of $14,755

Price: $13,998

Mileage: 35,440

Location: Urbandale, IA 50322

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brown Description: Used 2014 Toyota Corolla LE Eco Plus for sale - $13,998, 35,440 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (9 reviews) "We had a very good experience with our purchase from Carmax. We knew what we wanted and were happy with the posted price. The only additional purchase we were offered was an extended warranty."
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

Used Toyota Corolla By Year

Vehicle Deals Starting Price Total Available
2017 Toyota Corolla 3 Great Deals $14,220 43,423 listings
2016 Toyota Corolla 94 Great Deals $9,992 6,336 listings
2015 Toyota Corolla 207 Great Deals $7,995 6,439 listings
2014 Toyota Corolla 198 Great Deals $6,995 5,744 listings
2013 Toyota Corolla 91 Great Deals $5,591 2,242 listings
2012 Toyota Corolla 33 Great Deals $6,950 927 listings
2011 Toyota Corolla 23 Great Deals $4,527 1,076 listings
2010 Toyota Corolla 77 Great Deals $2,895 2,070 listings
2009 Toyota Corolla 48 Great Deals $2,890 1,480 listings
2008 Toyota Corolla 21 Great Deals $2,495 507 listings