New 2015 / 2016 Chevrolet Traverse For Sale Near Providence, RI

Front-quarter view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2014 Chevrolet Traverse 1LT Review
by laspeyrer

2014 chevy traverse

lots of features for the money,comfortable ride,plenty of air bags,backing camera.The v6 power is very responsive .Four wheel disc brakes work well also..Very happy with purchase.Oh!the touch screen radio is awesome also.Styling is also an improvement from the last model.

This model has incentives available - see what you might qualify for and save!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Traverse. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

55Exact Matches
Price Range $26,600 - $43,835

Quirk Chevrolet

Braintree, MA (36 miles
12 reviews

Latest Quirk Chevrolet User Review

Dec 22, 2015
they replied but can not talk money unless you go in. what is the point of having an internet sale rep if they can not do anything. If I had the time to go in I would.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Quirk Chevrolet

https://pictures.dealer.com/q/quirkchevy/0642/66adb29f0a0e0aca557a9c7d56385687.jpg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: $26,600

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $26,600
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/26/23/41/2016_chevrolet_traverse-pic-2009905530139277178-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: $27,150

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $27,150
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/08/21/34/2016_chevrolet_traverse-pic-1085358218336974137-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: $28,600

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $28,600
24Exact Matches
Price Range $29,988 - $46,188

Paul Masse Chevrolet East Providence

East Providence, RI (3 miles
16 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet East Providence User Review

Dec 30, 2015
The reps send way too many emails. I feel pressured & I don't like that. hardly ever buy anything from a retailer who pressures me.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Paul Masse Chevrolet East Providence

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $29,988

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $29,988 with Navigation System, Bluetooth, Acoustical Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/19/08/28/2016_chevrolet_traverse-pic-7385889880892327077-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $31,588

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $31,588 with Navigation System, Bluetooth, Acoustical Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $31,588

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $31,588 with Navigation System, Bluetooth, Acoustical Package
17Exact Matches
Price Range $33,124 - $46,573

Pride Motor Group

Lynn, MA (49 miles
4 reviews

Latest Pride Motor Group User Review

Dec 10, 2015
they never had the car. the car they have is a different color

Top New Chevrolet Traverse Matches from Pride Motor Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/17/14/37/2016_chevrolet_traverse-pic-1460532480228280578-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $33,124

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $33,124 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/17/14/37/2016_chevrolet_traverse-pic-2207224092869436566-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $33,259

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $33,259 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/23/23/34/2016_chevrolet_traverse-pic-6690992727351813091-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $35,960

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $35,960 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
17Exact Matches
Price Range $27,882 - $42,826

Best Chevrolet

Hingham, MA (36 miles
9 reviews

Latest Best Chevrolet User Review

Jan 12, 2016
They where very good, and return my e-mails with the info I requested.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Best Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/25/03/48/2016_chevrolet_traverse-pic-6398232842525681793-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $27,882

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $27,882 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $29,852

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $29,852 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/06/11/36/2016_chevrolet_traverse-pic-6289213022479944871-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $30,618

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT for sale - $30,618 with Bluetooth, Alloy Wheels
16Exact Matches
Price Range $27,382 - $44,541

Clay Chevrolet Hyundai

Norwood, MA (28 miles
3 reviews

Latest Clay Chevrolet Hyundai User Review

Jul 9, 2015
Great-Great Customer Service.. Highly recommend f you are looking for a New or Used Car.. I purchased the 2013 Chevy Volt..

Top New Chevrolet Traverse Matches from Clay Chevrolet Hyundai

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/03/07/03/56/2015_chevrolet_traverse-pic-6164030082050799148-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $27,382

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Velvet Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $27,382
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/06/20/16/01/2015_chevrolet_traverse-pic-3217270725319410250-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $30,352

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $30,352
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/CAC30CHS291A022007.jpg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $30,352

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Velvet Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $30,352
13Exact Matches
Price Range $31,976 - $48,759

Diamond Auto Group

Auburn, MA (36 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/08/20/13/22/2014_chevrolet_traverse-pic-203732563941766711-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $31,976

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $31,976 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/08/20/13/22/2014_chevrolet_traverse-pic-203732563941766711-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $33,936

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $33,936 with Steel Wheels, Bluetooth
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/c1/ae/b9/16-293a-4631-b12b-ae3237f7aeaa/image-1.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $40,100

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $40,100 with Bluetooth, Alloy Wheels, Technology Package
13Exact Matches
Price Range $27,934 - $38,622

Herb Connolly Chevrolet

Framingham, MA (33 miles
22 reviews

Latest Herb Connolly Chevrolet User Review

Jan 26, 2016
Service was good, but not much negotiation

Top New Chevrolet Traverse Matches from Herb Connolly Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/04/15/30/2016_chevrolet_traverse-pic-2096545603889523213-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $27,934

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $27,934 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/28/09/02/2016_chevrolet_traverse-pic-1039453025305115542-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $28,684

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $28,684 with Steel Wheels, Bluetooth
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/8d/ff/b7/54-f15a-42bc-9225-3827ddcde7f7/image-1.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $30,753

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $30,753 with Bluetooth, Alloy Wheels, Technology Package
12Exact Matches
Price Range $24,100 - $33,790

McGee Chevrolet

Raynham, MA (21 miles
20 reviews

Latest McGee Chevrolet User Review

Feb 4, 2016
I contacted them over the phone, they responded but they are pretty far away from me, so I ended up buying somewhere else. I tried to negotiate over the phone and they were not interested in doing that, and I did not want to make the drive without having a price settled.

Top New Chevrolet Traverse Matches from McGee Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/02/11/16/2016_chevrolet_traverse-pic-2979142037995761548-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $24,100

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $24,100 with Steel Wheels, Bluetooth, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/40bd28f2d60845d48f61f0f3428e46e2.jpg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $24,650

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $24,650 with Steel Wheels, Bluetooth, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/02/19/54/2016_chevrolet_traverse-pic-6669141542737272374-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $26,100

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $26,100 with Steel Wheels, Bluetooth, Navigation System
11Exact Matches
Price Range $32,430 - $47,154

Durand Chevrolet

Hudson, MA (39 miles
8 reviews

Latest Durand Chevrolet User Review

Dec 10, 2015
Dealer responded quickly and was very helpful in our selection decision. Paperwork was smooth and dealership made us comfortable during the process. Fair deal and they delivered the vehicle to us.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Durand Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/08/00/23/2016_chevrolet_traverse-pic-6206859395861259687-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $32,430

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $32,430 with Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/20/22/24/2016_chevrolet_traverse-pic-8486110752918383217-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $34,704

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,704 with Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/08/00/17/2016_chevrolet_traverse-pic-1201769895102580442-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $36,050

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $36,050 with Bluetooth
10Exact Matches
Price Range $33,000 - $44,961

Mirak Chevrolet, Inc.

Arlington, MA (43 miles
14 reviews

Latest Mirak Chevrolet, Inc. User Review

Feb 5, 2016
Great they emailed a couple messages thanking me also called on phone very friendly unfortunately the car had been sold

Top New Chevrolet Traverse Matches from Mirak Chevrolet, Inc.

http://akimage.vinsolutions.com/v/378360000/378369842/r640c6401

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $33,000

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $33,000 with Bluetooth, Technology Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/08/23/16/2016_chevrolet_traverse-pic-9059433782417796291-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $33,484

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $33,484 with Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/26/20/10/2016_chevrolet_traverse-pic-6957297354171618605-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $33,820

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $33,820 with Bluetooth
10Exact Matches
Price Range $34,100 - $47,085

Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

Attleboro, MA (8 miles
4 reviews

Latest Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC User Review

Jan 25, 2016
Elbabub
0
Very good experience. I wish the car had all the bells & whistles I wanted!

Top New Chevrolet Traverse Matches from Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/16/31/2016_chevrolet_traverse-pic-3249025692559454718-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $34,100

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,100 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/09/18/14/2016_chevrolet_traverse-pic-107716925437999588-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $34,100

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,100 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/16/31/2016_chevrolet_traverse-pic-3249025692559454718-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $34,100

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,100 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
8Exact Matches
Price Range $29,513 - $40,837

Copeland Chevrolet

Brockton, MA (26 miles
5 reviews

Latest Copeland Chevrolet User Review

Jan 20, 2016
Copeland Chevy made numerous emails after I first contact them about the car. But No response after I made a offer on the car! Very unprofessional.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Copeland Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/17/07/39/2016_chevrolet_traverse-pic-4557640772704545510-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $29,513

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $29,513 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/20/21/50/2016_chevrolet_traverse-pic-8124503880453210995-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $29,995

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $29,995 with Steel Wheels, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/27/15/33/2016_chevrolet_traverse-pic-7176540079946737102-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $30,989

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT for sale - $30,989 with Bluetooth, Technology Package
8Exact Matches
Price Range $36,772 - $47,643

Tasca Chevrolet

Woonsocket, RI (12 miles
2 reviews

Latest Tasca Chevrolet User Review

Feb 5, 2016
Website listed lower miles and a clean carfax on a car with a front end collision.I scheduled a test drive on a car that they shipped out that morningon me,and when I showed up they didn't know what to say....waste of time !!

Top New Chevrolet Traverse Matches from Tasca Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/16/00/12/2016_chevrolet_traverse-pic-4637938729408379736-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $36,772

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metlc Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $36,772 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $37,001

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,001 with Bluetooth, Technology Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/23/05/2016_chevrolet_traverse-pic-1916904701593395535-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $37,866

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,866 with Bluetooth
8Exact Matches
Price Range $37,900 - $49,405

Muzi Chevrolet

Needham Heights, MA (34 miles
3 reviews

Latest Muzi Chevrolet User Review

Dec 2, 2015
Good

Top New Chevrolet Traverse Matches from Muzi Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/14/07/40/2016_chevrolet_traverse-pic-3273387827814185210-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $37,900

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,900 with Technology Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/10/01/26/2016_chevrolet_traverse-pic-3116131326210861132-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $37,970

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,970 with Technology Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/24/08/40/2016_chevrolet_traverse-pic-2666567228979528480-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $38,395

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,395 with Technology Package
7Exact Matches
Price Range $32,100 - $44,220

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (38 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/02/20/17/2016_chevrolet_traverse-pic-2307227675146891479-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $32,100

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS for sale - $32,100 with Bluetooth, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/17/08/00/2016_chevrolet_traverse-pic-23205445157498588-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $34,100

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,100 with Navigation System, Backup Camera
http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/1GNKVGKD2GJ244652-1c.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $38,790

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,790 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
7Exact Matches
Price Range $38,070 - $48,506

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (5 miles
8 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

May 22, 2015
Very attentive. I was ready to purchase a new truck, and they were nothing but professional which made the process very quick and easy.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Hurd Auto Mall

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $38,070

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,070 with Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $38,141

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,141 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Technology Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $38,141

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,141 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Technology Package
6Exact Matches
Price Range $30,851 - $43,601

McLaughlin Chevrolet

Whitman, MA (29 miles
1 review

Latest McLaughlin Chevrolet User Review

Feb 10, 2014
Quick initial service, but stop responding the next morning after they sent the car detail sheet AM the following day. I showed up at the dealership the next AM at opening as I said I would only to find that they had sold the vehicle. I asked for confirmation in the email and tried the cell number I was given twice. It would have been considerate to here back prior to me showing up, Having said that I made the visit expecting that may be the reason. All and All they were good to deal with.

Top New Chevrolet Traverse Matches from McLaughlin Chevrolet

http://images.cobaltgroup.com/7/5/9/11780340957x152.jpg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Whitman, MA 02382

Price: $30,851

Location: Whitman, MA 02382

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $30,851
http://images.cobaltgroup.com/1/4/3/11780340341x152.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Whitman, MA 02382

Price: $34,086

Location: Whitman, MA 02382

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Sable Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $34,086
http://images.cobaltgroup.com/4/4/0/11972257044x152.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Whitman, MA 02382

Price: $34,184

Location: Whitman, MA 02382

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $34,184
5Exact Matches
Price Range $41,890 - $49,600

Balise Chevrolet of Warwick

Warwick, RI (6 miles
13 reviews

Latest Balise Chevrolet of Warwick User Review

Jan 18, 2016
Communicated via website chat, very nice, helpful and tried to give me what I wanted. However, the car I was looking at stated that it had a sunroof/moonroof and the pictures didn't show one. When I asked and she went out to look at the car and it did not. She said they could have one installed from a very reputable company, she was very nice. But, a week and a half later and the ads still states that it has a sunroof/moonroof. On the red MKZ, they should correct their mistake.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Balise Chevrolet of Warwick

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/09/17/42/2016_chevrolet_traverse-pic-1603014259321223319-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $41,890

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $41,890
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/27/18/47/2016_chevrolet_traverse-pic-2325134716040858998-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $42,285

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $42,285
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $48,410

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD for sale - $48,410 with Bluetooth, Acoustical Package, Memory Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System
5Exact Matches
Price Range $37,054 - $48,341

Lannan Chevrolet of Woburn

Woburn, MA (47 miles
3 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Woburn User Review

Oct 23, 2015
Had no information on vehicle when they called me back, then a week later sent me an email saying the car was sold. Never getting me the information I asked for, like the price !!!!

Top New Chevrolet Traverse Matches from Lannan Chevrolet of Woburn

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/23/13/04/2016_chevrolet_traverse-pic-1582923378655424915-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $37,054

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,054 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/23/13/04/2016_chevrolet_traverse-pic-1582923378655424915-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $37,147

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,147 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/23/13/04/2016_chevrolet_traverse-pic-1582923378655424915-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $38,395

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,395 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
4Exact Matches
Price Range $40,891 - $42,193

Bob Valenti Auto Mall

Mystic, CT (42 miles
8 reviews

Latest Bob Valenti Auto Mall User Review

Jan 31, 2016
Car they listed was never for retail to begin with so they told me, waste of time and very rude

Top New Chevrolet Traverse Matches from Bob Valenti Auto Mall

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/04/04/16/2016_chevrolet_traverse-pic-1020663581395238696-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $40,891

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $40,891 with Bluetooth, Aluminum Wheels
http://images.dealertrend.com/companies/1478/vehicles/13477105/48594493/108eaaa82fde1a17cf78bbb63f6c40e6f2f4b6fa_large.jpeg

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $40,891

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $40,891 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
http://images.dealertrend.com/companies/1478/vehicles/13534032/48594418/62a708b84ff38d460d8b0b7a2f123886767dcfed_large.jpeg

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $40,891

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $40,891 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
4Exact Matches
Price Range $32,832 - $48,410

Mcgill Chevrolet

Pawcatuck, CT (38 miles
4 reviews

Latest Mcgill Chevrolet User Review

Dec 28, 2015
Stood me up for an appointment, never went back

Top New Chevrolet Traverse Matches from Mcgill Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/29/23/39/2016_chevrolet_traverse-pic-277912736975143290-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Pawcatuck, CT 06379

Price: $32,832

Location: Pawcatuck, CT 06379

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $32,832 with Bluetooth, Acoustical Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/08/00/27/2016_chevrolet_traverse-pic-2534599974653224914-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Pawcatuck, CT 06379

Price: $37,645

Location: Pawcatuck, CT 06379

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $37,645 with Acoustical Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/03/19/43/2016_chevrolet_traverse-pic-5842638946104974923-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in Pawcatuck, CT 06379

Price: $40,277

Location: Pawcatuck, CT 06379

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sable Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $40,277 with Acoustical Package, Convenience Package, Driver Confidence Package
4Exact Matches
Price Range $34,650 - $45,540

Premier Chevrolet

Brooklyn, CT (25 miles
6 reviews

Latest Premier Chevrolet User Review

Jan 19, 2016
Truck sold but have been working to find another suitable truck.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Premier Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/15/23/24/2016_chevrolet_traverse-pic-7128634939729019740-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $34,650

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $34,650 with Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/24/23/41/2016_chevrolet_traverse-pic-8350251029985030746-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $38,295

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $38,295 with Bluetooth
http://akimage.vinsolutions.com/v/348010000/348018920/r640c72

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $45,540

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $45,540 with Bluetooth
3Exact Matches
Price Range $39,030 - $48,410

Colonial Chevrolet

Acton, MA (46 miles
6 reviews

Latest Colonial Chevrolet User Review

Dec 19, 2015
Very nice to deal with

Top New Chevrolet Traverse Matches from Colonial Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/18/12/35/2016_chevrolet_traverse-pic-498110806866598513-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $39,030

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Tungsten Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $39,030
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/26/23/55/2016_chevrolet_traverse-pic-4260920812481109088-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $39,370

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $39,370
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/18/12/00/2016_chevrolet_traverse-pic-5191649044585301393-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $48,410

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD for sale - $48,410
2Exact Matches
Price Range $39,015 - $43,870

M.J. Sullivan Chevrolet Cadillac Buick

New London, CT (48 miles
2 reviews

Latest M.J. Sullivan Chevrolet Cadillac Buick User Review

Dec 1, 2015
Went great. Enrico was quick to respond and kept me informed of everything that was going on. Since I was doing everything by phone and email he really went the extra mile to make sure everything was completed as quickly as possible.

Top New Chevrolet Traverse Matches from M.J. Sullivan Chevrolet Cadillac Buick

http://images.cobaltgroup.com/9/5/8/12379529859x152.jpg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in New London, CT 06320

Price: $39,015

Location: New London, CT 06320

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $39,015
http://images.cobaltgroup.com/5/7/1/11765391175x152.jpg

2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD Used Cars in New London, CT 06320

Price: $43,870

Location: New London, CT 06320

Average time on market: 38 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse 2LT AWD for sale - $43,870
1Exact Matches
Price Range $35,588

Paul Masse Chevrolet South, Inc.

Wakefield, RI (27 miles
2 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet South, Inc. User Review

Jan 3, 2016
Excellent

Top New Chevrolet Traverse Matches from Paul Masse Chevrolet South, Inc.

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/07/23/09/2016_chevrolet_traverse-pic-7721679837812724830-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LT AWD Used Cars in Wakefield, RI 02879

Price: $35,588

Location: Wakefield, RI 02879

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Traverse LT AWD for sale - $35,588 with Bluetooth, Acoustical Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package
1Exact Matches
Price Range $50,330

Colonial South Chevrolet

North Dartmouth, MA (25 miles
9 reviews

Latest Colonial South Chevrolet User Review

Jan 24, 2016
Found a nice truck from them but just not able to make a deal that would work for me.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Colonial South Chevrolet

http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHS291E022000.jpg

2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $50,330

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Traverse LTZ AWD for sale - $50,330
1Exact Matches
Price Range $31,356

Pride Chevrolet

Lynn, MA (49 miles
No Ratings

Latest Pride Chevrolet User Review

Feb 14, 2013
Great dealership excellent response and I highly recomend them to anyone.I am very satisfied with their service and will buy from them if I need a car they have for sale.

Top New Chevrolet Traverse Matches from Pride Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/07/14/19/2016_chevrolet_traverse-pic-2148341436036061355-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LS AWD Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $31,356

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Dark Titanium/light Titanium Description: New 2016 Chevrolet Traverse LS AWD for sale - $31,356 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera

All Traverse Incentives

No incentives available unless you meet one of the criteria to the right.