New 2015 / 2016 Cadillac Escalade For Sale Near Boston, MA

Rear-quarter view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2007 Cadillac Escalade Standard AWD Review
by pgiroua

Great family hauler with superb styling and performance. I would recommend this vehicle to anyone.

Performance - This trucks performance is great for a full size SUV. I have 24" rims/tires which definitely helps with the handling but does a number on the ride quality. Build Quality - I was a little dissappointed with the build quality of the truck. Buying a Cadillac I though that it would be the best vehicle that I have ever owned but th...

This model has incentives available - rates as low as 4.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Cadillac Escalade. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

19Exact Matches
Price Range $73,060 - $93,205

RC Olsen Cadillac

Woburn, MA (10 miles
24 reviews

Latest RC Olsen Cadillac User Review

Feb 9, 2016
Call me in the morning and said we got to calr for you I I call back after no longer available this car and after give me the diffidence price for diffidence car

Top New Cadillac Escalade Matches from RC Olsen Cadillac

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac Escalade Base AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $73,060

Location: Woburn, MA 01801

Transmission: Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac Escalade Base AWD for sale - $73,060 with Navigation System, Bluetooth
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/17/04/51/2016_cadillac_escalade-pic-5892275731552795875-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $76,365

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $76,365 with Navigation System, Bluetooth, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/22/18/21/2016_cadillac_escalade-pic-3964714276675765463-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $76,635

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: Terra Mocha Metallic Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $76,635 with Navigation System, Bluetooth, Sunroof/Moonroof
19Exact Matches
Price Range Unknown

Cadillac of Norwood

Norwood, MA (13 miles
22 reviews

Latest Cadillac of Norwood User Review

Feb 6, 2016
Responded promptly!

Top New Cadillac Escalade Matches from Cadillac of Norwood

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/29/01/36/2016_cadillac_escalade-pic-7095500209815075427-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Platinum AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 31 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: New 2016 Cadillac Escalade Platinum AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/20/00/54/2016_cadillac_escalade-pic-8293967479927286206-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Platinum AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 31 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Platinum AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/16/19/11/2016_cadillac_escalade-pic-3083104239515687457-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Base AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: New 2016 Cadillac Escalade Base AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Chrome Wheels
14Exact Matches
Price Range $82,670 - $95,130

Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

Lynnfield, MA (11 miles
3 reviews

Latest Herb Chambers Cadillac of Lynnfield User Review

Aug 9, 2014
vvery good

Top New Cadillac Escalade Matches from Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/16/01/52/2016_cadillac_escalade-pic-4733832623620121745-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $82,670

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,670
https://pictures.dealer.com/h/herbchamberscadillacdanvers/0999/8c514c4557e1e5b414a62a7333425d8cx.jpg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $82,670

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,670
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/16/02/00/2016_cadillac_escalade-pic-5355313590483292245-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $82,835

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,835
8Exact Matches
Price Range $81,635 - $88,320

Long Cadillac

Southborough, MA (25 miles
21 reviews

Latest Long Cadillac User Review

Jan 28, 2016
42461acadia
0
Nice dealership to work with. Still shopping around for my CX-5.

Top New Cadillac Escalade Matches from Long Cadillac

http://cdn.getauto.com/photos/2/224622/1c/1GYS4BKJ4GR258035-1c.jpg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $81,635

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $81,635 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://cdn.getauto.com/photos/2/224622/1c/1GYS4BKJ2GR206497-1c.jpg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $82,640

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,640 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://cdn.getauto.com/photos/2/224622/1c/1GYS4BKJ9GR218923-1c.jpg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $84,725

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $84,725 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
7Exact Matches
Price Range $78,589 - $91,602

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Cadillac Escalade Matches from Diamond Auto Group

http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/c1/62/19/34-354d-434f-a21e-9732b84852d9/image-1.jpg

2015 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $78,589

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 157 days Transmission: Automatic Color: White Diamond Tricoat Description: New 2015 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $78,589 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/28/13/03/2016_cadillac_escalade-pic-2027722232396391509-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $79,059

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $79,059 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/09/20/54/2016_cadillac_escalade-pic-634595382946998194-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $79,504

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $79,504 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
6Exact Matches
Price Range $82,310 - $95,270

Baker Cadillac

Leominster, MA (37 miles
7 reviews

Latest Baker Cadillac User Review

Dec 17, 2015
No pressure and their vehicles were quality

Top New Cadillac Escalade Matches from Baker Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/19/12/45/2016_cadillac_escalade-pic-8242775702998131290-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $82,310

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,310 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/19/04/05/2016_cadillac_escalade-pic-97830909121307407-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $83,030

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $83,030 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/19/04/05/2016_cadillac_escalade-pic-97830909121307407-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $84,455

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 40 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $84,455 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
4Exact Matches
Price Range $88,185 - $89,235

Thompson Auto Group

Nashua, NH (32 miles
4 reviews

Latest Thompson Auto Group User Review

Dec 1, 2015
arama1
0
good

Top New Cadillac Escalade Matches from Thompson Auto Group

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/ffe8c4efc8f3462eb7512f31733f006c.jpg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $88,185

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 32 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $88,185 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/6b8c76d1822f4350999bd22a0d806914.jpg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $88,295

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 32 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $88,295 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/stock_images/5/2016CAS010009_640/2016CAS010009_640_01.jpg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $88,515

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 32 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $88,515 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
3Exact Matches
Price Range $87,575 - $97,280

Mastria Buick GMC Cadillac

Raynham, MA (30 miles
8 reviews

Latest Mastria Buick GMC Cadillac User Review

Feb 10, 2016
My experience was good. Chris Murray was great. Always wish I could get more for my trade and less for the new RAV4. The care is nice.

Top New Cadillac Escalade Matches from Mastria Buick GMC Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/15/22/34/2016_cadillac_escalade-pic-3776171954010916242-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $87,575

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 32 days Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $87,575 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/08/15/44/2016_cadillac_escalade-pic-6054969296028711266-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Platinum AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $97,280

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 31 days Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac Escalade Platinum AWD for sale - $97,280 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac Escalade Platinum AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: Negotiable

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 31 days Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac Escalade Platinum AWD for sale with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
2Exact Matches
Price Range $76,834 - $83,782

Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

Andover, MA (22 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac User Review

Feb 1, 2016
pauldaly
0
Very nice and extremely personable. But not pushy.

Top New Cadillac Escalade Matches from Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

http://cdn.getauto.com/photos/3/2763/1c/1GYS4NKJ9FR701912-1c.jpg

2015 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $76,834

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 157 days Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: New 2015 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $76,834
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/26/12/09/2016_cadillac_escalade-pic-8873996831980230726-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $83,782

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 32 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $83,782
2Exact Matches
Price Range $82,235 - $83,230

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (34 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Cadillac Escalade Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/07/23/24/2016_cadillac_escalade-pic-2109883045985377757-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $82,235

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $82,235 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/07/06/54/2016_cadillac_escalade-pic-3345758245596329650-152x114.jpeg

2016 Cadillac Escalade Luxury AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $83,230

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 40 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Cadillac Escalade Luxury AWD for sale - $83,230 with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
1Exact Matches
Price Range $89,960

Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

Gloucester, MA (26 miles
3 reviews

Latest Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC User Review

Feb 3, 2016
Andy8591
0
Good experience

Top New Cadillac Escalade Matches from Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10567/10567_cc0640_032_G1Wx152.jpg

2016 Cadillac Escalade Premium AWD Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $89,960

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 32 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac Escalade Premium AWD for sale - $89,960 with Navigation System, Sunroof/Moonroof

All Escalade Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.