Midwest Autopark

75 West 135th
Kansas City, MO 64145

Sales: (816) 266-4954

Today 10:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/12/06/43/2013_ford_f-150-pic-3588767143279080565-152x114.jpeg

2013 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Great Deal
$3,119 BELOW
CarGurus IMV of $18,069

Price: $14,950

Mileage: 137,367

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2013 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $14,950, 137,367 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/13/17/52/2014_kia_optima-pic-6009994233263316556-152x114.jpeg

2014 Kia Optima LX Used Cars in Kansas City, MO 64145

Great Deal
$1,990 BELOW
CarGurus IMV of $13,940

Price: $11,950

Mileage: 21,616

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2014 Kia Optima LX for sale - $11,950, 21,616 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/05/18/24/2008_chevrolet_avalanche-pic-3401873393025828531-152x114.jpeg

2008 Chevrolet Avalanche LS 4WD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Great Deal
$3,094 BELOW
CarGurus IMV of $13,044

Price: $9,950

Mileage: 152,185

Location: Kansas City, MO 64145

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2008 Chevrolet Avalanche LS 4WD for sale - $9,950, 152,185 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/03/05/47/2014_kia_optima-pic-4982999958343675316-152x114.jpeg

2014 Kia Optima LX Used Cars in Kansas City, MO 64145

Good Deal
$1,260 BELOW
CarGurus IMV of $12,210

Price: $10,950

Mileage: 57,443

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brown Description: Used 2014 Kia Optima LX for sale - $10,950, 57,443 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/22/06/02/2015_acura_mdx-pic-1277055907685607789-152x114.jpeg

2015 Acura MDX SH-AWD with Technology Package Used Cars in Kansas City, MO 64145

Good Deal
$1,728 BELOW
CarGurus IMV of $31,678

Price: $29,950

Mileage: 33,513

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2015 Acura MDX SH-AWD with Technology Package for sale - $29,950, 33,513 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/15/22/18/2013_cadillac_xts-pic-4531922671121044182-152x114.jpeg

2013 Cadillac XTS Platinum AWD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Good Deal
$1,364 BELOW
CarGurus IMV of $20,114

Price: $18,750

Mileage: 79,525

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Coast Metalic Description: Used 2013 Cadillac XTS Platinum AWD for sale - $18,750, 79,525 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Memory Package, Backup Camera, Remote Start, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/20/06/22/2009_ford_f-150-pic-4585833743084379596-152x114.jpeg

2009 Ford F-150 Used Cars in Kansas City, MO 64145

Good Deal
$1,748 BELOW
CarGurus IMV of $14,698

Price: $12,950

Mileage: 140,555

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brown Description: Used 2009 Ford F-150 for sale - $12,950, 140,555 miles with Tow Package, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/22/18/03/2015_acura_tlx-pic-5309511426492380130-152x114.jpeg

2015 Acura TLX V6 FWD with Advance Package Used Cars in Kansas City, MO 64145

Good Deal
$1,035 BELOW
CarGurus IMV of $22,985

Price: $21,950

Mileage: 52,094

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Crystal Black Description: Used 2015 Acura TLX V6 FWD with Advance Package for sale - $21,950, 52,094 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Adaptive Cruise Control, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/22/52/2006_ford_escape-pic-752780687115073029-152x114.jpeg

2006 Ford Escape XLT 4WD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$566 BELOW
CarGurus IMV of $4,516

Price: $3,950

Mileage: 154,918

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Burgundy Description: Used 2006 Ford Escape XLT 4WD for sale - $3,950, 154,918 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/16/47/2013_volkswagen_jetta_sportwagen-pic-3441650885958928423-152x114.jpeg

2013 Volkswagen Jetta SportWagen S FWD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$560 BELOW
CarGurus IMV of $7,510

Price: $6,950

Mileage: 108,067

Location: Kansas City, MO 64145

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2013 Volkswagen Jetta SportWagen S FWD for sale - $6,950, 108,067 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/23/33/2006_mercedes-benz_e-class-pic-2027625883954087969-152x114.jpeg

2006 Mercedes-Benz E-Class E 350 4MATIC Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$532 BELOW
CarGurus IMV of $8,032

Price: $7,500

Mileage: 98,020

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2006 Mercedes-Benz E-Class E 350 4MATIC for sale - $7,500, 98,020 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/15/23/30/2014_bmw_7_series-pic-8735917232963424633-152x114.jpeg

2014 BMW 7 Series 750i xDrive AWD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$982 BELOW
CarGurus IMV of $32,932

Price: $31,950

Mileage: 59,434

Location: Kansas City, MO 64145

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 BMW 7 Series 750i xDrive AWD for sale - $31,950, 59,434 miles with LE Package, Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, M Sport Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/22/06/02/2017_volvo_s60-pic-3593675090147052235-152x114.jpeg

2017 Volvo S60 T5 Dynamic Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$787 BELOW
CarGurus IMV of $19,737

Price: $18,950

Mileage: 69,556

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 54 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Volvo S60 T5 Dynamic for sale - $18,950, 69,556 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/13/17/17/2013_subaru_outback-pic-8404737325279401253-152x114.jpeg

2013 Subaru Outback 2.5i Premium Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$415 BELOW
CarGurus IMV of $13,315

Price: $12,900

Mileage: 109,436

Location: Kansas City, MO 64145

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: Used 2013 Subaru Outback 2.5i Premium for sale - $12,900, 109,436 miles with Bluetooth, Alloy Wheels, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/16/43/2009_gmc_yukon_xl-pic-2450992478886115913-152x114.jpeg

2009 GMC Yukon XL 1500 SLT-1 4WD Used Cars in Kansas City, MO 64145

Fair Deal
$472 BELOW
CarGurus IMV of $14,422

Price: $13,950

Mileage: 152,593

Location: Kansas City, MO 64145

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2009 GMC Yukon XL 1500 SLT-1 4WD for sale - $13,950, 152,593 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Feb 22, 2018
Had a good experience. Had the best price for the car I wanted. Made the paperwork seem less. Checked out the car Friday, owned it by Saturday. Love this car
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 10, 2018
Supermangenius
Great experience
Is this review helpful? Yes | No
Nov 4, 2017
I worked with Charles to buy this jeep. He was very helpful & honest. I am happy with my trade and my new jeep!
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 11, 2017
At first I thought this was going to be a great experience though I was really nervous about buying a car from a dealership. Sam, Pat and Greg all seemed really cool and laid back and they put me at ease. But then less than 24 hrs after I drove the car off the lot, the check engine light came on...then a few days later my sunroof leaked so bad my floorboards were soaked. Pat asked me to bring my car back in and said they'd call me. Well 3 days later I had to call them cuz no one called...they fixed my sunroof but not the check engine light (they just cleared the codes) less than 20 miles after I got my car back, the check engine light came on again!!! When it came time for me to get tags, it took them 2 weeks to get my VIN inspection and a corrected title!! Communication with this dealership was terrible...Every time they said they'd call me, they never did....I had to call them. I'm extremely disappointed at the lack of quality results from these guys and the terrible customer service and communication I received.
9 of 14 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Sorry to hear that you did not have a good experience at our dealership, When you purchased the car there were no check engine lights on and there were no leaks that we were aware of when we sold the car. We did offer you a warranty on this vehicle which you declined. When you called and spoke to Pat we wanted to help you with your car and informed you to drop it off so we could resolve the issue which we did. Pat said we would give you a call when the vehicle was finished and we had your vehicle picked up from the service dept. we are sorry that you had to wait 3 days unfortunately we had to
 More ...
Jun 30, 2017
Excellent experience. I got the feeling they really wanted to help me. There were no misleading comments. Everything they said was verified by the Carfax. There was no long haggle. their approach was: here is what we need for this vehicle and why it is worth that amount. There was a little wiggle room but they had quality vehicles and they had the vehicles priced close to a verifiable value. I will be back.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 12, 2017
TreePro
Besides a truck that practically sold itself, the professional staff made it impossible not to sign!
Is this review helpful? Yes | No
May 3, 2017
kliesmann
Very helpful via email.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 27, 2017
Great
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 14, 2017
kcdanman73
Spoke to Mel, who was very nice. Still considering my options.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 2, 2017
I purchased the 02' caddy escalade from Patrick. They are great to work with and gave me a great deal. I would recommend them to anyone looking for a great reliable vehicle. Thanks for everything Midwest Autopark.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 23, 2017
Great peoples, Great deal
3 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 15, 2017
I have not purchased the car yet but I did speak to the dealer on the phone and go to the dealership to take a test drive... It is a small privately owned dealership but the quality of their cars really took me by surprise. You can tell that their buyer has an extremely keen eye for what he is looking for and I was not used to this type of a dealership having so many high end, low mileage vehicles. They certainly surpassed my own personal thought as to what a small used car dealer would have and all I had to do was drive the parking lot to tell. I spoke to or met all three of the gentlemen in the Dealership and all were kind, knowledgeable and considerate. You can tell they take pride in the quality of vehicle that they offer and they certainly should. I really liked the vehicle and we were able to agree on a price for it that I think both of us were happy with. At this point I am getting my trade evaluated by other dealers because they did come in a bit low for what I believe it to be worth... I hope to do business and purchase this vehicle or a similar one from Midwest Autopark soon. Sincerely,
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 15, 2016
Mel was responsive and very helpful.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 4, 2016
Got a call right away
4 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 10, 2016
They had sold the car but took my info and will keep me in mind for future similar cars
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 9, 2016
Very nice, very responsive to my emails and answered all my questions about the car. Was very honest about the scratches on the hood and I feel like I can trust this dealer. I have yet to see the car--we are still interested --and hope to have more intersections with this dealer that may include the purchase of a vehicle.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 29, 2016
Arun328d
I got a 2014 328d from this dealership and I liked the way Pat (Manager) handled paperwork and got me back in road in less than couple of hours. I would definitely recommend this place to anyone who is looking for pre-owned vehicles.
5 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 14 old reviews
Jan 18, 2016
Awesome! I worked with Patrick. I would definitely by from them again:)
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you Lorraine, I enjoyed helping you out. You make my job easy thanks again and be sure to let me know if there is anything we can do for you.
Jan 3, 2016
Pat was easy to work with. Got a good car and good deal.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hey Dale, glad you are happy with your car. You and your wife were awesome! Thanks again.
Dec 1, 2015
Dealer responded right away and set an appointment with me but wasn't there for the appointment. He hasn't answered any of my other emails. I bought from someone else.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Sorry I dropped the ball. I am not sure what happened but we try to be as professional as possible. Glad you found a car and I will try to do better to stay in touch. Thanks for looking at us.
Nov 7, 2015
Absolutely fabulous! These guys bent over backwards for us. Just a perfect hassle free shopping and buying experience. We did not shop around anywhere else. They had the rock bottom, top notch prices for excellent vehicles.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Jennifer, glad we were able to find the right match for you, you guys were a pleasure to work with, thanks again !
Oct 19, 2015
Took forever to respond. When finally did very rude
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We tried to respond to you 3 times but never got a response. We are sorry he was rude. We strive to be respectful and make the car buying experience a good one for all our customers.
Jul 9, 2015
It was a good experience with the folks at Midwest Autopark.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 3, 2015
midwestautopark
I went in and checked the Outlook out and it was every thing they said it was and more. I bought it and also got a 48 month warranty for a ridiculous low price. very, very, happy would recommend to every one great place to do business!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 3, 2015
All the cars were covered in dust. No one even came out to talk to me. The inside of the car was completely trashed.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 10, 2015
They were very nice and upfront about everything. Got a great deal with the car and am quite happy. Thanks Sam and Collin!!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 31, 2014
Great customer service... everything was very quick
Is this review helpful? Yes | No
Feb 26, 2014
Sam at Midwest Autopark is probably the coolest car dealer I have ever met. Bought the Jetta TDI from him at the best price in the nation, found by searching 'unlimited' on the geographic radius and sorting the search results by 'Best Deals First', and it was the top listing, at $2k under the national average. I drove 4 hours to pick up the car from him on his day off. The car is exactly as described, nothing wrong with it. Best purchase I ever made. Financing was easy. I would definitely buy from them again.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 1, 2014
love my car!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 23, 2014
Went and look at the truck on Thursday and picked it up Friday afternoon. They had my title overnight.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 12, 2013
celialustig
They were great to work with!
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Rosedale Auto Sales, Inc. - 46 listings
1031 Southwest Blvd Kansas City, KS 66103
4 reviews
Hawk Automotive - 32 listings
5745 Merriam Dr Shawnee, KS 66203
10 reviews
Northland Auto Sales & Service - 23 listings
1115 Burlington St North Kansas City, MO 64116
1 review
Merriam Auto Sales - 18 listings
1809 Merriam Ln Kansas City, KS 66106
1 review
Pure Pursuit Automotive - 11 listings
1619 Walnut St Kansas City, MO 64108
3 reviews
Computerized Auto Search - 9 listings
1326 Emanuel Cleaver II Blvd Kansas City, MO 64110
1 review
816 Diesel - 5 listings
3185 Terrace St Kansas City, MO 64111
2 reviews
Bob Smith Motor Company - 5 listings
215 W. Gregory Kansas City, MO 64114
1 review
Five A Auto Sales - 2 listings
3424 Merriam Drive Shawnee, KS 66203
4 reviews
Soby's Auto Sales
1700 E Truman Rd Kansas City, MO 64106
5 reviews
Amigos Auto Sales
4805 E Truman Rd Kansas City, MO 64127
1 review
Vest Auto Sales
408 N.E. 32nd Ave North Kansas City, MO 64116
1 review
No Credit Check Auto Sales
7820 Wornall Rd Kansas City, MO 64114
1 review
Xavier's Auto Spot
4020 North Oak Trafficway Kansas City, MO 64116
1 review
Nile Automotive
6144 Merriam Ln Merriam, KS 66203
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,344 Great Deals out of 215,477 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
374 Great Deals out of 42,218 listings starting at $1,600
Used Chevrolet Silverado 1500
1,781 Great Deals out of 149,286 listings starting at $1,495
Used Chevrolet Silverado 2500HD
361 Great Deals out of 29,859 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
901 Great Deals out of 119,059 listings starting at $5,995
Used Ram 2500
238 Great Deals out of 34,828 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
425 Great Deals out of 74,147 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
611 Great Deals out of 77,500 listings starting at $1,100
Used Toyota Camry
761 Great Deals out of 70,901 listings starting at $1,200
Used Honda CR-V
479 Great Deals out of 72,005 listings starting at $1,300
Used Honda Civic
333 Great Deals out of 52,980 listings starting at $1,200
Used Toyota Corolla
571 Great Deals out of 66,738 listings starting at $1,449
Used Honda Accord
424 Great Deals out of 101,059 listings starting at $1,200
Used Ford Escape
975 Great Deals out of 108,545 listings starting at $850
Used Chevrolet Equinox
859 Great Deals out of 75,832 listings starting at $1,000