New 2016 / 2017 Ram 3500 For Sale Near Saginaw, MI

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2012 Ram 3500 Laramie Crew Cab 8 ft. Bed DRW Review
by MICHAEL

Great

Would have bought a Ford but the Ford bed flairs looked cheap. back up camera is great when hitching up the boat. Still do not know how to use all the do dads that are on the truck. Have to get a buddies kid to show me.

This model has incentives available - save $3,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ram 3500. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Ram 3500 at Henkel Auto Group

16Exact Matches
Price Range $34,995 - $62,244

Henkel Auto Group

Battle Creek, MI (100 miles)
65 reviews

Latest Henkel Auto Group User Review

May 13, 2017
Drove over an hour to see vehicle, asked if there's a better price was told no, then two weeks later contacted and told price was reduced $3000. They should've offered to sell me the vehicle when I was there the first time
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Henkel Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/13/21/28/2017_ram_3500-pic-2572314255150891854-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Battle Creek, MI 49037

Price: $34,995

Location: Battle Creek, MI 49037

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Streak Pearlcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $34,995 with Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/19/21/27/2017_ram_3500-pic-6307766776248030140-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Battle Creek, MI 49037

Price: $34,995

Location: Battle Creek, MI 49037

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Maximum Steel Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $34,995 with Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/08/21/30/2017_ram_3500-pic-6398454060757037847-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Battle Creek, MI 49037

Price: $41,074

Location: Battle Creek, MI 49037

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $41,074 with Tow Package

New Ram 3500 at Jim Riehl's Friendly Lapeer Chrysler Jeep

15Exact Matches
Price Range $33,991 - $74,930

Jim Riehl's Friendly Lapeer Chrysler Jeep

Lapeer, MI (42 miles)
14 reviews

Latest Jim Riehl's Friendly Lapeer Chrysler Jeep User Review

Apr 27, 2017
Great team here
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Jim Riehl's Friendly Lapeer Chrysler Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/02/46/2017_ram_3500-pic-4050278502618581999-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Lapeer, MI 48446

Price: $33,991

Location: Lapeer, MI 48446

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $33,991 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/09/10/14/2017_ram_3500-pic-3212712596092117763-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Lapeer, MI 48446

Price: $39,913

Location: Lapeer, MI 48446

Average time on market: 64 days Transmission: Automatic Color: Red Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $39,913 with Bluetooth, 5th Wheel, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/31/16/18/2017_ram_3500-pic-6489429044876483840-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Lapeer, MI 48446

Price: $40,734

Location: Lapeer, MI 48446

Average time on market: 63 days Transmission: Manual Color: White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $40,734

New Ram 3500 at Extreme Dodge Chrysler Jeep

13Exact Matches
Price Range $37,105 - $72,140

Extreme Dodge Chrysler Jeep

Jackson, MI (83 miles)
20 reviews

Latest Extreme Dodge Chrysler Jeep User Review

May 12, 2017
Responded right away answered all my questions did not purchase a vehicle because it was missing a couple options I wanted but still a great experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Extreme Dodge Chrysler Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/21/18/22/2017_ram_3500-pic-3885690905806084768-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: $37,105

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $37,105 with Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/22/20/21/2017_ram_3500-pic-8808438141184130842-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: $40,330

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $40,330 with Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/02/20/11/2017_ram_3500-pic-98583333186028996-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: $41,204

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Flame Red Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $41,204 with Quick Order Package

New Ram 3500 at Motor Mile Used Cars

9Exact Matches
Price Range $37,595 - $61,490

Motor Mile Used Cars

Grand Rapids, MI (89 miles)
18 reviews

Latest Motor Mile Used Cars User Review

Feb 24, 2017
Joe Borak was nice. Unfortunately the car had just been sold.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Motor Mile Used Cars

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/18/15/54/2017_ram_3500-pic-7731862851286016208-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grand Rapids, MI 49525

Price: $37,595

Location: Grand Rapids, MI 49525

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Pr4 Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $37,595
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/10/13/2017_ram_3500-pic-3227789667820292638-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grand Rapids, MI 49525

Price: $38,613

Location: Grand Rapids, MI 49525

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Pw7 Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $38,613
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/10/13/2017_ram_3500-pic-7705937523623755417-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grand Rapids, MI 49525

Price: $38,613

Location: Grand Rapids, MI 49525

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Pw7 Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $38,613

New Ram 3500 at Schaefer & Bierlein Chrysler

9Exact Matches
Price Range Unknown

Schaefer & Bierlein Chrysler

Frankenmuth, MI (13 miles)
7 reviews

Latest Schaefer & Bierlein Chrysler User Review

Feb 6, 2017
Great
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Schaefer & Bierlein Chrysler

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Frankenmuth, MI 48734

Price: Negotiable

Location: Frankenmuth, MI 48734

Average time on market: 71 days Transmission: Automatic Color: Blue Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Frankenmuth, MI 48734

Price: Negotiable

Location: Frankenmuth, MI 48734

Average time on market: 71 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Frankenmuth, MI 48734

Price: Negotiable

Location: Frankenmuth, MI 48734

Average time on market: 64 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale

New Ram 3500 at Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM

8Exact Matches
Price Range $42,300 - $68,855

Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM

Richmond, MI (74 miles)
11 reviews

Latest Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM User Review

May 16, 2017
Wonderful
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Richmond, MI 48062

Price: $42,300

Location: Richmond, MI 48062

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $42,300
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Richmond, MI 48062

Price: $54,475

Location: Richmond, MI 48062

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale - $54,475
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Richmond, MI 48062

Price: $56,525

Location: Richmond, MI 48062

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $56,525

New Ram 3500 at Galeanas Van Dyke Dodge-Ram

6Exact Matches
Price Range $32,000 - $77,665

Galeanas Van Dyke Dodge-Ram

Warren, MI (79 miles)
14 reviews

Latest Galeanas Van Dyke Dodge-Ram User Review

May 15, 2017
Xsara_2459
Dealer contacted me promptly however another vehicle had already been found.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Galeanas Van Dyke Dodge-Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/10/16/2016_ram_3500-pic-2238387110193869565-152x114.jpeg

2016 Ram 3500 Used Cars in Warren, MI 48093

Price: $32,000

Location: Warren, MI 48093

Average time on market: 250 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: New 2016 Ram 3500 for sale - $32,000 with Steel Wheels, Quick Order Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Used Cars in Warren, MI 48093

Price: $34,988

Location: Warren, MI 48093

Color: Bright White Clear Coat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman for sale - $34,988 with Steel Wheels, Bluetooth, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/11/33/2017_ram_3500-pic-6884803612885359290-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Warren, MI 48093

Price: $37,655

Location: Warren, MI 48093

Average time on market: 64 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $37,655 with Steel Wheels, Backup Camera, Quick Order Package

New Ram 3500 at Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram

5Exact Matches
Price Range $42,010 - $67,080

Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram

Redford, MI (80 miles)
5 reviews

Latest Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

May 15, 2017
Very prompt response from dealer.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram:

Paul,
Thank you so much for your 5 star review and kind comments. We are happy that Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram provided you with an excellent sales experience. We appreciate your business and look forward to seeing you again!

Top New Ram 3500 Matchesfrom Snethkamp Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/03/18/17/2017_ram_3500-pic-1255743567924816816-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Redford, MI 48239

Price: $42,010

Location: Redford, MI 48239

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $42,010
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/01/25/2017_ram_3500-pic-7746207248957540905-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab LB 4WD Used Cars in Redford, MI 48239

Price: $54,825

Location: Redford, MI 48239

Average time on market: 64 days Transmission: Automatic Color: Granite Crystal Met. Clear Coat Description: New 2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab LB 4WD for sale - $54,825 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/18/04/13/2017_ram_3500-pic-2338195797436830276-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Redford, MI 48239

Price: $62,120

Location: Redford, MI 48239

Transmission: Automatic Color: Bright Silver Metallic Clear Coat Description: New 2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $62,120 with Bluetooth

New Ram 3500 at O'Hara Chrysler Dodge Jeep RAM

5Exact Matches
Price Range $51,632 - $59,481

O'Hara Chrysler Dodge Jeep RAM

Clinton, MI (94 miles)
2 reviews

Latest O'Hara Chrysler Dodge Jeep RAM User Review

Mar 20, 2017
This is absolutely hands down the best dealership i have worked with. I highly recommend O'haras to anyone in the market for a new ride. O'haras had the lowest price in the state for the vehicle i was looking for. Next time im in the market, I'll definitely be looking there first.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom O'Hara Chrysler Dodge Jeep RAM

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/09/15/54/2017_ram_3500-pic-6818028563689814738-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clinton, MI 49236

Price: $51,632

Location: Clinton, MI 49236

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright Silver Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $51,632
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/09/15/54/2017_ram_3500-pic-6777935170767967114-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clinton, MI 49236

Price: $52,053

Location: Clinton, MI 49236

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $52,053
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/20/10/56/2017_ram_3500-pic-1549399482809488365-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clinton, MI 49236

Price: $55,739

Location: Clinton, MI 49236

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $55,739

New Ram 3500 at Golling Chrysler Dodge Jeep Ram of Chelsea

5Exact Matches
Price Range $26,197 - $59,837

Golling Chrysler Dodge Jeep Ram of Chelsea

Chelsea, MI (78 miles)
12 reviews

Latest Golling Chrysler Dodge Jeep Ram of Chelsea User Review

Apr 28, 2017
They were responsive and helpful but the vehicle I inquired about did not have all the options I wanted.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Golling Chrysler Dodge Jeep Ram of Chelsea

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/23/09/23/2017_ram_3500-pic-7283667880688775350-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Chelsea, MI 48118

Price: $26,197

Location: Chelsea, MI 48118

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $26,197
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/03/09/55/2017_ram_3500-pic-8725056963013847081-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Chelsea, MI 48118

Price: $39,438

Location: Chelsea, MI 48118

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Flame Red Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale - $39,438 with Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/03/02/23/2017_ram_3500-pic-8032328388171529911-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Chelsea, MI 48118

Price: $44,474

Location: Chelsea, MI 48118

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $44,474

New Ram 3500 at Harold Zeigler Chrysler Dodge Jeep Ram

4Exact Matches
Price Range $24,544 - $55,891

Harold Zeigler Chrysler Dodge Jeep Ram

Grandville, MI (100 miles)
8 reviews

Latest Harold Zeigler Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Mar 30, 2017
good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Harold Zeigler Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/09/10/42/2017_ram_3500-pic-8315751857926975461-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grandville, MI 49418

Price: $24,544

Location: Grandville, MI 49418

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $24,544 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/09/10/42/2017_ram_3500-pic-5389995156636967538-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grandville, MI 49418

Price: $24,554

Location: Grandville, MI 49418

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $24,554 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/06/31/2017_ram_3500-pic-4563333156666247558-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Grandville, MI 49418

Price: $50,896

Location: Grandville, MI 49418

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale - $50,896 with Tow Package

New Ram 3500 at Dick Scott Chrysler Dodge Jeep Ram

4Exact Matches
Price Range $46,875 - $71,609

Dick Scott Chrysler Dodge Jeep Ram

Plymouth, MI (78 miles)
9 reviews

Latest Dick Scott Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

May 20, 2017
Very friendly, easygoing to talk to without feeling pressured to make a deal.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Dick Scott Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $46,875

Location: Plymouth, MI 48170

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $46,875 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $47,523

Location: Plymouth, MI 48170

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $47,523
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $60,715

Location: Plymouth, MI 48170

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD for sale - $60,715 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, 5th Wheel

New Ram 3500 at Golling FIAT Chrysler Dodge Jeep Ram

4Exact Matches
Price Range $51,045 - $65,100

Golling FIAT Chrysler Dodge Jeep Ram

Bloomfield Hills, MI (66 miles)
39 reviews

Latest Golling FIAT Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

May 18, 2017
Very excellent responded on time. Good people shills. Vincewell appreciated man.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Golling FIAT Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/10/42/2017_ram_3500-pic-5552945469993739649-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Bloomfield Hills, MI 48302

Price: $51,045

Location: Bloomfield Hills, MI 48302

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal Metallic Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $51,045 with Tow Package, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/10/42/2017_ram_3500-pic-6246848907198001833-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Bloomfield Hills, MI 48302

Price: $51,045

Location: Bloomfield Hills, MI 48302

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright Silver Clearcoat Metallic Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $51,045 with Tow Package, Backup Camera, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/06/10/35/2017_ram_3500-pic-5447841603130118893-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 SLT Mega Cab 4WD Used Cars in Bloomfield Hills, MI 48302

Price: $62,135

Location: Bloomfield Hills, MI 48302

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal Metallic Description: New 2017 Ram 3500 SLT Mega Cab 4WD for sale - $62,135 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, 5th Wheel, Quick Order Package

New Ram 3500 at Szott M-59 Dodge

3Exact Matches
Price Range Unknown

Szott M-59 Dodge

Highland, MI (57 miles)
16 reviews

Latest Szott M-59 Dodge User Review

May 12, 2017
Car had sold very quickly but overall good experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Szott M-59 Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/09/25/2017_ram_3500-pic-4209401987597633556-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Highland, MI 48356

Price: Negotiable

Location: Highland, MI 48356

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Flame Red Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/09/25/2017_ram_3500-pic-4074634886155654083-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Highland, MI 48356

Price: Negotiable

Location: Highland, MI 48356

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/10/08/2017_ram_3500-pic-3806445583521876729-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Highland, MI 48356

Price: Negotiable

Location: Highland, MI 48356

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package

New Ram 3500 at Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

3Exact Matches
Price Range $58,520 - $67,455

Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

Big Rapids, MI (79 miles)
No Ratings

Latest Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Mar 12, 2014
I dont have a single complaint about my experience with them.actually I bought a vehicle from them and so far im very satisfied!
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/19/36/2017_ram_3500-pic-4321471050907584281-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Big Rapids, MI 49307

Price: $58,520

Location: Big Rapids, MI 49307

Average time on market: 64 days Color: Maximum Steel Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $58,520
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/20/14/2017_ram_3500-pic-5468458868788672163-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD Used Cars in Big Rapids, MI 49307

Price: $67,455

Location: Big Rapids, MI 49307

Average time on market: 56 days Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD for sale - $67,455 with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/20/19/2017_ram_3500-pic-1601027376404221770-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD Used Cars in Big Rapids, MI 49307

Price: $67,455

Location: Big Rapids, MI 49307

Average time on market: 56 days Color: Delmonico Red Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD for sale - $67,455 with LE Package

New Ram 3500 at Cole Chrysler Jeep Dodge Ram

3Exact Matches
Price Range $37,131 - $47,247

Cole Chrysler Jeep Dodge Ram

Marshall, MI (97 miles)
15 reviews

Latest Cole Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

May 14, 2017
Very friendly and not pushy to make a sale
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Cole Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/00/59/2017_ram_3500-pic-3215233705992660647-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Marshall, MI 49068

Price: $37,131

Location: Marshall, MI 49068

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $37,131 with Steel Wheels, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/01/43/2017_ram_3500-pic-197275837242159311-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Marshall, MI 49068

Price: $38,067

Location: Marshall, MI 49068

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $38,067 with Steel Wheels, Backup Camera, 5th Wheel, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/22/01/00/2017_ram_3500-pic-7943434325074828829-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Marshall, MI 49068

Price: $47,247

Location: Marshall, MI 49068

Average time on market: 64 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright Silver Metallic Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $47,247 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, 5th Wheel, Quick Order Package

New Ram 3500 at Alma Chrysler Jeep Dodge Ram

2Exact Matches
Price Range $47,650 - $49,477

Alma Chrysler Jeep Dodge Ram

Alma, MI (36 miles)
9 reviews

Latest Alma Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Apr 27, 2017
Very nice and professional.Responded quickly way be on.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Alma Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/05/50/2017_ram_3500-pic-1558358894624743810-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Alma, MI 48801

Price: $47,650

Location: Alma, MI 48801

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $47,650 with Bluetooth, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/12/17/29/2017_ram_3500-pic-4998302357341308912-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Alma, MI 48801

Price: $49,477

Location: Alma, MI 48801

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale - $49,477 with Quick Order Package

New Ram 3500 at Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland

2Exact Matches
Price Range $57,049 - $57,225

Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland

Midland, MI (18 miles)
11 reviews

Latest Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland User Review

Apr 21, 2017
Very quick response.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/26/23/08/2017_ram_3500-pic-4491992331753852990-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Midland, MI 48642

Price: $57,049

Location: Midland, MI 48642

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $57,049 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, 5th Wheel, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/08/31/2017_ram_3500-pic-7375821584817584102-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Midland, MI 48642

Price: $57,225

Location: Midland, MI 48642

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Ram 3500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $57,225 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, 5th Wheel, Quick Order Package

New Ram 3500 at Don's Auto Clinic

2Exact Matches
Price Range Unknown

Don's Auto Clinic

Cadillac, MI (93 miles)
25 reviews

Latest Don's Auto Clinic User Review

May 17, 2017
Received next day response to my inquiry and offered to provide additional help.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Don's Auto Clinic

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/18/05/2017_jeep_grand_cherokee-pic-7809151813736879763-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Cadillac, MI 49601

Price: Negotiable

Location: Cadillac, MI 49601

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/18/05/2017_jeep_grand_cherokee-pic-7809151813736879763-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Cadillac, MI 49601

Price: Negotiable

Location: Cadillac, MI 49601

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale

New Ram 3500 at Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

2Exact Matches
Price Range $55,720

Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

Clare, MI (50 miles)
No Ratings

Latest Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Mar 16, 2013
r22burns
High priced
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Mcdonald Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/22/20/42/2017_ram_3500-pic-1159324579462973103-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clare, MI 48617

Price: $55,720

Location: Clare, MI 48617

Average time on market: 64 days Color: Brilliant Black Crystal P Coat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $55,720
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/22/19/50/2017_ram_3500-pic-3630065461976149200-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clare, MI 48617

Price: $55,720

Location: Clare, MI 48617

Average time on market: 64 days Color: Red Pearl Coat Paint Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $55,720

New Ram 3500 at Dean Arbour Chrysler Jeep Dodge Ram Pinconning

1Exact Matches
Price Range $63,036

Dean Arbour Chrysler Jeep Dodge Ram Pinconning

Pinconning, MI (28 miles)
2 reviews

Latest Dean Arbour Chrysler Jeep Dodge Ram Pinconning User Review

Apr 26, 2016
I emailed Bob (guy who handles internet sales) about a focus titanium and let him know I was interested but lived over 100 miles away. I needed to know if the car had ANYTHING wrong with it before I drove the long distance. I also informed Bob I was coming with a check in hand as I did not want to drive home again to go to my bank only to drive up to the dealership again. He assured me the there was nothing wrong with the car so I stopped at the bank, picked up the check, and started my 100+ mile journey. On my way to the dealership Bob text me to tell me he had to leave that day and to ask for a salesman named Sam. It was all setup for Sam to take care of me as this was a done deal as long as the car checked out the way Bob said it would. When I arrived Sam was busy with another buyer but told me to go check out the car while he finished up. As soon as I saw the car I noticed the new tires that the ad had noted (they still had the nobbies on them). When I opened the door I noticed the car didn't have leather seats. This was a problem as it was advertised with leather. But I did drive a long, long way so I was willing to overlook this if the rest of the car checked out. As it turns out the missing leather was only the start of this horrible experience. I took the car out for a test drive and immediately noticed the steering wheel was turned to the 2 o'clock position when the car was going straight. I've never seen a car out of alignment this bad. How did Bob not mention this to me through emails or on the phone??? And how was this car this jacked up after being on the dealers lot since January??? Total Busch league! I made sure to ask Bob about even small scratches I needed to know about before I drove all that way. When I returned to the dealer I told Sam I wasn't buying the car and I was extremely unhappy I was lied to about the leather, and the condition of the car. He asked me to please talk to the sales a manger and I agreed. I was 2 hours from home at this point so why not. That's when I met Trevor. As you'd expect Trevor promised to fix it all like a typical sales manager would. He said he'd have his guys look at the car in the morning, have it fixed, and deliver it to my house. He claimed to realize how bad his company had treated me and wanted to fix it. I don't know why but I agreed to save this deal and buy the car if they fixed it and delivered it to me. I'd like to tell you it all worked out and I now own a great car..... Can't do that though. Next day I had to email them around lunch as they never got back to me. Bob said the car was now aligned but it needed two new rear tires and that would cost me (yes you read that correctly it was going to cost ME) $200. I told Bob the tires were advertised as "New" in the online ad, and I had looked at them the day before and they were in fact "NEW". Bob said they had flat spots and needed replaced and it was going to cost me $200. He said he was trying to "fix" the situation and make me happy. And his way of doing that was to charge me $200 more after I drove 200 miles round trip to buy a car that wasn't as advertised. This was enough for me. At this point I felt like I had been lied to by Bob multiple times. So I called back to talk to sales manager Trevor whom I met the night before And I was told Trevor wasn't the sale manager at all. Odd since Sam told me he wanted me to talk to the sales manager and brought Trevor to me the night before. More lies? Sure seems that way. Trevor told me I was no longer dealing with Bob and he'd take care of it. He called me back hours later and told me he talked to the "higher ups" and they couldn't take anymore money off the car. The focus has been for sale for over 90 days and it had dropped in price a few times already. I would have to pay $200 (which I was assured by Trevor was the dealer cost) if I wanted to buy the focus. Odd that the tires were exactly $100 a piece dealer cost. Sure seems like more lies. The deal I made was $11,900 for the focus. They had it listed for $12,400, and now they wanted $12,100 for it and they'd deliever it. $200 more dollars for an issue that wasn't mine at all. In NO way did they try to resolve this problem. The solution they came up with after telling me they'd take care of the cars problems and deliver it to me was to charge me $200. Great solution for the dealership. Let's try to charge the customer more money and make them think we are helping them. After thinking about it a bit I figured they were trying to charge me the extra $200 to offset they're cost of delivering the focus to me. The car did NOT need new tires period. They were brand new when I saw them. I'm guessing the dealership needed to offset the cost of 2 employees, 4 hours for those employees, and two cars and gas to deliever the focus to me. Like I said the tires were new and in no way needed to be replaced. I feel like I was lied to multiple times, by multiple people from this dealership. The ad they had online was not correct, the car was not as advertised, and when the dealership messed up they tried to pass the cost off on me. In no way is any of this acceptable to me. I would NEVER deal with this dealership again, or any of the three sales people I dealt with again. If I had read a review like this before I contacted this dealership I would have NEVER contacted them to begin with. I hope this helps someone down the road.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Dean Arbour Chrysler Jeep Dodge Ram Pinconning

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/06/24/2017_ram_3500-pic-7379997284629463624-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD Used Cars in Pinconning, MI 48650

Price: $63,036

Location: Pinconning, MI 48650

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Luxury Brown Pearlcoat Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD for sale - $63,036 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package

New Ram 3500 at Thelen Chrysler Jeep Dodge Ram Kia

1Exact Matches
Price Range Unknown

Thelen Chrysler Jeep Dodge Ram Kia

Bay City, MI (13 miles)
3 reviews

Latest Thelen Chrysler Jeep Dodge Ram Kia User Review

Mar 10, 2017
DPhil23
Car and salesman were supposed to be waiting at the door. They were not. I sat in the parking for 20 mins, no salesman came out. Salesman knew nothing about the car.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Thelen Chrysler Jeep Dodge Ram Kia:

David, we apologize that you were unhappy. However, we did not have an appointment time set for you, and your salesperson did not know that you were sitting in our parking lot. We're sorry if there was any miscommunication, but we certainly would have assisted you had we known you were here at the dealership. We'd be glad to show you the vehicle if you are still interested.

Top New Ram 3500 Matchesfrom Thelen Chrysler Jeep Dodge Ram Kia

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ram 3500 Used Cars in Bay City, MI 48706

Price: Negotiable

Location: Bay City, MI 48706

Average time on market: 58 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 for sale

New Ram 3500 at Matt LaFontaine Automotive

1Exact Matches
Price Range $66,630

Matt LaFontaine Automotive

Grayling, MI (93 miles)
5 reviews

Latest Matt LaFontaine Automotive User Review

Jan 25, 2017
Everything was great. Friendly, helpful staff. CarGurus had the car listed a little lower than MLA did and they honored CarGurus price. I was very happy with everything.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Matt LaFontaine Automotive

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/01/00/2017_ram_3500-pic-6279000389416472464-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Grayling, MI 49738

Price: $66,630

Location: Grayling, MI 49738

Average time on market: 58 days Transmission: Automatic Color: Brbl Cry Prl Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $66,630 with Bluetooth, Backup Camera, Leather Seats, Navigation System

New Ram 3500 at My Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $56,195

My Chrysler Dodge Jeep Ram

Mount Pleasant, MI (43 miles)
9 reviews

Latest My Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Jan 20, 2017
GranTurismo_1098
Purchase the 2016 Lacrosse, Ken was great to work with would happily drive here again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom My Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/22/19/51/2017_ram_3500-pic-8247309794395228357-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD Used Cars in Mount Pleasant, MI 48858

Price: $56,195

Location: Mount Pleasant, MI 48858

Average time on market: 64 days Color: Bright White Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman Crew Cab LB 4WD for sale - $56,195 with LE Package, 5th Wheel, Quick Order Package

New Ram 3500 at Marlette Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $57,928

Marlette Chrysler Dodge Jeep Ram

Marlette, MI (44 miles)
16 reviews

Latest Marlette Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Apr 16, 2017
GuruWWV3
Vary helpful went to dealer and checked out trucks didn't find what I was looking for
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Marlette Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/01/33/2017_ram_3500-pic-5541400088312075980-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Used Cars in Marlette, MI 48453

Price: $57,928

Location: Marlette, MI 48453

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 for sale - $57,928 with Bluetooth

New Ram 3500 at Moore Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $64,625

Moore Chrysler Dodge Jeep Ram

Caro, MI (26 miles)
2 reviews

Latest Moore Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Dec 31, 2016
Dealer didnt respond thru Car Gurus, but did thru thier website. But didnot folliw up with requested Carfax report or vehicle history, something to make me wanna make the trip all the way to Caro.. ended up paying a bit more at a closer dealer, but car is certified warranty and Carfax clean,
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Moore Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/25/06/24/2017_ram_3500-pic-7643813708809513247-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD Used Cars in Caro, MI 48723

Price: $64,625

Location: Caro, MI 48723

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Crew Cab LB 4WD for sale - $64,625 with Leather Seats, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, 5th Wheel, Quick Order Package

New Ram 3500 at Don Nester Auto Group

1Exact Matches
Price Range $40,172

Don Nester Auto Group

Houghton Lake, MI (75 miles)
14 reviews

Latest Don Nester Auto Group User Review

May 2, 2017
Outstanding service
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Don Nester Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/20/09/15/2017_ram_3500-pic-4177180777321591225-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Tradesman 4WD Used Cars in Houghton Lake, MI 48629

Price: $40,172

Location: Houghton Lake, MI 48629

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Flame Red Clearcoat Description: New 2017 Ram 3500 Tradesman 4WD for sale - $40,172

New Ram 3500 at Parkway Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $77,855

Parkway Chrysler Dodge Jeep Ram

Clinton Township, MI (76 miles)
4 reviews

Latest Parkway Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Sep 7, 2016
Excellent mr U. Thomas is the man , hands down professional, meet my needs and wants. If you want a good car and fair deal , try parkway and ask for mr U. Thomas
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ram 3500 Matchesfrom Parkway Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/14/21/47/2017_ram_3500-pic-5932953241302384931-152x114.jpeg

2017 Ram 3500 Laramie Longhorn Crew Cab LB 4WD Used Cars in Clinton Township, MI 48038

Price: $77,855

Location: Clinton Township, MI 48038

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright Silver Description: New 2017 Ram 3500 Laramie Longhorn Crew Cab LB 4WD for sale - $77,855 with Leather Seats, Aluminum Wheels, 5th Wheel, Quick Order Package

All 3500 Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.