New 2017 Lincoln Continental For Sale Near Saginaw, MI

Continental Front Quarter

Filter Results

listings
1986 Lincoln Continental Review
by Monte

The 1986 Lincoln Continental

It's ugly, it's slow, and it's awesome. Feels like you're driving the Titanic. Immense body roll. It looks like it just rolled out of the junk yard, but after 226,000 miles, it keeps chugging along. Only cost $1,000, and I've spent less than 500 on maintenance in 4 years. Booyah, grandma.

This model has incentives available - save $850 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Lincoln Continental. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Lincoln Continental at Hines Park Lincoln

93Exact Matches
Price Range $45,645 - $78,670

Hines Park Lincoln

Plymouth, MI (78 miles)
21 reviews

Latest Hines Park Lincoln User Review

Feb 11, 2017
We were treated very well and they had two cars clean and ready. No pressure to purchase and we were given plenty of time to drive and look over cars. They also re cleaned the car we liked better and had it parked inside (snowing out) for us to look at again a day later. We did purchase this car.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Hines Park Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $45,645

Location: Plymouth, MI 48170

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Absolute Black Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $45,645 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $45,980

Location: Plymouth, MI 48170

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Palladium White Gold Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $45,980 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Plymouth, MI 48170

Price: $47,645

Location: Plymouth, MI 48170

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale - $47,645 with Alloy Wheels

New Lincoln Continental at Crest Lincoln

37Exact Matches
Price Range $45,820 - $80,540

Crest Lincoln

Sterling Heights, MI (76 miles)
30 reviews

Latest Crest Lincoln User Review

Feb 13, 2017
Information on website did not match the equipment of the car. Had to ask twice whether the car on the pics is actually the car described in the text, as this did not match at all. Car was sold before I could take a look at it, so it is difficult for me to tell whether the description matched the condition.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Crest Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/23/15/19/2017_lincoln_continental-pic-8497070669137199499-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Sterling Heights, MI 48312

Price: $45,820

Location: Sterling Heights, MI 48312

Average time on market: 45 days Transmission: Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $45,820 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/23/15/19/2017_lincoln_continental-pic-7347100490477210714-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Sterling Heights, MI 48312

Price: $45,845

Location: Sterling Heights, MI 48312

Average time on market: 45 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $45,845 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/23/15/19/2017_lincoln_continental-pic-1016461454520442034-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Sterling Heights, MI 48312

Price: $45,980

Location: Sterling Heights, MI 48312

Average time on market: 45 days Transmission: Automatic Color: Burgundy Velvet Met Tinte Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $45,980 with Bluetooth

New Lincoln Continental at Star Lincoln

36Exact Matches
Price Range $49,625 - $71,851

Star Lincoln

Southfield, MI (72 miles)
3 reviews

Latest Star Lincoln User Review

Feb 1, 2017
Very helpful and responsive to any issues. Would purchase from them again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Star Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/03/22/09/2017_lincoln_continental-pic-2825728330554503477-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Southfield, MI 48034

Price: $49,625

Location: Southfield, MI 48034

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale - $49,625
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/21/34/2017_lincoln_continental-pic-7049069970460340701-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Southfield, MI 48034

Price: $51,685

Location: Southfield, MI 48034

Average time on market: 35 days Transmission: Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale - $51,685
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/21/34/2017_lincoln_continental-pic-7049069970460340701-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Southfield, MI 48034

Price: $51,909

Location: Southfield, MI 48034

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale - $51,909

New Lincoln Continental at Varsity Lincoln

30Exact Matches
Price Range Unknown

Varsity Lincoln

Novi, MI (68 miles)
29 reviews

Latest Varsity Lincoln User Review

Feb 12, 2017
Highly recommend. Our salesperson Michael Cash was highly professional, super nice. Felt very comfortable and non pressured. Bought a beautiful pre owned certified vehicle. Was treated extremely well.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Varsity Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/12/20/2017_lincoln_continental-pic-1967837572520879424-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Black Label AWD Used Cars in Novi, MI 48374

Price: Negotiable

Location: Novi, MI 48374

Average time on market: 17 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Black Label AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/12/20/2017_lincoln_continental-pic-6664241702453212361-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Novi, MI 48374

Price: Negotiable

Location: Novi, MI 48374

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Met Tinted Clearcoat Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/12/22/2017_lincoln_continental-pic-4612325032049547274-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve Used Cars in Novi, MI 48374

Price: Negotiable

Location: Novi, MI 48374

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve for sale

New Lincoln Continental at Jack Demmer Lincoln

20Exact Matches
Price Range Unknown

Jack Demmer Lincoln

Dearborn, MI (85 miles)
11 reviews

Latest Jack Demmer Lincoln User Review

Feb 5, 2017
Cirrus_1179
Nice
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Jack Demmer Lincoln

https://d3h904sbkuk881.cloudfront.net/7a/a1/59/5c-1122-4dce-8225-ad3e7c5c0783/image-1.jpg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Dearborn, MI 48124

Price: Negotiable

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale with Alloy Wheels
https://d3h904sbkuk881.cloudfront.net/e6/47/37/db-a02d-4d66-ad18-693825322b6b/image-1.jpg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Dearborn, MI 48124

Price: Negotiable

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Palladium White Gold Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/10/50/2017_lincoln_continental-pic-4105071913462324688-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Price: Negotiable

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Metallic Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Navigation System, Climate Package, Aluminum Wheels

New Lincoln Continental at Lincoln of Troy

18Exact Matches
Price Range Unknown

Lincoln of Troy

Troy, MI (72 miles)
10 reviews

Latest Lincoln of Troy User Review

Feb 10, 2017
jmhogarth
Would not recommend this dealership. Very dishonest sales practices. Car I test drove had a definite suspension problem. Salesman *Ray) said it would be fixed if I bought the car and then proceeded to tell me that I would have to pay $1,200 more than the advertised price in order to buy the car with the advertised warranty. Save yourself some trouble and avoid this dealership, terrible sales people!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Lincoln of Troy:

We apologize for the experience you had at Lincoln of Troy. We spoke to our Pre-Owned Sales Manager about this issue further and he explained that the vehicle's suspension problem could be taken care of under the factory warranty. We apologize for the misunderstanding, and if there is anything else we can do to earn your business, please feel free to contact the Pre-Owned Manager, Tony, at 855-233-0714.

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Lincoln of Troy

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/09/05/14/2017_lincoln_continental-pic-8006177266690424128-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Price: Negotiable

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Met Tinted Cc Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale with Bluetooth, Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Price: Negotiable

Location: Troy, MI 48084

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Troy, MI 48084

Price: Negotiable

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale

New Lincoln Continental at Southgate Lincoln

17Exact Matches
Price Range Unknown

Southgate Lincoln

Southgate, MI (94 miles)
20 reviews

Latest Southgate Lincoln User Review

Feb 10, 2017
jmhogarth
Car was not available even though I scheduled a test drive.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Southgate Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select Used Cars in Southgate, MI 48195

Price: Negotiable

Location: Southgate, MI 48195

Average time on market: 32 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Met Tinted Clearcoat Description: New 2017 Lincoln Continental Select for sale with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select Used Cars in Southgate, MI 48195

Price: Negotiable

Location: Southgate, MI 48195

Average time on market: 32 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Select for sale with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/07/12/10/2017_lincoln_continental-pic-2131672477515741478-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select Used Cars in Southgate, MI 48195

Price: Negotiable

Location: Southgate, MI 48195

Average time on market: 32 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Met Tinted Clearcoat Description: New 2017 Lincoln Continental Select for sale with Alloy Wheels

New Lincoln Continental at Bob Maxey Lincoln

16Exact Matches
Price Range $44,253 - $63,654

Bob Maxey Lincoln

Detroit, MI (88 miles)
4 reviews

Latest Bob Maxey Lincoln User Review

Jan 4, 2017
Great response time and follow up.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Bob Maxey Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/21/23/2017_lincoln_continental-pic-8007267138534873573-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Detroit, MI 48224

Price: $44,253

Location: Detroit, MI 48224

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $44,253
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/03/22/09/2017_lincoln_continental-pic-2825728330554503477-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Detroit, MI 48224

Price: $50,353

Location: Detroit, MI 48224

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale - $50,353
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/21/34/2017_lincoln_continental-pic-7049069970460340701-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Detroit, MI 48224

Price: $51,790

Location: Detroit, MI 48224

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale - $51,790

New Lincoln Continental at Sesi Lincoln Volvo Mazda

14Exact Matches
Price Range $43,831 - $71,851

Sesi Lincoln Volvo Mazda

Ann Arbor, MI (80 miles)
2 reviews

Latest Sesi Lincoln Volvo Mazda User Review

Jan 12, 2016
Gary was awesome to work with , great service , easy transaction. thanks
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Sesi Lincoln Volvo Mazda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/21/23/2017_lincoln_continental-pic-8007267138534873573-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Ann Arbor, MI 48103

Price: $43,831

Location: Ann Arbor, MI 48103

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $43,831
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/04/20/51/2017_lincoln_continental-pic-434272294982103226-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Ann Arbor, MI 48103

Price: $43,985

Location: Ann Arbor, MI 48103

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Midnight Sapphire Blue Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $43,985
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/24/18/32/2017_lincoln_continental-pic-4174061340745414567-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Ann Arbor, MI 48103

Price: $44,439

Location: Ann Arbor, MI 48103

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $44,439

New Lincoln Continental at Pfeiffer Lincoln

14Exact Matches
Price Range $46,080 - $75,455

Pfeiffer Lincoln

Grand Rapids, MI (92 miles)
24 reviews

Latest Pfeiffer Lincoln User Review

Feb 9, 2017
Helpful and friendly experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Pfeiffer Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Grand Rapids, MI 49512

Price: $46,080

Location: Grand Rapids, MI 49512

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Metallic Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale - $46,080 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Grand Rapids, MI 49512

Price: $47,485

Location: Grand Rapids, MI 49512

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale - $47,485 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Grand Rapids, MI 49512

Price: $47,605

Location: Grand Rapids, MI 49512

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Palladium White Gold Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale - $47,605 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Lincoln Continental at Grand Ledge Ford/Lincoln

9Exact Matches
Price Range Unknown

Grand Ledge Ford/Lincoln

Grand Ledge, MI (62 miles)
8 reviews

Latest Grand Ledge Ford/Lincoln User Review

Jan 21, 2017
Helpful and quick response
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Grand Ledge Ford/Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/25/12/41/2017_lincoln_continental-pic-5928770435645590206-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Grand Ledge, MI 48837

Price: Negotiable

Location: Grand Ledge, MI 48837

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/25/11/26/2017_lincoln_continental-pic-3437856871277897129-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Grand Ledge, MI 48837

Price: Negotiable

Location: Grand Ledge, MI 48837

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/25/12/41/2017_lincoln_continental-pic-7644820722854931287-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere Used Cars in Grand Ledge, MI 48837

Price: Negotiable

Location: Grand Ledge, MI 48837

Average time on market: 45 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere for sale

New Lincoln Continental at Randy Wise Lincoln Hyundai

7Exact Matches
Price Range $44,483

Randy Wise Lincoln Hyundai

Flint, MI (32 miles)
12 reviews

Latest Randy Wise Lincoln Hyundai User Review

Jul 24, 2016
Worked well with us
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Randy Wise Lincoln Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/28/14/41/2017_lincoln_continental-pic-399977459737503399-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select Used Cars in Flint, MI 48507

Price: $44,483

Location: Flint, MI 48507

Average time on market: 32 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Select for sale - $44,483 with Bluetooth, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/28/14/41/2017_lincoln_continental-pic-666238883717593377-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Flint, MI 48507

Price: Negotiable

Location: Flint, MI 48507

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/28/14/41/2017_lincoln_continental-pic-393001444353750222-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Flint, MI 48507

Price: Negotiable

Location: Flint, MI 48507

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale with Alloy Wheels

New Lincoln Continental at Signature Ford Lincoln

5Exact Matches
Price Range Unknown

Signature Ford Lincoln

Owosso, MI (32 miles)
4 reviews

Latest Signature Ford Lincoln User Review

Nov 3, 2016
Great Deal..
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Signature Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Owosso, MI 48867

Price: Negotiable

Location: Owosso, MI 48867

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Owosso, MI 48867

Price: Negotiable

Location: Owosso, MI 48867

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Owosso, MI 48867

Price: Negotiable

Location: Owosso, MI 48867

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Midnight Sapphire Blue Met Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale

New Lincoln Continental at Northgate Ford

4Exact Matches
Price Range Unknown

Northgate Ford

Port Huron, MI (80 miles)
5 reviews

Latest Northgate Ford User Review

Jan 15, 2017
Dealer responded quickly to all questions
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Northgate Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/22/13/12/2017_lincoln_continental-pic-8509385424482898938-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Port Huron, MI 48060

Price: Negotiable

Location: Port Huron, MI 48060

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/22/13/12/2017_lincoln_continental-pic-767116054384844515-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Port Huron, MI 48060

Price: Negotiable

Location: Port Huron, MI 48060

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Port Huron, MI 48060

Price: Negotiable

Location: Port Huron, MI 48060

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale

New Lincoln Continental at Seymour Ford Lincoln

4Exact Matches
Price Range Unknown

Seymour Ford Lincoln

Jackson, MI (83 miles)
9 reviews

Latest Seymour Ford Lincoln User Review

Nov 20, 2016
Dealer contacted me but never returned an email to answer the questions that I had asked. Just sent an email asking when I could come in.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Seymour Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/22/13/16/2017_lincoln_continental-pic-5403176642507566704-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: Negotiable

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve for sale with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/18/11/09/2017_lincoln_continental-pic-6314859832306642500-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: Negotiable

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Midnight Sapphire Blue Met Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale with Bluetooth, Backup Camera, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/22/14/59/2017_lincoln_continental-pic-6390478164355256533-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Jackson, MI 49201

Price: Negotiable

Location: Jackson, MI 49201

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System

New Lincoln Continental at Saginaw Valley Ford Lincoln, Inc

3Exact Matches
Price Range Unknown

Saginaw Valley Ford Lincoln, Inc

Saginaw, MI (3 miles)
5 reviews

Latest Saginaw Valley Ford Lincoln, Inc User Review

Sep 11, 2016
They did not try to contact me after my initial visit to their business. I texted them to see if they were willing to come down on the price. They said they would not lower the price.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Saginaw Valley Ford Lincoln, Inc

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/18/11/19/2017_lincoln_continental-pic-7778855920871231130-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Saginaw, MI 48603

Price: Negotiable

Location: Saginaw, MI 48603

Transmission: 6-Speed Automatic Color: G1 Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/18/11/19/2017_lincoln_continental-pic-868775843604899453-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Select Used Cars in Saginaw, MI 48603

Price: Negotiable

Location: Saginaw, MI 48603

Average time on market: 32 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Lincoln Continental Select for sale with Navigation System, SE Package, Climate Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/18/12/26/2017_lincoln_continental-pic-6853920449099939473-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve Used Cars in Saginaw, MI 48603

Price: Negotiable

Location: Saginaw, MI 48603

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve for sale with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Climate Package, Luxury Package

New Lincoln Continental at Ed Koehn Ford Lincoln

3Exact Matches
Price Range $60,750 - $74,075

Ed Koehn Ford Lincoln

Greenville, MI (71 miles)
1 review

Latest Ed Koehn Ford Lincoln User Review

Jul 29, 2015
Salesman missed his promised call back date by 3 days. I moved on to another dealer.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Ed Koehn Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/18/00/32/2017_lincoln_continental-pic-4568918066311569824-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Greenville, MI 48838

Price: $60,750

Location: Greenville, MI 48838

Average time on market: 22 days Transmission: Automatic Color: Ug White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale - $60,750 with Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/27/01/06/2017_lincoln_continental-pic-3288930716419747891-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Greenville, MI 48838

Price: $74,075

Location: Greenville, MI 48838

Average time on market: 22 days Transmission: Automatic Color: W9 Diamond Black Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale - $74,075 with Navigation System, Leather Seats, Alloy Wheels
https://s3.amazonaws.com/i.autouplinktech.com/c640/F7DEA91FB29B186E06F1B0DB64A7D0D1.jpg

2017 Lincoln Continental Premiere AWD Used Cars in Greenville, MI 48838

Price: Negotiable

Location: Greenville, MI 48838

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Premiere AWD for sale with Backup Camera

New Lincoln Continental at Lakeview Ford Lincoln

2Exact Matches
Price Range Unknown

Lakeview Ford Lincoln

Battle Creek, MI (100 miles)
11 reviews

Latest Lakeview Ford Lincoln User Review

Feb 20, 2017
56sharebehr
As soon as I saw the ad for this car up for sale, in my area, I jumped on it. It hadn't gone through inspection yet. So the next day it got all done, but the detailing. But they said I could see it anyways. I took it for a test drive and fell in love. My sales rep. Answered all my questions, and concern's.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Lakeview Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/19/33/2017_lincoln_continental-pic-5237398175599349513-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Battle Creek, MI 49037

Price: Negotiable

Location: Battle Creek, MI 49037

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Navigation System, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/19/33/2017_lincoln_continental-pic-677153965187739855-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Battle Creek, MI 49037

Price: Negotiable

Location: Battle Creek, MI 49037

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Climate Package, Technology Package

New Lincoln Continental at Midland Ford Lincoln Inc.

2Exact Matches
Price Range Unknown

Midland Ford Lincoln Inc.

Midland, MI (22 miles)
5 reviews

Latest Midland Ford Lincoln Inc. User Review

Oct 15, 2016
Good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Midland Ford Lincoln Inc.

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Midland, MI 48642

Price: Negotiable

Location: Midland, MI 48642

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Midland, MI 48642

Price: Negotiable

Location: Midland, MI 48642

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Jade Green Metallic Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Navigation System, Alloy Wheels

New Lincoln Continental at Krapohl Ford Lincoln

1Exact Matches
Price Range Unknown

Krapohl Ford Lincoln

Mount Pleasant, MI (43 miles)
13 reviews

Latest Krapohl Ford Lincoln User Review

Jan 24, 2017
wonderful communication with their used auto sales department
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Krapohl Ford Lincoln

https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/507ea07deafa470ca78ebb71d1b5670c.jpg

2017 Lincoln Continental Select AWD Used Cars in Mount Pleasant, MI 48858

Price: Negotiable

Location: Mount Pleasant, MI 48858

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Select AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels

New Lincoln Continental at Hart Ford Lincoln

1Exact Matches
Price Range Unknown

Hart Ford Lincoln

Roscommon, MI (80 miles)
1 review

Latest Hart Ford Lincoln User Review

Sep 25, 2016
They not only contacted me promptly, but also traveled quite a distance to show me the vehicle with no guarantee I would buy it. I did purchase the vehicle and the salesperson, Alan, made a second trip to personally deliver the vehicle to me. The vehicle was delivered in excellent condition and I couldn't be happier with the entire buying experience.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Hart Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Roscommon, MI 48653

Price: Negotiable

Location: Roscommon, MI 48653

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale with Leather Seats

New Lincoln Continental at Moore Motors Ford Lincoln

1Exact Matches
Price Range Unknown

Moore Motors Ford Lincoln

Caro, MI (26 miles)
4 reviews

Latest Moore Motors Ford Lincoln User Review

May 15, 2016
Very pleasant experience, no pressure, the salesman answered any and all of my questions promptly and courteously
Is this review helpful? Yes | No

Top New Lincoln Continental Matchesfrom Moore Motors Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/07/11/13/2017_lincoln_continental-pic-8238174768947312398-152x114.jpeg

2017 Lincoln Continental Reserve AWD Used Cars in Caro, MI 48723

Price: Negotiable

Location: Caro, MI 48723

Average time on market: 22 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Lincoln Continental Reserve AWD for sale

All Continental Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.