New 2016 / 2017 Ford Fusion For Sale Near Springfield, MA

Front-quarter view.

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2015 Ford Fusion SE AWD Review
by ShawnSJLBJ

Looks nice, performs great.

I truly do not like the blind spots when backing up in this car, for me being use to trucks it was very difficult to get use to driving it. That is the only thing i cannot say i like about the vehicle. I've taken it places my truck would normally go and driven it on ice and snow and it handles way better than both my trucks, although i dont know...

This model has incentives available - save $2,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ford Fusion. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Ford Fusion at Sarat Ford Sales Incorporated

27Exact Matches
Price Range $37,700

Sarat Ford Sales Incorporated

Agawam, MA (3 miles)
6 reviews

Latest Sarat Ford Sales Incorporated User Review

Oct 18, 2016
Very nice
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Sarat Ford Sales Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/11/48/2017_ford_fusion-pic-3133537330674869401-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: $37,700

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale - $37,700 with Navigation System, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/05/11/26/2017_ford_fusion-pic-3942252971551824638-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: Negotiable

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale with Navigation System, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/11/11/33/2017_ford_fusion-pic-5302076387646871116-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: Negotiable

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale with Navigation System, Sunroof/Moonroof

New Ford Fusion at Shaker Family Ford Lincoln

26Exact Matches
Price Range Unknown

Shaker Family Ford Lincoln

Watertown, CT (45 miles)
11 reviews

Latest Shaker Family Ford Lincoln User Review

Nov 6, 2016
Test drive was very pleasant, but a bit pushy to try to get me to buy right away rather than discuss with spouse and sleep on it.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Shaker Family Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Lightning Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale

New Ford Fusion at Balise Ford of Wilbraham

23Exact Matches
Price Range Unknown

Balise Ford of Wilbraham

Wilbraham, MA (6 miles)
5 reviews

Latest Balise Ford of Wilbraham User Review

Nov 26, 2016
Fordman20141
This dealer was great
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Balise Ford of Wilbraham

https://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/OT/OM/2K/ga/SQ/xZ/Xg/69/jY/2H/xg_640.jpg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: Negotiable

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale with Navigation System, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/io/yy/yB/tY/Wf/Se/8p/P8/Xd/HY/sw_640.jpg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: Negotiable

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package
https://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/qY/I9/m3/oo/m9/wu/dD/cs/Nh/Pq/Lg_640.jpg

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: Negotiable

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale with Navigation System, Sunroof/Moonroof

New Ford Fusion at Mitchell Selig Ford Incorporated

19Exact Matches
Price Range Unknown

Mitchell Selig Ford Incorporated

Windsor, CT (18 miles)
1 review

Latest Mitchell Selig Ford Incorporated User Review

Jul 19, 2015
These people are the best. They treated my wife and I like family.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Mitchell Selig Ford Incorporated

https://pictures.dealer.com/b/billseligfordfd/0133/68c8bede3a17b807302e096eabde7a2dx.jpg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Windsor, CT 06095

Price: Negotiable

Location: Windsor, CT 06095

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Alloy Wheels
https://pictures.dealer.com/b/billseligfordfd/1298/5e4fdf6b5ccf22d8ec7a100dbeaf0623x.jpg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Windsor, CT 06095

Price: Negotiable

Location: Windsor, CT 06095

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Alloy Wheels
https://pictures.dealer.com/b/billseligfordfd/0414/c882a4dff308581e8f27eda606a1d745x.jpg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Windsor, CT 06095

Price: Negotiable

Location: Windsor, CT 06095

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Alloy Wheels

New Ford Fusion at Herb Chambers Ford of Westborough

19Exact Matches
Price Range $21,250 - $39,615

Herb Chambers Ford of Westborough

Westborough, MA (49 miles)
7 reviews

Latest Herb Chambers Ford of Westborough User Review

Oct 9, 2016
My husband bought his car here. I responded several times that it was me, not my husband interested in buying but after several emails that were addressed to him, I went in a different direction. They have a great inventory but it wasn't a personalize experience.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Herb Chambers Ford of Westborough

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/08/16/25/2015_ford_fusion-pic-255981581880346102-152x114.jpeg

2015 Ford Fusion SE Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $21,250

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 238 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2015 Ford Fusion SE for sale - $21,250 with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/10/16/22/2015_ford_fusion-pic-642380986898404699-152x114.jpeg

2015 Ford Fusion Hybrid SE Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $21,805

Location: Westborough, MA 01581

Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Tuxedo Black Description: New 2015 Ford Fusion Hybrid SE for sale - $21,805 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/16/20/51/2017_ford_fusion-pic-5691973196133214471-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $22,995

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brown Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $22,995

New Ford Fusion at Johnson Ford Lincoln

18Exact Matches
Price Range $23,075 - $38,588

Johnson Ford Lincoln

Pittsfield, MA (41 miles)
9 reviews

Latest Johnson Ford Lincoln User Review

Oct 12, 2016
Roadstar373
Very responsive to emails
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Johnson Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/22/00/50/2017_ford_fusion-pic-8913214599143586202-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $23,075

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,075
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/15/10/45/2017_ford_fusion-pic-6338737880950350205-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $23,625

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,625
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/08/15/44/2017_ford_fusion-pic-7325055182214722804-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $23,731

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,731

New Ford Fusion at Prime Ford Auburn

18Exact Matches
Price Range Unknown

Prime Ford Auburn

Auburn, MA (38 miles)
18 reviews

Latest Prime Ford Auburn User Review

Oct 31, 2016
Seemed pretty good to work with. When I called they had to check vehicle availiabilty. They called me back a short time later , the vehicle had been sold. A couple of days later they called back offering to help search for another vehicle .
Is this review helpful? Yes | No

Response from Prime Ford Auburn:

Hi Walter, thank you for your review. Sorry to hear the vehicle had been sold. We would be more than happy to help you find a similar vehicle!

Top New Ford Fusion Matchesfrom Prime Ford Auburn

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/11/05/21/2017_ford_fusion-pic-5093699939823581545-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 59 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/19/05/16/2017_ford_fusion-pic-8837870675391770696-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 59 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/19/05/16/2017_ford_fusion-pic-1645064787635472314-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Crowley Ford Lincoln

17Exact Matches
Price Range $21,591 - $38,316

Crowley Ford Lincoln

Plainville, CT (32 miles)
4 reviews

Latest Crowley Ford Lincoln User Review

Jun 5, 2016
Very accommidating on the phone. We haven't gone to see the vehicle due to the distance.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Crowley Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/15/19/2017_ford_fusion-pic-87505503048220067-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $21,591

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $21,591 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/15/19/2017_ford_fusion-pic-3775792992344093455-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $22,440

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $22,440 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/15/19/2017_ford_fusion-pic-1726181629501382304-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $22,570

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $22,570 with Bluetooth, Backup Camera

New Ford Fusion at Marcotte Ford Sales

14Exact Matches
Price Range Unknown

Marcotte Ford Sales

Holyoke, MA (6 miles)
3 reviews

Latest Marcotte Ford Sales User Review

May 17, 2016
The listing was in error according to Marcotte and I was advised of this immediately. Good service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Marcotte Ford Sales

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Platinum AWD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion Platinum AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale

New Ford Fusion at Family Ford of Enfield

14Exact Matches
Price Range Unknown

Family Ford of Enfield

Enfield, CT (8 miles)
5 reviews

Latest Family Ford of Enfield User Review

Nov 1, 2016
Called me right away
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Family Ford of Enfield

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Lightning Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/29/11/14/2017_ford_fusion-pic-5168406927886975380-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale

New Ford Fusion at Torrington Ford - Lincoln

13Exact Matches
Price Range Unknown

Torrington Ford - Lincoln

Torrington, CT (33 miles)
1 review

Latest Torrington Ford - Lincoln User Review

Sep 12, 2015
Very responsive to my requests for information.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Torrington Ford - Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: Negotiable

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: Negotiable

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Lightning Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: Negotiable

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Monaco Ford

11Exact Matches
Price Range $32,904

Monaco Ford

Glastonbury, CT (27 miles)
7 reviews

Latest Monaco Ford User Review

Jul 28, 2016
Very helpful but not the car I was looking for
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Monaco Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/08/43/2017_ford_fusion-pic-8432273019427623974-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Sport AWD Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: $32,904

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 40 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion Sport AWD for sale - $32,904 with LE Package, Upgrade Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/13/15/2017_ford_fusion-pic-6863531272885790293-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: Negotiable

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/13/15/2017_ford_fusion-pic-1172487620403584622-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: Negotiable

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 58 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale with Navigation System, Sunroof/Moonroof

New Ford Fusion at Columbia Ford Kia

11Exact Matches
Price Range $29,550 - $29,700

Columbia Ford Kia

Columbia, CT (32 miles)
9 reviews

Latest Columbia Ford Kia User Review

Jul 22, 2016
Awesome experience....
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Columbia Ford Kia

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Hybrid SE Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: $29,550

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 83 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion Hybrid SE for sale - $29,550 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Hybrid SE Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: $29,700

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 83 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fusion Hybrid SE for sale - $29,700 with Bluetooth
https://akimage.vinsolutions.com/v/442040000/442044292/r640c1979

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: Negotiable

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Lightning Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth

New Ford Fusion at Northampton Ford

11Exact Matches
Price Range Unknown

Northampton Ford

Northampton, MA (17 miles)
2 reviews

Latest Northampton Ford User Review

Jul 4, 2016
I went to buy the car. I talked to a lady on the phone ( She was following up on the internet Question.). I said i would be there at 6... I was there at 6 , car was on a test drive. The salesmen (Bill), did say it was on a test drive. I said Please call me either way and let me know if the car was sold so I know weather I should keep looking or go back up there and buy the car. well here it is 1 week.. I assume they bought the car, but I got no phone call. now I still am looking for an SUV, but I am not going to Ford Northampton
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Northampton Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/30/11/30/2017_ford_fusion-pic-196590357430855529-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/04/18/32/2017_ford_fusion-pic-4430320681714528653-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale

New Ford Fusion at Place Motor

10Exact Matches
Price Range $27,035

Place Motor

Webster, MA (37 miles)
1 review

Latest Place Motor User Review

Mar 3, 2016
Extremely clean and organized!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Place Motor

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/13/10/45/2017_ford_fusion-pic-1280168437199646254-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $27,035

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $27,035 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/08/10/12/2017_ford_fusion-pic-7533093584440344186-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $27,035

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $27,035 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/22/12/31/2017_ford_fusion-pic-8342474319517339893-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Ford Fusion at Lamoureux Ford

10Exact Matches
Price Range $26,545 - $31,365

Lamoureux Ford

East Brookfield, MA (29 miles)
3 reviews

Latest Lamoureux Ford User Review

Nov 19, 2016
Would recommend this dealership very highly. Answered my call immediately and even thanked me the next day when I decided not to purchase the car. Class outfit.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Lamoureux Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/04/24/16/19/2016_ford_fusion-pic-8713614130868526212-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: $26,545

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 215 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2016 Ford Fusion SE for sale - $26,545
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/01/01/36/2017_ford_fusion-pic-7668951931434451044-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: $31,365

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $31,365 with Sunroof/Moonroof, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/14/18/01/2017_ford_fusion-pic-6370048396113871248-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: Negotiable

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale

New Ford Fusion at Mathieu Ford Sales

9Exact Matches
Price Range Unknown

Mathieu Ford Sales

Winchendon, MA (49 miles)
1 review

Latest Mathieu Ford Sales User Review

Jul 10, 2016
they responded quickly and were courteous
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Mathieu Ford Sales

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Sport AWD Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 40 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Lightning Description: New 2017 Ford Fusion Sport AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Hoffman Ford

9Exact Matches
Price Range Unknown

Hoffman Ford

East Hartford, CT (23 miles)
11 reviews

Latest Hoffman Ford User Review

Oct 5, 2016
overall experience
Is this review helpful? Yes | No

Response from Hoffman Ford:

Hello David, Thank you for choosing Hoffman Ford. We are pleased to hear that we were able to give you a five star overall experience. . We are here for you any time you need us and we're committed to providing an exceptional experience at every visit. Kind regards, Alison Gilbert, Reputation Management Specialist, Hoffman Auto Group. Driven by Trust.

Top New Ford Fusion Matchesfrom Hoffman Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/09/11/40/2017_ford_fusion-pic-8170828959525562553-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: Negotiable

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/08/14/45/2017_ford_fusion-pic-2591160185588415701-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: Negotiable

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Alloy Wheels, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/08/14/45/2017_ford_fusion-pic-3233627233306562577-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: Negotiable

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Luxury Package

New Ford Fusion at Bowen's Garage Inc

8Exact Matches
Price Range Unknown

Bowen's Garage Inc

Eastford, CT (29 miles)
No Ratings

Top New Ford Fusion Matchesfrom Bowen's Garage Inc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Sport AWD Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 40 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion Sport AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Tasca Ford Berlin

8Exact Matches
Price Range $23,890 - $33,255

Tasca Ford Berlin

Berlin, CT (34 miles)
6 reviews

Latest Tasca Ford Berlin User Review

Sep 11, 2016
Scheduled attest drive and I was not able to take it off the lot
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Tasca Ford Berlin

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/22/39/2017_ford_fusion-pic-5356756346077237472-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $23,890

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,890 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/11/22/32/2017_ford_fusion-pic-1079317034658265415-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $23,995

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,995 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/15/22/42/2017_ford_fusion-pic-318935161708409079-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $25,490

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $25,490 with Bluetooth, Technology Package

New Ford Fusion at Dowling Ford Incorporated

7Exact Matches
Price Range Unknown

Dowling Ford Incorporated

Cheshire, CT (46 miles)
3 reviews

Latest Dowling Ford Incorporated User Review

Oct 7, 2016
Salesman Jim Furano was very helpful, making phone calls to check out options for me to modify the vehicle, when I went in person to look at it. He also sent me info by email; he responded quickly to my email questions. However I decided not to buy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Dowling Ford Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fusion S for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Litchfield Ford

6Exact Matches
Price Range $23,066 - $38,715

Litchfield Ford

Litchfield, CT (41 miles)
21 reviews

Latest Litchfield Ford User Review

Dec 4, 2016
Great dealership contacted me immediately highly recommended
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Litchfield Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/05/20/13/2017_ford_fusion-pic-4433472827475634477-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $23,066

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 47 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Gray Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,066 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/25/20/46/2017_ford_fusion-pic-2379048505283676097-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $27,853

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $27,853 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/28/21/05/2017_ford_fusion-pic-8533400590127463377-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $31,000

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $31,000 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, SE Package, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Climate Package, Luxury Package

New Ford Fusion at Ford of Greenfield

5Exact Matches
Price Range $23,995 - $34,180

Ford of Greenfield

Greenfield, MA (34 miles)
9 reviews

Latest Ford of Greenfield User Review

Sep 12, 2016
Quick response
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Ford of Greenfield

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/30/18/13/2017_ford_fusion-pic-3606861295713485743-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Greenfield, MA 01302

Price: $23,995

Location: Greenfield, MA 01302

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,995
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/09/15/32/2017_ford_fusion-pic-8025506392029475778-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Greenfield, MA 01302

Price: $34,180

Location: Greenfield, MA 01302

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $34,180 with LE Package, Alloy Wheels
https://images.dealer.com//autodata/us/stockphoto-color/2017/USC70FOC201B0/UX.jpg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Courtesy Ford

5Exact Matches
Price Range $29,025 - $37,335

Courtesy Ford

Brooklyn, CT (40 miles)
3 reviews

Latest Courtesy Ford User Review

Sep 4, 2015
Big runaround. Never had a discussion with salesman, that didn't result in him trying to sell me a new F350, even though I told him several times, I only wanted used. Last straw, called me to look at 2012 F350 long bed. When I got there, truck was on lift having complete brake job, with two new front calipers. Plus it was a short bed, advertisement of prior owner still on door. He personally told me the truck was never in an accident, I personally found evidence of prior damage of the right rear fender, just like my accident inspect report said. I didn't tell him I had one, though. Then, he said " O.K.,O.K. , so we know you aren't buying this one. What's next? I've got some real nice looking 2015's to look at." I realized then that he was playing me with "Bait and Switch". I feel that he could've had that truck ready to go much earlier than the day he called me to come look at it. Which just happened to be the last day of the month that he made reference to, two days earlier. I left. I will never do business with this company in any way, shape, or form. This place gets the lowest possible rating I could give. Stay away. I do NOT recommend this place.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Courtesy Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/12/22/54/2017_ford_fusion-pic-4778213542743844829-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $29,025

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $29,025
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/28/22/52/2017_ford_fusion-pic-1676871257130641387-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $31,025

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $31,025
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/28/22/52/2017_ford_fusion-pic-1847095835771916410-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $34,245

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $34,245

New Ford Fusion at Marchese Ford, Inc.

5Exact Matches
Price Range Unknown

Marchese Ford, Inc.

New Lebanon, NY (49 miles)
No Ratings

Top New Ford Fusion Matchesfrom Marchese Ford, Inc.

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: Negotiable

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: Negotiable

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: Negotiable

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 49 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale

New Ford Fusion at Girard Ford

5Exact Matches
Price Range $21,198 - $31,541

Girard Ford

Norwich, CT (48 miles)
18 reviews

Latest Girard Ford User Review

Nov 18, 2016
Excellent and very accommodating.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Girard Ford:

Thanks, Keith!  We're glad that you had a good experience with us.  We appreciate your business!

Top New Ford Fusion Matchesfrom Girard Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/22/07/2017_ford_fusion-pic-7373896470174801206-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $21,198

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $21,198
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/18/14/2017_ford_fusion-pic-2715598448072894482-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $22,385

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $22,385
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/15/18/2015_ford_fusion-pic-6019769978615717801-152x114.jpeg

2015 Ford Fusion SE Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $24,498

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 238 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tuxedo Black Description: New 2015 Ford Fusion SE for sale - $24,498 with Alloy Wheels

New Ford Fusion at Putnam Ford

4Exact Matches
Price Range $26,440 - $35,130

Putnam Ford

Putnam, CT (38 miles)
13 reviews

Latest Putnam Ford User Review

Sep 29, 2016
Bait and switch...advertised an older used caddie and then said it was wholesale only and offered a bunch of midsize cars I didnt ask for.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Putnam Ford:

Angel,

We do make every attempt to ensure our online listings are as accurate as possible. The Cadillac in question was never meant for sale as it was unfit for the road. Due to automated computer processes it did end up online for one day. After which point we were simply trying to find an alternative available vehicle to meet your needs.

I would love the opportunity to discuss this further, please call me at 860-928-2731 or if you prefer email gm@putnam-ford.com.

Top New Ford Fusion Matchesfrom Putnam Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/14/00/14/2017_ford_fusion-pic-193101966298811391-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $26,440

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $26,440 with Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/14/00/2017_ford_fusion-pic-6039833404041548185-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $31,490

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $31,490 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/19/00/15/2017_ford_fusion-pic-4707050817876357339-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $31,945

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 49 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE AWD for sale - $31,945 with Aluminum Wheels

New Ford Fusion at Ray Seraphin Ford Incorporated

3Exact Matches
Price Range Unknown

Ray Seraphin Ford Incorporated

Vernon Rockville, CT (17 miles)
3 reviews

Latest Ray Seraphin Ford Incorporated User Review

Nov 8, 2016
I called 2 times to verify the avaibility of the car , drove over an hour to find out that the car was broken down ! Extremely poor customer service !
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Ray Seraphin Ford Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Platinum AWD Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion Platinum AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Sport AWD Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Average time on market: 40 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion Sport AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fusion Titanium Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Average time on market: 268 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2016 Ford Fusion Titanium for sale

New Ford Fusion at Crowley Ford Lincoln VW Plainville

2Exact Matches
Price Range Unknown

Crowley Ford Lincoln VW Plainville

Plainville, CT (32 miles)
4 reviews

Latest Crowley Ford Lincoln VW Plainville User Review

Nov 6, 2016
online only, good response times
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Crowley Ford Lincoln VW Plainville

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/10/11/15/2016_ford_fusion-pic-4677142270956083850-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: Negotiable

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 221 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2016 Ford Fusion SE AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: Negotiable

Location: Plainville, CT 06062

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2014 Ford Fusion Titanium AWD for sale

New Ford Fusion at McLean Ford Inc

2Exact Matches
Price Range $26,839 - $33,399

McLean Ford Inc

Millerton, NY (48 miles)
12 reviews

Latest McLean Ford Inc User Review

Nov 16, 2016
Mclean Ford was the only car dealer within 150 miles that offered a fair price for the car and my tradein for the lowest mileage car as well. I would give them 5 star but my car was not washed and waxed when I got it and there was a chip in the windshield.
Is this review helpful? Yes | No

Response from McLean Ford Inc:

We apologize the car was not cleaned properly William. Unfortunately, when we do a spot delivery we are short on time to do a proper cleaning and issues like the windshield have to be sent out for repair. We thank you so much for your business and enjoy your new car!

Top New Ford Fusion Matchesfrom McLean Ford Inc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Millerton, NY 12546

Price: $26,839

Location: Millerton, NY 12546

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $26,839 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Climate Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Millerton, NY 12546

Price: $33,399

Location: Millerton, NY 12546

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale - $33,399 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System

New Ford Fusion at Lombard Ford Incorporated

2Exact Matches
Price Range $29,791 - $35,737

Lombard Ford Incorporated

Barkhamsted, CT (27 miles)
5 reviews

Latest Lombard Ford Incorporated User Review

Feb 8, 2016
We could not put a deal together, "BUT", The store and All the sales people tried. Highly recommended store.!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Lombard Ford Incorporated:

We appreciate the opportunity. I'm not sure why but we always try are best to make a deal with all of our customers.  Please refer a friend or relative and and consider us again in the future.  Thanks.

Top New Ford Fusion Matchesfrom Lombard Ford Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/05/09/29/2016_ford_fusion-pic-2219975432881160000-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE AWD Used Cars in Barkhamsted, CT 06063

Price: $29,791

Location: Barkhamsted, CT 06063

Average time on market: 221 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Description: New 2016 Ford Fusion SE AWD for sale - $29,791 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/09/10/19/2017_ford_fusion-pic-481716641535984596-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Barkhamsted, CT 06063

Price: $35,737

Location: Barkhamsted, CT 06063

Average time on market: 59 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Gold Description: New 2017 Ford Fusion Titanium AWD for sale - $35,737 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels

All Fusion Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.