New 2016 / 2017 Ford Fusion For Sale Near Little Rock, AR

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2015 Ford Fusion Titanium AWD Review
by jsfrieden

2015 fusion

I have only had this vehicle for a short amount of time. However, it is very comfortable, looks sharp, and handles very well. For a 4 cylinder engine, it has plenty of power. The design and feel of this vehicle was very well done.

This model has incentives available - save $2,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ford Fusion. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Ford Fusion at North Point Ford Lincoln

26Exact Matches
Price Range $22,820 - $25,904

North Point Ford Lincoln

North Little Rock, AR (6 miles)
9 reviews

Latest North Point Ford Lincoln User Review

Jun 21, 2016
Great experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom North Point Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/21/17/59/2017_ford_fusion-pic-242681275274526079-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in North Little Rock, AR 72117

Price: $22,820

Location: North Little Rock, AR 72117

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $22,820 with Backup Camera, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/21/16/23/2016_ford_fusion-pic-6220044438167440818-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in North Little Rock, AR 72117

Price: $23,173

Location: North Little Rock, AR 72117

Average time on market: 218 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Description: New 2016 Ford Fusion SE for sale - $23,173 with Backup Camera, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/21/17/59/2017_ford_fusion-pic-3207941265933351814-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in North Little Rock, AR 72117

Price: $25,904

Location: North Little Rock, AR 72117

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $25,904 with Backup Camera, Climate Package, Technology Package

New Ford Fusion at Riser Ford Lincoln

18Exact Matches
Price Range $28,155 - $29,250

Riser Ford Lincoln

Hot Springs National Park, AR (49 miles)
1 review

Latest Riser Ford Lincoln User Review

Nov 9, 2015
Great
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Riser Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/18/12/19/2017_ford_fusion-pic-2423610597502002621-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Hybrid SE Used Cars in Hot Springs National Park, AR 71913

Price: $28,155

Location: Hot Springs National Park, AR 71913

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion Hybrid SE for sale - $28,155 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/18/13/04/2017_ford_fusion-pic-4918630220040766265-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Hybrid SE Used Cars in Hot Springs National Park, AR 71913

Price: $29,250

Location: Hot Springs National Park, AR 71913

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion Hybrid SE for sale - $29,250 with Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Hot Springs, AR 71913

Price: Negotiable

Location: Hot Springs, AR 71913

Average time on market: 60 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale with Leather Seats, Aluminum Wheels, Sunroof/Moonroof

New Ford Fusion at Crain Ford Jacksonville

9Exact Matches
Price Range Unknown

Crain Ford Jacksonville

Jacksonville, AR (12 miles)
6 reviews

Latest Crain Ford Jacksonville User Review

Jul 29, 2016
Truck was not 4x4 as stated and did not run. Tried showing me 2x4 instead of 4x4 trucks.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Crain Ford Jacksonville

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Jacksonville, AR 72076

Price: Negotiable

Location: Jacksonville, AR 72076

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale with Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Jacksonville, AR 72076

Price: Negotiable

Location: Jacksonville, AR 72076

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Jacksonville, AR 72076

Price: Negotiable

Location: Jacksonville, AR 72076

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion S for sale

New Ford Fusion at Landers Ford Lincoln

9Exact Matches
Price Range Unknown

Landers Ford Lincoln

Benton, AR (18 miles)
11 reviews

Latest Landers Ford Lincoln User Review

Aug 26, 2016
Sales rep "Joe" was very good. Sales Manager would not negotiate any on pricing. I made 2 reasonable cash offers and was not countered on price.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Landers Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Benton, AR 72015

Price: Negotiable

Location: Benton, AR 72015

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Benton, AR 72015

Price: Negotiable

Location: Benton, AR 72015

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Benton, AR 72015

Price: Negotiable

Location: Benton, AR 72015

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale

New Ford Fusion at Smith Ford Incorporated

8Exact Matches
Price Range $23,904 - $24,278

Smith Ford Incorporated

Conway, AR (25 miles)
4 reviews

Latest Smith Ford Incorporated User Review

Nov 21, 2016
I enjoyed talking to the salesman. He was very nice
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Smith Ford Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/05/12/38/2017_ford_fusion-pic-5618191072874324183-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Conway, AR 72032

Price: $23,904

Location: Conway, AR 72032

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,904
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/30/18/13/2017_ford_fusion-pic-3606861295713485743-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Conway, AR 72032

Price: $23,904

Location: Conway, AR 72032

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,904
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/08/13/59/2017_ford_fusion-pic-8819526659442405080-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Conway, AR 72032

Price: $24,278

Location: Conway, AR 72032

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $24,278

New Ford Fusion at Crain Ford Colonel Glenn

8Exact Matches
Price Range Unknown

Crain Ford Colonel Glenn

Little Rock, AR (7 miles)
No Ratings

Latest Crain Ford Colonel Glenn User Review

Jul 9, 2014
Dealer responded quickly. Alas, I changed my mind on purchasing a vehicle at this point in time
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Crain Ford Colonel Glenn

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Little Rock, AR 72210

Price: Negotiable

Location: Little Rock, AR 72210

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion Sport AWD Used Cars in Little Rock, AR 72210

Price: Negotiable

Location: Little Rock, AR 72210

Average time on market: 40 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion Sport AWD for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Little Rock, AR 72210

Price: Negotiable

Location: Little Rock, AR 72210

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Gildner Ford Lincoln

7Exact Matches
Price Range Unknown

Gildner Ford Lincoln

Arkadelphia, AR (60 miles)
3 reviews

Latest Gildner Ford Lincoln User Review

Mar 7, 2016
Great!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Gildner Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Arkadelphia, AR 71923

Price: Negotiable

Location: Arkadelphia, AR 71923

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford Fusion S for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Arkadelphia, AR 71923

Price: Negotiable

Location: Arkadelphia, AR 71923

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Arkadelphia, AR 71923

Price: Negotiable

Location: Arkadelphia, AR 71923

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion S for sale

New Ford Fusion at Cogswell Motors - Ford Lincoln

6Exact Matches
Price Range $20,999 - $32,510

Cogswell Motors - Ford Lincoln

Russellville, AR (60 miles)
18 reviews

Latest Cogswell Motors - Ford Lincoln User Review

Aug 12, 2016
Very good still looking
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Cogswell Motors - Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/07/23/2016_ford_fusion-pic-8486234986455270973-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in Russellville, AR 72801

Price: $20,999

Location: Russellville, AR 72801

Average time on market: 218 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2016 Ford Fusion SE for sale - $20,999 with Alloy Wheels, Appearance Package, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/07/26/2017_ford_fusion-pic-1807604600893970313-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Russellville, AR 72801

Price: $21,249

Location: Russellville, AR 72801

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $21,249 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/07/23/2017_ford_fusion-pic-1848176100427996849-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Russellville, AR 72801

Price: $24,015

Location: Russellville, AR 72801

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $24,015 with Appearance Package, Technology Package

New Ford Fusion at Excel Ford of Cabot

5Exact Matches
Price Range $23,890 - $34,470

Excel Ford of Cabot

Cabot, AR (22 miles)
No Ratings

Top New Ford Fusion Matchesfrom Excel Ford of Cabot

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/18/35/2017_ford_fusion-pic-6674612802278057571-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Cabot, AR 72023

Price: $23,890

Location: Cabot, AR 72023

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,890 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/02/18/23/2017_ford_fusion-pic-3657625540657629590-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Cabot, AR 72023

Price: $25,610

Location: Cabot, AR 72023

Average time on market: 41 days Color: Blue Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $25,610
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/17/36/2017_ford_fusion-pic-7953448442833349993-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Cabot, AR 72023

Price: $25,610

Location: Cabot, AR 72023

Average time on market: 41 days Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $25,610 with Backup Camera

New Ford Fusion at Magie Ford Lincoln Co

4Exact Matches
Price Range Unknown

Magie Ford Lincoln Co

Morrilton, AR (38 miles)
1 review

Latest Magie Ford Lincoln Co User Review

Dec 14, 2014
Dealer responded and when I went to look at the car it was exactly as advertised and I bought the car.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Magie Ford Lincoln Co

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/07/11/17/2017_ford_fusion-pic-3689066922940755105-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Morrilton, AR 72110

Price: Negotiable

Location: Morrilton, AR 72110

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/15/11/19/2017_ford_fusion-pic-3752322237789033306-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Morrilton, AR 72110

Price: Negotiable

Location: Morrilton, AR 72110

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/16/58/2017_ford_fusion-pic-475354259356524962-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Morrilton, AR 72110

Price: Negotiable

Location: Morrilton, AR 72110

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at W & W Ford

4Exact Matches
Price Range $23,000 - $41,000

W & W Ford

Searcy, AR (48 miles)
3 reviews

Latest W & W Ford User Review

Nov 12, 2016
This is my car that was totaled in a flood and was lied to. They told me there has never been any damage done to the car when I was the owner of the car when it flooded. They still denied the 91% damage so the car is dangerous to drive. Trust is an issue with this dealership.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from W & W Ford:

Rob,

We apologize that you feel this way. It is never our intention to mislead anyone, nor allow trust to be an issue during any visit to our store.

During your purchase attempt, you did relay the information that you have listed above. However, we told you that from our side, we show to have a Clean AutoCheck/CarFax and a non-branded title in hand at the store. That, to us, would indicate that there have been no prior issues like you have claimed.  But, we take claims as these very seriously. We NEVER want to pass on a vehicle that was, has been, or declared an issue without fully disc
 More ...

Top New Ford Fusion Matchesfrom W & W Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/12/50/2017_ford_fusion-pic-4077484136993299419-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Searcy, AR 72143

Price: $23,000

Location: Searcy, AR 72143

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $23,000 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/12/50/2017_ford_fusion-pic-2179653995832134800-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Titanium Used Cars in Searcy, AR 72143

Price: $33,500

Location: Searcy, AR 72143

Average time on market: 60 days Transmission: Automatic Color: Blue Description: New 2017 Ford Fusion Titanium for sale - $33,500 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/12/50/2017_ford_fusion-pic-8847275010311880384-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion Platinum Used Cars in Searcy, AR 72143

Price: $36,500

Location: Searcy, AR 72143

Average time on market: 80 days Transmission: Automatic Color: Burgundy Description: New 2017 Ford Fusion Platinum for sale - $36,500 with Navigation System, Backup Camera, Sunroof/Moonroof

New Ford Fusion at Trotter Ford Lincoln

4Exact Matches
Price Range Unknown

Trotter Ford Lincoln

Pine Bluff, AR (41 miles)
8 reviews

Latest Trotter Ford Lincoln User Review

Jul 24, 2016
Responded quickly with details
Is this review helpful? Yes | No

Response from Trotter Ford Lincoln:

Thank you for the rating!

Top New Ford Fusion Matchesfrom Trotter Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Pine Bluff, AR 71603

Price: Negotiable

Location: Pine Bluff, AR 71603

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion S for sale with Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/11/19/2017_ford_fusion-pic-4411098995608354903-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Pine Bluff, AR 71603

Price: Negotiable

Location: Pine Bluff, AR 71603

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Sunroof/Moonroof
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Pine Bluff, AR 71603

Price: Negotiable

Location: Pine Bluff, AR 71603

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion S for sale with Appearance Package

New Ford Fusion at Smart Ford

4Exact Matches
Price Range $25,456 - $30,985

Smart Ford

Malvern, AR (40 miles)
5 reviews

Latest Smart Ford User Review

Feb 26, 2016
Offered to help with shopping
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Smart Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/22/01/43/2016_ford_fusion-pic-3227781500665438018-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in Malvern, AR 72104

Price: $25,456

Location: Malvern, AR 72104

Average time on market: 218 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Metalli Description: New 2016 Ford Fusion SE for sale - $25,456 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/28/10/59/2017_ford_fusion-pic-1946570996397320047-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Malvern, AR 72104

Price: $25,807

Location: Malvern, AR 72104

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $25,807
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/22/01/43/2016_ford_fusion-pic-8804003461992248147-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion SE Used Cars in Malvern, AR 72104

Price: $26,310

Location: Malvern, AR 72104

Average time on market: 218 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Metalli Description: New 2016 Ford Fusion SE for sale - $26,310 with Backup Camera

New Ford Fusion at Whitson-Morgan Motor Company - Chrysler Dodge Jeep Ram

3Exact Matches
Price Range $19,734 - $21,663

Whitson-Morgan Motor Company - Chrysler Dodge Jeep Ram

Clarksville, AR (83 miles)
2 reviews

Latest Whitson-Morgan Motor Company - Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Oct 1, 2016
Gneil1966
Went out of the way to show me this truck. Not what I would pay for this truck but that's just me.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Whitson-Morgan Motor Company - Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/14/23/2017_ford_fusion-pic-2797921143582037170-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Clarksville, AR 72830

Price: $19,734

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $19,734 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/14/22/2017_ford_fusion-pic-7644372989880139358-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Clarksville, AR 72830

Price: $20,954

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $20,954 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/14/23/2017_ford_fusion-pic-2687204079032362528-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Clarksville, AR 72830

Price: $21,663

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $21,663

New Ford Fusion at Mark Martin Ford

3Exact Matches
Price Range Unknown

Mark Martin Ford

Batesville, AR (78 miles)
9 reviews

Latest Mark Martin Ford User Review

Nov 12, 2016
They contacted me once. I made an offer. They thanked make and I have never heard from them. this is a very hard card to sell especially at Christmas time and they never even tried, to sell it but yet are still sitting on a 40k used car. I ask you who is the smart one now.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Mark Martin Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/02/09/2017_ford_fusion-pic-7321702413946512906-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Batesville, AR 72501

Price: Negotiable

Location: Batesville, AR 72501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gold Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/28/02/36/2017_ford_fusion-pic-3496634306802094976-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Batesville, AR 72501

Price: Negotiable

Location: Batesville, AR 72501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dk. Gray Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/09/02/49/2017_ford_fusion-pic-5418130497977778750-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Batesville, AR 72501

Price: Negotiable

Location: Batesville, AR 72501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth, Backup Camera

New Ford Fusion at Smackover Motors Incorporated

3Exact Matches
Price Range $23,890

Smackover Motors Incorporated

Smackover, AR (100 miles)
No Ratings

Latest Smackover Motors Incorporated User Review

Oct 11, 2013
very friendly and easy to dealt with...
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Smackover Motors Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/31/11/49/2017_ford_fusion-pic-8298959147732856349-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion S Used Cars in Smackover, AR 71762

Price: $23,890

Location: Smackover, AR 71762

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,890
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/12/18/47/2017_ford_fusion-pic-2369462061101437691-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Smackover, AR 71762

Price: Negotiable

Location: Smackover, AR 71762

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/08/13/59/2017_ford_fusion-pic-8819526659442405080-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Smackover, AR 71762

Price: Negotiable

Location: Smackover, AR 71762

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Tyler Ford

2Exact Matches
Price Range $20,999 - $29,170

Tyler Ford

Booneville, AR (98 miles)
4 reviews

Latest Tyler Ford User Review

Aug 30, 2016
Rod601
After telling the salesman that I was coming on Tuesday and driving 600 miles and spending 11+ hours in my car, they told me it had been sold. If there was a "0" star, I would give it to them. Even when I called saying I was 45 minutes away, there was no mention that there was no car for me to look at. TERRIBLE EXPERIENCE....
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Tyler Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/03/15/05/2017_ford_fusion-pic-689696104917431418-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Booneville, AR 72927

Price: $20,999

Location: Booneville, AR 72927

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $20,999 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/29/07/08/2017_ford_fusion-pic-5578356701676169159-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Booneville, AR 72927

Price: $29,170

Location: Booneville, AR 72927

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $29,170 with Bluetooth, Remote Start, Technology Package

New Ford Fusion at Jim Golden Ford-Lincoln, Llc

2Exact Matches
Price Range Unknown

Jim Golden Ford-Lincoln, Llc

Camden, AR (87 miles)
2 reviews

Latest Jim Golden Ford-Lincoln, Llc User Review

Nov 5, 2016
Great, very kind, stayed after hours knowing we were coming to hopefully buy a vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Jim Golden Ford-Lincoln, Llc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Camden, AR 71701

Price: Negotiable

Location: Camden, AR 71701

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Met Tri-coat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Camden, AR 71701

Price: Negotiable

Location: Camden, AR 71701

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Paris Ford Inc

2Exact Matches
Price Range $23,890 - $27,550

Paris Ford Inc

Paris, AR (90 miles)
7 reviews

Latest Paris Ford Inc User Review

Oct 3, 2016
I saw them on Sat and they said they would be in touch on Monday. It's now 2pm Monday and I'm still waiting. Only a few more hrs they can reach me so we will see. It's now tues and I've heard nothing. Its now 2wks later and I still haven't heard from them. Way to go Paris Ford - your customer service is horrible!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Paris Ford Inc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion S Used Cars in Paris, AR 72855

Price: $23,890

Location: Paris, AR 72855

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fusion S for sale - $23,890 with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Paris, AR 72855

Price: $27,550

Location: Paris, AR 72855

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale - $27,550

New Ford Fusion at Freedom Ford

1Exact Matches
Price Range Unknown

Freedom Ford

Melbourne, AR (94 miles)
1 review

Latest Freedom Ford User Review

Apr 14, 2016
Great people to deal with. . Joey sold me a truck and was down to earth and very professional
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Freedom Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Melbourne, AR 72556

Price: Negotiable

Location: Melbourne, AR 72556

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Velvet Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Jayson Jones Ford

1Exact Matches
Price Range Unknown

Jayson Jones Ford

Heber Springs, AR (55 miles)
4 reviews

Latest Jayson Jones Ford User Review

Jul 5, 2016
Awesome people. Very professional and I will definitely do more business with them again...
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Jayson Jones Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/11/22/28/2017_ford_fusion-pic-6454300540494139049-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Heber Springs, AR 72543

Price: Negotiable

Location: Heber Springs, AR 72543

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth

New Ford Fusion at Harris Ford

1Exact Matches
Price Range Unknown

Harris Ford

Newport, AR (85 miles)
6 reviews

Latest Harris Ford User Review

Oct 23, 2016
From the time we arrived, thru the process, and signing the papers,we were treated with respect and like family. They worked hard, fueled it up and washed it again. Wonderful place.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Harris Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Newport, AR 72112

Price: Negotiable

Location: Newport, AR 72112

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale

New Ford Fusion at Ross Ford

1Exact Matches
Price Range Unknown

Ross Ford

Wynne, AR (92 miles)
5 reviews

Latest Ross Ford User Review

Nov 21, 2016
Outstanding. Everyone I experienced was incredibly helpful. They all went above and beyond to make the purchase an easy process. I highly recommend them for your next car purchase. No high sales pressure. Met me at a convenient location so I could test drive the car and then delivered it to my home. Even brought us a jar of honey to "sweeten the deal"!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fusion Matchesfrom Ross Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/11/15/2017_ford_fusion-pic-6746016102743747756-152x114.jpeg

2017 Ford Fusion SE Used Cars in Wynne, AR 72396

Price: Negotiable

Location: Wynne, AR 72396

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fusion SE for sale with Bluetooth, Aluminum Wheels

All Fusion Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.