New 2017 Ford Fiesta For Sale Near Columbus, OH

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2014 Ford Fiesta SE Review
by sarakabbani0

Great Car

I love how flexible the car is, it is very cost effective and does not spend much fuel. excellent handling plus the trunk is big for a small car,. But it is a little bite small at the back. Excellent for a girl

This model has incentives available - save $3,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ford Fiesta. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Ford Fiesta at Ricart Ford

11Exact Matches
Price Range Unknown

Ricart Ford

Groveport, OH (8 miles)
6 reviews

Latest Ricart Ford User Review

Feb 3, 2017
very good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Ricart Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: Negotiable

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: Negotiable

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Bohai Bay Mint Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: Negotiable

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 63 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Bohai Bay Mint Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale

New Ford Fiesta at Dick Masheter Ford Incorporated

10Exact Matches
Price Range $12,519 - $22,099

Dick Masheter Ford Incorporated

Columbus, OH (7 miles)
15 reviews

Latest Dick Masheter Ford Incorporated User Review

Sep 16, 2017
Good people to work with. Smooth transaction! We will do business again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Dick Masheter Ford Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/25/11/24/2017_ford_fiesta-pic-5567216495794148042-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: $12,519

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 63 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $12,519
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/07/16/25/2017_ford_fiesta-pic-5149913195716114797-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: $13,309

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,309
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/12/12/25/2017_ford_fiesta-pic-7779122359670585186-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43227

Price: $14,998

Location: Columbus, OH 43227

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $14,998 with Bluetooth

New Ford Fiesta at Krieger Ford Inc.

9Exact Matches
Price Range $14,535 - $23,810

Krieger Ford Inc.

Columbus, OH (7 miles)
13 reviews

Latest Krieger Ford Inc. User Review

Sep 12, 2017
zigsyf
i talked to the internet Sales person on the phone and they thought the price could be negotiated down to where we wanted and reassured me that it would be close if nothing else. We drove over an hour to get there, when i arrived at the dealership, I had to search out a salesperson even though we had an appointment to look at the vehicle. The sales person acted like i was an idiot for even considering that they could get the price lower. It was not a good experience, was not a total waste of time though, I know i would NOT recommend anyone look for a vehicle to shop at this dealership. I only gave it one star because that was the lowest i could rate it.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Krieger Ford Inc.:


Hi Shawn.  Thank you very much for bringing this to our attention.  Thank you also for taking the time to speak to me this afternoon.  As I mentioned, this was a genuine case of misunderstanding regarding the amount you had secured for financing and a down payment.  Misunderstanding or not, it is our responsibility to clarify and be transparent in these situations.  We fell short and I am sorry for that.  We have used the situation as a coaching opportunity so that it will not happen again in the future.  Thank you again for your candid feedback.  If you have any additional concerns, please
 More ...

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Krieger Ford Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/02/16/47/2017_ford_fiesta-pic-8795517024463704098-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Columbus, OH 43229

Price: $14,535

Location: Columbus, OH 43229

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $14,535 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/25/20/13/2017_ford_fiesta-pic-3583155339744555727-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Columbus, OH 43229

Price: $14,535

Location: Columbus, OH 43229

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $14,535 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/04/09/39/2017_ford_fiesta-pic-2301598971588995537-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Hatchback Used Cars in Columbus, OH 43229

Price: $14,835

Location: Columbus, OH 43229

Average time on market: 63 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta S Hatchback for sale - $14,835 with Steel Wheels, Bluetooth

New Ford Fiesta at Byers Ford

6Exact Matches
Price Range $16,031 - $23,600

Byers Ford

Delaware, OH (21 miles)
10 reviews

Latest Byers Ford User Review

Aug 17, 2017
They contacted me. That is as far as the process went we went in different direction looking for a vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Byers Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/13/34/2017_ford_fiesta-pic-5740054616316126160-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Delaware, OH 43015

Price: $16,031

Location: Delaware, OH 43015

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $16,031
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/03/08/29/2017_ford_fiesta-pic-1867186670401710303-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Delaware, OH 43015

Price: $16,607

Location: Delaware, OH 43015

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $16,607
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/08/28/2017_ford_fiesta-pic-4492386575124389838-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Delaware, OH 43015

Price: $16,883

Location: Delaware, OH 43015

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $16,883

New Ford Fiesta at Roush Ford

5Exact Matches
Price Range $11,360 - $20,845

Roush Ford

Columbus, OH (8 miles)
24 reviews

Latest Roush Ford User Review

Sep 1, 2017
Not good. I had an appointment to view the Sonic and I called a half hour before the appointment. When I arrived I began to inspect the car. The salesman came out 20 minutes into the inspection and informed me that had just sold the car! He said he left me a message so I checked and he sent me the message as I was inspecting the car. I wasn't very happy so I left and haven't been back since then. Very poor customer service !
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Roush Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/07/53/2017_ford_fiesta-pic-5409382378746369634-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Columbus, OH 43228

Price: $11,360

Location: Columbus, OH 43228

Average time on market: 61 days Transmission: Manual Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $11,360 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/07/56/2017_ford_fiesta-pic-8542553508274160941-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43228

Price: $13,608

Location: Columbus, OH 43228

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,608 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/05/52/2017_ford_fiesta-pic-3285563076675263256-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta ST Used Cars in Columbus, OH 43228

Price: $19,082

Location: Columbus, OH 43228

Average time on market: 83 days Transmission: Manual Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta ST for sale - $19,082 with Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Mathews Ford Lincoln Acura Honda

4Exact Matches
Price Range Unknown

Mathews Ford Lincoln Acura Honda

Marion, OH (42 miles)
6 reviews

Latest Mathews Ford Lincoln Acura Honda User Review

Apr 5, 2017
Tami2017
Excellent staff, helpful and explain everything very well. Highly recommend.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Mathews Ford Lincoln Acura Honda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/24/07/22/2017_ford_fiesta-pic-8822683442006377504-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Marion, OH 43302

Price: Negotiable

Location: Marion, OH 43302

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/21/07/18/2017_ford_fiesta-pic-9024055916518070292-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Marion, OH 43302

Price: Negotiable

Location: Marion, OH 43302

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Chrome Copper Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/07/28/2017_ford_fiesta-pic-5370856458960348159-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Marion, OH 43302

Price: Negotiable

Location: Marion, OH 43302

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale with Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Mathews Newark Ford

4Exact Matches
Price Range $11,160 - $20,049

Mathews Newark Ford

Newark, OH (31 miles)
32 reviews

Latest Mathews Newark Ford User Review

Sep 15, 2017
Lee Lazette
Helped me get what I wanted for the price that I needed
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Mathews Newark Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/12/21/2017_ford_fiesta-pic-6845326977633767555-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Newark, OH 43058

Price: $11,160

Location: Newark, OH 43058

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $11,160 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/24/12/04/2017_ford_fiesta-pic-5280777783373080387-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Newark, OH 43058

Price: $11,160

Location: Newark, OH 43058

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $11,160 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/12/26/2017_ford_fiesta-pic-1072687979122968196-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Newark, OH 43058

Price: $13,407

Location: Newark, OH 43058

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,407 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Bob Chapman Ford, INC.

4Exact Matches
Price Range Unknown

Bob Chapman Ford, INC.

Marysville, OH (26 miles)
11 reviews

Latest Bob Chapman Ford, INC. User Review

Jul 26, 2017
Very quick response. The vehicle was in stock. I looked at it, and the dealer was very knowledgeable and friendly. Easy to work with and I bought it. I would recommend this dealer to family and friends.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Bob Chapman Ford, INC.

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta ST Used Cars in Marysville, OH 43040

Price: Negotiable

Location: Marysville, OH 43040

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Orange Spice Metallic 3c Description: New 2017 Ford Fiesta ST for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta ST Used Cars in Marysville, OH 43040

Price: Negotiable

Location: Marysville, OH 43040

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Magnetic Description: New 2017 Ford Fiesta ST for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Marysville, OH 43040

Price: Negotiable

Location: Marysville, OH 43040

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Candy Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale

New Ford Fiesta at Donley Ford Lincoln

3Exact Matches
Price Range $13,403 - $13,525

Donley Ford Lincoln

Mount Vernon, OH (42 miles)
8 reviews

Latest Donley Ford Lincoln User Review

Sep 7, 2017
Took me e-mailing them three times to get a real response and they never answered the original question.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Donley Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/22/53/2017_ford_fiesta-pic-2967231482512368455-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Mount Vernon, OH 43050

Price: $13,403

Location: Mount Vernon, OH 43050

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $13,403 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/22/53/2017_ford_fiesta-pic-1829487567622533607-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Mount Vernon, OH 43050

Price: $13,483

Location: Mount Vernon, OH 43050

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,483 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/22/53/2017_ford_fiesta-pic-3333185888752822594-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Mount Vernon, OH 43050

Price: $13,525

Location: Mount Vernon, OH 43050

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Chrome Copper Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,525 with Bluetooth

New Ford Fiesta at Germain Ford of Columbus

3Exact Matches
Price Range $11,357 - $13,611

Germain Ford of Columbus

Columbus, OH (12 miles)
30 reviews

Latest Germain Ford of Columbus User Review

Sep 6, 2017
Kris was very responsive and helpful. He answered all my questions in a timely manner. In the end, we were unable to come to terms; but overall, it was a very positive experience.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Germain Ford of Columbus

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/07/14/38/2017_ford_fiesta-pic-5183921935435679503-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Columbus, OH 43235

Price: $11,357

Location: Columbus, OH 43235

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: White Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $11,357 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/01/11/45/2017_ford_fiesta-pic-3678354774437071386-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43235

Price: $13,611

Location: Columbus, OH 43235

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,611 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/12/14/11/2017_ford_fiesta-pic-6961736982857784-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Columbus, OH 43235

Price: $13,611

Location: Columbus, OH 43235

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,611 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Bob-Boyd Ford CJDR

2Exact Matches
Price Range $15,942 - $18,667

Bob-Boyd Ford CJDR

Lancaster, OH (24 miles)
3 reviews

Latest Bob-Boyd Ford CJDR User Review

Mar 10, 2017
elarchero3931
Great communication I called and left a voicemail an they instantly called me back. Went above and beyond to help me be able to purchase a vehicle from them. Great service.
3 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Bob-Boyd Ford CJDR

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/27/14/57/2017_ford_fiesta-pic-4816668642927688081-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Lancaster, OH 43130

Price: $15,942

Location: Lancaster, OH 43130

Average time on market: 63 days Transmission: Manual Color: Ruby Red Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $15,942
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/27/14/57/2017_ford_fiesta-pic-6733794165626295861-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Lancaster, OH 43130

Price: $18,667

Location: Lancaster, OH 43130

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: White Platinum Tri-coat Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $18,667

New Ford Fiesta at Carroll Halliday Inc.

2Exact Matches
Price Range Unknown

Carroll Halliday Inc.

Washington Court House, OH (36 miles)
4 reviews

Latest Carroll Halliday Inc. User Review

Aug 9, 2017
Deceiving advertising!!! The dealership owner took the car off the lot for his wife's personal use while it was still advertised on their website. It is still showing active on the Car Guru site today!!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Carroll Halliday Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/26/11/31/2017_ford_fiesta-pic-8798242350879152991-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Washington Court House, OH 43160

Price: Negotiable

Location: Washington Court House, OH 43160

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/26/11/31/2017_ford_fiesta-pic-4898835778544766138-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Washington Court House, OH 43160

Price: Negotiable

Location: Washington Court House, OH 43160

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Candy Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale

New Ford Fiesta at White's Ford

2Exact Matches
Price Range $12,106 - $17,150

White's Ford

Urbana, OH (41 miles)
6 reviews

Latest White's Ford User Review

Sep 4, 2017
very helpful
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom White's Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/01/33/2017_ford_fiesta-pic-7961140189235163783-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Urbana, OH 43078

Price: $12,106

Location: Urbana, OH 43078

Average time on market: 61 days Transmission: Manual Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $12,106 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/05/04/43/2017_ford_fiesta-pic-1847011928579492509-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Urbana, OH 43078

Price: $17,150

Location: Urbana, OH 43078

Average time on market: 63 days Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $17,150 with Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Ridenour Motors Ford CDJR

2Exact Matches
Price Range Unknown

Ridenour Motors Ford CDJR

New Lexington, OH (45 miles)
4 reviews

Latest Ridenour Motors Ford CDJR User Review

Apr 12, 2017
Sabrina was nice! And there was one other very nice man that test drove my trade in. However... I actually went and looked at and drove this vehicle! One of the employees was incrediably rude! Didn't care if I was there or not and was not worried about his cell phone! The finance guy I dealt with was awful! And they tried to pull several things reguarding my trade in!!! I will NEVER even consider another vehicle from here! And I tell everyone what an awful experience it was! I wish I could give them a 1/4 star!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Ridenour Motors Ford CDJR:

Keisha, I apologize for your experience. Customer satisfaction is our number one goal, and it sounds as if we fell short with you. If there is anything we can do to help resolve the situation, please let us know. Again, I apologize for your experience and hope in the future you will give us another chance.

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Ridenour Motors Ford CDJR

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/05/55/2017_ford_fiesta-pic-4687026672213554210-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in New Lexington, OH 43764

Price: Negotiable

Location: New Lexington, OH 43764

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bohai Bay Mint Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta S Used Cars in New Lexington, OH 43764

Price: Negotiable

Location: New Lexington, OH 43764

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale

New Ford Fiesta at Coughlin Circleville GM

2Exact Matches
Price Range $13,109 - $13,405

Coughlin Circleville GM

Circleville, OH (27 miles)
1 review

Latest Coughlin Circleville GM User Review

Sep 15, 2017
The dealership responded back to me in a timely matter. Although, I did not purchase a vehicle from this time, I will consider them for a future purchase.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Coughlin Circleville GM:

Jamaine, thank you so much for your review! Although we couldn't help you out right now, we can't wait to work with you again in the future!

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Coughlin Circleville GM

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Circleville, OH 43113

Price: $13,109

Location: Circleville, OH 43113

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $13,109 with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Circleville, OH 43113

Price: $13,405

Location: Circleville, OH 43113

Average time on market: 61 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $13,405 with Alloy Wheels

New Ford Fiesta at Coughlin Ford

1Exact Matches
Price Range $14,177

Coughlin Ford

Johnstown, OH (20 miles)
1 review

Latest Coughlin Ford User Review

Jul 29, 2017
When a person calls on vehicle from out of town a quality dealer should inform that per that there is body damage not been shone in pictures (cab corner crushed in along with bed side damage) if a dealer don't tell you or show you what else are they hiding.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Coughlin Ford:

James, we are so sorry to hear about your experience with Coughlin Ford. The Coughlin Team is going to make an honest effort to ensure that these issues don't happen again!

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Coughlin Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/17/08/04/2017_ford_fiesta-pic-6277311081039107774-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Johnstown, OH 43031

Price: $14,177

Location: Johnstown, OH 43031

Average time on market: 63 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $14,177 with Alloy Wheels, Climate Package

All Fiesta Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.