New 2016 / 2017 Ford Fiesta For Sale Near Albuquerque, NM

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2014 Ford Fiesta ST Review
by Kasper

perfect for a 20 year old boy

I love the fact that it is super fun and easy. It's not good for highways tho. but in traffic its more quicker than other cars, because it is very agile and accelerating. I'd recommend this for any young adult

This model has incentives available - save $2,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ford Fiesta. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Ford Fiesta at Rich Ford

43Exact Matches
Price Range $14,535 - $17,160

Rich Ford

Albuquerque, NM (4 miles)
10 reviews

Latest Rich Ford User Review

Feb 7, 2017
Excellent so far. Professional salesman and managers. Informative and not pushy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Rich Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/18/42/2017_ford_fiesta-pic-9029068738628234939-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta S Used Cars in Albuquerque, NM 87112

Price: $14,535

Location: Albuquerque, NM 87112

Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford Fiesta S for sale - $14,535 with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/14/02/28/2016_ford_fiesta-pic-3384401278301179597-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87112

Price: $16,195

Location: Albuquerque, NM 87112

Average time on market: 85 days Color: Magnetic Metallic Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale - $16,195 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/18/18/42/2017_ford_fiesta-pic-9029068738628234939-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87112

Price: $16,860

Location: Albuquerque, NM 87112

Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Bohai Bay Mint Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $16,860 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Power Ford

23Exact Matches
Price Range $14,000 - $21,000

Power Ford

Albuquerque, NM (3 miles)
32 reviews

Latest Power Ford User Review

Feb 14, 2017
Great experience. Very professional. No pressure. When I'm ready to buy, I will be going back to power ford.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Power Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/19/41/2016_ford_fiesta-pic-921044059950782745-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87107

Price: $14,000

Location: Albuquerque, NM 87107

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale - $14,000 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/12/32/2016_ford_fiesta-pic-2113602243878607187-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Albuquerque, NM 87107

Price: $14,000

Location: Albuquerque, NM 87107

Average time on market: 92 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Description: New 2016 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $14,000 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/12/32/2016_ford_fiesta-pic-8484961839410080778-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87107

Price: $14,500

Location: Albuquerque, NM 87107

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale - $14,500 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Ford Fiesta at Ed Corley Ford

11Exact Matches
Price Range Unknown

Ed Corley Ford

Grants, NM (71 miles)
4 reviews

Latest Ed Corley Ford User Review

Nov 21, 2016
ECF invited me to stop by to look at the vehicle. I did and the vehicle wasn't worth the price they were asking. It had broken tail lights, dents and I noticed a leak under the engine. Never heard back.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Ed Corley Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Grants, NM 87020

Price: Negotiable

Location: Grants, NM 87020

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Candy Metallic Tinted Cc Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Grants, NM 87020

Price: Negotiable

Location: Grants, NM 87020

Average time on market: 92 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2016 Ford Fiesta SE Hatchback for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta S Used Cars in Grants, NM 87020

Price: Negotiable

Location: Grants, NM 87020

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2016 Ford Fiesta S for sale

New Ford Fiesta at Capitol Ford Lincoln

9Exact Matches
Price Range Unknown

Capitol Ford Lincoln

Santa Fe, NM (50 miles)
18 reviews

Latest Capitol Ford Lincoln User Review

Jan 15, 2017
The people at the dealership were all wonderful and friendly.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Capitol Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Price: Negotiable

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Price: Negotiable

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Cc Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Price: Negotiable

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 85 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Kona Blue Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale

New Ford Fiesta at Don Chalmers Ford

7Exact Matches
Price Range $13,475 - $15,555

Don Chalmers Ford

Albuquerque, NM (5 miles)
24 reviews

Latest Don Chalmers Ford User Review

Jan 16, 2017
Courteous service. Responsive. But listing of car was Limited, while actual car was GLS (base model). Sales rep did not hesitate to re-price.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Don Chalmers Ford:

We apologize for the misunderstanding. Mistakes happen & we appreciate you being patient with us. Thank you for your feedback! We will use this to ensure we don't make the same mistake in the future.

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Don Chalmers Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta S Used Cars in Albuquerque, NM 87120

Price: $13,475

Location: Albuquerque, NM 87120

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2016 Ford Fiesta S for sale - $13,475 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87120

Price: $14,686

Location: Albuquerque, NM 87120

Average time on market: 85 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Shadow Black Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale - $14,686 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/09/15/13/2016_ford_fiesta-pic-7938218803426651214-152x114.jpeg

2016 Ford Fiesta SE Used Cars in Albuquerque, NM 87120

Price: $14,799

Location: Albuquerque, NM 87120

Average time on market: 85 days Transmission: 5-Speed Manual Description: New 2016 Ford Fiesta SE for sale - $14,799 with Alloy Wheels

New Ford Fiesta at Brad Francis Ford

2Exact Matches
Price Range $16,840 - $16,860

Brad Francis Ford

Los Lunas, NM (20 miles)
8 reviews

Latest Brad Francis Ford User Review

Apr 7, 2016
Cars posted on line and in paper, says they are available when u call, then we make the drive an hour and half away and vehicle is not available. Gave them 3 tries. All 3 times no vehicle when told it was there prior to making the journey.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford Fiesta Matchesfrom Brad Francis Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/08/04/27/2017_ford_fiesta-pic-2509246405971959842-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Los Lunas, NM 87031

Price: $16,840

Location: Los Lunas, NM 87031

Color: Oxford White Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $16,840
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/08/04/27/2017_ford_fiesta-pic-8010968171740906180-152x114.jpeg

2017 Ford Fiesta SE Used Cars in Los Lunas, NM 87031

Price: $16,860

Location: Los Lunas, NM 87031

Color: Chrome Copper Description: New 2017 Ford Fiesta SE for sale - $16,860

All Fiesta Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.