New 2017 / 2018 Chrysler 300 For Sale Near Worcester, MA

2017 Chrysler 300S Front

Filter Results

listings
2014 Chrysler 300 S AWD Review
by cptcook7

Impressive Value

I appreciate the aggressive looks of the car. On a cool evening the panoramic sun roof gives a green house effect, almost like you are outside. The Beats stereo- I enjoy. I have logged 20K miles on this car in 6 mos and enjoy it every day. Acceleration is an absolute joy. It responds rapidly. For instantaneous response pop it into sport ...

This model has incentives available - save $4,250 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chrysler 300. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Chrysler 300 at Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM of Millbury

6Exact Matches
Price Range $30,075 - $43,619

Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM of Millbury

Millbury, MA (3 miles)
22 reviews

Latest Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM of Millbury User Review

Oct 17, 2017
Dbennett88
I was contacted many times regarding the car I was interested in. I drove over an hour for a test drive. The car listed on line was an automatic, not the standard transmission I found. Another hour drive back home and an email to tell them that there was a mistake in their listing. No call back, no apology from anyone who had been so eager to talk to me a day or two earlier. Disappointing.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM of Millbury

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/19/04/2016_chrysler_300-pic-6982638698190827039-152x114.jpeg

2016 Chrysler 300 S Used Cars in Millbury, MA 01527

Price: $30,075

Location: Millbury, MA 01527

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2016 Chrysler 300 S for sale - $30,075 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/19/04/2016_chrysler_300-pic-3186749859815247227-152x114.jpeg

2016 Chrysler 300 S Used Cars in Millbury, MA 01527

Price: $30,075

Location: Millbury, MA 01527

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2016 Chrysler 300 S for sale - $30,075 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/18/19/2017_chrysler_300-pic-8499649022049921240-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Millbury, MA 01527

Price: $36,988

Location: Millbury, MA 01527

Average time on market: 74 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Chrysler 300 S AWD for sale - $36,988 with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Safety Package, Adaptive Cruise Control, Appearance Package, Bluetooth, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Bald Hill Dodge Chrysler Jeep

5Exact Matches
Price Range $33,945 - $40,707

Bald Hill Dodge Chrysler Jeep

Warwick, RI (41 miles)
10 reviews

Latest Bald Hill Dodge Chrysler Jeep User Review

Jul 10, 2017
Great response within a day
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Bald Hill Dodge Chrysler Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/12/18/33/2017_chrysler_300-pic-1214262916882507953-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited Used Cars in Warwick, RI 02886

Price: $33,945

Location: Warwick, RI 02886

Average time on market: 84 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited for sale - $33,945 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/07/11/2017_chrysler_300-pic-8967596136538679483-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Warwick, RI 02886

Price: $37,365

Location: Warwick, RI 02886

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Crystal Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $37,365 with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/12/18/33/2017_chrysler_300-pic-2240523717519395480-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 C AWD Used Cars in Warwick, RI 02886

Price: $39,701

Location: Warwick, RI 02886

Average time on market: 47 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: New 2017 Chrysler 300 C AWD for sale - $39,701 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Clark Chrysler Jeep Dodge Ram

5Exact Matches
Price Range $30,600 - $42,000

Clark Chrysler Jeep Dodge Ram

Methuen, MA (44 miles)
12 reviews

Latest Clark Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Oct 8, 2017
The dealer responded quickly. The cars was priced very reasonably. The salesmen were very easy to deal with and the car was everything that they said it was. I bought the car. I would recommend this dealer highly. This is 2nd vehicle that I purchased from them.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Clark Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/13/13/51/2016_chrysler_300-pic-7986909474217274540-152x114.jpeg

2016 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Methuen, MA 01844

Price: $30,600

Location: Methuen, MA 01844

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blue Pearl Description: New 2016 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $30,600 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/09/02/2018_chrysler_300-pic-7664572170478881472-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Methuen, MA 01844

Price: $39,900

Location: Methuen, MA 01844

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Velvet Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $39,900 with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/09/02/2018_chrysler_300-pic-334999518588403867-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Methuen, MA 01844

Price: $39,900

Location: Methuen, MA 01844

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $39,900 with Aluminum Wheels, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at McGovern Chrysler Dodge Jeep Ram

5Exact Matches
Price Range $38,108 - $42,980

McGovern Chrysler Dodge Jeep Ram

Newtonville, MA (31 miles)
19 reviews

Latest McGovern Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Aug 23, 2017
Dealership contacted me immediately. Car was sold.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom McGovern Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/10/59/2017_chrysler_300-pic-7070186186966838029-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Newtonville, MA 02460

Price: $38,108

Location: Newtonville, MA 02460

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $38,108 with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/08/42/2018_chrysler_300-pic-262664049889622061-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Newtonville, MA 02460

Price: $39,953

Location: Newtonville, MA 02460

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $39,953 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/14/01/2018_chrysler_300-pic-7641917438802830856-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Newtonville, MA 02460

Price: $42,730

Location: Newtonville, MA 02460

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $42,730 with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Ron Bouchard's Chrysler Dodge Ram

4Exact Matches
Price Range Unknown

Ron Bouchard's Chrysler Dodge Ram

Fitchburg, MA (22 miles)
3 reviews

Latest Ron Bouchard's Chrysler Dodge Ram User Review

Mar 15, 2017
I LOVE MY NEW CHARGER! Associates were polite. My purchase went off without a hitch.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Ron Bouchard's Chrysler Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/18/23/2017_chrysler_300-pic-8176820142757598542-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 74 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Ceramic Gray Description: New 2017 Chrysler 300 S AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/18/24/2017_chrysler_300-pic-6869796224793352169-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/18/15/2018_chrysler_300-pic-5199304738562282235-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: Negotiable

Location: Fitchburg, MA 01420

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Kelly Jeep Chrysler

4Exact Matches
Price Range $39,025 - $45,250

Kelly Jeep Chrysler

Lynnfield, MA (44 miles)
17 reviews

Latest Kelly Jeep Chrysler User Review

Aug 19, 2017
Jeffylikesapples
Bait and switch. Vehicles that were brand new listings were unavailable. Salesperson then tried to sell me 2 different vehicles that did not meet my search criteria, offered a lease, and then new vehicles. Buyer beware.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Kelly Jeep Chrysler

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/05/20/2017_chrysler_300-pic-5054312013801886617-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $39,025

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 72 days Transmission: Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $39,025 with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/05/20/2017_chrysler_300-pic-6882870249142628212-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $39,720

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 72 days Transmission: Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $39,720 with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $43,175

Location: Lynnfield, MA 01940

Transmission: Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $43,175 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels

New Chrysler 300 at Central Chrysler Jeep Dodge of Raynham

4Exact Matches
Price Range $40,613 - $42,086

Central Chrysler Jeep Dodge of Raynham

Raynham, MA (46 miles)
30 reviews

Latest Central Chrysler Jeep Dodge of Raynham User Review

Oct 15, 2017
GuruDG1C4
They responded to emails @ 1am with their online agent----very helpful. Had a return call from dealership @ 9am regarding my questions. Went to the dealership, friendly and no pressure on a rainy Holiday! Bought the truck!
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Central Chrysler Jeep Dodge of Raynham

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/26/08/02/2018_chrysler_300-pic-5704058782434487254-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $40,613

Location: Raynham, MA 02767

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $40,613 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/05/00/52/2018_chrysler_300-pic-2980404583539114374-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $40,613

Location: Raynham, MA 02767

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Billet Silver Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $40,613 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/05/00/55/2018_chrysler_300-pic-1668829913697787445-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $42,086

Location: Raynham, MA 02767

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Ceramic Gray Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $42,086 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Lawless Chrysler Jeep Dodge Ram

4Exact Matches
Price Range $31,213 - $36,532

Lawless Chrysler Jeep Dodge Ram

Woburn, MA (35 miles)
26 reviews

Latest Lawless Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Oct 14, 2017
didymus57
They contacted me quickly
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Lawless Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/25/14/19/2017_chrysler_300-pic-1486209583665206043-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $31,213

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 72 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $31,213 with Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/25/14/19/2017_chrysler_300-pic-2214864312721643392-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $31,722

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 72 days Transmission: Automatic Color: Ceramic Grey Clearcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $31,722 with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/25/14/19/2017_chrysler_300-pic-7436620548193037302-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $32,101

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 72 days Transmission: Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $32,101 with Value Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Artioli Chrysler Dodge Ram

4Exact Matches
Price Range $36,130 - $46,665

Artioli Chrysler Dodge Ram

Enfield, CT (44 miles)
16 reviews

Latest Artioli Chrysler Dodge Ram User Review

Sep 14, 2017
Great dealer, bought the car
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Artioli Chrysler Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/03/17/00/2018_chrysler_300-pic-1494590665822451496-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Touring Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $36,130

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 19 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Bright White Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 Touring for sale - $36,130 with Leather Seats, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/06/10/40/2018_chrysler_300-pic-1883599934690017015-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $43,775

Location: Enfield, CT 06082

Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Bright White Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $43,775 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/17/08/39/2017_chrysler_300-pic-4776374712090147434-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S Alloy Edition AWD Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: $46,245

Location: Enfield, CT 06082

Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Redline Red Tricoat Pearl Description: New 2017 Chrysler 300 S Alloy Edition AWD for sale - $46,245 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package

New Chrysler 300 at First Chrysler

3Exact Matches
Price Range $45,015

First Chrysler

North Attleboro, MA (31 miles)
12 reviews

Latest First Chrysler User Review

Sep 2, 2017
The car dealership and the people I made contact with everything was great but it fell through unfortunately but I'm looking forward to going back next year around the same time and a deal will be made
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom First Chrysler

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/09/01/2018_chrysler_300-pic-6496119525387035641-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in North Attleboro, MA 02760

Price: $45,015

Location: North Attleboro, MA 02760

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $45,015 with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/09/01/2018_chrysler_300-pic-6736788218800412890-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in North Attleboro, MA 02760

Price: $45,015

Location: North Attleboro, MA 02760

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Steel Metallic Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $45,015 with Aluminum Wheels, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/09/04/2018_chrysler_300-pic-6118353852830088188-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in North Attleboro, MA 02760

Price: $45,015

Location: North Attleboro, MA 02760

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $45,015 with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Contemporary Chrysler Dodge Jeep Ram

3Exact Matches
Price Range Unknown

Contemporary Chrysler Dodge Jeep Ram

Milford, NH (40 miles)
9 reviews

Latest Contemporary Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Aug 12, 2017
Best price on my trade ins. Only soft top 4-dr Sport on any lot. Great salesman.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Contemporary Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/07/08/21/2017_chrysler_300-pic-7883147441928335569-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Milford, NH 03055

Price: Negotiable

Location: Milford, NH 03055

Average time on market: 74 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 S AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/10/00/2017_chrysler_300-pic-7099250282721873914-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Milford, NH 03055

Price: Negotiable

Location: Milford, NH 03055

Average time on market: 74 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 S AWD for sale with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/13/12/08/2017_chrysler_300-pic-4508786543007366457-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Milford, NH 03055

Price: Negotiable

Location: Milford, NH 03055

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale with Navigation System, Aluminum Wheels, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Danvers

3Exact Matches
Price Range $44,085 - $47,270

Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Danvers

Danvers, MA (47 miles)
12 reviews

Latest Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Danvers User Review

Sep 25, 2017
Good
Is this review helpful? Yes | No

Response from Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Danvers:

Thank you!

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Herb Chambers Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Danvers

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/17/18/30/2018_chrysler_300-pic-1807958920976267941-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 C Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $44,085

Location: Danvers, MA 01923

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 C for sale - $44,085 with Leather Seats, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/04/06/36/2018_chrysler_300-pic-5696166973578800245-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $44,770

Location: Danvers, MA 01923

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $44,770 with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Appearance Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/14/19/47/2018_chrysler_300-pic-3669433506593679246-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $47,270

Location: Danvers, MA 01923

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Ceramic Gray Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $47,270 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Chrysler Jeep Dodge Ram 24

2Exact Matches
Price Range Unknown

Chrysler Jeep Dodge Ram 24

Brockton, MA (41 miles)
17 reviews

Latest Chrysler Jeep Dodge Ram 24 User Review

Sep 22, 2017
I had Gerry show me this car and he was very helpful . Any questions I had and concerns he quickly responded.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Chrysler Jeep Dodge Ram 24

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/14/18/56/2018_chrysler_300-pic-1976428873118203847-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Touring Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: Negotiable

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 19 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Touring for sale with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/28/20/06/2018_chrysler_300-pic-8873543551396381383-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 C Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: Negotiable

Location: Brockton, MA 02301

Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Bright White Clearcoat Description: New 2018 Chrysler 300 C for sale with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels

New Chrysler 300 at Grieco Chrysler Jeep Dodge Ram

2Exact Matches
Price Range Unknown

Grieco Chrysler Jeep Dodge Ram

Johnston, RI (34 miles)
8 reviews

Latest Grieco Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Jul 9, 2017
ZuzaCar
Great dealer
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Grieco Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/09/55/2017_chrysler_300-pic-4982455990873455167-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: Negotiable

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Crystal Metallic Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/16/12/49/2018_chrysler_300-pic-8809370309908729521-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: Negotiable

Location: Johnston, RI 02919

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Appearance Package, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Quirk Chrysler Jeep

2Exact Matches
Price Range $36,235 - $42,980

Quirk Chrysler Jeep

Braintree, MA (42 miles)
1 review

Latest Quirk Chrysler Jeep User Review

Jul 13, 2017
All good
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Quirk Chrysler Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/26/19/30/2018_chrysler_300-pic-4940456706835394213-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Touring AWD Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: $36,235

Location: Braintree, MA 02184

Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Touring AWD for sale - $36,235 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/26/18/35/2018_chrysler_300-pic-2031527045342737853-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: $42,980

Location: Braintree, MA 02184

Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $42,980 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Spencer Chrysler

1Exact Matches
Price Range $33,711

Spencer Chrysler

Warren, MA (21 miles)
2 reviews

Latest Spencer Chrysler User Review

Mar 12, 2016
they got back to me fast about the car thank you but it was sold
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Spencer Chrysler

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/22/18/40/2017_chrysler_300-pic-2940873328156303612-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Warren, MA 01083

Price: $33,711

Location: Warren, MA 01083

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Maximum Steel Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $33,711 with Value Package, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at 495 Chrysler Jeep Dodge Ram

1Exact Matches
Price Range $38,449

495 Chrysler Jeep Dodge Ram

Lowell, MA (37 miles)
18 reviews

Latest 495 Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

May 7, 2017
Awesome experience. Just purchased a Renegade today.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom 495 Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/23/06/38/2017_chrysler_300-pic-2973511275950429686-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: $38,449

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 74 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 S AWD for sale - $38,449 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Appearance Package, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Harr Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $42,115

Harr Chrysler Jeep Dodge

Worcester, MA (2 miles)
15 reviews

Latest Harr Chrysler Jeep Dodge User Review

May 28, 2017
I saw a 2009 Toyota Tacoma that had 22k miles but had a rear rusted bumper and damage on body. The a/c was not working. I was disappointed that they would not even lower price. The salesman George was very good! But he had no control on the price.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Harr Chrysler Jeep Dodge:

Jay, thank you for the feedback.  We price our used inventory by days in inventory, condition and the current market.  I am sure you came too see this one due to the aggressive price posted online.  The Tacoma is priced at $19,990 at this time, which is the best value one around.  If you would like me to research replacing the bumper for you I would be more than happy too.  I look forward to hearing from you soon!  

Justin LaPlante
General Sales Manager
508-595-3218

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Harr Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/14/14/2018_chrysler_300-pic-1451216312542580697-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Worcester, MA 01606

Price: $42,115

Location: Worcester, MA 01606

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $42,115 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels, Bluetooth, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Colonial Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $34,571

Colonial Chrysler Jeep Dodge

Hudson, MA (15 miles)
10 reviews

Latest Colonial Chrysler Jeep Dodge User Review

Jul 17, 2017
Dave has been awesome from the very beginning. Dave did our test drive- which was also something to be remembered and even brought the car to us. I plan on sending other family members to this dealership. The process was fairly quick and easy. I feel as though our needs were met and the staff was very knowledgeable .
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Colonial Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/26/12/38/2017_chrysler_300-pic-8681856452544086019-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 C AWD Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $34,571

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 47 days Transmission: Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 C AWD for sale - $34,571

New Chrysler 300 at Salvadore Auto Group

1Exact Matches
Price Range $31,047

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (23 miles)
25 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Oct 20, 2017
easy to communicate with, great attitude and not pushy, good listener.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Salvadore Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/25/01/44/2017_chrysler_300-pic-4663897627628785344-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $31,047

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $31,047 with Bluetooth, Leather Seats

New Chrysler 300 at Elmwood Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $40,572

Elmwood Chrysler Dodge Jeep Ram

East Providence, RI (38 miles)
10 reviews

Latest Elmwood Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Jul 7, 2017
Guru9SJXV
Replied back to me very quickly. Answered all my questions.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Elmwood Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/08/15/27/2017_chrysler_300-pic-3985185443735649372-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $40,572

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 98 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Ceramic Gray Description: New 2017 Chrysler 300 S for sale - $40,572 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Appearance Package, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Allen Mello Dodge Incorporated

1Exact Matches
Price Range Unknown

Allen Mello Dodge Incorporated

Nashua, NH (37 miles)
2 reviews

Latest Allen Mello Dodge Incorporated User Review

Nov 9, 2016
Ava was great thanks . She was polite and a pleasure to work with on my purchase of a promaster van . Thank you
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Allen Mello Dodge Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/24/18/26/2017_chrysler_300-pic-650128945656752021-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: Negotiable

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Bolles Chrysler Dodge Jeep

1Exact Matches
Price Range $44,521

Bolles Chrysler Dodge Jeep

Stafford Springs, CT (34 miles)
5 reviews

Latest Bolles Chrysler Dodge Jeep User Review

Sep 15, 2017
I recieved top notch service from the staff. I was never made to feel pressured or rushed through the process. The financing and vehicle purchase was an easy and pleasurable experience. The team knows their customers and their product. I will be going back to Bolles for all my future purchases.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Bolles Chrysler Dodge Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/21/06/33/2018_chrysler_300-pic-5822421470077146031-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Stafford Springs, CT 06076

Price: $44,521

Location: Stafford Springs, CT 06076

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Velvet Red Pearlcoat Description: New 2018 Chrysler 300 S AWD for sale - $44,521 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Appearance Package, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Acton SoCal Penske

1Exact Matches
Price Range $29,995

Acton SoCal Penske

Acton, MA (25 miles)
2 reviews

Latest Acton SoCal Penske User Review

Aug 3, 2017
Quick contact
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Acton SoCal Penske

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/18/19/2017_chrysler_300-pic-5202625306545420745-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $29,995

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 84 days Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited for sale - $29,995 with Quick Order Package

New Chrysler 300 at Grava Chrysler Jeep Dodge Ram

1Exact Matches
Price Range $31,825

Grava Chrysler Jeep Dodge Ram

Medford, MA (37 miles)
3 reviews

Latest Grava Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Apr 15, 2017
wheelman1961
Hirak was very helpful and I look forward working with him to get that challenger I am looking for.A response was very fast.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Grava Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/18/48/2017_chrysler_300-pic-7407609842194515569-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Medford, MA 02155

Price: $31,825

Location: Medford, MA 02155

Average time on market: 72 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2017 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $31,825 with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Central Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $48,435

Central Chrysler Jeep Dodge

Norwood, MA (32 miles)
8 reviews

Latest Central Chrysler Jeep Dodge User Review

Aug 23, 2017
The car is great, the experience was not. I got better financing through a credit union, and showed up with a check- paid in full. I was left to wait for over 2 hours. What I didn't realize was it wasn't that they were cleaning the car, switching the plates or doing the inspection... they were waiting on other customers. They knew I was coming the day before and had even reconfirmed that morning. No excuses- the service was the worst.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Central Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/13/48/2016_chrysler_300-pic-8886104302575148346-152x114.jpeg

2016 Chrysler 300 C Platinum Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $48,435

Location: Norwood, MA 02062

Transmission: Automatic Color: Gloss Black Description: New 2016 Chrysler 300 C Platinum for sale - $48,435

New Chrysler 300 at Acton Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $26,176

Acton Chrysler Dodge Jeep Ram

Acton, MA (25 miles)
12 reviews

Latest Acton Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Feb 24, 2017
Wouldn't work on the price. The battery was dead in the jeep when i went to test drive it
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Acton Chrysler Dodge Jeep Ram:

Sorry to hear that. Which Jeep was it? We price to market and hold the smallest margins we can tolerate, but I am happy to review it for you.    coleman.hoyt@actonchrysler.com
Sorry about the battery, but when you have a few hundred cars, that can sure happen.  

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Acton Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chrysler 300 Limited Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $26,176

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 84 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2017 Chrysler 300 Limited for sale - $26,176 with Aluminum Wheels, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Bill DeLuca Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $37,658

Bill DeLuca Chrysler Jeep Dodge

Haverhill, MA (49 miles)
25 reviews

Latest Bill DeLuca Chrysler Jeep Dodge User Review

Aug 25, 2017
Roadster_1839
Good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Bill DeLuca Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/22/05/23/2018_chrysler_300-pic-1079964960195528302-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited AWD Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $37,658

Location: Haverhill, MA 01832

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Description: New 2018 Chrysler 300 Limited AWD for sale - $37,658 with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Quick Order Package

New Chrysler 300 at Brigham-Gill Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $38,685

Brigham-Gill Chrysler Jeep Dodge

Natick, MA (23 miles)
28 reviews

Latest Brigham-Gill Chrysler Jeep Dodge User Review

Oct 17, 2017
Very good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chrysler 300 Matchesfrom Brigham-Gill Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/09/18/18/2018_chrysler_300-pic-2648654497873088129-152x114.jpeg

2018 Chrysler 300 Limited Used Cars in Natick, MA 01760

Price: $38,685

Location: Natick, MA 01760

Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2018 Chrysler 300 Limited for sale - $38,685 with Navigation System, Quick Order Package

All 300 Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.