New 2016 / 2017 Chevrolet Volt For Sale Near Erie, PA

Picture of 2017 Chevrolet Volt LT

Filter Results

listings
2015 Chevrolet Volt Base Review
by scottstauffer2015

Couldn't be this good it's American

I would recommend this car to all my friends with 1 child or no children. Total money saver on fuel, we get over 85 mpg and the kicker is every time a Prius comes up to me I think sucker you have no idea what your missing. Buy one you will thank me in the morning....Scott

This model has incentives available - rates as low as 0% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Volt. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Chevrolet Volt at Joe Basil Chevrolet

7Exact Matches
Price Range $28,095 - $37,550

Joe Basil Chevrolet

Depew, NY (88 miles)
3 reviews

Latest Joe Basil Chevrolet User Review

Apr 25, 2017
Super friendly customer service. I did not buy from here, but they were very nice on the phone and set up a time for me to come and look at their car.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Joe Basil Chevrolet:

Hi Trevor! We are more than happy to assist people anyway that we can in their vehicle search! Please let us know if you have any other questions!

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Joe Basil Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/16/13/2017_chevrolet_volt-pic-580056788702735167-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Depew, NY 14043

Price: $28,095

Location: Depew, NY 14043

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $28,095 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/16/13/2017_chevrolet_volt-pic-1182721014592895439-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Depew, NY 14043

Price: $28,095

Location: Depew, NY 14043

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $28,095 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/16/13/2017_chevrolet_volt-pic-4221854707097875980-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Depew, NY 14043

Price: $28,555

Location: Depew, NY 14043

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $28,555 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels

New Chevrolet Volt at Keller Chevrolet Inc

3Exact Matches
Price Range $35,455 - $38,940

Keller Chevrolet Inc

Cheektowaga, NY (88 miles)
3 reviews

Latest Keller Chevrolet Inc User Review

Apr 14, 2017
dealer got back right away but was not to informative
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Keller Chevrolet Inc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheektowaga, NY 14225

Price: $35,455

Location: Cheektowaga, NY 14225

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheektowaga, NY 14225

Price: $35,455

Location: Cheektowaga, NY 14225

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Cheektowaga, NY 14225

Price: $38,940

Location: Cheektowaga, NY 14225

Average time on market: 43 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $38,940

New Chevrolet Volt at Paddock Chevrolet

2Exact Matches
Price Range Unknown

Paddock Chevrolet

Kenmore, NY (85 miles)
7 reviews

Latest Paddock Chevrolet User Review

Jul 24, 2016
Dealer followed up quickly ...
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Paddock Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/23/10/36/2017_chevrolet_volt-pic-3475152009190477391-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Kenmore, NY 14217

Price: Negotiable

Location: Kenmore, NY 14217

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/15/10/29/2017_chevrolet_volt-pic-2672276479557212309-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Kenmore, NY 14217

Price: Negotiable

Location: Kenmore, NY 14217

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Diane Sauer Chevrolet, Inc.

2Exact Matches
Price Range Unknown

Diane Sauer Chevrolet, Inc.

Warren, OH (72 miles)
2 reviews

Latest Diane Sauer Chevrolet, Inc. User Review

Feb 25, 2017
JoeStark110
I made an offer and Brian seemed to be working with me but then never heard from him again. I emailed a couple of times to follow up and still no response or counteroffer. I live 3 hours away so I needed to see if numbers would work before making the trip.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Diane Sauer Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/06/50/2017_chevrolet_volt-pic-2890779809374463818-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Warren, OH 44483

Price: Negotiable

Location: Warren, OH 44483

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Kinetic Blue Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/04/33/2017_chevrolet_volt-pic-3961419801970729312-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Warren, OH 44483

Price: Negotiable

Location: Warren, OH 44483

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Pepperdust Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Volt at West Herr Chevrolet of Williamsville

2Exact Matches
Price Range $33,020 - $33,861

West Herr Chevrolet of Williamsville

Williamsville, NY (92 miles)
25 reviews

Latest West Herr Chevrolet of Williamsville User Review

May 23, 2017
I am very happy with the deal I got
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom West Herr Chevrolet of Williamsville

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Williamsville, NY 14221

Price: $33,020

Location: Williamsville, NY 14221

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $33,020 with Comfort Package, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Williamsville, NY 14221

Price: $33,861

Location: Williamsville, NY 14221

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $33,861 with Comfort Package, Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Lakeside Chevrolet Buick

2Exact Matches
Price Range $34,990 - $39,975

Lakeside Chevrolet Buick

North East, PA (13 miles)
5 reviews

Latest Lakeside Chevrolet Buick User Review

May 10, 2017
When you call the number listed you get a concierge. I knew I was going to be traveling a distance to get to the dealership, so I asked if they had other rav 4s for me to look at. They said yes we do. So within an hour I made it to the dealership and they said they only had one rav and it wasn't cleaned up. I took it for a ride , piece of junk. The mud inside and out didn't help the appearance.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Lakeside Chevrolet Buick:

Tammy, we sincerely apologize for the mistake. We have several stores with the inventory you are looking for and there was a location scheduling mistake. Again, we apologize.

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Lakeside Chevrolet Buick

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/16/14/24/2017_chevrolet_volt-pic-4077554363030625115-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in North East, PA 16428

Price: $34,990

Location: North East, PA 16428

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,990
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/16/14/24/2017_chevrolet_volt-pic-4842364466196154761-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in North East, PA 16428

Price: $39,975

Location: North East, PA 16428

Average time on market: 43 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,975

New Chevrolet Volt at McElwain Motor Car Company

2Exact Matches
Price Range $32,319 - $37,508

McElwain Motor Car Company

Ellwood City, PA (88 miles)
12 reviews

Latest McElwain Motor Car Company User Review

May 8, 2017
Wattnot
Very nice eager to please!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom McElwain Motor Car Company

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/28/22/44/2017_chevrolet_volt-pic-1097369792397824218-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Ellwood City, PA 16117

Price: $32,319

Location: Ellwood City, PA 16117

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Heather Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $32,319
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/28/22/44/2017_chevrolet_volt-pic-5220206877015622890-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Ellwood City, PA 16117

Price: $37,508

Location: Ellwood City, PA 16117

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Pepperdust Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $37,508

New Chevrolet Volt at Basil Fredonia

1Exact Matches
Price Range $34,055

Basil Fredonia

Fredonia, NY (45 miles)
7 reviews

Latest Basil Fredonia User Review

Mar 26, 2017
Guru54NV
Low pressure, pleasant, and easy to deal with
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Basil Fredonia

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/02/12/32/2017_chevrolet_volt-pic-163401028984581512-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Fredonia, NY 14063

Price: $34,055

Location: Fredonia, NY 14063

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,055 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package

New Chevrolet Volt at West Herr Chevrolet of Orchard Park

1Exact Matches
Price Range $33,389

West Herr Chevrolet of Orchard Park

Orchard Park, NY (81 miles)
10 reviews

Latest West Herr Chevrolet of Orchard Park User Review

May 18, 2017
The Orchard Park location responded with the same timely, accurate and needs conscious information as did the Williamsville store. This alludes to a well trained, very knowledgable staff.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom West Herr Chevrolet of Orchard Park

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/10/06/2017_chevrolet_volt-pic-2561956847778679252-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Orchard Park, NY 14127

Price: $33,389

Location: Orchard Park, NY 14127

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $33,389 with Comfort Package, Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Ben Bissett Chevrolet, Inc.

1Exact Matches
Price Range $38,445

Ben Bissett Chevrolet, Inc.

Mercer, PA (63 miles)
2 reviews

Latest Ben Bissett Chevrolet, Inc. User Review

Apr 29, 2017
very pleasant people gave me good attention and follow up I would recommend them to anyone looking for a new chevy
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Ben Bissett Chevrolet, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/06/10/2017_chevrolet_volt-pic-7674550045238387920-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Mercer, PA 16137

Price: $38,445

Location: Mercer, PA 16137

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $38,445 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Chevrolet Volt at Cappellino Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $34,555

Cappellino Chevrolet

Boston, NY (77 miles)
2 reviews

Latest Cappellino Chevrolet User Review

Feb 9, 2017
Very interested and followed up!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Cappellino Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/00/31/2017_chevrolet_volt-pic-5488268093480131740-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Boston, NY 14025

Price: $34,555

Location: Boston, NY 14025

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,555 with Bluetooth, Comfort Package, Remote Start

New Chevrolet Volt at Tim Lally Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $39,498

Tim Lally Chevrolet

Warrensville HTS, OH (88 miles)
22 reviews

Latest Tim Lally Chevrolet User Review

May 1, 2017
GuruHZZ
Provided all information I requested promptly.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Tim Lally Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/25/18/29/2017_chevrolet_volt-pic-2125208743347347779-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Warrensville HTS, OH 44128

Price: $39,498

Location: Warrensville HTS, OH 44128

Average time on market: 43 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,498 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels

New Chevrolet Volt at Stadium Chevrolet Buick GMC Cadillac

1Exact Matches
Price Range $40,465

Stadium Chevrolet Buick GMC Cadillac

Salem, OH (93 miles)
17 reviews

Latest Stadium Chevrolet Buick GMC Cadillac User Review

May 25, 2017
Good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Stadium Chevrolet Buick GMC Cadillac

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/05/00/54/2017_chevrolet_volt-pic-1607006103086293902-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Salem, OH 44460

Price: $40,465

Location: Salem, OH 44460

Average time on market: 43 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $40,465 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Chevrolet Volt at Columbiana Buick Cadillac Chevrolet

1Exact Matches
Price Range Unknown

Columbiana Buick Cadillac Chevrolet

Columbiana, OH (91 miles)
25 reviews

Latest Columbiana Buick Cadillac Chevrolet User Review

May 3, 2017
Ok first the bad part. If you have a car you want to trade in my advice is don't. They will low ball you and make big value deductions for any slight defects on your car. I knew I would be in for a rough time on my trade in when they refered me to a web site called black book. The site just ask a couple of questions and then give you a low estimate on your trade in. Kelly blue book by contrast ask detailed questions before giving a trade in value. The difference in the two site value of the same car is significant. If at all possible sell your car privately. Yoe will get a much better price than what this dealership will give you. Butvthis is generally true of all dealerships. Now that being said, their prices are fair and they are willing to negotiate. Also they are honest enough not to try to slip in extra fees or extended warranties to cheat you. My advice is the same as for them as for anyone you are going to buy a car from. Do your research. Know how much you are willing spend. If they want more than that walk away. There are a lot of cars out there. Btw I did buy the car from them but spent more than I was hoping to but about $100 less than the max I set for myself.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Columbiana Buick Cadillac Chevrolet:

Hi Keith, thank you very much for your feedback. We are currently in the process with our website provider to get the trade in tool switched to Kelly Blue book. Your words are heard though and are appreciated. Thank you for your business!

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Columbiana Buick Cadillac Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/25/09/47/2017_chevrolet_volt-pic-3375169053233671587-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Columbiana, OH 44408

Price: Negotiable

Location: Columbiana, OH 44408

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Community Chevrolet Incorporated

1Exact Matches
Price Range Unknown

Community Chevrolet Incorporated

Meadville, PA (35 miles)
3 reviews

Latest Community Chevrolet Incorporated User Review

Nov 12, 2015
A+
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Community Chevrolet Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/06/11/37/2017_chevrolet_volt-pic-6258553868578610622-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Meadville, PA 16335

Price: Negotiable

Location: Meadville, PA 16335

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at David Chevrolet Buick

1Exact Matches
Price Range Unknown

David Chevrolet Buick

Niagara Falls, NY (89 miles)
13 reviews

Latest David Chevrolet Buick User Review

Apr 13, 2017
Great deal
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom David Chevrolet Buick

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Niagara Falls, NY 14304

Price: Negotiable

Location: Niagara Falls, NY 14304

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Comfort Package, Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Brackman Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $35,850

Brackman Chevrolet

Punxsutawney, PA (100 miles)
4 reviews

Latest Brackman Chevrolet User Review

Apr 1, 2017
Didn't beat around was straight up about the car
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Brackman Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/28/23/43/2017_chevrolet_volt-pic-1956101006252982958-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Punxsutawney, PA 15767

Price: $35,850

Location: Punxsutawney, PA 15767

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Kinetic Black Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,850 with Comfort Package

New Chevrolet Volt at Shults Toyota

1Exact Matches
Price Range $34,518

Shults Toyota

Bradford, PA (76 miles)
7 reviews

Latest Shults Toyota User Review

Apr 11, 2017
Followed up with text messages
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Shults Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/12/03/2017_chevrolet_volt-pic-1577892898292877043-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Bradford, PA 16701

Price: $34,518

Location: Bradford, PA 16701

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,518 with Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Classic Madison

1Exact Matches
Price Range $34,555

Classic Madison

Madison, OH (55 miles)
5 reviews

Latest Classic Madison User Review

Feb 9, 2017
wayne09160
Excellent service and professional!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Classic Madison

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/20/04/53/2017_chevrolet_volt-pic-2428428227466853543-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Madison, OH 44057

Price: $34,555

Location: Madison, OH 44057

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,555 with Comfort Package

New Chevrolet Volt at Spitzer Chevrolet Northfield

1Exact Matches
Price Range Unknown

Spitzer Chevrolet Northfield

Northfield, OH (93 miles)
8 reviews

Latest Spitzer Chevrolet Northfield User Review

Mar 13, 2017
very pleasant & knowledgeable
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Spitzer Chevrolet Northfield:

Thank you Edward for the positive feedback. We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit and are grateful for you shopping at Spitzer Chevrolet Northfield!

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Spitzer Chevrolet Northfield

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/25/09/14/2017_chevrolet_volt-pic-8634407022949974245-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Northfield, OH 44067

Price: Negotiable

Location: Northfield, OH 44067

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Comfort Package, Alloy Wheels

New Chevrolet Volt at Pat O'Brien Chevrolet East

1Exact Matches
Price Range $38,000

Pat O'Brien Chevrolet East

Willoughby Hills, OH (81 miles)
5 reviews

Latest Pat O'Brien Chevrolet East User Review

Apr 23, 2017
Great Follow up
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Pat O'Brien Chevrolet East

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/17/12/00/2017_chevrolet_volt-pic-2780316966984814687-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Willoughby Hills, OH 44092

Price: $38,000

Location: Willoughby Hills, OH 44092

Average time on market: 43 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Brown Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $38,000 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Driver Confidence Package, Navigation System

New Chevrolet Volt at Cole Valley Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $34,204

Cole Valley Chevrolet

Newton Falls, OH (79 miles)
4 reviews

Latest Cole Valley Chevrolet User Review

May 21, 2017
Responded to my inquiry, cars were a bit pricey for the year.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Cole Valley Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/30/14/37/2017_chevrolet_volt-pic-3402147505767580452-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Newton Falls, OH 44444

Price: $34,204

Location: Newton Falls, OH 44444

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,204 with Leather Seats, Heat Package, Comfort Package, Preferred Package

New Chevrolet Volt at Walker Bros Buick Chevrolet Incorporated

1Exact Matches
Price Range $39,930

Walker Bros Buick Chevrolet Incorporated

Edinboro, PA (16 miles)
6 reviews

Latest Walker Bros Buick Chevrolet Incorporated User Review

May 23, 2017
Responded very quickly pleasant to deal with
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Walker Bros Buick Chevrolet Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/21/19/29/2017_chevrolet_volt-pic-5772273890431212413-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Edinboro, PA 16412

Price: $39,930

Location: Edinboro, PA 16412

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,930 with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Classic Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $37,010

Classic Chevrolet

Mentor, OH (71 miles)
7 reviews

Latest Classic Chevrolet User Review

Apr 1, 2017
I had a pleasant experience the dealer was very helpful he spent time with me he went over a lot of things with me he made me feel comfortable I felt no pressure he left the decision up to me he was a pleasure to work with
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Classic Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/20/05/39/2017_chevrolet_volt-pic-6931270334859084410-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Mentor, OH 44060

Price: $37,010

Location: Mentor, OH 44060

Average time on market: 32 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $37,010 with Comfort Package

New Chevrolet Volt at Stratton Chevrolet Co

1Exact Matches
Price Range $33,990

Stratton Chevrolet Co

Beloit, OH (95 miles)
6 reviews

Latest Stratton Chevrolet Co User Review

Feb 11, 2017
great dealership. Dennis my salesman was great! I feel I got a good deal!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Stratton Chevrolet Co

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/25/23/23/2017_chevrolet_volt-pic-5777998112385065287-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Beloit, OH 44609

Price: $33,990

Location: Beloit, OH 44609

Average time on market: 32 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Heathergray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $33,990 with Aluminum Wheels

New Chevrolet Volt at Nick Crivelli Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $39,080

Nick Crivelli Chevrolet

Beaver, PA (100 miles)
1 review

Latest Nick Crivelli Chevrolet User Review

Jun 10, 2015
The salesman George that I spoke with was great. The internet person was off the day I was waiting for a response so they need to have someone else check for internet inquiries...
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Nick Crivelli Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/06/44/2017_chevrolet_volt-pic-41404522280843962-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Beaver, PA 15009

Price: $39,080

Location: Beaver, PA 15009

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,080 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

All Volt Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.