New 2017 Chevrolet SS For Sale Near Worcester, MA

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2015 Chevrolet SS Base Review
by Verano_121

Best sports sedan on the market for power, value, comfort and utility!

From the moment I first drove the SS i knew i made an excellent choice in a new car. It has all the right kit and pushes all the right buttons. Power? Check. Handling? Check. Style? It grows on you. Comfort? the Mag shocks help the ride but maintain the sporty handling. Brakes? Immense. Room? more than I have experienced in any other car. NBA playe...

This model has incentives available - rates as low as 3.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet SS. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Chevrolet SS at Diamond Auto Group

1Exact Matches
Price Range $49,351

Diamond Auto Group

Auburn, MA (2 miles)
13 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Aug 18, 2017
Terrible, lost my time when I got there the car they posted never existed, poor customer service and very disorganized.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Diamond Auto Group:

Tom, we're sorry that your experience at our dealership seemed disorganized. Please give us a call so we can rectify your concerns. Thanks.

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Diamond Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/08/51/2017_chevrolet_ss-pic-8378284536028937871-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $49,351

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $49,351 with Navigation System, Sunroof/Moonroof

New Chevrolet SS at Herb Chambers Chevrolet of Danvers

1Exact Matches
Price Range $50,715

Herb Chambers Chevrolet of Danvers

Danvers, MA (47 miles)
3 reviews

Latest Herb Chambers Chevrolet of Danvers User Review

Mar 6, 2017
They contacted me and said the price was wrong on Car Gurus and that the actual price was $10,000 higher. Disappointing
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Herb Chambers Chevrolet of Danvers

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/25/18/01/2017_chevrolet_ss-pic-9124397732478799619-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $50,715

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Orange Blast Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $50,715 with Sunroof/Moonroof

New Chevrolet SS at Paul Masse Chevrolet East Providence

1Exact Matches
Price Range $47,888

Paul Masse Chevrolet East Providence

East Providence, RI (38 miles)
21 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet East Providence User Review

Aug 6, 2017
bluearrowfarm
Top shelf operation. Great follow through from Kim. Great price and reasonable dealer fee. Looking for a car with dark interior so it didn't work out but very impressed.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Paul Masse Chevrolet East Providence

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/22/03/13/2017_chevrolet_ss-pic-1536237718608388510-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $47,888

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 51 days Transmission: Automatic Color: Heron White Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $47,888 with Navigation System, Bluetooth, Sunroof/Moonroof

New Chevrolet SS at Balise Chevrolet Buick GMC

1Exact Matches
Price Range $48,820

Balise Chevrolet Buick GMC

Springfield, MA (42 miles)
34 reviews

Latest Balise Chevrolet Buick GMC User Review

Jul 27, 2017
Very good experience so far. Few minor issues but staff wiling to solve them right away. Good experience with sales person Shawn, he was professional and helpful with financing options, etc... Overall they were great!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Balise Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/15/05/2017_chevrolet_ss-pic-2018077354579325234-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Springfield, MA 01105

Price: $48,820

Location: Springfield, MA 01105

Average time on market: 51 days Transmission: Automatic Color: Gpf Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $48,820 with Navigation System, Bluetooth, Sunroof/Moonroof

New Chevrolet SS at Boch Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $49,495

Boch Chevrolet

Norwood, MA (32 miles)
13 reviews

Latest Boch Chevrolet User Review

Aug 19, 2017
Guru9JBV3
Price was as advertised. Was sceptical after reading reviews. Valintino the sales guy was not pushy and very good. Did not purchase as I got cold feet. But would recommend.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Boch Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/15/11/17/2017_chevrolet_ss-pic-5355155432970236817-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $49,495

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $49,495 with Navigation System, Sunroof/Moonroof

New Chevrolet SS at Premier Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $50,320

Premier Chevrolet

Brooklyn, CT (33 miles)
5 reviews

Latest Premier Chevrolet User Review

Mar 29, 2016
I bought the 2010 Dodge Challenger SE, very good dealership.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Premier Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/23/35/2017_chevrolet_ss-pic-343175847895430199-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $50,320

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $50,320 with Navigation System, Bluetooth

New Chevrolet SS at Cerrone Chevrolet Buick GMC

1Exact Matches
Price Range $50,020

Cerrone Chevrolet Buick GMC

Attleboro, MA (33 miles)
10 reviews

Latest Cerrone Chevrolet Buick GMC User Review

Jun 5, 2017
Great experience, 10000% better than the other 3 dealerships we visited before Cerrone. I'll be coming back again and again and definitely recommend this dealership for all your needs- leasing, purchased and service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet SS Matchesfrom Cerrone Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/30/14/02/2017_chevrolet_ss-pic-8252532717308492107-152x114.jpeg

2017 Chevrolet SS Base Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $50,020

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 51 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Slipstream Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet SS Base for sale - $50,020 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System

All SS Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.