Vescovo Toyota

New Owner Events, Parts Center, Fleet T.E.D. Dealer, Toyota
Certified Used Vehicles

935 S Valley Dr
Las Cruces, NM 88005

Sales: (575) 219-4534

Service: (575) 647-4202

Today 7:00 AM - 7:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/15/10/39/2014_nissan_murano-pic-5259675765210170223-152x114.jpeg

2014 Nissan Murano SL Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$3,005 BELOW
CarGurus IMV of $22,903

Price: $19,898

Mileage: 16,928

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2014 Nissan Murano SL for sale - $19,898, 16,928 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/12/23/04/2005_toyota_4runner-pic-7824639499062915659-152x114.jpeg

2005 Toyota 4Runner SR5 V6 Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$2,854 BELOW
CarGurus IMV of $11,752

Price: $8,898

Mileage: 131,612

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2005 Toyota 4Runner SR5 V6 for sale - $8,898, 131,612 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/12/01/51/2017_toyota_corolla-pic-3341583253996225468-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$2,144 BELOW
CarGurus IMV of $19,542

Price: $17,398

Mileage: 3,984

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2017 Toyota Corolla SE for sale - $17,398, 3,984 miles with Adaptive Cruise Control, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/23/35/2014_jeep_grand_cherokee-pic-1669475959989606750-152x114.jpeg

2014 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$3,278 BELOW
CarGurus IMV of $22,676

Price: $19,398

Mileage: 86,622

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2014 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $19,398, 86,622 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/00/08/2017_toyota_rav4-pic-2639878996624773068-152x114.jpeg

2017 Toyota RAV4 LE AWD Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$1,912 BELOW
CarGurus IMV of $22,300

Price: $20,388

Mileage: 35,192

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2017 Toyota RAV4 LE AWD for sale - $20,388, 35,192 miles with Adaptive Cruise Control, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/01/29/2017_toyota_corolla-pic-2206882210263505665-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Great Deal
$1,589 BELOW
CarGurus IMV of $17,487

Price: $15,898

Mileage: 37,446

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Color: Red Description: Used 2017 Toyota Corolla SE for sale - $15,898, 37,446 miles with Adaptive Cruise Control, Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Nissan Rogue Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$2,153 BELOW
CarGurus IMV of $19,051

Price: $16,898

Mileage: 9,873

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: Used 2014 Nissan Rogue for sale - $16,898, 9,873 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/15/13/23/2015_kia_soul-pic-3397916187641136961-152x114.jpeg

2015 Kia Soul Base Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,344 BELOW
CarGurus IMV of $11,832

Price: $10,488

Mileage: 62,819

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Color: Black Description: Used 2015 Kia Soul Base for sale - $10,488, 62,819 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/21/01/00/2008_toyota_prius-pic-7296043532386553501-152x114.jpeg

2008 Toyota Prius Touring Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,367 BELOW
CarGurus IMV of $9,265

Price: $7,898

Mileage: 99,411

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Spectra Bl Description: Used 2008 Toyota Prius Touring for sale - $7,898, 99,411 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Kia Soul Base Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,233 BELOW
CarGurus IMV of $11,621

Price: $10,388

Mileage: 51,967

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Color: Silver Description: Used 2014 Kia Soul Base for sale - $10,388, 51,967 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/00/30/2014_toyota_sienna-pic-5786645466721303052-152x114.jpeg

2014 Toyota Sienna L 7-Passenger Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,417 BELOW
CarGurus IMV of $20,315

Price: $18,898

Mileage: 20,006

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Light Gray Description: Used 2014 Toyota Sienna L 7-Passenger for sale - $18,898, 20,006 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/00/30/2013_toyota_fj_cruiser-pic-6155211441124681751-152x114.jpeg

2013 Toyota FJ Cruiser 4WD Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,786 BELOW
CarGurus IMV of $27,674

Price: $25,888

Mileage: 104,704

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Color: Iceberg Wh Description: Used 2013 Toyota FJ Cruiser 4WD for sale - $25,888, 104,704 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/10/22/57/2017_toyota_prius-pic-8116827920592269860-152x114.jpeg

2017 Toyota Prius Four Touring Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,074 BELOW
CarGurus IMV of $27,972

Price: $26,898

Mileage: 612

Location: Las Cruces, NM 88005

Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Blue Description: Used 2017 Toyota Prius Four Touring for sale - $26,898, 612 miles with Bluetooth, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/00/30/2012_ford_taurus-pic-2577588712162900029-152x114.jpeg

2012 Ford Taurus SEL Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,016 BELOW
CarGurus IMV of $14,414

Price: $13,398

Mileage: 33,582

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2012 Ford Taurus SEL for sale - $13,398, 33,582 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/19/23/14/2017_toyota_sienna-pic-6554262857042223337-152x114.jpeg

2017 Toyota Sienna L 7-Passenger Used Cars in Las Cruces, NM 88005

Good Deal
$1,252 BELOW
CarGurus IMV of $22,650

Price: $21,398

Mileage: 39,561

Location: Las Cruces, NM 88005

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Super White Description: Used 2017 Toyota Sienna L 7-Passenger for sale - $21,398, 39,561 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 20, 2018
Was just what you would expect from a sales person. This didn't listen to what I said, then gave my an offer that was an insult. Bought a car the next day from a salesman who listened.
Response from current dealership:
Hi George,

I am disappointed to learn your sales experience did not exceed your expectations. Our customers are our primary focus and I would like to learn more about what happened during your recent visit. Please contact me when you have the chance.

Best,

Jon Caldwell   
General Sales Manager    
575-523-5566
Mar 12, 2018
GuruYB2TB
We called and Andy Osteergard our salesman was very helpful and professional and went out of his way to meet our needs. We did everything over the phone.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to share your five-star experience with Andy! We're glad that you received helpful and professional service. Please reach out to us if you need anything else. Our team is always happy to help.
Feb 4, 2018
Mr. Brandon Campos is a courteous and helpful sales professional.
Response from current dealership:
Hi Robert, thank you for sharing your five-star experience with Brandon! We're glad that you had a great visit, and we look forward to helping you again in the future.
Nov 13, 2017
Great
Response from current dealership:
Thanks for the positive review, Chase! We're thrilled to see you had a great experience with us!
Jul 6, 2017
Great respone, very helpful.
Response from current dealership:
Thanks, Marianne!  We appreciate your business and your kind words.
May 24, 2017
Good experience. Pete was able to answer all our questions and was very helpful. Caitlin negotiated in good faith and we were able to purchase the vehicle from them. I would recommend you give Vescovo Toyota a call.
Response from current dealership:
Thank you for the five-star review, Mike! We're happy to see that Pete and Caitlin were able to attend to your needs and provide you with a great experience. We appreciate your business and your recommendation.
Apr 20, 2017
mc0rtiz
Good.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to rate and review us. We are thrilled that your time with us went so well and hope you'll think of us for any of your future needs.
Apr 18, 2017
Great and easy, I had no issues!
Response from current dealership:
Eryn, we are so glad to hear that you had a wonderful experience with us. We always want to provide our customers with a 5-star experience. We hope to see you again!
Mar 7, 2017
They never answer your emails with info you request. They right away ask when you can come in & deviate from any and all questions you ask. Never will I try there again! Don waste your time with Vescovo, go to El Paso
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Lynn, we regret to hear that we didn't meet your expectations.  We always want to provide our customers with helpful service and prompt communication.  We would appreciate a chance to make things right; please contact me so I can work on fixing anything that went wrong.  -Jon Caldwell, General Sales Manager, 575-523-5566
Feb 25, 2017
Great customer service, they responded perfectly and were very helpful
Response from current dealership:
Thank you for the five-star review, Richard! We're glad that you felt welcome and respected at our dealership.
Jan 14, 2017
Prompt Response
Response from current dealership:
Thanks, Charles!  We're glad that we provided you with quick service.  Please let us know if we can be of help in the future!
Dec 20, 2016
Fast response, good atendance!!
Response from current dealership:
Thanks, Osvaldo!  We're glad that you had a positive experience with us.  Happy holidays!
Nov 10, 2016
Friendly place to visist. Definetly a no-pressure sales place. I enjoyed my experience and walked away (or should ay drove away) with a great deal!!!
Oct 16, 2016
It was great service. Very professional
Oct 3, 2016
Good. Bought car.
Aug 2, 2016
timtow
5
The sales people did not want to do any work for the sale. They just want a sale to just fall in their lap, they didn't want to work for at getting financing approved for the customer.
4 people found this review helpful.
Jul 28, 2016
Started off great then wouldn't respond or answer questions.
4 people found this review helpful.
Read 15 old reviews
Jun 21, 2016
So far they have done everything I have requested. Friendly courteous folks. They are even taking the car to Honda for the 175 point inspection. Will go see the car on Friday. If all is well hope to make a deal.
Jun 16, 2016
sorekat4
online follow-up was prompt, drove 3 hours to find the car was ready for a test drive. Great customer service
May 4, 2016
They sent me an email and ask me to contact them. When I called, point of contact was NJ owhere to be found. Took her 3 days to call me back. Too late!!! Already bought car!!!
2 people found this review helpful.
Mar 29, 2016
Slow communication
2 people found this review helpful.
Mar 1, 2016
overall pleased with the staff I got what I wanted very HAPPY
Feb 16, 2016
Quick response
Jan 21, 2016
Quick auto response next day two agents and no pics because vehicle had been sold also kept receiving emails that they would contact me. Original message I sent was requesting pictures they never read that far.
2 people found this review helpful.
Dec 2, 2015
Same day email response.
Jul 13, 2015
Very helpful.
Jul 10, 2015
Very good customer service
Jan 5, 2015
Quick courteous response. Thank you
Oct 14, 2014
I recieved the typical computer response that they will call me. That person still has not called. I did return call and all I got was inbox for messages. Left amessage and then returned call and inbox again. We went to dealer and asked for internet salesman and he was busy. All in all poor service from Ismael.
Response from current dealership:
Thank you for the response Sir, I will use this as a tool to make sure we take care of our customers. Thank you again!!
Aug 29, 2014
Very nice, kept in touch
Response from current dealership:
Thank you for the feedback, we are here to assist!!
Sep 14, 2013
The were very helpful. I will recommend them to friends you are car/truck shopping.
Response from current dealership:
Thank you for the support!!
Jul 25, 2013
They were great to work with. Let our daughter drive three different cars and then parked them side by side so she could make her decision. Even though it was late in the evening, they let us get everything completed so we would not have to make another trip to town. They also had the best prices.
Response from current dealership:
We appreciate you, come back and see us!!

Other Nearby Dealers

Rudolph Chevrolet - 374 listings
5625 South Desert Blvd El Paso, TX 79932
1 review
Bravo Cadillac - 173 listings
6555 Montana Ave El Paso, TX 79925
6 reviews
Rudolph Mazda West - 110 listings
5415 S Desert Blvd El Paso, TX 79932
1 review
Best Deal Auto Sales - 48 listings
6915 Alameda Ave El Paso, TX 79915
3 reviews
Star Motors - 44 listings
7760 Gateway Blvd East El Paso, TX 79915
2 reviews
RightDrive - 27 listings
7348 Alameda Ave El Paso, TX 79915
4 reviews
Shaleen Auto Sales - 18 listings
5192 Doniphan Dr El Paso, TX 79932
4 reviews
BNL Auto Sales - 16 listings
6401 Doniphan Dr El Paso, TX 79932
1 review
Carrera Motors LLC - 16 listings
5940 Doniphan Dr El Paso, TX 79932
2 reviews
Sisbarro Mitsubishi
125 W Boutz Rd Las Cruces, NM 88005
2 reviews
The Car Store
1650 N Valley Dr Las Cruces, NM 88007
2 reviews
House of Kars
3314 Dyer Street El Paso, TX 79930
3 reviews
Auto Avanz Motors
5615 Alameda Ave El Paso, TX 79905
1 review
Auto Credit
7790 Gateway East El Paso, TX 79915
4 reviews
FOX Toyota of El Paso - 752 listings
11165 Gateway Blvd W El Paso, TX 79935
16 reviews

Popular Used Cars

Used Toyota Mirai
152 listings starting at $58,340
Used Toyota Tacoma
452 Great Deals out of 49,760 listings starting at $2,900
Used Toyota Prius c
32 Great Deals out of 2,779 listings starting at $4,995
Used Toyota Prius
129 Great Deals out of 18,273 listings starting at $500
Used Toyota Prius Prime
4,760 listings starting at $20,760
Used Toyota Sienna
242 Great Deals out of 24,525 listings starting at $1,250
Used Toyota Highlander Hybrid
17 Great Deals out of 1,795 listings starting at $4,444
Used Toyota Avalon Hybrid
28 Great Deals out of 2,200 listings starting at $10,990
Used Toyota Highlander
379 Great Deals out of 49,492 listings starting at $1,499
Used Toyota Land Cruiser
13 Great Deals out of 1,122 listings starting at $4,883
Used Toyota RAV4 Hybrid
19 Great Deals out of 8,043 listings starting at $17,641
Used Toyota 4Runner
272 Great Deals out of 32,851 listings starting at $1,900
Used Toyota 86
3 Great Deals out of 809 listings starting at $19,800
Used Toyota Corolla iM
10 Great Deals out of 2,796 listings starting at $12,998
Used Toyota Yaris iA
12 Great Deals out of 5,096 listings starting at $9,000