Stateline Nissan

845 Taunton Avenue
East Providence, RI 02914

Sales: (401) 536-9558

Service: (888) 657-2426

Today 9:00 AM - 8:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


CarGurus Quick Poll

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/19/07/2015_audi_q5-pic-878122654443456913-152x114.jpeg

2015 Audi Q5 2.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$3,286 BELOW
CarGurus IMV of $26,790

Price: $23,504

Mileage: 46,099

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Utopia Blue Metallic Description: Used 2015 Audi Q5 2.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $23,504, 46,099 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Premium Plus Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/17/15/22/2013_jeep_grand_cherokee-pic-2508521581116898154-152x114.jpeg

2013 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$2,572 BELOW
CarGurus IMV of $14,537

Price: $11,965

Mileage: 112,827

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: True Blue Pearl Description: Used 2013 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $11,965, 112,827 miles with Bluetooth, Remote Start, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/03/20/01/2013_honda_cr-v-pic-1845796826735873734-152x114.jpeg

2013 Honda CR-V EX-L AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$2,082 BELOW
CarGurus IMV of $15,857

Price: $13,775

Mileage: 81,893

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Twilight Blue Metallic Description: Used 2013 Honda CR-V EX-L AWD for sale - $13,775, 81,893 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/05/04/35/2005_chrysler_crossfire-pic-3127270638722644984-152x114.jpeg

2005 Chrysler Crossfire Limited Coupe RWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$1,978 BELOW
CarGurus IMV of $10,389

Price: $8,411

Mileage: 42,977

Location: East Providence, RI 02914

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Black Clearcoat Description: Used 2005 Chrysler Crossfire Limited Coupe RWD for sale - $8,411, 42,977 miles with Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/15/20/10/2017_nissan_pathfinder-pic-6753692755530933271-152x114.jpeg

2017 Nissan Pathfinder SV 4WD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$2,883 BELOW
CarGurus IMV of $21,883

Price: $19,000

Mileage: 45,179

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Color: Gun Metallic Description: Used 2017 Nissan Pathfinder SV 4WD for sale - $19,000, 45,179 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/10/59/2018_nissan_pathfinder-pic-8432839268390538113-152x114.jpeg

2018 Nissan Pathfinder SL 4WD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$3,380 BELOW
CarGurus IMV of $34,075

Price: $30,695

Mileage: 1,942

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Color: Magnetic Black Description: Used 2018 Nissan Pathfinder SL 4WD for sale - $30,695, 1,942 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/17/05/2016_jeep_cherokee-pic-8964463826981436139-152x114.jpeg

2016 Jeep Cherokee Limited 4WD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$2,116 BELOW
CarGurus IMV of $23,758

Price: $21,642

Mileage: 23,445

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Cherokee Limited 4WD for sale - $21,642, 23,445 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/19/10/18/2015_gmc_terrain-pic-8751242239279608949-152x114.jpeg

2015 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$1,888 BELOW
CarGurus IMV of $18,977

Price: $17,089

Mileage: 31,913

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal Red Tintcoat Description: Used 2015 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $17,089, 31,913 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Cargo Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/02/21/2015_chevrolet_equinox-pic-5961845555306136000-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Equinox 1LT AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$1,819 BELOW
CarGurus IMV of $17,584

Price: $15,765

Mileage: 38,773

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Equinox 1LT AWD for sale - $15,765, 38,773 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/27/2015_audi_q5-pic-6456159341026157455-152x114.jpeg

2015 Audi Q5 2.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$2,714 BELOW
CarGurus IMV of $27,339

Price: $24,625

Mileage: 39,000

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Mythos Black Metallic Description: Used 2015 Audi Q5 2.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $24,625, 39,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Premium Plus Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/19/07/2015_nissan_rogue_select-pic-3049295604530047629-152x114.jpeg

2015 Nissan Rogue Select S AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Great Deal
$1,530 BELOW
CarGurus IMV of $15,340

Price: $13,810

Mileage: 32,942

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Platinum Graphite Description: Used 2015 Nissan Rogue Select S AWD for sale - $13,810, 32,942 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/05/18/32/2015_volkswagen_tiguan-pic-5381270056215520565-152x114.jpeg

2015 Volkswagen Tiguan SEL 4Motion Used Cars in East Providence, RI 02914

Good Deal
$1,688 BELOW
CarGurus IMV of $18,965

Price: $17,277

Mileage: 23,250

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Pepper Gray Metallic Description: Used 2015 Volkswagen Tiguan SEL 4Motion for sale - $17,277, 23,250 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/27/2017_gmc_savana_cargo-pic-1227589605680012858-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Good Deal
$2,331 BELOW
CarGurus IMV of $23,832

Price: $21,501

Mileage: 10,826

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD for sale - $21,501, 10,826 miles with Steel Wheels, Appearance Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/19/10/47/2015_infiniti_q40-pic-1535880888282920272-152x114.jpeg

2015 INFINITI Q40 3.7 AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Good Deal
$1,492 BELOW
CarGurus IMV of $17,745

Price: $16,253

Mileage: 54,241

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Overdrive Color: Moonlight White Description: Used 2015 INFINITI Q40 3.7 AWD for sale - $16,253, 54,241 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/26/10/39/2015_nissan_rogue_select-pic-955646644257345848-152x114.jpeg

2015 Nissan Rogue Select S AWD Used Cars in East Providence, RI 02914

Good Deal
$1,259 BELOW
CarGurus IMV of $14,663

Price: $13,404

Mileage: 47,481

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Color: Platinum Graphite Description: Used 2015 Nissan Rogue Select S AWD for sale - $13,404, 47,481 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels, Appearance Package, Convenience Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 5, 2018
Very good experience. Good price, good vehicle,and good service. Would use them again.
Jun 3, 2018
GuruWKGK8
Avoid this dealer. I went there to see the used 350z. It was advertised for 13k flat. I was told it was available before I drove there, an it should on line. Now the car is still available but at a higher price. This is classic bait and switch. Avoid them.
1 people found this review helpful.
Apr 11, 2018
Quick response. Truck was already sold
Apr 8, 2018
Corsa_2680
Goofy 50,000 emails still waiting on complete price??? Sale price? What other fees? Close your doors A JOKE!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I am sorry to hear this.  We typically respond within minutes and after looking at your account we definitely confirmed the price you see online is our best and final price as we cannot afford to advertise our second best price.  The only other fees are your state mandated fees which we tried to reach you and ask what state you were registering the vehicle to in order to answer that question but we have failed to be able to reach you.  Feel free to reach me directly at 508-513-1808 and I will gladly provide you a breakdown.  Thank you.
Mar 20, 2018
Responsive, friendly and professional.
Mar 19, 2018
MiddleMedford
5
Didn't buy the car (I'd mistaken key features--my fault) but found the staff there very forthright and helpful. Seemed like they'd be fair and transparent negotiators.
Feb 19, 2018
Guru5W99F
OK. Wayne is nice.
Jan 17, 2018
rok66s
Smooth transaction!! Cannon was an awesome salesperson!!
Jan 16, 2018
This was the only dealer offering the interior I wanted. I bought my car from them but it took over 5 hours, ads were not accurate and they constantly kept me waiting, did not answer my calls or emails and were poor about registering my vehicle in my state. Would not recommend this dealer. Customer not respected.
4 people found this review helpful.
Jan 13, 2018
I had a very good experience with this dealership. They did work with me and I did purchase the vehicle..
Jan 3, 2018
I e-mailed Kelly several times over a 5 day period. She did respond with generic pre fabricated answers. I mentioned that I would be in her show room Tuesday, January 2 at 12:30 to test drive the Ford Edge on there lot. It was a 2 hour drive and I did arrive on time. They didn't know I was arriving and after 2 hours plus of waiting for them to find the car and get it started I test drove it. I stopped to switch drivers and the car died. Waited another half hour for a charge. Got back to their hectic show room and asked for my Keys so that I could leave. No price ever discussed even though I had cash in hand to buy a car. Worse experience ever to by a car. Returned home with my $25,000.
2 people found this review helpful.
Dec 29, 2017
Rodjohnson75
Promptly responded to my inquiries. Very attentive group.
Nov 1, 2017
Cstinamotivate
The vehicle that I wanted was sold, but they didn’t try to upsell me, was very kind and communicated 100% of the time with me. I just haven’t been able to find the price point I’m interest in yet. Overall great experience and ethical dealership.
0 people found this review helpful.
Oct 31, 2017
Great service
Oct 26, 2017
They replied to me about the vehicle. Cordial response.
1 people found this review helpful.
Oct 24, 2017
They were great
0 people found this review helpful.
Oct 14, 2017
Salchow Blade
Everyone was very helpful and professional. They put some pressure by offering to put some money down, in order to hold car, until I make a final decision, but I guess that's how they try to sell.
1 people found this review helpful.
Oct 7, 2017
Great
0 people found this review helpful.
Oct 6, 2017
Very nice - they followed up, sent things quickly by text and when we decided to go a different route they were extremely pleasant and no pressure!
1 people found this review helpful.
Jun 8, 2017
This dealer was great to work with. Loved working with Charles and Wayne !!! Down to earth people . 5 stars for sure! And I am loving my new car!
0 people found this review helpful.
May 31, 2017
We went to see this car on Saturday, but the salesman said that they don't send the loan request to bancos on Saturday, so we left a $500 deposit for this car and got a receipt . Week later after several calls , we still never heard any word from the salesman. We went back for our money and they want to return us only $300 Because that's what they claim to receive from they salesman and give us the $300 dollars check and told us to deal with the salesman. But of course we didn't take that deal. The salesman don't work for us and we were not buying the car personally from that guy. I don't care how much they got from their salesman, because we know that we give him $500 and we counted together and he give us the receipt for. They are the ones that is supposed to deal with their salesman. Not us. After having to go back there 3 times we finally got a money back. Never going back there. Scam.
14 people found this review helpful.
Mar 30, 2017
Excellent no haggles
0 people found this review helpful.
Mar 11, 2017
Uncomfortable with the hard sell and no price negotiation. Didn't trust their appraisal of car. The car was one we wanted but would not buy from this dealer.
16 people found this review helpful.
Oct 21, 2016
This dealer treated me very well which is why i purchased the 2012 Xterra . Job Well done
0 people found this review helpful.
Read 4 old reviews
May 23, 2016
They were very nice. I never got a chance to go to dealership.
0 people found this review helpful.
Mar 31, 2014
compuman
Responded all the questions...
0 people found this review helpful.
Sep 21, 2013
Thanks Sharon
0 people found this review helpful.
Dec 14, 2012
great people.
0 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Nissan of Norwich - 173 listings
691 W Thames St Norwich, CT 06360
1 review
Dorman's Auto Center, Inc. - 34 listings
434 Prospect ST Pawtucket, RI 02860
3 reviews
Herb Chambers Nissan of Westborough - 216 listings
75 Otis St Westborough, MA 01581
3 reviews
Balise Nissan of Warwick - 276 listings
1350 Post Rd Warwick, RI 02888
18 reviews
Mastria Nissan - 313 listings
1305 New State Hwy Raynham, MA 02767
17 reviews
Marlboro Nissan - 323 listings
740 Boston Post Rd E Marlborough, MA 01752
16 reviews
Girard Nissan - 230 listings
425 Gold Star Highway Groton, CT 06340
10 reviews
Colonial Nissan of Medford - 318 listings
104 Mystic Ave Medford, MA 02155
8 reviews
Langway Toyota Nissan of Newport - 516 listings
285 E Main Rd Middletown, RI 02842
28 reviews
Sullivan Bros. Nissan - 280 listings
1 Cranberry Rd Kingston, MA 02364
8 reviews
Kelly Nissan of Woburn - 438 listings
95 Cedar St Woburn, MA 01801
9 reviews
Milford Nissan - 321 listings
320 E. Main St Milford, MA 01757
27 reviews
Coastal Nissan - 238 listings
109 Accord Park Drive Norwell, MA 02061
31 reviews
Gates GMC Buick Nissan - 351 listings
143 Boston Post Road North Windham, CT 06256
19 reviews
Speedcraft Nissan - 272 listings
885 Quaker Ln West Warwick, RI 02893
4 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,258 Great Deals out of 183,135 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
436 Great Deals out of 36,513 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,847 Great Deals out of 155,719 listings starting at $1,490
Used Chevrolet Silverado 2500HD
321 Great Deals out of 28,491 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
986 Great Deals out of 128,477 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
213 Great Deals out of 31,117 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
596 Great Deals out of 71,501 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
626 Great Deals out of 73,401 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
988 Great Deals out of 70,375 listings starting at $499
Used Honda CR-V
888 Great Deals out of 73,231 listings starting at $990
Used Honda Civic
500 Great Deals out of 41,044 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
668 Great Deals out of 60,754 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
674 Great Deals out of 98,324 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,241 Great Deals out of 94,132 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,417 Great Deals out of 89,449 listings starting at $1,000