Stadium Auto California

2833 Harbor Blvd
Costa Mesa, CA 92626

Sales: (562) 444-0807

Today 10:00 AM - 6:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


CarGurus Quick Poll

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/01/06/42/2015_jeep_cherokee-pic-1093011481563839558-152x114.jpeg

2015 Jeep Cherokee Altitude 4WD Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Great Deal
$1,467 BELOW
CarGurus IMV of $17,967

Price: $16,500

Mileage: 41,540

Location: Costa Mesa, CA 92626

Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Cherokee Altitude 4WD for sale - $16,500, 41,540 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/14/22/10/2015_jeep_cherokee-pic-8115468301103278131-152x114.jpeg

2015 Jeep Cherokee Latitude FWD Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Great Deal
$1,898 BELOW
CarGurus IMV of $16,888

Price: $14,990

Mileage: 30,817

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2015 Jeep Cherokee Latitude FWD for sale - $14,990, 30,817 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Power Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/01/07/06/2015_jeep_patriot-pic-7823342607861520994-152x114.jpeg

2015 Jeep Patriot High Altitude Edition Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,214 BELOW
CarGurus IMV of $14,204

Price: $12,990

Mileage: 57,470

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Patriot High Altitude Edition for sale - $12,990, 57,470 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/17/07/03/2015_chrysler_town___country-pic-3200825132576090002-152x114.jpeg

2015 Chrysler Town & Country Touring-L Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$2,227 BELOW
CarGurus IMV of $21,727

Price: $19,500

Mileage: 27,457

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2015 Chrysler Town & Country Touring-L for sale - $19,500, 27,457 miles with Leather Seats, Navigation System, DVD Entertainment System, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/18/18/45/2017_ford_expedition-pic-7715329101480240470-152x114.jpeg

2017 Ford Expedition EL Limited Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$2,695 BELOW
CarGurus IMV of $31,685

Price: $28,990

Mileage: 49,276

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2017 Ford Expedition EL Limited for sale - $28,990, 49,276 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Limited Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Aluminum Wheels, Heat Package, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/01/07/06/2017_ford_escape-pic-3818374651452505846-152x114.jpeg

2017 Ford Escape SE Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,597 BELOW
CarGurus IMV of $16,587

Price: $14,990

Mileage: 45,995

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 Ford Escape SE for sale - $14,990, 45,995 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/11/18/59/2014_chevrolet_equinox-pic-3919424690677545073-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Equinox 1LT FWD Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,137 BELOW
CarGurus IMV of $13,637

Price: $12,500

Mileage: 76,489

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Equinox 1LT FWD for sale - $12,500, 76,489 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/08/51/2016_ram_1500-pic-8522167086425015670-152x114.jpeg

2016 Ram 1500 Express Crew Cab Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,419 BELOW
CarGurus IMV of $24,409

Price: $22,990

Mileage: 26,620

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Grey Description: Used 2016 Ram 1500 Express Crew Cab for sale - $22,990, 26,620 miles with Backup Camera, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/18/18/45/2017_ford_edge-pic-7433661493972815203-152x114.jpeg

2017 Ford Edge Titanium Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,567 BELOW
CarGurus IMV of $24,067

Price: $22,500

Mileage: 41,587

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Metallic Description: Used 2017 Ford Edge Titanium for sale - $22,500, 41,587 miles with Leather Seats, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/07/39/2015_dodge_journey-pic-8662788177402564738-152x114.jpeg

2015 Dodge Journey American Value Package Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,583 BELOW
CarGurus IMV of $15,573

Price: $13,990

Mileage: 12,092

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Dodge Journey American Value Package for sale - $13,990, 12,092 miles with Value Package, Bluetooth, Trim Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/06/37/2014_mazda_mazda6-pic-588120152191942350-152x114.jpeg

2014 Mazda MAZDA6 i Grand Touring Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,280 BELOW
CarGurus IMV of $16,270

Price: $14,990

Mileage: 41,842

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Soul Red Metalic Description: Used 2014 Mazda MAZDA6 i Grand Touring for sale - $14,990, 41,842 miles with Leather Seats, Premium Wheels, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/08/18/35/2017_kia_soul-pic-6479219662647067150-152x114.jpeg

2017 Kia Soul + Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,131 BELOW
CarGurus IMV of $13,921

Price: $12,790

Mileage: 40,034

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Kia Soul + for sale - $12,790, 40,034 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/31/19/20/2015_jeep_grand_cherokee-pic-7344015317882656544-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Limited Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,630 BELOW
CarGurus IMV of $26,620

Price: $24,990

Mileage: 31,313

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Limited for sale - $24,990, 31,313 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/04/07/19/2015_buick_enclave-pic-9073052607923983688-152x114.jpeg

2015 Buick Enclave Premium FWD Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,418 BELOW
CarGurus IMV of $27,918

Price: $26,500

Mileage: 39,868

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Diamond Tricoat Description: Used 2015 Buick Enclave Premium FWD for sale - $26,500, 39,868 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Heat Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/21/16/09/2014_ford_f-150-pic-1356909303913342068-152x114.jpeg

2014 Ford F-150 XLT SuperCrew Used Cars in Costa Mesa, CA 92626

Good Deal
$1,572 BELOW
CarGurus IMV of $26,072

Price: $24,500

Mileage: 41,616

Location: Costa Mesa, CA 92626

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tuxedo Black Metallic Description: Used 2014 Ford F-150 XLT SuperCrew for sale - $24,500, 41,616 miles with Bluetooth, Premium Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 23, 2018
They really treated me beyond good there good people and they took care of me
Jun 19, 2018
Friendly staff.
Jun 11, 2018
Usedcargovan
I drove out to see the van. It had a nice size dent on the top where the rack is. I also looked under the hood and it wouldn’t close. I also noticed white paint on the door lock and hinges. They weren’t willing to negotiate the price so I left.
Response from current dealership:
Nicole, Kait Beirne here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa.
Nicole, when we spoke on the phone, your offer was $12,000 including tax and license.  I clearly explained that the cost of this van would be approximately $15,800 including tax and license. I further explained that we don't negotiate our prices. We post our very best price on online, this creates a better shopping experience for our customers, as they aren't here haggling back and forth all day.  We have a "no haggle" policy which is posted on our website.
Nicole, you decided to come
 More ...
Jun 11, 2018
Cyclebill
Quick response and honest info regarding car condition.
Response from current dealership:
Hi Bill, Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa. Thank you for your 5 star review here on CarGurus.  It is our policy to always respond quickly and to answer all questions honestly to the best of our knowledge.
Thank you again Bill,
Please feel free to stop by or contact us at any time. We are always available to assist you.
From Kait and the entire team at Stadium Auto California
May 12, 2018
Incredible experience. Came in. Let my son and I test drive immediately. No hassle no sales pitch . When we test drove car alone they asked what we thought. Then we sat in a room for 15 minutes and sale was done car was ours.
Response from current dealership:
Hi Rob, Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa.  Rob, we truly appreciate your business and we thank you for sharing your experience with us on Cargurus.  It was a pleasure to meet with you and your son. Please feel free to contact us any time.
Thank you,
From Kait and the entire family at Stadium Auto California
Apr 15, 2018
GuruYH85W
Let's just start by saying the salesperson wasn't there who i made an appointment with. I was very disappointed since we drove from Oceanside and within 10 minutes I was already out the door from that dealership
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Brian, Kait Beirne here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa. Thank you for your visit to our dealership on March 27th, 2018 and for your interest in the 2015 Jeep Grand Cherokee ALTITUDE SUV. Brian, when we spoke on the phone, you informed us that you had a trade in vehicle. We requested the information on your trade in which you said was a 2014 Kia Sorrento LX with 70,000 miles and you told us you owed $17,000 on it. We recommended that you get your vehicle appraised before you came from Oceanside. We clearly explained that it sounded as though you owed
 More ...
Apr 15, 2018
shaniebaby
Organized. Low pressure. Great communication. Do what they say they will do. Very pleased with purchase. No negotiation on price.
Response from current dealership:
Hi Shane, Kait Beirne here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa. Shane, thank you for your purchase, we know you will enjoy the Chevy Cruze for a long time. It was an absolute honour and pleasure to do business with you. We appreciated the jokes you shared with us lol..... we all enjoyed your visits to our dealership. And we truly appreciate you sharing your review here on Cargurus for us. We hope that we can do business with you in the future.
Thank you again Shane,
From Kait and the entire team here at Stadium Auto California in Costa Mesa.
Mar 29, 2018
They got back to me FAST and they’re really honest with their pricing. Friendly and professional.
Response from current dealership:
Hi Dennis, Kait Beirne with Stadium Auto California here.  Dennis, it was an absolute pleasure to work with you. Thank you for your kind words here on Cargurus.  We truly appreciate the opportunity to earn your business.  Feel free to reach out to us any time, we are always available for you.
Thank you again from the entire team here at Stadium Auto California.
Mar 29, 2018
GuruY85DL
People here aren’t too friendly with posible customers .. we were in the parking lot and nobody even came out to greet us or offer help..it’s fine there is always someone who would appreciate your money more, I guess haha
Response from current dealership:
Hi Israel, Kait Beirne here, Business Development Manager at Stadium Auto California in Costa Mesa.  
Israel, thank you for coming into our showroom and expressing interest in the 2015 Jeep Grand Cherokee Altitude. We treat our customers with the utmost respect and hospitality so it's a shame that you feel this way. One of our associates handed the jeep keys to you, she informed you that you were free to check out the vehicle for as long as you wish. After you looked at it, she asked if you would like to take it for a test drive. Your response was that you are just shopping and would we disco
 More ...
Feb 24, 2018
Great experience with dealer. Had truck washed ready in front like I was told .very Friendly staff.The best fast and simple process I’ve experienced while buying a vehicle .Very satisfied after driving over 60 miles to purchase my first truck .
Response from current dealership:
Hi Anthony. Kait Beirne here, Business Development Manager at Stadium Auto California in Costa Mesa.  Anthony, thank you for sharing your experience with us, here on Cargurus.  We truly appreciate the opportunity to earn your business. It was pleasure working with you, our entire team enjoyed meeting with you. Please feel free to contact us or stop by anytime.
Thank you again Anthony,
Kait and the entire team here at Stadium Auto California in Costa Mesa, CA
Feb 5, 2018
Responded as requested.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Caleb. This is Kait, Business Development Manager from Stadium Auto California in Costa Mesa. Thank you for sharing here on Cargurus, I am happy that our team responded to your request for information on the 2014 Chevy Suburban in a timely manner. I am pleased to hear that we answered your questions. Please feel free to reach out to us any time, we are always available for you. We hope to have the opportunity to earn your business in the future.
Take care,
Kait and the entire team at Stadium Auto California.
Dec 18, 2017
This dealer was very responsive.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Marylou.  Happy Holidays to you and to your family and loved ones.  Kait Beirne here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa. Thank you for your kind words.  We truly appreciate it. Please keep in touch and stop by any time.
Warm regards,
Kait
Nov 6, 2017
Extremely pushy group. Person handling us knew nothing about the car. Dropped papers in front of me to sign when I asked to talk about the price. Manager became visibly annoyed with me when I pointed out things on the car (such as a broken taillight). Made me wait an hour before the test drive and straight lied to me about why. (washing, but filthy when it got to me and still tried to charge a prep fee)
14 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Justin,
Kait here,  Business Development Manager for Stadium Auto California. Thank you for giving us the opportunity to earn your business.
Take care.
Oct 29, 2017
im very sorry for the pour costumer servise i called this dealer from chicago to make offer on the 2015 cargo van after i spoke to one of the sales rap by the name of kaith sehe transfer me to the manger of dealerhow ever after agree to the price i mension ibe arrive tommorow to pick upthe car and the agree t that next day mornng i reciv a call from them leaving voice massge on my phone saying the have sold the vehicl e t some on else worst experiance ever
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Siamek. Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California.  Thank you for your inquiry on the 2015 Chevrolet Express 2500 Extended Cargo Van.  We appreciate the opportunity to earn your business.  
Siamek, your inquiry was received on Saturday, October 14th, 2017. At that time, you mentioned that you would be in the San Jose area on Wednesday, October 18th, 4 days later. We had a lot of customers interested in this vehicle, as we discussed with you on the phone. We work on a "first come, first served" basis and  we are unable to place a "hold" on any o
 More ...
Oct 24, 2017
Great selection of American pickup trucks. Most trucks seemed to have only one previous owner which is definitely important. Joe was really helpful, and you can tell they're not there just to sell cars for commissions. They care about your next purchase. Don't let the "corner lot on Harbor Blvd" fool you. This place is legit.
Response from current dealership:
Hi Mike. Thank you for your business and thank you for sharing your experience with us, here on Cargurus.  I'm happy to hear that our sales team took great care of you! Keep in touch! We are always available for you.
Kait
Business Development Manager (714) 312-5100
Aug 31, 2017
I wrote in detail what I was looking for and the answers was My name is this, and you can reach us at these times, a generated email no one wanted to sell a truck, No I wasn't so happy after taking the time sharing what I was in the market for . Peace
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good Day James,

Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California in Costa Mesa.

Thank you for your inquiry on 8/24//17 at 10:57pm as follows:

"2014 Ram 2500"
  customer comments:
"If you can do $19,000 at $350 a month for 5yrs I am in please sent email, Peace "(CarGurus IMV: $25,278 / Deal Rating: Good Deal)

We received your inquiry after hours. The only contact information provided was your email, no phone number.

As a courtesy to all of our valued internet customers, we send out an email with a contact name and phone number in the even
 More ...
Aug 9, 2017
Joey took care of me was up front and honest, I would highly recommend them for your next purchase.
Response from current dealership:
Hi Tyler, Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California. Thank you for your business and for your awesome review here on CarGurus. I'm so happy to hear that your experience here with us was positive. We will keep in touch with you Tyler and remember, we are always available for you. Kait 714-312-5100
Aug 6, 2017
very good experience. no pressure but do not provide gas for the car.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Dominick, Kait here,  Business Development Manager from Stadium Auto California. Thank you for your purchase, I hope you're enjoying your Mitsubishi Outlander Sport. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us here on CarGurus. I mailed the gas money to you and we are happy that everything worked out. Thank you Dominick, Kait
Jul 12, 2017
Great experience chatting with this dealership. Very helpful and straight forward.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Ong, Kait here, Business Development Manager with Stadium Auto California. Thank you for sharing here on CarGurus. We hope to see you again very soon. Please feel free to give me a ring if you have any questions. Kait 714-312-5100
Jun 17, 2017
Kait was very nice and professional. She answered my questions about the truck I test drove.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Mike. Kait here, Business Development Manager for Stadium Auto California. Thank you for your kind words here on CarGurus. I'm happy that I was able to answer your questions. Please feel free to reach out to me any time if you have any further questions, or if you need assistance. I am always available at 714-312-5100.
Jun 7, 2017
Called a few times...sent the emails and got no answers even after visiting there showroom...
2 people found this review helpful.
May 13, 2017
Someone with a British accent contacted me and was very courteous and pleasant to speak to. I was actually on my way to come test-drive the 2014 Malibu that evening, but was side-tracked by another issue that came up. Before long I purchased a car in my area, a 2014 Ford Focus with 40,200 miles which I got for 11,200 OTD. If the Malibu is still available and could beat that price, I'll consider selling the Ford and buying it.
2 people found this review helpful.
Mar 21, 2017
Ciera_1216
These folks are awesome! They not only make you feel like family, but the give you honesty and good deals!
2 people found this review helpful.
Mar 9, 2017
I had been shopping for a Cadillac CTS for over a year. Originally I was going to drive to Pasadena to see one but found an even better deal at Stadium Auto, and it was 30 miles closer! Lou and Kait contacted me immediately after my first inquiry, and John and Harry were at the lot to meet me and my mama for our test drive. Harry was great! He answered all of our questions - what the car was purchased for, what the markup was, where it came from, and even provided comparisons with other dealers in the area to show what a fair price I was getting. Needless to say, I walked out of there with my dream car, and even got some extra perks that Harry threw in as a thank you for our business. I have been buying cars for a long time and Stadium Auto provided the best service I have ever experienced. Thank you everyone - Harry, John, Lou, and Kait - I will definitely be back for my next car purchase.
2 people found this review helpful.
Mar 7, 2017
We are very satisfied with our experience from beginning to end. The pricing was very reasonable (good APR) and customer service was on point. We left Stadium Auto California with a 2014 Mitsubishi Outlander Sport ES which was exactly what we were looking for.
1 people found this review helpful.
Feb 26, 2017
great, received an email then a text message. We texted back and forth until we made arrangements to visit the dealer.
Feb 14, 2017
Chyllin
Quick response, still waiting to choose.
Feb 10, 2017
Corsa_2310
They got back to me right away & were very polite to deal with, although I didn't buy this truck I did buy another truck a few days later from them, I am very happy with my new purchase & would like to thank kait for communicating with me & James for his help during & after sales, I would recommend buying from stadium auto.
Feb 9, 2017
Excellent car buying experience. Everyone at Stadiun did a great, no pressure, expedient auto buying experience. My daughter loves her new Jeep High Altitude Jeep Patriot.
1 people found this review helpful.
Jan 24, 2017
Dealer contacted me but the truck wasn't what I was looking for.
Jan 3, 2017
Got in there and made the deal. and got what I wanted.
Dec 20, 2016
Great
Dec 4, 2016
Very helpful pre sale
Nov 27, 2016
Perfec
0 people found this review helpful.
Oct 19, 2016
Have not had a chance to go to dealer. But they responded asap with and financial called as well. Outstanding service Kaitlyn was excellent service!!!!!
1 people found this review helpful.
Oct 18, 2016
Very friendly answered all my questions.
0 people found this review helpful.
Aug 22, 2016
tbuclas
Good contact and follow-up. All questions answered to satisfaction.
1 people found this review helpful.
Aug 12, 2016
barbsiet
40
Not a bad experience. However, they kept inquiring about the same vehicle which I had clearly indicated was out of my budget. I did respond several times to their continued inquiry but it seems they never got the message until perhaps my fifth response. At least I can say they are persistent!
0 people found this review helpful.
Jul 28, 2016
Everyone at Stadium Auto are polite and courteous. I was shopping to buy a Tacoma. I found the '06 that they had for sale. I was in great condition. They did not what to budge to lower the premium sales price. Nor, would they put newer tires on a premium priced vehicle! The tires were half worned. If they would have put decent tires on the truck I may have purchased it right then.
6 people found this review helpful.
Jul 26, 2016
Very satisfactory
Jul 24, 2016
Contacted and Informed me immediately about status of the car and carfax
Read 21 old reviews
May 20, 2016
very professional
0 people found this review helpful.
May 17, 2016
Dealer never responded back thru phone calls or emails. When I showed up in person depending on who you talked to the price varied as much as $1700 higher then what was clearly listed on the window. The sales person told us to wait ages minutes while he finished reading a news article in the paper. Just a small dealership which lacks professionalism so we left and bought elsewhere. Thanks for responding but your answer is typical and would not expect anything less. Your dealership is the only one I was looking at and we visit your new truck lot down the street from you main lot to look at an F150. Depending on who we talked to the price varies by a lot.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear mr.andrew
You either work for our competition or totally mistaken us with another dealership .
We would never ignore our customers in that manner.
All of our prices are advertised on line and on our windows are the same.
May 4, 2016
They were very cooperative and respectful
Apr 28, 2016
Desiree was very helpful and made the process very easy. She answered my questions prior to my arrival onsite. There was no pressure to upgrade or add additions to my purchase. Very pleasant experience.
Apr 18, 2016
Kate was was a pleasure to deal with. The manager didn't want to budge on the price. But I know a good deal when I Research one. I drove down 2 hrs and pick up my 2013 buick lacrosse.
Mar 30, 2016
Good follow up. Desiree contacted me that the vehicle was sold.
Mar 19, 2016
Friendly dealer low pressure.
Mar 6, 2016
they got back to me rite away.
Feb 9, 2016
Great! They were willing to deal, I Would Recommend them.
Jan 23, 2016
So far so good. Kati replied immediately and Dave was very helpful over the phone
Jan 17, 2016
I did not end up buying from them but they had great customer service. I would definitely recommend them. Kate was wonderful!
Nov 15, 2015
informative and calls back, pleased with service
Oct 31, 2015
I am looking for a Cadillac EXT which this dealer didn't have and the sells agent helped search other dealers in the area just to help me.
Sep 5, 2015
370
Great response from this dealer.
Aug 3, 2015
Did not pressure me to buy the car, very helpful and transparent. Great customer service.
Jun 18, 2015
Great buying experience, purchased ford edge very pleased.
May 31, 2015
mariepreciado
It was a very nice experience. Edita was taking care of us. She was very very nice to us. She had a lot of patience and made our day there pleasant. Me and my husband want to thank her again.
May 27, 2015
Great staff - very professional!
May 12, 2015
Dealer followed-up several times, but I had decided on a Mercedes instead...
Apr 11, 2015
I love the service and I love my car that was a easy and fast buy.
Feb 7, 2015
These guys here really get it. Top notch service and competitive pricing.

Other Nearby Dealers

Maserati of Newport Beach - 31 listings
1100 W Coast Hwy Newport Beach, CA 92663
3 reviews
Pacific Automobile Classics - 16 listings
1240 Logan Ave, #U Costa Mesa, CA 92626
2 reviews
Newport Auto Source - 13 listings
3100 Airway Ave, Ste 103-C Costa Mesa, CA 92626
5 reviews
Select Auto - 12 listings
185 Paularino Ave Costa Mesa, CA 92626
6 reviews
Top Off Motors, LLC - 11 listings
185 Paularino Ave Costa Mesa, CA 92626
2 reviews
ATA Auto Inc - 10 listings
3400 Irvine Ave, Ste 2016 Newport Beach, CA 92660
3 reviews
Orange County Used Auto Center - 8 listings
2082 SE Bristol St, Suite 208 Newport Beach, CA 92660
5 reviews
Auto Connect USA - 4 listings
779 West 16th Suite B Costa Mesa, CA 92627
1 review
OC Car Pros - 4 listings
2082 SE Bristol St, suit 9 Newport Beach, CA 92660
3 reviews
Connell Chevrolet - 2 listings
2828 Harbor Blvd Costa Mesa, CA 92626
8 reviews
N.A.S. LLC
1531 Baker St Costa Mesa, CA 92626
1 review
OC Auto Brokers
1537 Baker Street SUITE C Costa Mesa, CA 92626
1 review
Car Connection Inc
2900 Bristol St Unit E203 Costa Mesa, CA 92626
1 review
iLusso Motoring
350 Clinton St Unit C Costa Mesa, CA 92626
2 reviews
GJD Wholesale Automotive
1648 D Newport Blvd Costa Mesa, CA 92627
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,355 Great Deals out of 199,739 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
473 Great Deals out of 37,714 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,835 Great Deals out of 159,055 listings starting at $1,200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
360 Great Deals out of 29,474 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,068 Great Deals out of 125,006 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
245 Great Deals out of 31,007 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
653 Great Deals out of 76,409 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
578 Great Deals out of 77,311 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
882 Great Deals out of 72,153 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
776 Great Deals out of 77,236 listings starting at $100
Used Honda Civic
487 Great Deals out of 44,964 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
748 Great Deals out of 64,215 listings starting at $1,495
Used Honda Accord
719 Great Deals out of 103,450 listings starting at $849
Used Ford Escape
1,251 Great Deals out of 111,104 listings starting at $1,300
Used Chevrolet Equinox
1,265 Great Deals out of 89,422 listings starting at $995