Rush In Auto Sales

2539 North Freeway
Houston, TX 77009
Map & Directions

Sales: (832) 307-3043

Today 11:00 AM - 6:00 PM (Open Now)
Show business hours

Other Nearby Dealers

Dave Cory Motors - 95 listings
6445 North Fwy Houston, TX 77076
6 reviews
Fuentes Truck and Auto Sales - 38 listings
1501 W 15th St Houston, TX 77008
1 review
Greig Motors - 24 listings
1909 Washington Ave Houston, TX 77007
2 reviews
Reliable Auto Sales - 22 listings
4802 Larkin St, Suite A Houston, TX 77007
2 reviews
Mehran Motors - 19 listings
4813 Larkin Street Houston, TX 77007
4 reviews
Discount Texas Auto - 11 listings
211 Meadow Lea Dr Houston, TX 77022
1 review
Tidwell Motors - 11 listings
33 Tidwell Rd Houston, TX 77022
2 reviews
North Loop West Auto Sales - 5 listings
2620 North Shepherd Drive Houston, TX 77008
2 reviews
AAA Auto Family
3907 Irvington Blvd Houston, TX 77009
1 review
Galaxy Motors
915 Melbourne ST Houston, TX 77022
1 review
Insurance Used Cars
1533 N Shepherd Dr Houston, TX 77008
1 review
Caruzen Motors, LLC
1417 N Durham Dr Houston, TX 77008
4 reviews
Car Store
2101 N Shepherd Dr Houston, TX 77008
1 review
Private Owner via TRED - Houston
708 Main St Houston, TX 77002
1 review
My Used Car Dealer
4813 N Shepherd Dr Houston, TX 77018
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,324 Great Deals out of 246,223 listings starting at $499
Used Ford F-250 Super Duty
1,078 Great Deals out of 48,655 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 1500
3,900 Great Deals out of 155,342 listings starting at $1,500
Used Chevrolet Silverado 2500HD
672 Great Deals out of 38,916 listings starting at $2,582
Used RAM 1500
2,836 Great Deals out of 149,956 listings starting at $3,950
Used RAM 2500
609 Great Deals out of 37,546 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,145 Great Deals out of 56,651 listings starting at $1,950
Used Nissan Rogue
1,188 Great Deals out of 73,870 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,152 Great Deals out of 71,922 listings starting at $1,200
Used Honda CR-V
1,061 Great Deals out of 85,338 listings starting at $1,999
Used Honda Civic
772 Great Deals out of 59,435 listings starting at $950
Used Toyota Corolla
1,038 Great Deals out of 55,218 listings starting at $900
Used Honda Accord
956 Great Deals out of 60,534 listings starting at $1,270
Used Ford Escape
1,775 Great Deals out of 86,654 listings starting at $1,195
Used Chevrolet Equinox
1,748 Great Deals out of 94,099 listings starting at $1,870

Dealer Details

Rush In Auto Sales

21 reviews
Today 11:00 AM - 6:00 PM (Open Now)
2539 North Freeway
Houston, TX 77009

Dealer Reviews

All reviews are verified visits to the dealer. – Learn More
Jan 11, 2020
My wife loves her new vehicle! Sammy really took care of us. I would recommend anyone to come and check him out. I will definitely come back when it’s time to replace my commuter.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 31, 2019
Very honest dealer, amazing and smooth experience, owner is very nice. They even let me take the car to my mechanic and sure enough everything checked out! My son was very happy to receive his Christmas present, we’d definitely recommend!
Is this review helpful? Yes | No
Dec 29, 2019
Great experience
Is this review helpful? Yes | No
Dec 28, 2019
We had a great experience! The listing was described perfectly. Nice owner and GREAT deal! My son LOVES his truck. I would definitely recommend to friends and family... great deals.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 26, 2019
Dealer was nice. Not very knowledgeable about the truck. It was very rusty and i was not interested in it.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 18, 2019
Impressed with quick response and actually answering the questions I asked. I just wish CarFax was included for free before I get a friend to travel 4 hours with me for a test drive
Is this review helpful? Yes | No
Dec 22, 2019
Response from current dealership:
Carfax reports are available for free on our website, but you can also ask one of our employees to email you one!
Nov 9, 2019
Thanks for contacting me so quickly.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 20, 2019
Prompt response by phone and email follow up.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 9, 2019
Great guy, took time to explain everything before purchase. Oh plus I got a good deal drove out happy... God bless you Sammy!
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 29, 2019
Owner Sammy was honest and helpful. Got a great deal and definitely recommend!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 26, 2019
Quick responses, very helpful
Is this review helpful? Yes | No
May 22, 2019
Great response and experience!
Is this review helpful? Yes | No
May 6, 2019
Salesman was very helpful, honest and knowledgeable.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 6, 2019
Great customer service, I strongly recommend rush in auto sales. Very happy with my suv.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 2, 2019
I Was treated great at Rush In Auto Sales. The car was as the 25 pics described. Very Clean, nice Leather & No smoke smell. Mr. Sammy & Son had me signed, and on the road in 20 minutes. It was a pleasure. Thank you
Is this review helpful? Yes | No
Mar 21, 2019
They were very helpful and super nice! They made sure I was getting a good deal and kept in touch with me with the whole process! Definitely would recommend going here if you find a car you like from them!!
Is this review helpful? Yes | No
Dec 1, 2018
Great Customer service and great prices. I would definitely consder purchasing a vehicle from these guys.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 15, 2018
Great dealership and a very fair price. Extremely friendly staff! Don’t waste your time at other crappy lots just go here.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 16, 2018
Good dealer
Is this review helpful? Yes | No
Sep 28, 2018
Good experience
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 26, 2018
I looked at the car before it was even ready to show (it had just been brought into the dealership) And he cleaned it up really nicely for my second visit. I test drove the vehicle on a Thursday and bought the car the next Tuesday. Sammy, the owner, could not have been nicer throughout the process. He was very fair and the most honest car dealer I dealt with. I would not hesitate to recommend him for anyone looking to buy a used car. I love the mini cooper he sold me.
10 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 13, 2017
Mr. Sammy with Rush In Auto Sales was very helpful and understanding to my situation. He was extremely patient and I would strongly recommend him to anyone looking to purchase a new car.
8 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 19, 2017
Response from current dealership:
Thank you so much Juanita, thanks to you and other customers who go out of their way to give us a 5 star review we have been able to grow and thrive. Hope you enjoy the car!
Jul 1, 2017
Replied very promptly.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 19, 2017
Called on the Ford Focus, was advised car will be held for me to come test drive, called the next day to advise I was on my way to then be told they sold the car. Had a friend call today to see if the car was really sold and it wasn't, it is still there!!! So I then call but they will not answer as they see my number come up on caller ID! Guess they lied andcare now avoiding me since I tried to come down on the car 500.00....what a complete joke! I do not recommend anyone going to this place as you will get ripped off or lied to!
6 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 5, 2018
Response from current dealership:
We are sorry to have been unsatisfactory, we have since improved our service.
Jun 13, 2017
Awesome! We called about the vehicle. He describe the vehicle in detail. Told the dealer we a were driving in to pick up the vehicle from another state. He stayed at the dealership until we arrived. The car was detailed inside and out. Engine clean. Vehicle drove excellent. All of the employees were very nice and accommodating. I will definitely call this guy back for another vehicle. Thanks Mr. Sammy!
10 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 19, 2017
Response from current dealership:
Thank You for leaving this awesome review, it truly makes us happy when we see all our customers more than satisfied with their cars. please come back!
Jun 7, 2017
Very helpful wor with me to get a great deal, great atmosphere I will definitely come back to buy another car!!
5 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 9, 2017
Response from current dealership:
Thank you, please do come back
May 5, 2017
Great all around experience. All their cars are in great condition. Their about getting a deal done that works for you. Had me in the car of my choice with a reasonable monthly payment and on my way.
6 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 24, 2017
Response from current dealership:
Thank you for this kind review, customer satisfaction is our number one priority.
Apr 17, 2017
Very responsive. Thanks
6 of 9 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 24, 2017
Response from current dealership:
We are pleased to hear that you're satisfied.
Mar 20, 2017
The car was ready when I pulled up...as advertised excluding the blemishes per usual to any dealership which is just bad...just be honest and you will attract good customers I promise! Either way they were joyful to see me unlocked it as I walked to the car...got in the passengers side...he turned the ignition without asking if I wanted him to take me on a test drive...am an introvert...sorry, not sorry! He drove like it was still his...good car to say the least. They worked up a deal which was enticing which in ever months would have probably changed and resulted in a repo like any dealership on the brink of making it or breaking...I say. Good people good owner good sales men for what business they run. Anyways I am done writing from such experience...
3 of 16 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 5, 2018
Response from current dealership:
We are sorry if  you had an unpleasant experience with another dealership, but we have checked all our records and we have never been contacted by you or sold any car to you previously. We also never let our employees test-drive the car for the customer, we have a customer-only policy that we follow. So we ask you kindly to check which dealership you had this encounter with and edit/delete this review.
Thank you, from  the Rush In Auto Sales Team
Located at 2539 North Fwy Houston TX 77009