Quality Auto Sales

24 South Rd
Pepperell, MA 01463

Sales: (978) 288-1610

Service: (978) 448-8448

Today 9:00 AM - 5:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/12/55/2004_nissan_murano-pic-3591152267711978118-152x114.jpeg

2004 Nissan Murano SL AWD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Great Deal
$1,601 BELOW
CarGurus IMV of $5,751

Price: $4,150

Mileage: 107,593

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2004 Nissan Murano SL AWD for sale - $4,150, 107,593 miles with SL Package, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/05/57/2005_dodge_ram_1500-pic-6751937087369853645-152x114.jpeg

2005 Dodge Ram 1500 SLT Quad Cab SB 4WD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Great Deal
$2,451 BELOW
CarGurus IMV of $12,441

Price: $9,990

Mileage: 74,950

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2005 Dodge Ram 1500 SLT Quad Cab SB 4WD for sale - $9,990, 74,950 miles with Tow Package, SLT Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/11/23/31/2005_honda_odyssey-pic-4329033063510517469-152x114.jpeg

2005 Honda Odyssey EX FWD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,491 BELOW
CarGurus IMV of $5,891

Price: $4,400

Mileage: 125,429

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2005 Honda Odyssey EX FWD for sale - $4,400, 125,429 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/01/22/28/2007_nissan_sentra-pic-6534387385403260235-152x114.jpeg

2007 Nissan Sentra Base Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,318 BELOW
CarGurus IMV of $4,418

Price: $3,100

Mileage: 142,339

Location: Pepperell, MA 01463

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2007 Nissan Sentra Base for sale - $3,100, 142,339 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/25/07/36/2007_subaru_legacy-pic-4190887997969271258-152x114.jpeg

2007 Subaru Legacy 2.5i Limited Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,336 BELOW
CarGurus IMV of $5,586

Price: $4,250

Mileage: 144,000

Location: Pepperell, MA 01463

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2007 Subaru Legacy 2.5i Limited for sale - $4,250, 144,000 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/21/17/32/2010_ford_edge-pic-7973653197927178184-152x114.jpeg

2010 Ford Edge Limited AWD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,621 BELOW
CarGurus IMV of $9,011

Price: $7,390

Mileage: 154,852

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2010 Ford Edge Limited AWD for sale - $7,390, 154,852 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Limited Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Remote Start, Heat Package, Cargo Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/13/31/2009_nissan_armada-pic-3016331453907911125-152x114.jpeg

2009 Nissan Armada LE 4WD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,487 BELOW
CarGurus IMV of $8,977

Price: $7,490

Mileage: 182,008

Location: Pepperell, MA 01463

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2009 Nissan Armada LE 4WD for sale - $7,490, 182,008 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, DVD Entertainment System, Alloy Wheels, Bluetooth, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/09/18/16/2007_subaru_forester-pic-8667172550628185145-152x114.jpeg

2007 Subaru Forester 2.5 X Premium Package Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,421 BELOW
CarGurus IMV of $6,011

Price: $4,590

Mileage: 122,852

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2007 Subaru Forester 2.5 X Premium Package for sale - $4,590, 122,852 miles with Premium Package, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/06/12/2004_toyota_corolla-pic-6505087944572547792-152x114.jpeg

2004 Toyota Corolla LE Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$980 BELOW
CarGurus IMV of $4,530

Price: $3,550

Mileage: 147,994

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Champagne Description: Used 2004 Toyota Corolla LE for sale - $3,550, 147,994 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/09/18/16/2008_nissan_pathfinder-pic-5746932500263524017-152x114.jpeg

2008 Nissan Pathfinder LE 4X4 Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,452 BELOW
CarGurus IMV of $7,942

Price: $6,490

Mileage: 131,929

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2008 Nissan Pathfinder LE 4X4 for sale - $6,490, 131,929 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/09/05/58/2008_ford_mustang-pic-9071524856844396637-152x114.jpeg

2008 Ford Mustang V6 Deluxe Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,126 BELOW
CarGurus IMV of $8,116

Price: $6,990

Mileage: 98,877

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2008 Ford Mustang V6 Deluxe for sale - $6,990, 98,877 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/17/40/2008_honda_cr-v-pic-2967439052568436829-152x114.jpeg

2008 Honda CR-V EX-L AWD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,053 BELOW
CarGurus IMV of $6,543

Price: $5,490

Mileage: 201,526

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2008 Honda CR-V EX-L AWD for sale - $5,490, 201,526 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/21/17/32/2005_honda_accord-pic-8429067663234379019-152x114.jpeg

2005 Honda Accord EX V6 Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,040 BELOW
CarGurus IMV of $5,490

Price: $4,450

Mileage: 150,210

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Tan Description: Used 2005 Honda Accord EX V6 for sale - $4,450, 150,210 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/17/40/2009_honda_pilot-pic-842051549854607386-152x114.jpeg

2009 Honda Pilot EX-L w/ DVD 4WD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,381 BELOW
CarGurus IMV of $7,671

Price: $6,290

Mileage: 201,089

Location: Pepperell, MA 01463

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2009 Honda Pilot EX-L w/ DVD 4WD for sale - $6,290, 201,089 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, DVD Entertainment System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/12/13/28/2009_gmc_envoy-pic-6159217599939400793-152x114.jpeg

2009 GMC Envoy Denali 4WD Used Cars in Pepperell, MA 01463

Good Deal
$1,531 BELOW
CarGurus IMV of $12,031

Price: $10,500

Mileage: 87,000

Location: Pepperell, MA 01463

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2009 GMC Envoy Denali 4WD for sale - $10,500, 87,000 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, DVD Entertainment System, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Tow Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Apr 16, 2018
Raymond Bolduc
Good guy easy to talk to very fair
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Raymond,

Thank you for stopping by.  We hope to see you again.
Apr 1, 2018
Very helpful no pressure atmosphere
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 27, 2018
GuruZRJGY
They were very customer-friendly very informative and I like the way he dealt with his customers
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 20, 2018
Very nice guy I spoke to the gentleman on the phone very helpful to
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 14, 2018
Quick response
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 2, 2017
GuruD8TSH
They got back to me on my first inquiry but not on my follow up question.
2 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We strive for customer satisfaction.  I am sorry that your follow-up question was not addressed.
Mar 21, 2017
They get you in with one price of the vehicle and price goes up when they fix the cars problem. All the cars have major problems. I found even more problems they didnt know about with vehicle. I will not be returning
21 of 24 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Mark,

We are sorry that you did not understand the pricing policy up-front.  Surely if you had called prior to stopping by, someone would have clarified that to you over the phone.  Our sincerest apologies.
Mar 18, 2017
Great deal and an easy no pressure purchase.
3 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 11, 2017
PJL1990
Dealer was pleasant to speak with. No pressure or pushy talk from them, even though I didn't buy from them.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 27, 2017
Taz_02538
Yes, they did.I felt that the price was too high, and I asked if the price was negotiable, but they said that it was not.
11 of 14 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
I am sorry to hear that we could not meet your price point, but we are truly thankful for the opportunity to serve you.
Feb 25, 2017
Anita_86
Great customer service! Honest, friendly, and very helpful. My experience was great which I was I bought my vehicle.
3 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 8, 2017
be carful in the prize.. the prize was not $ 5990 but was that up$8000. with the first prize dealer dot have any responsibility plus all the cars have a technical problem .
8 of 13 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 4, 2017
Super friendly staff . Was interested in one specific vehicle and got showed that .
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 11, 2016
helpful - prompt response
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 27, 2016
Beware they play games , price online is not what they sell for ! They call it wholesale and retail. So the online line price is the wholesale price then they add money to it for retail! DROVE ALONG WAY FOR NOTHING!
16 of 23 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
RD,

I am sorry that you did not understand the pricing up front.  Had you called before driving out, someone would surely have clarified it with you over the phone prior to you driving by.  My sincere apologies
Jul 7, 2016
Had a nice visit with Mike, test drove three vehicles, he stayed an extra hour past closing to help us.
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 27, 2016
Ed was very helpful and seemed very honest and upfront.
3 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 5, 2016
Very good.
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 2, 2016
MaryFrann11
I received an email stating that the sale of the questioned vehicle was pending and they would contact me if it did not go through.
3 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 12 old reviews
Apr 27, 2016
Prompt contact.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 17, 2016
Good response time
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 1, 2016
They did e-mail me to tell me the car was SOLD.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Dave,

I am sorry that you missed out on that one.  We will keep you in mind if another comes in soon.  Thank you!
Feb 27, 2016
Wasn't very corroparitive. Tried to get a car I've wanted for awhile wasn't worth the price we tried to talk them down but they wouldn't go for it so we're looking else where .
5 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Annabelle,

I am sorry that we were unable to meet your price range, but we do appreciate the opportunity.  Thank you!
Oct 11, 2015
JANNHJ
They were great
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 2, 2015
Helpful, friendly auto dealership
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 22, 2015
Excellent
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 13, 2015
Good people to buy from and deal with. Bought a 2003 Chevy Silverado. Love it!
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for your business.  Enjoy your new truck!
Apr 25, 2015
I had to ask my question twice, they did not answer it the first time, but responded fairly promptly.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi David,

Our first email response is always automated, so it unfortunately cannot answer specific questions, but I am happy to hear that someone was able to get you the information you requested.
Jan 18, 2015
Very professional friendly staff small family business mechanic very helpful
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you, Neil for the positive feedback.  it means a lot to us.
Dec 3, 2014
My initial thoughts were good with this dealership, Mike was a courteous business man and told us up front what was wrong with the car I was interested in (a Jeep Grand Cherokee). He made it sound as if there were a few minor fixes, but overall the car would pass inspection. However, I am not a risk taker, so I wanted a second opinion from a nearby mechanic. When we took it to the mechanic (Auto Clinic of Pepperell, great mechanics), he came out with a whole list of things that needed to be repaired to pass inspection. This list of repairs totaled to a whooping $2,500, which was almost half the price of the jeep. The mechanic also stated that he saw a good amount of things that had been Jerry-rigged underneath the car so that it would sound/look good. He immediately stated that if the Mike did not agree to fix these things, free of charge, to walk away from the Jeep because the repairs needed weren't worth it. Mike, of course, did not agree to do this, so we walked away. Overall my experience was horrible, they were trying to pass along a crappy car just to make a quick buck and I am not from the area so my time was wasted on this car while I could of been out pursuing other leads I had at the time. I hope that this review has helped, and please do not make the mistake of buying a car from these scumbags.
7 of 11 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi John,

I am very sorry to hear that we could not work out a deal for you.  Mike does try his best to be up-front, as you mentioned, but he is not a mechanic.  We always encourage pre-purchase independent inspections, and as you mentioned, you did have one performed.  You have to understand that something as simple as a brake job can be an expensive fix when you pay their mark-up.  I am sure that Mike also informed you that were you buying it retail from us as opposed to wholesale, all of these issued would have been addressed and fixed.  

We thank you for the opportunity, just the same
 More ...
Nov 14, 2014
Very nice folks to deal with. Honest and up front about the car I chose and helpfull through the details of the car buying process.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Mark,

We truly appreciate your business!

Other Nearby Dealers

North End Subaru - 241 listings
757 Chase Rd. Lunenburg, MA 01462
11 reviews
Townsend Sales & Service, Inc. - 167 listings
340 Main Street P O Box 531 Townsend, MA 01469
2 reviews
Lahtis Jeep - 155 listings
223 Central St Leominster, MA 01453
2 reviews
North End Mazda - 141 listings
747 Chase Road Lunenburg, MA 01462
6 reviews
Porsche of Nashua - 112 listings
170 Main Dunstable Rd Nashua, NH 03060
4 reviews
Acton SoCal Penske - 112 listings
184 Great Road Acton, MA 01720
2 reviews
Karman Auto Sales - 73 listings
1418 Middlesex ST. Lowell, MA 01851
1 review
Orlando Auto Sales - 28 listings
96 River St Fitchburg, MA 01420
3 reviews
River Street Auto Sales - 18 listings
369 River St Fitchburg, MA 01420
3 reviews
Brownell Auto Sales & Service - 17 listings
404 Summer St Fitchburg, MA 01420
4 reviews
Webnik Motors - 13 listings
280 River St Fitchburg, MA 01420
2 reviews
Quinns Automotive - 11 listings
1170 Central St Leominster, MA 01453
2 reviews
Exclusive Auto Sales & Service LLC - 5 listings
9 Rockingham Rd Windham, NH 03087
3 reviews
Murphy Motor Sales
556 River St Fitchburg, MA 01420
8 reviews
Tulley Buick GMC
147 Daniel Webster Hwy Nashua, NH 03060
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,356 Great Deals out of 208,288 listings starting at $998
Used Ford F-250 Super Duty
487 Great Deals out of 40,156 listings starting at $2,700
Used Chevrolet Silverado 1500
1,788 Great Deals out of 154,391 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
404 Great Deals out of 30,313 listings starting at $3,000
Used Ram 1500
942 Great Deals out of 121,948 listings starting at $3,900
Used Ram 2500
217 Great Deals out of 30,975 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
526 Great Deals out of 79,409 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
563 Great Deals out of 77,770 listings starting at $2,000
Used Toyota Camry
759 Great Deals out of 73,415 listings starting at $1,195
Used Honda CR-V
624 Great Deals out of 78,110 listings starting at $1,192
Used Honda Civic
376 Great Deals out of 49,269 listings starting at $1,499
Used Toyota Corolla
623 Great Deals out of 66,697 listings starting at $900
Used Honda Accord
566 Great Deals out of 103,985 listings starting at $950
Used Ford Escape
1,022 Great Deals out of 112,116 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,039 Great Deals out of 80,421 listings starting at $2,295