Priority Toyota Richmond

2000 Walthall Center Dr
Colonial Heights, VA 23834

Sales: (804) 294-3275

Service: (804) 793-8617

Today 9:00 AM - 7:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/28/19/27/2017_toyota_camry-pic-3703879780229067010-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$2,950 BELOW
CarGurus IMV of $17,945

Price: $14,995

Mileage: 22,200

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Celestial Silver Metallic Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $14,995, 22,200 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/13/15/42/2007_toyota_camry-pic-7025950580022980000-152x114.jpeg

2007 Toyota Camry Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$2,531 BELOW
CarGurus IMV of $5,031

Price: $2,500

Mileage: 196,834

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Aloe Green Metallic Description: Used 2007 Toyota Camry for sale - $2,500, 196,834 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/16/10/22/2015_hyundai_genesis_coupe-pic-4723947728372947378-152x114.jpeg

2015 Hyundai Genesis Coupe 3.8 R-Spec Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$3,916 BELOW
CarGurus IMV of $19,415

Price: $15,499

Mileage: 39,676

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Caspian Black Description: Used 2015 Hyundai Genesis Coupe 3.8 R-Spec for sale - $15,499, 39,676 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Premium Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/12/08/14/2014_jeep_wrangler_unlimited-pic-8224611436771451082-152x114.jpeg

2014 Jeep Wrangler Unlimited Sport Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$3,748 BELOW
CarGurus IMV of $28,743

Price: $24,995

Mileage: 30,766

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Black Clearcoat Description: Used 2014 Jeep Wrangler Unlimited Sport for sale - $24,995, 30,766 miles with Steel Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/20/10/2017_toyota_camry-pic-7788184991064259503-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$2,069 BELOW
CarGurus IMV of $19,064

Price: $16,995

Mileage: 11,243

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Cosmic Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $16,995, 11,243 miles with Alloy Wheels, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/16/20/32/2017_toyota_camry-pic-4126791538265293899-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Great Deal
$2,043 BELOW
CarGurus IMV of $18,538

Price: $16,495

Mileage: 14,078

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Predawn Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $16,495, 14,078 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/22/21/10/2011_ram_1500-pic-6165549157130017563-152x114.jpeg

2011 Ram 1500 Laramie Crew Cab Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$2,314 BELOW
CarGurus IMV of $21,813

Price: $19,499

Mileage: 83,173

Location: Colonial Heights, VA 23834

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2011 Ram 1500 Laramie Crew Cab for sale - $19,499, 83,173 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/17/46/2017_toyota_camry-pic-123186054442459505-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,535 BELOW
CarGurus IMV of $18,530

Price: $16,995

Mileage: 14,191

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Cosmic Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $16,995, 14,191 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/30/22/58/2010_audi_a4-pic-6556211160578657433-152x114.jpeg

2010 Audi A4 2.0T Premium Sedan FWD Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,385 BELOW
CarGurus IMV of $8,884

Price: $7,499

Mileage: 112,817

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Description: Used 2010 Audi A4 2.0T Premium Sedan FWD for sale - $7,499, 112,817 miles with Sport Package, Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/19/22/20/2017_toyota_camry-pic-3733901027040363638-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,499 BELOW
CarGurus IMV of $18,198

Price: $16,699

Mileage: 9,657

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Celestial Silver Metallic Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $16,699, 9,657 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/17/46/2017_toyota_camry-pic-3213611236545952365-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry LE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,450 BELOW
CarGurus IMV of $17,945

Price: $16,495

Mileage: 11,726

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Cosmic Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Camry LE for sale - $16,495, 11,726 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/17/46/2017_toyota_camry-pic-5567439368237331174-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry SE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,424 BELOW
CarGurus IMV of $18,923

Price: $17,499

Mileage: 8,799

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Midnight Black Metallic Description: Used 2017 Toyota Camry SE for sale - $17,499, 8,799 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/12/14/55/2017_toyota_camry-pic-1550591212151799748-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry LE Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,384 BELOW
CarGurus IMV of $17,279

Price: $15,895

Mileage: 20,680

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Predawn Gray Mica Description: Used 2017 Toyota Camry LE for sale - $15,895, 20,680 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/16/10/32/2017_toyota_tacoma-pic-1960149038437954236-152x114.jpeg

2017 Toyota Tacoma Access Cab V6 SR5 4WD Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,240 BELOW
CarGurus IMV of $29,135

Price: $27,895

Mileage: 20,418

Location: Colonial Heights, VA 23834

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2017 Toyota Tacoma Access Cab V6 SR5 4WD for sale - $27,895, 20,418 miles with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/22/21/10/2010_lincoln_town_car-pic-1341391740316292483-152x114.jpeg

2010 Lincoln Town Car Signature Limited Used Cars in Colonial Heights, VA 23834

Good Deal
$1,573 BELOW
CarGurus IMV of $10,072

Price: $8,499

Mileage: 100,462

Location: Colonial Heights, VA 23834

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Overdrive Color: Vibrant White Description: Used 2010 Lincoln Town Car Signature Limited for sale - $8,499, 100,462 miles with Leather Seats, Aluminum Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Feb 8, 2018
Excellent.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 26, 2018
Rumba2018
Quick response, via phone and text . Treated fairly , but once in the dealership they defiantly don't want u to leave. Which worked well for me . All on all a good experience!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 21, 2018
dcapraro
Bait & Switch. Contacted by woman by phone telling me they had a 2016 Highlander with Nav, leather, and sunroof. Took 1 hour 15 minute drivevto buy this vehicle. Hit there and , not only did they not have the vehicle, they tried to push me into a 2018...manager called later and, rather than just apologizing for this tactic, tried to get me to agree to have leather installed by aftermarket company. They confirmed everything I believed about car dealers. Shameful!
Is this review helpful? Yes | No
Nov 8, 2017
Got them to drop another $600 and went thru a uncomfortable effort to sell me a whole car warranty, it would have added $2000 to the purchase price for a worthless warranty. After I declined the warranty the floor/finance manager didn’t fill the tank as promised and he avoided us so he wouldn’t have to thank us for the purchase as we received the car. The sales girl did a good job.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 28, 2017
The only contact was email and it was pleasant
Is this review helpful? Yes | No
Oct 23, 2017
Guru998FQ
Staff very nice. Vehicle was not what I expected from a dealership. Salesperson perfect!!
Is this review helpful? Yes | No
Oct 4, 2017
Bought a vehicle, but not the greatest experience. Had an appointment to see the vehicle, arrived, vehicle had been sent to auction. Dealer's representative offered to bring it back, but I had to guarantee I would purchase it. (without seeing or driving it). Then indicated I needed to give them a $100 deposit to bring it back. I agreed because I wanted to see the vehicle. Returned for a second appointment and the vehicle was not ready, nor was the original dealer representative available. New representative was much better and responsive. Purchased the vehicle and when getting ready to drive it off the lot discovered it had no gas. Got fixed by the dealer's representative, but really?
Is this review helpful? Yes | No
Jul 6, 2017
Tavon84
Young Kim was a great salesman. I went in to look at a tundra with almost 100k miles, and he showed me the new 2017 Toyota Camry and kept me within my budget, plus included gap insurance warranty and 5 year paint protection. Toyota is the best I had a really great experience. Plus they call to check up on my car to see how things are going. Highly recommended!!!
Is this review helpful? Yes | No
Jul 3, 2017
The best car dealership ever!!! They will work with you! I love them. They made my first time buying a car experience the best!!! Even though I didn't get the car I wanted(because it was already sold), I got a better car. I am so glad I choose this dealership!! You won't be disappointed when going to Priority Toyota
Is this review helpful? Yes | No
Jan 23, 2017
TINA was responsible and prompt. We did not but a car from her but I would recommend her.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 17, 2017
They were honest and up front about the car I was interested in. Since that car did not have a very good history, she looked for others that might be suitable. I had a budget and she did not try to make me go higher.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 12, 2016
1fletch1
Absolutely the best car-buying experience I've ever had. No pressure, easy-going staff. From the internet finance contact, D.Bookheimer, to my direct salesperson, Jonathan Iscott, there were no problems. Nicest staff I've ever dealt with. Definitely going back to Priority!
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 7 old reviews
Dec 22, 2015
They aswer all my questions
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 28, 2015
Matt is awesome to work with.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 15, 2015
this version of priority checked with me often, wouldn't deal again with the Chesapeake version of this dealer
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 1, 2015
They contacted me and offered to help. They were nice but I purchased somewhere else with a better deal.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 25, 2014
Spoke to someone morning of going to see it. Left, drove an hour just to get there and they didn't have the vehicle! Wasted my time! Didn't want to see something else.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 22, 2014
Dealer Had Quick Response. Very Interested In Selling Me The Vehicle. Even Though I Changed My Mind And Didn't Buy From The Dealer. Anthony Contacted Me And Tried To Help As Much As He Could.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 29, 2014
Called Priority spoke w/ used car mgr. I let him know I lived a good distance away and wanted him to check availability of a vehicle, without hesitation he told me it was still for sale. I then drove 2 hrs, when I got there he told me he was sorry but he looked on the wrong inventory sheet and that the vehicle had been sold 2 days prior but that he may have something else on the lot. Felt like a complete bait and switch!!!
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Todd,
Please accept our apology once again.  It was very, very unfortunate that inventory list was out of date and incorrect for the vehicle that you were interested in.  We know that we cannot make up for the time that you invested, but perhaps we can take a little of the sting out of the experience with a complimentary gas card.  Please contact Dave Perno at dperno@priorityauto.com to make arrangements to receive your gas card.  And once again, we apologize for the inconvenience.

Other Nearby Dealers

Green Light Auto - 21 listings
898 E Washington St Petersburg, VA 23803
1 review
Legacy Motorsports LLC - 17 listings
10321 Jefferson Davis Hwy North Chesterfield, VA 23237
1 review
Top Auto Sales - 13 listings
26030 Cox Road Petersburg, VA 23803
1 review
Premier Motors - 8 listings
16011 Jefferson Davis Hwy Colonial Heights, VA 23834
5 reviews
Victory Lane Auto Sales
3245 Boulevard Colonial Heights, VA 23834
1 review
Hamilton Classic Cars
13200 Littlefield Rd Chester, VA 23836
3 reviews
Auto Network LLC
1402 E Washington St Petersburg, VA 23803
1 review
Chasin Cars Inc
9900 Jefferson Davis Hwy North Chesterfield, VA 23237
2 reviews
Gloucester Toyota - 111 listings
6357 George Washington Memorial Hwy Gloucester, VA 23061
22 reviews
McGeorge Toyota - 394 listings
7705 W Broad St Henrico, VA 23294
39 reviews
Haley Toyota Certified Center - 65 listings
8301 Midlothian Tpke Richmond, VA 23235
6 reviews
Pearson Toyota - 303 listings
12978 Jefferson Ave Newport News, VA 23608
11 reviews
Haley Toyota of Richmond - 504 listings
3600 Lonas Pkwy Midlothian, VA 23112
8 reviews
Mechanicsville Toyota - 358 listings
6546 Mechanicsville Tpke Mechanicsville, VA 23111
23 reviews
Casey Toyota - 251 listings
601 E Rochambeau Dr Williamsburg, VA 23188
15 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,153 Great Deals out of 231,766 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
441 Great Deals out of 47,981 listings starting at $695
Used Chevrolet Silverado 1500
2,811 Great Deals out of 158,488 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
428 Great Deals out of 31,574 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
1,324 Great Deals out of 119,751 listings starting at $4,250
Used Ram 2500
208 Great Deals out of 31,024 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
668 Great Deals out of 62,892 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
816 Great Deals out of 75,218 listings starting at $700
Used Toyota Camry
1,111 Great Deals out of 78,194 listings starting at $1,100
Used Honda CR-V
786 Great Deals out of 62,876 listings starting at $1,495
Used Honda Civic
641 Great Deals out of 54,520 listings starting at $1,500
Used Toyota Corolla
926 Great Deals out of 70,852 listings starting at $1,479
Used Honda Accord
858 Great Deals out of 88,772 listings starting at $1,444
Used Ford Escape
1,238 Great Deals out of 106,987 listings starting at $700
Used Chevrolet Equinox
1,069 Great Deals out of 78,025 listings starting at $2,222