Precision Motors LLC

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

313 Rainier Ave N
Renton, WA 98057

Sales: (425) 291-7640

Today 10:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/05/10/16/2008_cadillac_srx-pic-2366739351306057788-152x114.jpeg

2008 Cadillac SRX V6 RWD Used Cars in Renton, WA 98057

Great Deal
$2,779 BELOW
CarGurus IMV of $9,778

Price: $6,999

Mileage: 108,094

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Cadillac SRX V6 RWD for sale - $6,999, 108,094 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2006_pontiac_g6-pic-5259689239164222112-152x114.jpeg

2006 Pontiac G6 GTP Coupe Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$1,532 BELOW
CarGurus IMV of $6,031

Price: $4,499

Mileage: 102,038

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Pewter Description: Used 2006 Pontiac G6 GTP Coupe for sale - $4,499, 102,038 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2008_ford_mustang-pic-952107167356120481-152x114.jpeg

2008 Ford Mustang V6 Premium Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$1,648 BELOW
CarGurus IMV of $8,647

Price: $6,999

Mileage: 96,647

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Titanium Description: Used 2008 Ford Mustang V6 Premium for sale - $6,999, 96,647 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2017_dodge_durango-pic-221660542841671817-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango Special Service AWD Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$2,289 BELOW
CarGurus IMV of $31,288

Price: $28,999

Mileage: 7,615

Location: Renton, WA 98057

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Dodge Durango Special Service AWD for sale - $28,999, 7,615 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2010_nissan_versa-pic-6177265656806146254-152x114.jpeg

2010 Nissan Versa 1.8 S Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$1,204 BELOW
CarGurus IMV of $5,203

Price: $3,999

Mileage: 132,914

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2010 Nissan Versa 1.8 S for sale - $3,999, 132,914 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2002_jeep_grand_cherokee-pic-4507331798123531226-152x114.jpeg

2002 Jeep Grand Cherokee Limited Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$789 BELOW
CarGurus IMV of $5,788

Price: $4,999

Mileage: 90,860

Location: Renton, WA 98057

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2002 Jeep Grand Cherokee Limited for sale - $4,999, 90,860 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2004_toyota_prius-pic-8809246421751871486-152x114.jpeg

2004 Toyota Prius Base Used Cars in Renton, WA 98057

Good Deal
$1,034 BELOW
CarGurus IMV of $6,533

Price: $5,499

Mileage: 120,462

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2004 Toyota Prius Base for sale - $5,499, 120,462 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/01/13/2004_chrysler_crossfire-pic-2011332168219582993-152x114.jpeg

2004 Chrysler Crossfire Limited Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$680 BELOW
CarGurus IMV of $6,679

Price: $5,999

Mileage: 82,595

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Pewter Description: Used 2004 Chrysler Crossfire Limited for sale - $5,999, 82,595 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/14/07/16/2003_volvo_xc70-pic-1761193253072010088-152x114.jpeg

2003 Volvo XC70 Turbo Wagon Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$534 BELOW
CarGurus IMV of $5,033

Price: $4,499

Mileage: 136,320

Location: Renton, WA 98057

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2003 Volvo XC70 Turbo Wagon for sale - $4,499, 136,320 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/13/10/08/2011_chevrolet_malibu-pic-1887369888485623307-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$707 BELOW
CarGurus IMV of $6,206

Price: $5,499

Mileage: 149,525

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2011 Chevrolet Malibu LT for sale - $5,499, 149,525 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2004_dodge_durango-pic-5466683040552510103-152x114.jpeg

2004 Dodge Durango Limited 4WD Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$725 BELOW
CarGurus IMV of $5,724

Price: $4,999

Mileage: 129,421

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2004 Dodge Durango Limited 4WD for sale - $4,999, 129,421 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2009_toyota_camry-pic-3897227795824868290-152x114.jpeg

2009 Toyota Camry LE Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$523 BELOW
CarGurus IMV of $7,022

Price: $6,499

Mileage: 150,760

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2009 Toyota Camry LE for sale - $6,499, 150,760 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/14/07/16/2003_toyota_matrix-pic-9080824639483589693-152x114.jpeg

2003 Toyota Matrix XR Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$386 BELOW
CarGurus IMV of $3,885

Price: $3,499

Mileage: 162,387

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Blue Description: Used 2003 Toyota Matrix XR for sale - $3,499, 162,387 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/01/06/04/2005_mini_cooper-pic-1172762699358090288-152x114.jpeg

2005 MINI Cooper S Hatchback Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$426 BELOW
CarGurus IMV of $5,925

Price: $5,499

Mileage: 128,601

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Blue Description: Used 2005 MINI Cooper S Hatchback for sale - $5,499, 128,601 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/05/10/16/2008_dodge_charger-pic-3522137838114714238-152x114.jpeg

2008 Dodge Charger SE Used Cars in Renton, WA 98057

Fair Deal
$578 BELOW
CarGurus IMV of $6,577

Price: $5,999

Mileage: 125,093

Location: Renton, WA 98057

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Dodge Charger SE for sale - $5,999, 125,093 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 5, 2017
These guys are great! I bought it and love it! They worked with me and we're very personable and did an awesome job with customer service! I will definitely be referring anyone I know there to buy a car.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 2, 2017
He stands by his words. Nice people
Is this review helpful? Yes | No
Oct 2, 2017
Great service, prices and knowledge of cars on the lot. Bought two vehicles from them a couple of weeks ago.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 27, 2017
Customer service is horrible then ever, they are real cheaters. The car i bought looked nice but started overheating the day i bought the car. Please dont go to this dealership if you wanna save your money.
11 of 11 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 20, 2017
We bought a spotless 2004 Elantra with a rebuilt engine. The staff corrected a small problem. We have a good used car at a decent price. The company does its own repair work and apparently has a good reputation for its mechanical work. Thanks guys!
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 4, 2017
Brandoncarter
These guys dont speak english and are understaffed. No one approached me untill around 20 min of being their. I wouldnt recomend them.
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 1, 2017
I ended up buying the car but the dealer didn't mention it needed a NEW alternator or battery.. Ill never recommend buying from that place to anyone! Glad it made it all the way home with no problems. Good thing my family has a mechanic.
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 17, 2016
I bought a jaguar x type but it stopped working half a way ....very bad ....i dont like it anymore...they even dont give warranty..... very ride dealers...... dont blose your money in this place ....for your own good...
8 of 9 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Precision Motors LLC:

We are really sorry it happened to you. But we were selling this vehicle As Is and you were offered to purchase extended warranty for this vehicle. But you were too concerned about getting this vehicle as cheap as possible and we gave you a $2300 discount. You have purchased it for only $2700 and you could definitely afford the warranty for it. But you chose not to. So we are sorry it happened to you. And you knew it yourself that those cars are not reliable cars and you bought that anyway.  
Sep 23, 2016
Pleasant to work with
2 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 12, 2016
Art is a good solid salesman
3 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 2, 2016
I bought a jeep Cherokee from precision motors and I regret since first day this car has some issues that at first in order to buy it the seller agree to fixed but he do it half way he said that is going to order a key remote and what I get was a key shell my car alarm beeps when I open the door and they told me to wait few weeks the key remote was order now they do not answer my calls
3 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Precision Motors LLC:

Our agreement was that we will order a key shell and you will use your old key for that shell. We have done what we promised. And The vehicle had an issue with the ball joint which was replaced plus we replaced all inner an outer tie rod ends for you and a new steering rack for you plus you got a free 4 wheel alignment. How else can we make it right????
Jul 19, 2016
They went out of their way to help and try to get me financed. They were all very friendly and tried their hardest to work with me, but the bank and financiers ended up being the problem. I am definitely going back once I am able to secure a loan.
2 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 25, 2016
Dealer responded immediately. Went to look at the car, gave him a copy of my license and he gave me the keys to go and test drive. Nice clean car and drove perfectly. Let the sales guy I would be back Thursday to buy the car which was 3 days away. Came back and he had kept the car for me! Nice friendly guy! Thanks again and my son absolutely loves the car
3 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 8, 2016
Knowledgeable salesman and excellent customer service
2 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 21, 2016
Horrible experience and customer service. I went to car lot with my uncle who is a mechanic to view Chevy Monte Carlo. It took 20 minutes before we were even approached by unprofessional sales man dressed with “thong sandals” Car wouldn’t even start up, we needed to jump car. My uncle noticed plenty of things wrong with car. 1. Transmission fluid was filled to VERY TOP 2. Motor can from a junk yard, that still had junk yard writing on it 3. Lied to about miles on car, nor had transmission EVER been serviced. 4. Green color fluid, which was the wrong kind of fluid in vehicle. 5. Car needing a Jump?? 6. Car being sold for 4,500 with all the things wrong with vehicle… unwilling to lower price When I asked “salesmen” How they got car I was told two different stories. Car was donated then it went from car being bought at an auction for $3,000. When my uncle called “salesmen” out on all what was wrong with car, “salesmen’ got very RUDE and defensive! **** The icing on cake*** When we asked to test drive car, we were told that he needed our car insurance to take car off lot, even though car is supposed to be insured by them... Never in my life have I EVER went to a CAR DEALERSHIP to TEST drive a car and was asked for my auto insurance.
6 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Precision Motors LLC:

How do you respond to all around unhappy client. Well if your uncle was a mechanic he would know that there is no difference between green and red antifreeze. Transmission should be filled to the upper level and yes we replaced the engine in the car that means we did something to fix it instead of selling it broke like other dealers do. As far as jump goes, the battery can get low some times when the car sits for a while and we never have any issues replacing it at the time of sale. Car was donated to the auction house where we bought it (helping charities). And insurance.... Sorry but that ju
 More ...
Read 1 old review
Feb 26, 2015
Different than the average in a positive way. As a Personal Vehicle Shopper, the experience for my client and myself was easy and pleasant and at the same time professional.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Car Pros Hyundai of Renton - 245 listings
201 S 7th St Renton, WA 98057
1 review
Sunset Cars of Auburn - 77 listings
2020 Auburn Way Auburn, WA 98002
4 reviews
Sound Auto Land LLC - 40 listings
4852 Auburn Way N Auburn, WA 98002
2 reviews
Bentley Lamborghini Rolls-Royce Bellevue - 36 listings
1882 136th Place NE Bellevue, WA 98005
4 reviews
Highland Auto - 35 listings
12811 164th Ave SE Renton, WA 98059
3 reviews
All Pro Auto Sales - 27 listings
22441 Pacific Hwy S Des Moines, WA 98198
1 review
Factum Auto Sales - 14 listings
3711 Rainier Ave South Seattle, WA 98144
1 review
Redline Motors LLC - 8 listings
412 8th St SW, STE #1 Auburn, WA 98001
5 reviews
Areli Motors LLC - 2 listings
98 NE Gilman Blvd, suite 207 Issaquah, WA 98027
2 reviews
Emerald City Auto Brokers
311 S Grady Way Renton, WA 98057
1 review
West's Family Auto
730 Central Ave N Kent, WA 98032
3 reviews
Pacific Fleet Sales
24432 Pacific Hwy S Kent, WA 98032
2 reviews
Singh Motors Of Seattle
1209 Central Ave S, Suite 139 Kent, WA 98032
1 review
Cordial Auto Brokers
1326 Central Ave S Kent, WA 98032
1 review
European Auto Sales
11200 Kirkland Way Ste 350 Kirkland, WA 98033
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,140 Great Deals out of 223,566 listings starting at $1,000
Used Ford F-250 Super Duty
473 Great Deals out of 46,685 listings starting at $595
Used Chevrolet Silverado 1500
2,923 Great Deals out of 162,828 listings starting at $1,500
Used Chevrolet Silverado 2500HD
412 Great Deals out of 29,449 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
1,488 Great Deals out of 118,082 listings starting at $4,250
Used Ram 2500
187 Great Deals out of 33,985 listings starting at $6,995
Used Toyota Camry
1,097 Great Deals out of 77,103 listings starting at $1,500
Used Toyota Corolla
882 Great Deals out of 64,793 listings starting at $1,500
Used Honda Civic
698 Great Deals out of 54,100 listings starting at $1,495
Used Honda CR-V
729 Great Deals out of 52,707 listings starting at $1,500
Used Toyota RAV4
687 Great Deals out of 53,531 listings starting at $999
Used Honda Accord
896 Great Deals out of 77,529 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
808 Great Deals out of 64,999 listings starting at $3,500
Used Nissan Altima
1,127 Great Deals out of 74,608 listings starting at $900
Used Ford Escape
1,224 Great Deals out of 98,244 listings starting at $895