Porsche of San Antonio

9455 W Interstate 10
San Antonio, TX 78230

Map & Directions

Sales: (210) 361-5710

Service: (210) 764-4251

Closed Today (Sun)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/21/19/45/2016_chevrolet_corvette-pic-3759495903611828731-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Corvette Stingray Z51 3LT Coupe RWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Great Deal

Price: $38,900

Mileage: 38,954

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Chevrolet Corvette Stingray Z51 3LT Coupe RWD for sale - $38,900, 38,954 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/05/06/01/2018_porsche_panamera-pic-7352630481233544352-152x114.jpeg

2018 Porsche Panamera Used Cars in San Antonio, TX 78230

Great Deal

Price: $73,256

Mileage: 5,422

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 53 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Jet Black Metallic Description: Used 2018 Porsche Panamera for sale - $73,256, 5,422 miles with Memory Package, Backup Camera, Storage Package, Adaptive Cruise Control, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/25/19/45/2019_porsche_macan-pic-388225278449164508-152x114.jpeg

2019 Porsche Macan AWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $53,420

Mileage: 4,791

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 74 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: White Description: Used 2019 Porsche Macan AWD for sale - $53,420, 4,791 miles with Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels, Memory Package, Backup Camera, Smoker Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/29/06/55/2019_porsche_911-pic-4070383861786693891-152x114.jpeg

2019 Porsche 911 GT3 Coupe RWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $163,555

Mileage: 2,647

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Manual Color: Lava Orange Description: Used 2019 Porsche 911 GT3 Coupe RWD for sale - $163,555, 2,647 miles with Sport Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/20/19/56/2018_ford_fusion_hybrid-pic-9174790585662532070-152x114.jpeg

2018 Ford Fusion Hybrid SE FWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $15,412

Mileage: 30,387

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Magnetic Description: Used 2018 Ford Fusion Hybrid SE FWD for sale - $15,412, 30,387 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/05/05/55/2006_mazda_mx-5_miata-pic-3773224051403895736-152x114.jpeg

2006 Mazda MX-5 Miata Grand Touring Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $7,100

Mileage: 78,184

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Galaxy Gray Mica Description: Used 2006 Mazda MX-5 Miata Grand Touring for sale - $7,100, 78,184 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/06/48/2018_porsche_718_cayman-pic-8012864511864742645-152x114.jpeg

2018 Porsche 718 Cayman S RWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $63,974

Mileage: 10,082

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2018 Porsche 718 Cayman S RWD for sale - $63,974, 10,082 miles with Navigation System, Premium Package, Memory Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/20/19/56/2015_dodge_challenger-pic-6738169954209646598-152x114.jpeg

2015 Dodge Challenger Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $24,888

Mileage: 16,084

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Crystal Description: Used 2015 Dodge Challenger for sale - $24,888, 16,084 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/07/05/52/2017_mercedes-benz_amg_gt-pic-3524644888028105084-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz AMG GT Coupe Used Cars in San Antonio, TX 78230

Good Deal

Price: $77,299

Mileage: 4,076

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2017 Mercedes-Benz AMG GT Coupe for sale - $77,299, 4,076 miles with Navigation System, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/05/05/55/2019_porsche_macan-pic-4681963461174547775-152x114.jpeg

2019 Porsche Macan AWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $53,695

Mileage: 4,054

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 74 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Volcano Gray Description: Used 2019 Porsche Macan AWD for sale - $53,695, 4,054 miles with Leather Seats, Memory Package, Backup Camera, Navigation System, Premium Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/24/20/08/2013_porsche_911-pic-6283061581356828006-152x114.jpeg

2013 Porsche 911 Carrera 4S AWD Cabriolet Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $81,592

Mileage: 6,133

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Guards Red Description: Used 2013 Porsche 911 Carrera 4S AWD Cabriolet for sale - $81,592, 6,133 miles with Navigation System, Premium Plus Package, Audio Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/20/19/56/2015_mercedes-benz_m-class-pic-746445385229053127-152x114.jpeg

2015 Mercedes-Benz M-Class ML 350 Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $21,920

Mileage: 67,036

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Palladium Silver Metallic Description: Used 2015 Mercedes-Benz M-Class ML 350 for sale - $21,920, 67,036 miles with Premium 1 Package, Backup Camera, Power Package, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/21/06/06/2019_porsche_cayenne-pic-4616307189755514229-152x114.jpeg

2019 Porsche Cayenne Turbo AWD Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $121,864

Mileage: 8,912

Location: San Antonio, TX 78230

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Carrara White Metallic Description: Used 2019 Porsche Cayenne Turbo AWD for sale - $121,864, 8,912 miles with Adaptive Cruise Control, Memory Package, Premium Plus Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/05/05/55/2018_porsche_911-pic-5102895639431003085-152x114.jpeg

2018 Porsche 911 Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $117,941

Mileage: 7,027

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Miami Blue Description: Used 2018 Porsche 911 for sale - $117,941, 7,027 miles with Premium Package, Memory Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/27/18/15/2016_porsche_panamera-pic-7643865289927578522-152x114.jpeg

2016 Porsche Panamera Used Cars in San Antonio, TX 78230

Fair Deal

Price: $43,883

Mileage: 53,427

Location: San Antonio, TX 78230

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2016 Porsche Panamera for sale - $43,883, 53,427 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 10, 2019
They did reach out to me
Aug 13, 2019
Awesome! Went above snd beyond.
Aug 3, 2019
AlexRod131
They had a fantastic truck I was highly interested in, but ended up passing on it as I got stuck a rude salesmen. Got a lower than usual value on my trade in so I was attempting to explain to the salesmen it may be the incorrect trim as it defaults to the base trim per the Vin sometimes. After this, the salesmen disputed it and that it basically wasn't possible because of the pics I sent, but thing is I had heavily modified my truck to the point it's difficult to tell. So I called him out on this frustrated as again it was a truck I was very interested in but such a low trade value I couldn't move forward with, and shortly after doing so he calls me while I'm at work whining and acting all hurt then tells me he doesn't want to sell me the truck and go fk myself. Such a bad experience... Listen I'll give respect to the internet manager though.. he was professional and more enjoyable to work with, but still ended up going with another purchase.
Jul 25, 2019
Excellent and timely communications!
Jul 7, 2019
Geraldo was really friendly and helpful, willing to work with you, I highly recommend him at this dealership.
Jun 29, 2019
GuruS1X2T
Super helpful, patient, and accommodating with my elderly parents as they purchased they’re 2009 Infiniti. Thank you!
May 11, 2019
The dealer response was very prompt and extremely responsive to my request. I made a purchase from this dealership.
Mar 23, 2019
Great experience!
Jan 11, 2019
Very helpful associate who sent me the CarFax and build sheet I needed
Dec 14, 2018
Very professional!
Aug 4, 2018
I bought a car from them. They were very good to do business with and I would recommend them to anyone.
Apr 29, 2018
Eve6Gene
Great follow up and follow through. Sales manager very knowledgeable about this vehicle.
Mar 31, 2018
TexMarc
5
Good follow up.
Mar 21, 2018
Dealer replied back referencing the wrong vehicle at first. By the time we communicated again it was sold.
Jan 13, 2018
As described. Well informed salesman. Price too high still.
1 people found this review helpful.
Read 26 old reviews
Nov 15, 2017
GuruZXXBY
They responded quickly but the vehicle didn't meet my specifications.
Sep 23, 2017
The salesman was great. He was extremely friendly and very accommodating. Very good experience.
Aug 25, 2017
Guru8NL3
I was contacted, but the car was not what I wanted.
May 30, 2017
Fast contact and good information provided!
1 people found this review helpful.
Feb 19, 2017
NHorsey
Great customer service
Oct 27, 2016
great
0 people found this review helpful.
Sep 21, 2016
Aftr speaking with salesman and agreeing on price told him would be in next day between 12-1 to purchase car it was sold 30min prior to me arriving
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Ronnie, thank you for taking the time to leave feedback.  As per our corporate policy, we cannot hold in stock vehicles for customers without money in-house or a credit application.  You were given the opportunity to secure the vehicle, as all of our valued customers are, and you refused as you felt our price was $4000 higher than what you wanted to pay for the car.  Please feel free to contact Douglas Cox, our General Sales Manager, to express any concerns that you may have.
Sep 5, 2016
We agreed on a price of the car, but they sold it to someone else before my sales guy could say it was already sold. Not happy
6 people found this review helpful.
Jun 1, 2016
Timely response to inquiry. Car was not a fit, but they did a nice job
1 people found this review helpful.
May 28, 2016
Good communication, recommended.
1 people found this review helpful.
Apr 30, 2016
I received a follow up email within 24 hours. However, I went to the dealership the same day and not one salesperson acknowledged me. I saw the vehicle I had inquired about, so I walked around and looked it over for about 10 minutes or so. During this time, two different salesmen walked directly by me and did not acknowledge me whatsoever. Sad part about it is I had a buyers check in the car from my bank and had every intention of purchasing a vehicle that day. Failed to mention, no other customers were on the lot, so they weren't dealing or assisting anyone. Extremely poor customer service.
9 people found this review helpful.
Apr 16, 2016
Dealer and in particular Jordan Trevino could not have been better. They were willing to negotiate, I bought the car. Jordan met my wife and I at the airport, drove us back to the dealership. The transaction was smooth, stress free and professional. The next day I dropped the car off at the dealership to be shipped back to NY, Jordan drove me back to my hotel. Excellent, professional service from the first phone call to the last drop off. I highly recomemnd Porsche of San Antonio.
1 people found this review helpful.
Apr 9, 2016
Terrible. Promised to hold a car. Took my deposit. While I was working on logistics and next steps they sold the car to another customer. DO NOT TRUST.
10 people found this review helpful.
Mar 30, 2016
I contacted them...then sent a remind...then I got an answer saying they would get back to me with the details I asked for...then they informed me the car was not available anymore...I certainly had the wrong person to talk to from the beginning.
2 people found this review helpful.
Mar 16, 2016
Never followed up with me after initial contact.
2 people found this review helpful.
Oct 9, 2015
Showed me the car. Let me drive it. Showed willingness to lower the price.
1 people found this review helpful.
Oct 1, 2015
ecf500
Not an honest dealer. Tried to push a car off on me with an electrical problem while covering it up. Stay away.
8 people found this review helpful.
May 13, 2015
I bought a car significantly cheaper than the average for this dealer. They were very helpful. They even got hold of its service history from the non-Porsche garage which had looked after the car. They seem to have a very good relationship with that garage which is an independent which only works on Porsche.
Jul 19, 2014
Purchased SRT 8 from Carmax for $3995.00 less. Same equip same miles.
1 people found this review helpful.
Apr 28, 2014
Professional staff, a pleasure to deal with.
Apr 27, 2014
Perfect, excellent. Thank them for me. I clicked on # 1 (excellent,) but one can see above "dealer never responded" which is not true!
Mar 2, 2014
Was contacted but was not followed up by sales to confirm vehicle I was interested in was purchased by other party.
Jan 2, 2014
Bought the car - dealer was very quick to respond!
Sep 5, 2013
I couldn't believe the service we received. We showed up from out of town 30 min before closing, you would of never of known it. They stayed and visited with us until we made our descion. The next day, once our financing was secure, our salesman drove our new car to our home an hour and 1/2 away. Now that's customer service!!
Mar 20, 2013
want $6000 more than the price was listed on the web site, Terrabel . I do not recommend it to anyone. If i could rate them negative not even 1 star , i would
1 people found this review helpful.
Nov 15, 2011
Terrible...they not only don't want to sell cars, they screw you around, make fun of you, and stand you up for appointments. I will shop 300 miles away in Houston before nearby San Antonio.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

North Park Lincoln Certified Pre-Owned - 97 listings
9807 San Pedro Ave San Antonio, TX 78216
6 reviews
H&R Auto Motors - 65 listings
4623 Fredericksburg Rd San Antonio, TX 78201
3 reviews
JMC Auto Group - 32 listings
5828 W Interstate 10 San Antonio, TX 78201
13 reviews
Al's Motors Auto Sales LLC - 30 listings
7180 Grissom Rd, Suite 2 San Antonio, TX 78238
6 reviews
Artex Auto Sales - 26 listings
1200 Basse Rd San Antonio, TX 78212
4 reviews
Showcase Motors Elite - 16 listings
5555 Timberhill, Suite #2 San Antonio, TX 78238
4 reviews
AutoMart USA
5541 Evers Rd San Antonio, TX 78238
2 reviews
Auto Deals LLC
12838 Hwy 281 San Antonio, TX 78216
1 review
X Nation Auto Group
6003 Bandera Road San Antonio, TX 78238
1 review
Progressive Auto Plex
1002 W. Hildebrand Ave. San Antonio, TX 78201
1 review
Americas Auto Resource
9006 Huebner Rd San Antonio, TX 78240
3 reviews
KWS Auto Sales
12019 San Pedro Ave San Antonio, TX 78216
2 reviews
Offroad Autoplex
7036 Eckhert Rd San Antonio, TX 78238
1 review
Alamo Dealer LLC
4700 San Pedro Ave San Antonio, TX 78212
1 review
Axiom Cars
5402 Grissom Rd San Antonio, TX 78238
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,525 Great Deals out of 247,948 listings starting at $990
Used Ford F-250 Super Duty
973 Great Deals out of 46,733 listings starting at $2,400
Used Chevrolet Silverado 1500
3,948 Great Deals out of 154,634 listings starting at $1,190
Used Chevrolet Silverado 2500HD
649 Great Deals out of 36,209 listings starting at $1,999
Used Ram 1500
2,820 Great Deals out of 151,789 listings starting at $3,750
Used Ram 2500
594 Great Deals out of 39,370 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,417 Great Deals out of 62,148 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
1,493 Great Deals out of 75,500 listings starting at $1,500
Used Toyota Camry
1,429 Great Deals out of 74,109 listings starting at $600
Used Honda CR-V
1,206 Great Deals out of 93,968 listings starting at $1,622
Used Honda Civic
970 Great Deals out of 59,919 listings starting at $1,000
Used Toyota Corolla
1,383 Great Deals out of 61,272 listings starting at $900
Used Honda Accord
1,124 Great Deals out of 69,478 listings starting at $1,200
Used Ford Escape
1,971 Great Deals out of 82,312 listings starting at $989
Used Chevrolet Equinox
1,911 Great Deals out of 100,062 listings starting at $1,900