Ottosource

2682 Forest Ln
Dallas, TX 75234

Sales: (972) 843-7874

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/03/21/10/2017_nissan_sentra-pic-3481391226520599971-152x114.jpeg

2017 Nissan Sentra NISMO Used Cars in Dallas, TX 75234

Great Deal

Price: $16,888

Mileage: 11,751

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Brilliant Silver Description: Used 2017 Nissan Sentra NISMO for sale - $16,888, 11,751 miles with Bluetooth, Navigation System, Premium Package, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2013 BMW 5 Series 528i Sedan RWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Great Deal

Price: $15,000

Mileage: 46,494

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2013 BMW 5 Series 528i Sedan RWD for sale - $15,000, 46,494 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/06/39/2013_gmc_yukon-pic-8496729929905110068-152x114.jpeg

2013 GMC Yukon Denali AWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Great Deal

Price: $26,856

Mileage: 70,079

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Onyx Black Description: Used 2013 GMC Yukon Denali AWD for sale - $26,856, 70,079 miles with Autoride Suspension Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Suspension Package, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/03/17/03/2012_land_rover_range_rover_sport-pic-1825868394575480179-152x114.jpeg

2012 Land Rover Range Rover Sport SC Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $24,999

Mileage: 76,867

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Fuji White Description: Used 2012 Land Rover Range Rover Sport SC for sale - $24,999, 76,867 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/11/09/45/2013_mercedes-benz_gl-class-pic-1095948800592311508-152x114.jpeg

2013 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $30,000

Mileage: 48,403

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Dakota Brown Metallic Description: Used 2013 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 for sale - $30,000, 48,403 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/19/10/39/2015_bmw_4_series-pic-976276245836713905-152x114.jpeg

2015 BMW 4 Series 428xi xDrive Gran Coupe AWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $24,971

Mileage: 25,318

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2015 BMW 4 Series 428xi xDrive Gran Coupe AWD for sale - $24,971, 25,318 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/18/20/27/2008_mercedes-benz_m-class-pic-8452119311799167455-152x114.jpeg

2008 Mercedes-Benz M-Class ML 350 4MATIC Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $9,500

Mileage: 107,367

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2008 Mercedes-Benz M-Class ML 350 4MATIC for sale - $9,500, 107,367 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/21/58/2013_buick_verano-pic-3143957650143481863-152x114.jpeg

2013 Buick Verano FWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $7,911

Mileage: 91,037

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Luxo Blue Metallic Description: Used 2013 Buick Verano FWD for sale - $7,911, 91,037 miles with Alloy Wheels, Preferred Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/19/20/03/2015_bmw_7_series-pic-4759795845144084017-152x114.jpeg

2015 BMW 7 Series 740Li xDrive AWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $34,856

Mileage: 41,761

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Graphite Metallic Description: Used 2015 BMW 7 Series 740Li xDrive AWD for sale - $34,856, 41,761 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, M Sport Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/23/13/2015_land_rover_lr2-pic-6245936357991081006-152x114.jpeg

2015 Land Rover LR2 HSE Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $24,759

Mileage: 43,445

Location: Dallas, TX 75234

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Indus Silver Description: Used 2015 Land Rover LR2 HSE for sale - $24,759, 43,445 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, SE Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/16/54/2015_audi_a5-pic-8447971582958138887-152x114.jpeg

2015 Audi A5 2.0T quattro Premium Plus Coupe AWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $25,991

Mileage: 27,355

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2015 Audi A5 2.0T quattro Premium Plus Coupe AWD for sale - $25,991, 27,355 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Premium Plus Package, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/04/20/43/2012_honda_civic_coupe-pic-7728344443340670477-152x114.jpeg

2012 Honda Civic Coupe EX-L Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $7,999

Mileage: 105,700

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Polished Metal Metallic Description: Used 2012 Honda Civic Coupe EX-L for sale - $7,999, 105,700 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/19/40/2014_mercedes-benz_glk-class-pic-8197948835682397665-152x114.jpeg

2014 Mercedes-Benz GLK-Class GLK 250 BlueTEC Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $20,000

Mileage: 65,934

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Mercedes-Benz GLK-Class GLK 250 BlueTEC for sale - $20,000, 65,934 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/12/40/2013_bmw_7_series-pic-9164798815436952200-152x114.jpeg

2013 BMW 7 Series 740i RWD Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $23,991

Mileage: 51,872

Location: Dallas, TX 75234

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2013 BMW 7 Series 740i RWD for sale - $23,991, 51,872 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/09/19/04/2013_land_rover_range_rover_sport-pic-711769774399478980-152x114.jpeg

2013 Land Rover Range Rover Sport HSE Used Cars in Dallas, TX 75234

Good Deal

Price: $24,999

Mileage: 83,608

Location: Dallas, TX 75234

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Orkney Gray Description: Used 2013 Land Rover Range Rover Sport HSE for sale - $24,999, 83,608 miles with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 10, 2018
GuruW48R4
great response... i ended up having surgery and taking myself out of the car buying process
May 23, 2018
gnet09
Professional response to assist the customer
May 15, 2018
Great place good people
May 12, 2018
Quick response very helpful. I would recommend
May 2, 2018
ALWood
In constant contact. Quick to respond to inquires
Apr 28, 2018
LaSelle Valentine
Great to work with.
Apr 25, 2018
DougEckard
Tim Hudson at Ottosource was amazing. This has been one of the easiest car buying experiences I've ever had. Tim even made himself available on his day off.
2 people found this review helpful.
Apr 8, 2018
Great dealership
Apr 7, 2018
GuruYF734
not good .. they told me they were going to send pictures of the vehicle. and never did.
Apr 1, 2018
Got the car & love it. But the girl who sold it to me was not professional at all. Very defensive, rude & immature. When I asked her a question she didn't like, instead of answering the question and asking if i had any other questions she got defensive and instantly went to "we can cancel the contract" (twice). Madison isn't polished enough to sell anything. If you buy here just make sure you don't have any questions. Also, going to the Lexus dealer to find out why some of the options don't work.....dash board error lights keep coming on. Love the car I just hope it doesn't have issues. I would of called them but didn't want to get my head bit off again. I wouldn't refer anyone here just because of her bad attitude. A true salesperson would of been professional and made sure I didn't have any other questions instead of inviting me to "not" buy the vehicle. Said she came in on her day off to "deliver" my vehicle.....all they did was hand me the keys.....and say bye.....never bought a car where they didn't show you how to work & set up some of the options! Poor experience here.
3 people found this review helpful.
Apr 1, 2018
My sale rep was Duan he was extremely helpful and made sure I got all the help and information i needed or asked for. Also b/c I was in a different state he made the purchase very easy by staying in constant contact with me and my bank to make sure every aspect of the transaction went as smooth as possible. I was able to call him day or night and he always answered no problem, I had a phenomenal experimace
Mar 29, 2018
Perredime
Great experience. I will buy from them again.
1 people found this review helpful.
Mar 26, 2018
Racerxthedriver
Extremely professional.
1 people found this review helpful.
Mar 22, 2018
Shaezzie
Mar 15, 2018
Ericdh8
Fast response and good follow-up. Accepted my "no thanks" decision.
1 people found this review helpful.
Mar 13, 2018
Oh! My Lord, i don't where to start, but i can say this the people overther are very nice., specially to my 6 year old girl, they fed her with pizza and gave her toys, afterward she said "dad i love this place" I said why do you like this place? She replied " well they gave me toys and pizza and i can't for next Saturday". I myself i love that place. They don't pressure no one into buying, they don't tailgate you like other places i've been, every move you make some body right in your tail, Ottosource is different . You walk around you see something you like, go back inside tell the front desk , i like to test drive this car, all you need to do give your driver license and they bring the vehicle in front for you that's set and you got the freedom to go on the road test drive the car just by yourself the end.
1 people found this review helpful.
Mar 11, 2018
James Coe
I worked with Madison Oser on trying to get a loan on the Pontiac G8, I couldn't get it but she worked hard for me and got me a deal on a Benz C250 with just 1000$ down, I just couldn't accept it because here in Midland my insurance would uave been $450 upwards to $695 I will try again when my credit score shows its 645 because at the time I applied it was still showing at zero.. Thank you Madison Oser for everything.
2 people found this review helpful.
Mar 10, 2018
MiguelM96
Got into a full blown argument with the salesman. Completely unprofessional, and don’t point out any defects on their cars ... really ruffles their feathers!
2 people found this review helpful.
Mar 5, 2018
Polite and professional. Will use again.
Mar 5, 2018
Very polite and I will continue to do business with them. Soon I get back and hopefully it will be available.
1 people found this review helpful.
Mar 1, 2018
GuruY577D
Understanding not pressuring me and courteous.
0 people found this review helpful.
Feb 18, 2018
Guru5V4C7
They were all I expected! Very helpful! Great dealership!
1 people found this review helpful.
Feb 1, 2018
Visited with dealership in person on a Friday requesting additional details on car plus recent service issues as he said car was being serviced. Took a week to get back to me with no info I requested. -Lee
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Lee, could you please give us some more information (phone number or last name?) so that we can look into what happened? We apologize for the lack of follow up and want to make sure that we can address it with whichever Sales person you were working with, to ensure it doesn't happen again. Thank you so much!
Jan 20, 2018
jfintexas
55
The team at OttoSource followed up and stayed in touch. I ended up buying at another dealer but would consider OttoSource again in the future.
2 people found this review helpful.
Jan 11, 2018
good
1 people found this review helpful.
Jan 10, 2018
Excellent Communication! Was offered a discount! All details of the Lexus were provided as requested! Overall a good experience!
1 people found this review helpful.
Dec 25, 2017
BishopR
I purchased the vehicle. Mike and staff were great.
1 people found this review helpful.
Dec 24, 2017
They were outstanding . Very much on top of thing . An the car's Wow ! Going back Sat for another look .
1 people found this review helpful.
Dec 22, 2017
Salesmen was very nice. But -I Called ahead and they said it would be ready. It wasn’t. Vehicle had hail damage, pealing paint, not not shown in pictures. Very disappointing.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Your salesman, Duane, got with Management as soon as you left, to let us know how you felt. We have tried to reach out on multiple occasions, without a response back. Please give us a call at the Dealership as soon as you can, so that we can do our best to correct the situation. Thank you.
Dec 20, 2017
GuruZ2XYR
They were great. Negotiated over the phone and went in and test drove the car. I did purchase the vehicle but they were very quick and I didn’t have to talk to multiple people. There was no negotiating at the office and I was only there maybe 15 minutes to sign and spent 45 minutes test driving. Mario was laid back and honest. It was a great experience.
1 people found this review helpful.
Dec 14, 2017
Very courteous!
1 people found this review helpful.
Dec 7, 2017
ncangia
5
Pro follow up.
1 people found this review helpful.
Dec 5, 2017
Good experience
1 people found this review helpful.
Nov 28, 2017
skipper01
Quick response and follow up
1 people found this review helpful.
Nov 27, 2017
GuruZ89VW
Dylan was extremely helpful and knowledgeable.
1 people found this review helpful.
Nov 22, 2017
dancinggrace
I left a message on Sunday. The dealer promptly called me back on Monday.
1 people found this review helpful.
Nov 15, 2017
GuruZSCV2
The sales representative that called was just a sweetheart even though i wasn't able to answer her call she left a very pleasing and considerate message. Overall i felt a satisfied customer without having bought anything yet, but i would interested in doing business with Ottosource.
1 people found this review helpful.
Nov 1, 2017
Contacted me about car but it was the wrong color.
2 people found this review helpful.
Oct 18, 2017
great communication
1 people found this review helpful.
Oct 13, 2017
Jacky777
Responded helpful
1 people found this review helpful.
Oct 11, 2017
Very helpful and informative.
1 people found this review helpful.
Sep 25, 2017
Responded fast
1 people found this review helpful.
Aug 17, 2017
Guru9KFM4
I'm in Midland, have not had a chance to actually travel to test drive car, but so far I have had rapid responses...no complaints
2 people found this review helpful.
Aug 13, 2017
DHYG2017
Quick response. Although I found another deal I liked better, they were very friendly and understanding.
2 people found this review helpful.
Aug 2, 2017
I contacted Ottosource several times via e-mail before I finally received a reply. After receiving the reply, I submitted a list of questions to them to obtain more detailed information about this 2013 Lexus GX 460 I'm extremely interested in purchasing. It's been one week and I have not heard a peek out of them. It seems to me they are not interested in selling this vehicle. I contacted them because of the excellent reviews and BBB A+ ratings. For me, their customer service, communication and followup is very poor.
7 people found this review helpful.
Jul 28, 2017
Prompt excellent response. Thank you
1 people found this review helpful.
Jul 19, 2017
Linda Keo contacted me and answered all my questions. Very quick response.
3 people found this review helpful.
Jul 17, 2017
I would highly recommend this company to individuals shopping around for a vehicle there polite and reasonable. And will do there best to get you in a luxury vehicle
2 people found this review helpful.
Jul 12, 2017
Very friendly and helpful. Not pushy great place to buy a car.
2 people found this review helpful.
Jul 8, 2017
Dealer contacted me. I asked a few questions that weren't answered. I contacted them again via their website and it still took 2 more emails for them to answer my 3 questions.
5 people found this review helpful.
Jun 22, 2017
Sgfive
My experience was pleasant
2 people found this review helpful.
Jun 21, 2017
Alanhenry
Great
2 people found this review helpful.
Jun 16, 2017
The salesperson was super nice but then when it came to pricing she came with a different price that it shows on here. She advised they charge a dealer fee. Very frustrating would not recommend this dealership.
7 people found this review helpful.
Jun 11, 2017
Initial contact was made 4 days later. I was corresponding with a Linda and then she stopped replying. Not very pleased with that.
7 people found this review helpful.
Jun 7, 2017
Very courteous and helpful. Will be doing business with them
1 people found this review helpful.
May 31, 2017
Amazing Job! The salesman Mario did a really good job walking us through the whole finance process and was able to provide a great payment plan.
3 people found this review helpful.
May 31, 2017
Good
1 people found this review helpful.
May 29, 2017
Overall outstanding
2 people found this review helpful.
May 24, 2017
Excellent
2 people found this review helpful.
May 9, 2017
Very responsive
2 people found this review helpful.
May 8, 2017
Car was exactly as stated in the ad. The dealership was very nice and all were courteous. Working with Mr. Terry Gay was a pleasure and we will return if we are in the market for another vehicle.
3 people found this review helpful.
Mar 17, 2017
The dealership was unprofessional at best, I went in to pick up my vehicle and it was ready. The tires were so worn I could not drive it home. I had to leave it at the dealership for repairs even though they wanted me to drive it with tires that had no tread. My sales attendant was not knowledgeable about the vehicle, he just wanted to make a sale. I would not recommend this dealership to anyone because they do not conduct good business. The show room is nice but that's were it ends. My experience with Otto Source was terrible.
15 people found this review helpful.
Mar 13, 2017
Friendly and personal. Helped me get the deal I wanted in the car I wanted. Mario was a pleasure to work with.
2 people found this review helpful.
Mar 4, 2017
David Withers
Professional and courteous
3 people found this review helpful.
Feb 24, 2017
Great job outstanding service
4 people found this review helpful.
Feb 18, 2017
They have really good customer service very good with customers they were do everything they can to get you what you need great awesome
2 people found this review helpful.
Feb 16, 2017
MsGoody
This vehicle was in excellent condition. Kind of a long wait to test drive, but overall everything was no pressure and informative. The only issue I found with this vehicle was the automatic liftgate didn't work. You could hear the motor engage, but nothing. I believe it's a simple fix. Overall pleasant experience on a well- kept vehicle.
5 people found this review helpful.
Feb 9, 2017
Was OK experience. Would have thought this upscale dealer would have done a better job cleaning the car. I had an issue with the tires, Dealer was unable to accommodate me. Did not purchase.
15 people found this review helpful.
Jan 20, 2017
No purchase made but friendly and timely service.
2 people found this review helpful.
Dec 29, 2016
Colbyanderson
Fast respond
1 people found this review helpful.
Dec 23, 2016
Trustworthy and quality vehicles. Awesome customer service!!
2 people found this review helpful.
Nov 18, 2016
Prompt response and knowledgeable salesman responded quickly
3 people found this review helpful.
Nov 16, 2016
Sales man Jonathan was great !!!! Bought the car love it !!! All of the dealership staff was great very nice not pushy at all !!! Would go back and buy again for sure !!!!
5 people found this review helpful.
Sep 29, 2016
kept in touch
1 people found this review helpful.
Sep 22, 2016
pr61
Excellent sales person, Mr. Steen.
2 people found this review helpful.
Aug 26, 2016
Called back quickly
1 people found this review helpful.
Aug 19, 2016
Good to work with
1 people found this review helpful.
Aug 10, 2016
Hard to find...but glad I did Greeted at door by salesman Bruce,very friendly, very knowledgeable.... cars are all clean
2 people found this review helpful.
Aug 2, 2016
Bruce is Awesome! Quick to respond and true to his word!
1 people found this review helpful.
Jun 29, 2016
kinggee68
Mike was great. No sales pressure. Very informative and followed up
1 people found this review helpful.
Read 40 old reviews
May 22, 2016
They contacted me and were great to work with. I highly recommend them to anyone looking to get an out of state car.
2 people found this review helpful.
Apr 28, 2016
Renekonga1
the price is too high and they want me give my trade with less money
5 people found this review helpful.
Apr 28, 2016
Great
1 people found this review helpful.
Apr 27, 2016
joemancio
Very professional people! I do recommend this dealer for the quality of their customer service and quality of their previous owned cars
2 people found this review helpful.
Apr 15, 2016
I bought the car. It checked out well and the experience was pleasant.
1 people found this review helpful.
Apr 9, 2016
awesome
1 people found this review helpful.
Mar 12, 2016
Excellent experience!! Great dealership with lots of quality cars to choose from with financing made easy.
1 people found this review helpful.
Feb 25, 2016
Good
1 people found this review helpful.
Jan 20, 2016
Purchased my Mercedes R350 wagon, brought home, found the bugs in it, and they are taking care of it all! Seamless experience with only good to say!
1 people found this review helpful.
Jan 8, 2016
Positive experience, nice people, andno pressure . The Internet price is what you pay.
Dec 23, 2015
One of the best dealerships one can go to !! Will make things easier for you.
Nov 19, 2015
Got a response very quickly letting me know the car had a deposit on it already but they would let me know for sure by the end of the week. I also sent in trade info and a credit app. Got a response on my trade but never heard back on my credit. I also replied to the response regarding another car I was interested in. I never heard back from them again. I since then bought a corvette that was more expensive, down in San Antonio. I don't recommend this dealer.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Troy,

We are sorry that you feel this way.  We were only trying to get you the most money for your trade by making some phone calls.  The reason you didn't hear back on your credit is because you had never sent in a credit application.  The last email we received from you was to let us know you were no longer interested in buying the vehicle.  It is unfortunate that a review like this was posted even though we were trying our best to look for your best interest.
Oct 21, 2015
It was an overall good experience!
Sep 23, 2015
so eager and willing to help! Vincent is an amazing gentleman with such integrity! Will definitely be back in the future and will send any business I can this way!
Sep 21, 2015
Just great customer service .
Sep 16, 2015
Mike was helpful he responded to my needs
Sep 2, 2015
Dealer responded but the advertised picture and features indicated in the picture were not even close to what the actual car was. Different colors, accessories, etc.
4 people found this review helpful.
Aug 14, 2015
A little busy, not much time with a representative but overall good. Thanks guys.
Jul 6, 2015
Great buying experience!
May 25, 2015
Car was way overpriced and not anywhere near the asking price
1 people found this review helpful.
May 1, 2015
I like dis dealership
1 people found this review helpful.
Apr 18, 2015
My experience was great!
Apr 10, 2015
Mike was very helpful really like the way I was treated during the whole process very good People to work with
Response from current dealership:
Thank you Lefty.  I hope you're enjoying your new Mercedes-Benz!!!
Apr 7, 2015
Good overall
Dec 4, 2014
He responded the next day and was very friendly and helpful
Nov 27, 2014
The car salesman sold the vehicle from under my deposit. I was ready to pay cash and I decided I did not want their warranty and the dealer refused to sell me the vehicle, which he in turn sold the vehicle to another higher bidder. The action was dishonest.
2 people found this review helpful.
Nov 19, 2014
They responded very quickly..very nice and professional...I test drove 3 cars but they were not right for me
Oct 12, 2014
Dealer responded by e-mail the next business day. I phoned Chris about financing. All questions were answered. Good terms were secured. Even when Chris was not available, other clients or personal business, it was explained why. He left a voice mail at his earliest opportunity. Considering my job does not enable me to receive phone calls, the communications were great. Although other influences caused me to delay my purchase, Chris was polite and helpful during the entire process. I will definitely consider Ottosource when making my next purchase.
Sep 16, 2014
Good prices and nice sales people
Sep 2, 2014
quick response call
Jul 29, 2014
Great
Mar 25, 2014
Never called me! I decided to call them and the man that answerd the phone was very RUDE!!!! Do not recommend them to anyone!!!
Response from current dealership:
Dear Britney, we are so sorry you felt mistreated when you called our store. We are constantly striving to provide the best costumer service possible. We have had several salesman in training during the time frame of your call and if you can provide the name of the person who answered you we will take immediate action so it wont happen again. We apologize one more time and we really hope you can give us another chance to proof you that this was an isolated incident.
Feb 26, 2014
My experience with this dealership was and has very good so far I purchased on Feb 7 ,Jafet the salesman has very good customer service skills. We were please with all the staff at Otto source My trade in offer was acceptable even when I discovered an oil leak on my vehicle they gave me a loner and followed up on the entire process they provided a (3) month warranty with option to buy up to 48 months. I would recommend them
Oct 30, 2013
The salesman was very polite and informative. Their facility, as well as, the vehicle we looked at ,was very pristine. Worth experiencing.
Feb 21, 2013
Great people Great service. Highly recommend !!!
Feb 13, 2013
Courteous and helpful. Will contact them again when searching for a vehicle.
Feb 13, 2013
Great no hassle place to buy a car. I had a great experience. Very friendly staff. Daniel was great!
Nov 14, 2012
great job. I would recommend them.
Jul 6, 2012
not impress with particular vehicle
Sep 30, 2011
At first impression, it looked like this place was out of business. When we got there, it seemed like there wasn’t a car dealer business on the block. It’s surrounded by industrial warehouses and other businesses. Then someone came out and opened the gate, inside this warehouse are one of the best selections of cars I’ve seen during my car shopping route. The people are friendly and very knowledgeable. I would definitely recommend this place! Ask for Otto.

Other Nearby Dealers

Carmania of Dallas - 25 listings
11607 Harry Hines Blvd Dallas, TX 75229
1 review
Lone Star Automotive Group - 22 listings
11116 Shady Trl Dallas, TX 75229
1 review
Ace Car Sales - 20 listings
2625 Royal Ln Dallas, TX 75229
1 review
Chachan Auto Sales - 15 listings
11111 Shady Trl Dallas, TX 75229
17 reviews
Makka Auto Sales - 13 listings
2105 Royal Ln Dallas, TX 75229
2 reviews
Legacy Drive Auto Group - 11 listings
1952 Royal Ln, Suite D Dallas, TX 75229
5 reviews
Prime Time Auto Group - 11 listings
14832 Venture Dr Dallas, TX 75234
3 reviews
Los Tres Amigos Auto Sales - 10 listings
1952 Royal Ln, Suite 1 Dallas, TX 75229
1 review
Tex-Mex Used Cars - 10 listings
4200 Wiley Post Rd # A Addison, TX 75001
1 review
HCC Performance Auto Sales, Inc. - 7 listings
11103 Indian Trail Dallas, TX 75229
1 review
VS Express Auto
2440 Merrell Rd Dallas, TX 75229
2 reviews
Dal Auto Sales
11310 Newkirk St Dallas, TX 75229
1 review
A Cars One
2820 Ladybird Ln Dallas, TX 75220
1 review
Star Texas Motors
10330 Harry Hines Blvd Dallas, TX 75220
1 review
IH autoSales
9737 Harry Hines Blvd Suite C Dallas, TX 75220
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,319 Great Deals out of 198,937 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
455 Great Deals out of 37,636 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,787 Great Deals out of 155,768 listings starting at $1,495
Used Chevrolet Silverado 2500HD
362 Great Deals out of 29,388 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,050 Great Deals out of 122,708 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
229 Great Deals out of 30,400 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
582 Great Deals out of 75,226 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
562 Great Deals out of 76,496 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
859 Great Deals out of 70,688 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
702 Great Deals out of 75,749 listings starting at $100
Used Honda Civic
491 Great Deals out of 44,267 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
670 Great Deals out of 63,665 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
686 Great Deals out of 101,993 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,193 Great Deals out of 111,597 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Equinox
1,215 Great Deals out of 87,010 listings starting at $2,295