Nhcars.Net

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

1118 Hooksett Rd.
Hooksett, NH 03106

Sales: (603) 466-7119

Today 8:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2008_ford_e-series_cargo-pic-4513578868570433203-152x114.jpeg

2008 Ford E-Series Cargo E-250 Ext Used Cars in Hooksett, NH 03106

Great Deal
$5,286 BELOW
CarGurus IMV of $10,277

Price: $4,991

Mileage: 141,849

Location: Hooksett, NH 03106

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2008 Ford E-Series Cargo E-250 Ext for sale - $4,991, 141,849 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2005_honda_civic-pic-3664837069315473498-152x114.jpeg

2005 Honda Civic EX Used Cars in Hooksett, NH 03106

Great Deal
$1,970 BELOW
CarGurus IMV of $3,851

Price: $1,881

Mileage: 166,000

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 8 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2005 Honda Civic EX for sale - $1,881, 166,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/11/18/52/2009_chevrolet_impala-pic-2544459040440972198-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Impala LS FWD Used Cars in Hooksett, NH 03106

Good Deal
$1,754 BELOW
CarGurus IMV of $5,735

Price: $3,981

Mileage: 132,000

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2009 Chevrolet Impala LS FWD for sale - $3,981, 132,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/12/17/07/2008_honda_civic-pic-9198360801671917317-152x114.jpeg

2008 Honda Civic LX Used Cars in Hooksett, NH 03106

Good Deal
$959 BELOW
CarGurus IMV of $6,640

Price: $5,681

Mileage: 82,710

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Tan Description: Used 2008 Honda Civic LX for sale - $5,681, 82,710 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2003_toyota_tundra-pic-8215160413856979051-152x114.jpeg

2003 Toyota Tundra 4 Dr SR5 V8 4WD Extended Cab Stepside SB Used Cars in Hooksett, NH 03106

Good Deal
$1,164 BELOW
CarGurus IMV of $8,145

Price: $6,981

Mileage: 166,123

Location: Hooksett, NH 03106

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2003 Toyota Tundra 4 Dr SR5 V8 4WD Extended Cab Stepside SB for sale - $6,981, 166,123 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/06/16/59/2009_volkswagen_jetta-pic-62351298790415808-152x114.jpeg

2009 Volkswagen Jetta S Used Cars in Hooksett, NH 03106

Good Deal
$755 BELOW
CarGurus IMV of $5,636

Price: $4,881

Mileage: 90,784

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Gray Description: Used 2009 Volkswagen Jetta S for sale - $4,881, 90,784 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2009_subaru_forester-pic-4568223019068727180-152x114.jpeg

2009 Subaru Forester 2.5 X Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$639 BELOW
CarGurus IMV of $5,620

Price: $4,981

Mileage: 157,433

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Green Description: Used 2009 Subaru Forester 2.5 X for sale - $4,981, 157,433 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/05/08/36/2007_kia_sportage-pic-5442197586862627324-152x114.jpeg

2007 Kia Sportage LX V6 4X4 Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$295 BELOW
CarGurus IMV of $5,276

Price: $4,981

Mileage: 117,566

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 10 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2007 Kia Sportage LX V6 4X4 for sale - $4,981, 117,566 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2004_jeep_grand_cherokee-pic-8701622137344779213-152x114.jpeg

2004 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$119 BELOW
CarGurus IMV of $3,600

Price: $3,481

Mileage: 178,893

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 8 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2004 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $3,481, 178,893 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/13/08/40/2010_toyota_yaris-pic-3053999268260199918-152x114.jpeg

2010 Toyota Yaris Sedan Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$9 BELOW
CarGurus IMV of $5,990

Price: $5,981

Mileage: 92,809

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Blue Description: Used 2010 Toyota Yaris Sedan for sale - $5,981, 92,809 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/06/16/59/2003_volkswagen_golf-pic-4525891357443966062-152x114.jpeg

2003 Volkswagen Golf GL 2.0 Sedan Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$262 ABOVE
CarGurus IMV of $3,619

Price: $3,881

Mileage: 108,919

Location: Hooksett, NH 03106

Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Black Description: Used 2003 Volkswagen Golf GL 2.0 Sedan for sale - $3,881, 108,919 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/04/16/53/2010_subaru_outback-pic-2639374876117111197-152x114.jpeg

2010 Subaru Outback 2.5i Premium Used Cars in Hooksett, NH 03106

Fair Deal
$604 ABOVE
CarGurus IMV of $6,377

Price: $6,981

Mileage: 173,729

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Green Description: Used 2010 Subaru Outback 2.5i Premium for sale - $6,981, 173,729 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/04/16/53/2005_chevrolet_impala-pic-6617024350508366506-152x114.jpeg

2005 Chevrolet Impala FWD Used Cars in Hooksett, NH 03106

Price: $981

Mileage: ?

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 9 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2005 Chevrolet Impala FWD for sale - $981
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/04/16/53/2003_chevrolet_malibu-pic-8364072727457456823-152x114.jpeg

2003 Chevrolet Malibu FWD Used Cars in Hooksett, NH 03106

Price: $981

Mileage: 109,575

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 7 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Tan Description: Used 2003 Chevrolet Malibu FWD for sale - $981, 109,575 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/10/04/16/53/2004_buick_century-pic-6590703732087090656-152x114.jpeg

2004 Buick Century Custom Sedan FWD Used Cars in Hooksett, NH 03106

Price: $981

Mileage: 73,000

Location: Hooksett, NH 03106

Average time on market: 6 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2004 Buick Century Custom Sedan FWD for sale - $981, 73,000 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 22, 2018
Guru9P6KN
Very helpful.
Jul 6, 2018
When I sent my nephew to check it out they were not at that location. Not sure if they moved or changed locations.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
sorry you missed us but we moved our inventory at the beginning of month ...nhcars@comcast.net ......please consider revising your review as we notified all third party venues and some did not update in a timely manner
May 11, 2018
The owner and is a very nice gentleman he was very honest and helpful person ... my son was very happy with this vehicle and I was glad I was able to purchase it thanks again add to you when your guys over at New Hampshire cars I highly recommend them !!!!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.466.7119 or nhcars@comcast.net
May 8, 2018
Sue P
Fast response I was too slow that car was gone but if i buy a car ill go see this deakership.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.466.7119 or nhcars@comcast.net
May 3, 2018
Very good
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.466.7119 or nhcars@comcast.net
Apr 24, 2018
Bnunez05
I called and they Told me the car runs great, but once I got there the car didn’t even want turn on and when it did,it didn’t even want to move.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
we apologize that the car was not the right one for you however when shopping for $499 cars the expectations can not be too high....we do have lots of other cars that have been processed and inspected for a little more if you would rather have one of that type of vehicle.....let us know if we can help any further
Mar 25, 2018
Guru5M61B
Very nice people and very helpful.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.466.7119 or nhcars@comcast.net
Feb 15, 2018
Ed was fantastic to deal with. Him and his family made me feel welcome and did not treat me like an idiot. He was honest open and transparent about the whole car buying process. If you want to buy a car I suggest you go speak to Ed at NHcars.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.466.7119 or nhcars@comcast.net
Feb 13, 2018
Guru5KT23
Great!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Jan 26, 2018
They replied to me right away, however I asked for the miles on the vehicle and I haven’t heard anything about it.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the communication and hope that we have addressed all of your inquiries. you indicate that you are still in the market for a car and we are still selling them ...lol....let us know if we can further assist and please revise your review as promised....thanks for the interest and we hope to service you soon !!
Jan 24, 2018
Guru5BM5W
Got back to us with relevant information.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Jan 4, 2018
The initial response was prompt and professional. They are patient and no pressure. Thank you.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Dec 29, 2017
The salesmen that work here need to really brush up on their customer service skills and the environment that they are subjecting the customers to. Foul language and cigarette smoke were there to welcome us. We didn't really get to look at the car or test drive it. Also, another customer came in and was shown the car by a different salesman while we were there waiting, breathing in the cigarette smoke. We told the salesman that we would come back another time and he displayed such great disappointment in a very rude manner. Very unprofessional.
9 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry your experience was perceived as that. We understand the frustration in buying a used car and the things you may experience along the way. As we understand it, cigarette smoke and rude response you alleged encountering was not our staff but the customer that was looking at the same car you were....this gentleman is recovering from a traumatic brain injury result from a vehicle accident and a period of time in a comma ....his language is a bit foul and we don't really think he knows that the expletive flow as freely as they do ...lol...he was the guy that made comment as you were l
 More ...
Dec 19, 2017
Codiac360
I do believe that when I'm ready to get my first car, I'm going to go to this dealership. I believe that a local used car dealership is the best option. I honestly enjoyed the conversation I had with the dealer. This is probably because I'm sort of a car nerd.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Dec 3, 2017
They where great, good customer service real good people.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Dec 2, 2017
Very helpful,the vehicles on line are what you see when you visit nothing photo shopped very polite and courteous
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Nov 13, 2017
GuruD677G
NH cars responded to all of my inquiries in a professional manner. I would not hesitate to do business with them in the future.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net
Oct 19, 2017
Sdamon
Got back to me right away
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or cars603@comcast.net .
Oct 14, 2017
John is very personable. Super clear and honest about your buy and helps you with the entire process! will recommend...definitely ..The Suv was very accurate with the Description..!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or  cars603@comcast.net .
Oct 1, 2017
John Killion
He said in honesty ... It probably doesn't run.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or cars603@comcast.net . We have over 200 vehicles available from fixer uppers to inspected good to go cars that are affordable to all.
Sep 10, 2017
GuruD8B88
Good customerservice
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or cars603@comcast.net to let us know what we could have done better to increase your rating to 5 stars
Sep 5, 2017
GuruD1WGV
Some information on listing is old.cars may be under contract or gone.:( I called dealership and after they got all my information I learned the Car was sold 2 days ago.Why isn't the web updated?
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
inventory updates come from third party and not direct to car gurus so may be a little lag time in updates... internet inventory manager works as quickly as humanly possible taking pictures and updating inventory at third party web site as needed but it can not be real time unfortunately...may we suggest you go direct to our third party hosted site nhcars.net and if you have any further questions or concerns please contact Ed at 603.466.7119 ...we have not done business and is somewhat unfair to drive our review average down by inventory availability issues and not the performance of our goods
 More ...
Aug 10, 2017
Georgina Barnes
Great customer service
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net  to let us know what we could have done better to increase your rating to 5 stars
Jul 18, 2017
I haven't seen the car yet but the response was quick.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net  to let us know what we could have done better to increase your rating to 5 stars
Jun 13, 2017
Friendly answered my questions.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net  to let us know what we could have done better to increase your rating to 5 stars
Jun 3, 2017
GuruLVHP
They replied promptly...
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thank you for the positive review...we try to respond to inquiries right away !
May 4, 2017
Schubert
Dealer responded quickly.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....please let us know if we can assist further and you may contact Ed at 603.669.1118 or nhcars@comcast.net  to let us know what we could have done better to increase your rating to 5 stars
Mar 31, 2017
jrainrock2
Excellent experience.Dave was a down to earth,pleasant man who made me feel comfortable.I bought the car I had seen on the website from there.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thank you for the business and hope you have many pleasant miles !!
Mar 20, 2017
Great seller very fast response
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thank you for the positive review...we try to respond to inquiries right away !
Dec 3, 2016
Great response and perfect timing.
9 people found this review helpful.
Read 4 old reviews
Sep 25, 2016
good email communication. The car had more wear than I wanted. I did not purchase from this dealer. I purchased from another dealer for a car that was 3 years newer for $1,000 more.
21 people found this review helpful.
Apr 26, 2014
my car was not wourth any thing and the van needs to much work but they were nice
4 people found this review helpful.
Jan 20, 2014
jeffydrummer
Good Dealer, they treat customers really well
3 people found this review helpful.
Nov 27, 2013
Good experience
3 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Quirk Volkswagen Manchester - 153 listings
1100 South Willow Street Manchester, NH 03103
3 reviews
Grappone Hyundai - 110 listings
514 Route 3a Bow, NH 03304
2 reviews
Ed Reilly Subaru - 110 listings
150 Manchester St Concord, NH 03301
1 review
Price Auto Sales 2 - 65 listings
126 Manchester St Concord, NH 03301
2 reviews
Merrow Wholesale Auto Inc - 33 listings
170 Valley Street & 320 Lincoln Street Manchester, NH 03103
1 review
K.R.G. Motorsport - 27 listings
239 Mast Rd Goffstown, NH 03045
6 reviews
Valley Street Auto Sales - 20 listings
8 Valley St Manchester, NH 03103
5 reviews
Ataboys Auto Sales - 19 listings
210 Union St Manchester, NH 03103
8 reviews
Automania - 18 listings
1378 Hooksett Rd Hooksett, NH 03106
3 reviews
E & K Automotive - 8 listings
175 Rockingham Road Derry, NH 03038
1 review
NH Motorworks, INC - 7 listings
5 Infinity Dr Raymond, NH 03077
2 reviews
Majestic Motors - 1 listing
734 Daniel Webster Hwy Merrimack, NH 03054
1 review
Hobbs Automotive
32 Manchester Rd Auburn, NH 03032
2 reviews
Goffstown Motors LLC
207 Mast Rd Goffstown, NH 03045
2 reviews
MTS Associates & Auto Sales, LLC
342 Rockingham Rd, #B Londonderry, NH 03053
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,023 Great Deals out of 195,366 listings starting at $1,000
Used Ford F-250 Super Duty
500 Great Deals out of 41,973 listings starting at $1,897
Used Chevrolet Silverado 1500
1,995 Great Deals out of 169,452 listings starting at $1,295
Used Chevrolet Silverado 2500HD
354 Great Deals out of 27,306 listings starting at $2,800
Used Ram 1500
1,266 Great Deals out of 148,021 listings starting at $4,220
Used Ram 2500
350 Great Deals out of 41,211 listings starting at $6,975
Used Toyota RAV4
758 Great Deals out of 61,287 listings starting at $995
Used Nissan Rogue
960 Great Deals out of 77,392 listings starting at $3,000
Used Toyota Camry
1,007 Great Deals out of 70,023 listings starting at $1,100
Used Honda CR-V
1,015 Great Deals out of 67,866 listings starting at $995
Used Honda Civic
657 Great Deals out of 42,204 listings starting at $1,299
Used Toyota Corolla
765 Great Deals out of 58,999 listings starting at $1,500
Used Honda Accord
942 Great Deals out of 82,664 listings starting at $900
Used Ford Escape
1,360 Great Deals out of 88,293 listings starting at $1,300
Used Chevrolet Equinox
1,287 Great Deals out of 88,537 listings starting at $1,900