Malden Auto Brokers

225 Eastern Ave
Malden, MA 02148

Sales: (781) 912-3764

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/07/13/10/2015_nissan_rogue-pic-7515274692112849712-152x114.jpeg

2015 Nissan Rogue SL AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Great Deal
$3,432 BELOW
CarGurus IMV of $18,431

Price: $14,999

Mileage: 50,381

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 Nissan Rogue SL AWD for sale - $14,999, 50,381 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/24/17/24/2015_toyota_camry-pic-5857944574047009690-152x114.jpeg

2015 Toyota Camry SE Used Cars in Malden, MA 02148

Good Deal
$1,579 BELOW
CarGurus IMV of $14,578

Price: $12,999

Mileage: 46,959

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Toyota Camry SE for sale - $12,999, 46,959 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/11/17/38/2011_ram_1500-pic-5370552113267998341-152x114.jpeg

2011 Ram 1500 Laramie Quad Cab 4WD Used Cars in Malden, MA 02148

Good Deal
$2,016 BELOW
CarGurus IMV of $22,015

Price: $19,999

Mileage: 86,326

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brown Description: Used 2011 Ram 1500 Laramie Quad Cab 4WD for sale - $19,999, 86,326 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Remote Start, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/17/23/2010_mercedes-benz_s-class-pic-4588384765380804567-152x114.jpeg

2010 Mercedes-Benz S-Class S 400 Hybrid Used Cars in Malden, MA 02148

Good Deal
$1,780 BELOW
CarGurus IMV of $18,779

Price: $16,999

Mileage: 70,240

Location: Malden, MA 02148

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2010 Mercedes-Benz S-Class S 400 Hybrid for sale - $16,999, 70,240 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/28/09/53/2013_ford_f-150-pic-8655946903179189202-152x114.jpeg

2013 Ford F-150 FX4 SuperCab 4WD Used Cars in Malden, MA 02148

Good Deal
$1,715 BELOW
CarGurus IMV of $21,714

Price: $19,999

Mileage: 91,554

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2013 Ford F-150 FX4 SuperCab 4WD for sale - $19,999, 91,554 miles with Tow Package, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/09/17/25/2015_bmw_3_series-pic-9153657472678515347-152x114.jpeg

2015 BMW 3 Series 328i xDrive Sedan AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Good Deal
$1,310 BELOW
CarGurus IMV of $20,309

Price: $18,999

Mileage: 48,975

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2015 BMW 3 Series 328i xDrive Sedan AWD for sale - $18,999, 48,975 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/04/16/57/2013_buick_encore-pic-3132985274168139467-152x114.jpeg

2013 Buick Encore AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$613 BELOW
CarGurus IMV of $10,612

Price: $9,999

Mileage: 120,356

Location: Malden, MA 02148

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2013 Buick Encore AWD for sale - $9,999, 120,356 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/15/01/05/2013_audi_a6-pic-4334848921240876371-152x114.jpeg

2013 Audi A6 3.0T quattro Prestige Sedan AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$931 BELOW
CarGurus IMV of $18,930

Price: $17,999

Mileage: 99,586

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2013 Audi A6 3.0T quattro Prestige Sedan AWD for sale - $17,999, 99,586 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/12/10/27/2011_ford_f-150-pic-3731504389798324312-152x114.jpeg

2011 Ford F-150 Lariat Limited SuperCrew 4WD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$972 BELOW
CarGurus IMV of $20,971

Price: $19,999

Mileage: 128,502

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 Ford F-150 Lariat Limited SuperCrew 4WD for sale - $19,999, 128,502 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/01/09/2011_mercedes-benz_e-class-pic-379785920705243943-152x114.jpeg

2011 Mercedes-Benz E-Class Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$1,023 BELOW
CarGurus IMV of $17,022

Price: $15,999

Mileage: 71,628

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2011 Mercedes-Benz E-Class for sale - $15,999, 71,628 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/23/01/25/2014_nissan_sentra-pic-9065218581855786937-152x114.jpeg

2014 Nissan Sentra S Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$509 BELOW
CarGurus IMV of $9,508

Price: $8,999

Mileage: 65,456

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Nissan Sentra S for sale - $8,999, 65,456 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/01/05/2013_toyota_tundra-pic-2172917828317637278-152x114.jpeg

2013 Toyota Tundra Grade Double Cab 5.7L 4WD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$633 BELOW
CarGurus IMV of $18,632

Price: $17,999

Mileage: 131,403

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2013 Toyota Tundra Grade Double Cab 5.7L 4WD for sale - $17,999, 131,403 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/24/17/20/2012_bmw_x3-pic-7717852696250788679-152x114.jpeg

2012 BMW X3 xDrive35i AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$588 BELOW
CarGurus IMV of $18,587

Price: $17,999

Mileage: 65,988

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2012 BMW X3 xDrive35i AWD for sale - $17,999, 65,988 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/28/17/18/2014_cadillac_ats-pic-3136087859881182257-152x114.jpeg

2014 Cadillac ATS 2.0T Luxury AWD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$433 BELOW
CarGurus IMV of $15,432

Price: $14,999

Mileage: 84,174

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 65 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2014 Cadillac ATS 2.0T Luxury AWD for sale - $14,999, 84,174 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/02/20/50/2014_nissan_pathfinder-pic-7463180253966686289-152x114.jpeg

2014 Nissan Pathfinder S 4WD Used Cars in Malden, MA 02148

Fair Deal
$230 BELOW
CarGurus IMV of $16,229

Price: $15,999

Mileage: 70,446

Location: Malden, MA 02148

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Nissan Pathfinder S 4WD for sale - $15,999, 70,446 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Apr 12, 2018
La_polpetta_italiana
I went here for the first time ever today and I’m so glad I did! There was no pressure, and Andre showed me exactly what I was looking for without pressuring me into anything. I’ll be coming back with my husband to look at one specific car and I hope things work out!
Is this review helpful? Yes | No
Nov 19, 2017
wilker blaise
I highly recommend this dealership for future car purchases. Very professional staff. I mainly dealt with Andre which kept his word on everthing and made the car purchasing experience seamless.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 1, 2017
Car was sold. Still listed for sale even though it was sold over 30 days ago. Dealer is using ads that are good deals to generate leads even though these cars at not available.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 7, 2017
Good
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 3, 2017
I went to this dealership thinking that they would be helpful they wasn’t helpful at all. They knew which car I was looking at getting and sold it and never said anything to me about the car being sold until after they so call ran my credit which was never on my credit report worst dealership to get your needs met
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Kevin, I'm sorry but we can't hold any vehicle without a deposit, we did run your credit on the same day you came, we even told you what was wrong with it and why we couldn't get you approved, but even though we tried, we sent your application to 3 banks and they declined it. We called you and you sent us a cosigner, but your cosigner had a bad credit as well, and we were waiting on another cosigner, but we never got the application. I'm sorry again.  
Jul 16, 2017
Super folks. Exceeded my expectations. Clean car at an excellent price. Blind purchase from Florida. The vehicle was everything they said and more. Flew in and drove all the way back to Florida without any problems. Highly recommend working with these folks. Low prices for high quality cars.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Willie, Thank you!! We truly appreciate your business, and we’re grateful for the trust you’ve placed in us.
Jul 5, 2017
Very satisfied with their customer service..
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you Alusine, your business is greatly appreciated.
May 23, 2017
I went to look at a car and left my application.... after 3 days of me calling them and being told over and over they will call me back in 5 min i finally got an answer that my application was denied!! The sales man nvr ran my application but just didnt like i was goin with no down payment and told me they needed 4k down. Credit score doesnt show any inquiry.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Hi Kevin, I'm sorry but we were trying to get you approved, we ran your credit on the same day you came, we always go over the credit with the customers. The down payment is required by the bank based on the credit, if the credit qualifies, the bank will finance with no money down, and in your case your credit does not qualify for no down payment. The amount of the down payment makes no difference to the dealership, and we will try to get you the best approval. I'm sorry but we did our best. And remember we only make money if we sell a car so we will try our best to get an approval.
Apr 20, 2017
was easy dealing with them
Is this review helpful? Yes | No
Jan 15, 2017
Nice people, great service. I didn't finance with them but they got everything ready for my bank and contacted my insurance agent.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 23, 2016
They called me back. I did not end up buying a vehicle . I found something for less.. They are prompt and professional.
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 28, 2016
The car had a rebuilt title!!! They called me and said it had a rebuilt title, so I said thank-you!!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 17 old reviews
Mar 24, 2016
The best dealer I have ever been to. I have been to different dealership to buy a car for the first time and all I got was the run around but when I went to Malden Auto Brokers they made me feel so good about the car I was looking at let me test drive the car which really made me feel comfortable now I got the car I always wanted and there service is great I will always buy a car from them with no problem I will never go to another dealer again I'm only going to Malden Auto Brokers thank you so much
4 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 23, 2016
Very helpfull
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 4, 2016
Very prompt call back.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 3, 2016
Excellent service
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 3, 2016
great
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 18, 2015
bsimon
5
Great staff
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 17, 2015
They were absolutely wonderful and extremely honest every step of the way. Fantastic experience Thank You Malden Auto Brokers
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 9, 2015
This dealer is amazing, I recommend them very much. I trust in them and I love their customers service.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 28, 2015
Nice guys willing to wrk with you
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 9, 2015
Returned my call same day.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 5, 2015
At first when we got there the first salesman who attended us was friendly answered all our questions but apparently he was leaving so we got someone else. This guy was rude , didn't want to negotiate the price at All. But later did drop the price . Overall the owner and husband are great !! Just that one salesman should definitely not be working there!!!!
10 of 10 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 19, 2015
Very good
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 4, 2015
Sales experience felt a bit too rushed. Also, not much info on the car's maintenance records besides broad strokes from Carfax. I offered to put 5k down on a 12k vehicle with a 580 credit score. I was told they couldn't do a 60 mo loan...only a 48 mo at 20% interest. So I took my business elsewhere and got into a very similar ride for $1100 less with a 60mo loan @ 13% -Shop around!!!
6 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 11, 2014
Mara1987
great service!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 27, 2014
Responded two weeks after I emailed query to tell me the car just sold the morning of the call. Much like closing the barn door after the horse has run away....not good.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 26, 2014
Overpriced for the area and was not willing to negotiation.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 12, 2014
Fantastic great experience i would recommend five stars
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Avis Car Sales - Allston - 446 listings
Vehicle can be moved locally Allston, MA 02134
1 review
Cityside Subaru - 184 listings
790 Pleasant Street Belmont, MA 02478
2 reviews
Mega Auto - 33 listings
3 Everett Ave Everett, MA 02149
1 review
Ravelo's Auto Sales - 19 listings
144 Mystic Ave Medford, MA 02155
10 reviews
Sarris Auto Sales & Service - 17 listings
626 Arsenal St. Watertown, MA 02472
1 review
Reynolds Auto Sales - 16 listings
110 Albion St Wakefield, MA 01880
10 reviews
Linden Automotive - 12 listings
121 Beach St Malden, MA 02148
3 reviews
Absolute Auto Wholesale - 9 listings
495 Broadway Malden, MA 02148
3 reviews
Route 16 Auto Brokers - 8 listings
278 Salem St Woburn, MA 01801
5 reviews
Champion Motors Usa
251 Broadway Malden, MA 02148
1 review
Carlider USA
353 3rd St Everett, MA 02149
1 review
Leadership Motors
412 Eastern Ave Chelsea, MA 02150
1 review
Fastway Autos
870 Broadway Revere, MA 02151
1 review
Uno Auto Repair
128 Cambridge Street Boston, MA 02129
1 review
Boston Wholesale Motor Cars
20 High Street Woburn, MA 01801
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,300 Great Deals out of 214,996 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
369 Great Deals out of 42,081 listings starting at $1,600
Used Chevrolet Silverado 1500
1,752 Great Deals out of 148,251 listings starting at $1,300
Used Chevrolet Silverado 2500HD
370 Great Deals out of 29,747 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
879 Great Deals out of 118,515 listings starting at $5,995
Used Ram 2500
239 Great Deals out of 34,867 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
424 Great Deals out of 73,355 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
623 Great Deals out of 76,571 listings starting at $1,100
Used Toyota Camry
770 Great Deals out of 70,232 listings starting at $1,200
Used Honda CR-V
456 Great Deals out of 71,187 listings starting at $1,300
Used Honda Civic
322 Great Deals out of 52,681 listings starting at $1,200
Used Toyota Corolla
574 Great Deals out of 66,144 listings starting at $1,449
Used Honda Accord
416 Great Deals out of 100,242 listings starting at $1,200
Used Ford Escape
972 Great Deals out of 108,149 listings starting at $850
Used Chevrolet Equinox
817 Great Deals out of 74,994 listings starting at $1,000