Magic Auto Sales

407-409 US Route 46 E
Little Ferry, NJ 07643

Sales: (201) 992-5543

Today 10:00 AM - 8:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/06/14/2012_volkswagen_tiguan-pic-7762240929115242241-152x114.jpeg

2012 Volkswagen Tiguan S Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$3,119 BELOW
CarGurus IMV of $11,618

Price: $8,499

Mileage: 43,804

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2012 Volkswagen Tiguan S for sale - $8,499, 43,804 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/06/03/2008_subaru_outback-pic-4067346926099267986-152x114.jpeg

2008 Subaru Outback 2.5 i Limited Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,959 BELOW
CarGurus IMV of $7,309

Price: $4,350

Mileage: 135,700

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2008 Subaru Outback 2.5 i Limited for sale - $4,350, 135,700 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/15/05/28/2011_jeep_patriot-pic-6032920868255491889-152x114.jpeg

2011 Jeep Patriot Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,952 BELOW
CarGurus IMV of $8,951

Price: $5,999

Mileage: 96,590

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2011 Jeep Patriot for sale - $5,999, 96,590 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/18/08/2007_nissan_murano-pic-7336954318993189119-152x114.jpeg

2007 Nissan Murano SL AWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,704 BELOW
CarGurus IMV of $8,203

Price: $5,499

Mileage: 79,889

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: Used 2007 Nissan Murano SL AWD for sale - $5,499, 79,889 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/08/06/02/2010_ford_fusion-pic-4721486306121198180-152x114.jpeg

2010 Ford Fusion SEL V6 AWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,298 BELOW
CarGurus IMV of $5,297

Price: $2,999

Mileage: 153,909

Location: Little Ferry, NJ 07643

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2010 Ford Fusion SEL V6 AWD for sale - $2,999, 153,909 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/06/00/2005_audi_a4_avant-pic-2826881756668466722-152x114.jpeg

2005 Audi A4 Avant 1.8T quattro AWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$1,453 BELOW
CarGurus IMV of $4,452

Price: $2,999

Mileage: 134,505

Location: Little Ferry, NJ 07643

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2005 Audi A4 Avant 1.8T quattro AWD for sale - $2,999, 134,505 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/15/05/31/2008_hyundai_elantra-pic-7765392415413902094-152x114.jpeg

2008 Hyundai Elantra GLS Sedan FWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,071 BELOW
CarGurus IMV of $4,521

Price: $2,450

Mileage: 119,573

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Blue Description: Used 2008 Hyundai Elantra GLS Sedan FWD for sale - $2,450, 119,573 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/08/06/02/2008_nissan_altima_coupe-pic-4451425766155685988-152x114.jpeg

2008 Nissan Altima Coupe 3.5 SE Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,199 BELOW
CarGurus IMV of $6,698

Price: $4,499

Mileage: 102,238

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: Used 2008 Nissan Altima Coupe 3.5 SE for sale - $4,499, 102,238 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/02/01/54/2006_jeep_commander-pic-8992714322677747258-152x114.jpeg

2006 Jeep Commander Base 4X4 Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,697 BELOW
CarGurus IMV of $6,447

Price: $3,750

Mileage: 115,230

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2006 Jeep Commander Base 4X4 for sale - $3,750, 115,230 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/29/06/56/2011_dodge_charger-pic-521491113731927215-152x114.jpeg

2011 Dodge Charger R/T Plus AWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,817 BELOW
CarGurus IMV of $12,567

Price: $9,750

Mileage: 122,243

Location: Little Ferry, NJ 07643

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: White Description: Used 2011 Dodge Charger R/T Plus AWD for sale - $9,750, 122,243 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/08/10/2010_volkswagen_cc-pic-2797324558304906160-152x114.jpeg

2010 Volkswagen CC 2.0T Sport FWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,035 BELOW
CarGurus IMV of $6,785

Price: $4,750

Mileage: 110,221

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2010 Volkswagen CC 2.0T Sport FWD for sale - $4,750, 110,221 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/08/10/2009_honda_civic_coupe-pic-1414433588896068845-152x114.jpeg

2009 Honda Civic Coupe LX Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$1,986 BELOW
CarGurus IMV of $6,236

Price: $4,250

Mileage: 106,830

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: White Description: Used 2009 Honda Civic Coupe LX for sale - $4,250, 106,830 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/06/14/2007_toyota_camry-pic-7282116052023062649-152x114.jpeg

2007 Toyota Camry LE Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$1,875 BELOW
CarGurus IMV of $6,374

Price: $4,499

Mileage: 131,007

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2007 Toyota Camry LE for sale - $4,499, 131,007 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/18/19/06/2011_gmc_acadia-pic-8602249397039909341-152x114.jpeg

2011 GMC Acadia SLT1 AWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,263 BELOW
CarGurus IMV of $9,262

Price: $6,999

Mileage: 157,852

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2011 GMC Acadia SLT1 AWD for sale - $6,999, 157,852 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/05/07/25/2009_chevrolet_impala-pic-1012243609006994365-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Impala 1LT FWD Used Cars in Little Ferry, NJ 07643

Great Deal
$2,015 BELOW
CarGurus IMV of $5,815

Price: $3,800

Mileage: 123,210

Location: Little Ferry, NJ 07643

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2009 Chevrolet Impala 1LT FWD for sale - $3,800, 123,210 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 16, 2018
GuruTDLQ7
The worst people we have ever done business. Shady and dishonest. We left deposit to pick up the civic on the next day and told car will be detail n ready. When we got back there the next day at 7pm after we called in the morning to confirm, car was filthy, and not ready. Plus the sales guy took a jumper to start the car. We said why u need a jumper, car was fine the day before without a jumper. He said no that we used the jumper that day as well. He said all civic they have need to jump to start the car. He insisted that he was right and wanted us to see the video. We said go ahead show us the video. We told him why would we buy a car that has to be jumped all the time. The car is for our 17 year old son. He didnt care, insisted to see the video. We then spoke to the manager to get our deposit, he said it's not refundable, wont show us the video and wont even give us a new battery. We had our $5000 cash in our pocket to pay them that day but they rather lose the deal for $75 battery
1 people found this review helpful.
Jun 15, 2018
Very friendly and professional services
Jun 9, 2018
This is the WORST dealership I've ever done business with. Test drive was limited to 3 mins, everything seemed fine. Sales rep assured me the car had 0 issues. Ended up buying the car, was driving it home and the car starts stopping randomly on the road. Almost got into a car accident from it. I immediately took it back to the dealer within 1 hour, the car stopped 7 times on the way. Dealership said it wasn't their problem anymore, since I bought it. They gave me 2 options: keep the car or return it but lose out on $650. I returned it after they hassled me for an hour. PLEASE MAKE SURE TO TEST DRIVD THEIR CARS FOR AT LEAST 15 MINUTES OF YOU DO GO THERE FOR A CAR.
3 people found this review helpful.
Jun 6, 2018
Great dealership. Very friendly. Treat you as family when you walk in.
0 people found this review helpful.
Jun 5, 2018
Was pleased with customer service.
Jun 2, 2018
When I told the dealer which car was interested in, he made a face right away. He asked if someone told me about the car before coming in. I said, "No". He said the windshield has a crack on it, the driver's side interior door handle is broken and the wheel shakes whenever the car is driven (due to a misfire in the engine). Needless to say, I did not even want to test drive the car nor turn the car on. With so many issues with the car, someone should've made me aware beforehand. Horrible experience.
7 people found this review helpful.
May 16, 2018
Good
1 people found this review helpful.
May 9, 2018
Lou Fedullo
Received follow up phone call. Friendly and no pressure.
0 people found this review helpful.
May 1, 2018
We purchased the Jeep from Omar, what a great guy. They were all great here. The Jeep needed a few repairs but that's to be expected. It runs great all the features work. Help was right there as soon as we pulled up but there was zero pressure. We were in and out in about an hour. I would highly recommend these guys and would buy from them again in an instant. They were also quick to respond to our request for information. Thank you all!
0 people found this review helpful.
Apr 30, 2018
nice salesmen. car was there. very open on car condition
0 people found this review helpful.
Apr 13, 2018
For Starters So Far So Good. I Hope It Continues That Way When I Get There!
2 people found this review helpful.
Apr 9, 2018
Sabria
Worst exprience EVER ! They tried to sell me car that had pieces missing. They told me that it could be fixed in a day, a whole week goes by and still no phone call or updates ! I had to keep reaching out to them, finally the truth comes out that the car has extra problems which is why they took so long to respond to me, I had to go back and get my money back, the business there is asolutely terrible. The guy that worked with me was Rob , I would never recommend this place again ! A bunch of liars and scammers that are all money hungry !
12 people found this review helpful.
Apr 1, 2018
Got me a good car for a good price
0 people found this review helpful.
Mar 27, 2018
Guru5CZBT
Very good
1 people found this review helpful.
Feb 11, 2018
Responds in Time
0 people found this review helpful.
Jan 17, 2018
GuruZF8G9
Great dealer. I nearly bought this one but just that l didn't know much about hybrid vehicles.
2 people found this review helpful.
Dec 25, 2017
Respond faster
0 people found this review helpful.
Dec 14, 2017
DON'T BUY HERE! Danny the sales rep has no integrity. He talked about his 15 year old daughter as he sold me this vehicle for my 18 year old daughter. The car broke down the SAME night! My daughter was stranded in the cold in a dark parking lot. He avoided my phone calls. Then, when he finally spoke with me it was an " o well" too sad to bad attitude. He told us the warranty would cover the mechanical issues - that was not true. Furthermore, nobody would give me the name of the manager. I want them to fix he car or give me a full refund.The dealer has told me those repairs are on me. They recommend a mechanic. I don’t trust these people at all.
30 people found this review helpful.
Dec 13, 2017
Ask about using a credit card about purchasing the vehicle and the answer was the vehicle was sold but it is still on CarGurus.Please sit down and explain it to me?I have the e-mail that you sent me.
24 people found this review helpful.
Nov 16, 2017
Best service. Contacted me right away. They have the best deals. I bought a Scion tC from the Sales man Danny and he was very honest and showed me many cars they have over 200 cars in their lot and he was not pushy. If anyone goes to the lot ask to speak to Danny he’s the best.
4 people found this review helpful.
Nov 15, 2017
groovy
3 people found this review helpful.
Nov 15, 2017
Chris Podvin
35
Nice people. Nice cars. Call about the car before you go there. They don't update their ads. Most of the cars that I went to see from their website, were sold a week or two before I went.
1 people found this review helpful.
Nov 14, 2017
Service is great!
2 people found this review helpful.
Nov 12, 2017
The representative has been very good at staying in contact via text and answering all of my questions. The only thing that upset me was the fact that I explained that I was going to try to get down there this weekend to see the car and it would have been nice if he mentioned that they're closed on Sundays. Our car dealerships are open on Sundays here so that did not cross my mind. As a result, I was unable to test drive the car.
3 people found this review helpful.
Nov 11, 2017
Good people to deal with
Nov 10, 2017
good
1 people found this review helpful.
Nov 9, 2017
Guru9PG87
Excellent.They contacted me immediately
Nov 6, 2017
MVKeegan
Made an appointment for a test drive. When we got there, on time, the car was not ready to be driven without moving numerous vehicles out of the way. It took so long for them to find keys, etc., I was having second thoughts about the vehicle and I decided that I was no longer interested.
7 people found this review helpful.
Oct 20, 2017
They sold the vehicle to another person after collecting deposit from me. I traveled over 100 miles to see the vehicle only to discover it had been sold even after being sold to me and deposit paid over the phone. They only refunded my deposit and were very hash.
28 people found this review helpful.
Oct 19, 2017
GuruZZ7GY
The sales agent was courtesious and prompt in assisting us . Unfortunately the day we set aside to take the long trip to view the vehicle the traffic was unbearable and we had to turn back and saw other options from which we made a choice different than what we may have otherwise made . We do thank Juan Escobar for all his help , too bad we couldn't have had the chance to have met you in person you were very polite .
0 people found this review helpful.
Oct 11, 2017
contacted this dealer for a specific car was sent an email and text stating it was still for sale. i called within 20 minutes only to be informed the car was "sold" an hour prior but they had similar cars available, which did not posses the specific criteria i was seeking in a vehicle at all. I made a serious inquiry about a specific vehicle, but was contacted merely to bait me into other cars that were for sale.
15 people found this review helpful.
Sep 30, 2017
GuruDHWYH
Respond promptly
2 people found this review helpful.
Sep 23, 2017
Terrible biggest scam the salesman contacted me said he has 2006 pilot if I wanted it.. ok fine told me I needed 1,500$ down to give him 300$ over the phone 750$ when i come in 500$ in 2 weeks.. the car will be 298 for 2 yrs..so I reluctantly give him my credit number for the 300 but then immediately deactivate the card cause it didn't feel right.. he sends me a vin number for the Honda Pilot a confirmation and everything.. I get to the dealership they supposedly sold the Honda Pilot overnight but they had a great Saturn for me!!! No thank you!! So greatful I deactivated the card and they didn't get my 300$!!! WHAT A SCAM... run
34 people found this review helpful.
Sep 16, 2017
Car was in great shape and the employees were very up front and honest about their cars. I was able to walk away happy with a great car.
10 people found this review helpful.
Sep 16, 2017
Aside from the fact that the seller stop conversing with me in mid text conversation, my over all experience was good. Didn't bother to see the care because I couldnt trade mine in which became the deal breaker. But the seller was polite and not pushy and was kind enough to give me my space.
10 people found this review helpful.
Sep 14, 2017
They missed out on us as customers. My husband went 1 day to see car we saw on line when he ask about the vehicle they said sold he ask about another they said in shop. He brought me next day n the same bull we saw a car there told us went to fix tire we waited an hour car never returned.....they told us when the other car come from shop we will call u to test drive ....we still waiting...... I notice the cheap cars that's on line is always sold so they can try sell u 1 at higher price. Called a week later an ask about the 1st car we saw they said it's still available come in but told us it's sold.... O well their lost took cash elves where.!!
10 people found this review helpful.
Sep 11, 2017
Guru52GT
When I arrive at MFT, the vehicle that I was inquiring about was no longer available, however I was directly to other vehicle's and was able to test drive one. Very hands on experience.
7 people found this review helpful.
Sep 10, 2017
Catfish if full affect went to see about this 2005 Acura when I get there they show me the car that was "pictured" not the same car front fender was hanging off rear view was sitting on the floor the car was not what was pictured!!
24 people found this review helpful.
Sep 6, 2017
Purchased the car and done in 30 mins! Would buy a car with them again anyday
2 people found this review helpful.
Sep 2, 2017
GuruDB3RC
When asked a question never got an answer. When following up a day later car was sold but still appears on the site.
9 people found this review helpful.
Aug 30, 2017
Very nice people, they have me nice attitude, and they tried to help me as much as they could to get me the best car available within my budget.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Caroline, we are happy to help! Hope your enjoying your new ride.

THANK YOU, MAGIC AUTO TEAM
Aug 30, 2017
No complaints. From the first phone call to the end of the sales transaction everyone was very helpful and pleasant. For me first impression are everything. The sales rep was very informative and gave me straight up answers. I wasn't being forced into buying a car and I appreciate that. They even gave out donuts to me my family. I would definitely recommend me back.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Patrice! Your children are  lovely we didn't mind your youngest using our cups and water for play lol! Thank you so much for purchasing with us!! xx MAGIC AUTO TEAM
Aug 27, 2017
They are very active when it comes to communicating information to their customers. I didn't have enough to buy the car I wanted but they were so nice and worked with what I had and I got my car the same day.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Cathy thank you for stopping by. Hopefully we can meet again and do business with you soon.

THANK YOU, MAGIC AUTO TEAM
Aug 27, 2017
This dealership is one of the best used cars dealership, I came and filled up the finance application got approved and got my car the same day.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Natalie, were glad you had an effortless purchase with us. That's what we hope for!

THANK YOU, MAGIC AUTO TEAM
Aug 26, 2017
Do not buy here these people do not take no responsibility for their cars they sold me a car stating that it runs perfectly the car after taking it to my mechanic needed $2,300 worth of work I call back and basically said not my problem is yours you sign the paperwork I told Anthony the so-called supervisor who probably did not graduate high school that I signed the paperwork stating that the car runs perfectly that's the paperwork I signed not simply as is do not buy here I repeat do not buy here
39 people found this review helpful.
Aug 24, 2017
A friend recommended me them, i can say I'm glad I listened to my friend, came in bought my car the process was smooth.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Were glad you enjoyed your time here! Hope all is well with your new ride :)

THANK YOU, Magic Auto Team
Aug 24, 2017
I came in to purchase a car with my mom and everyone helped us to accomplish our purchase, very nice staff.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, we are glad we could help!

Thank you, Magic Auto Team
Aug 20, 2017
The staff was very nice and helped me with every questioned I had. Highly recommended it.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Oscar, happy to help!

THANK YOU, Magic Auto Sales
Aug 18, 2017
great prices, great cars, and great employees. The experience was overall great and i recommend them to everyone. thanks magic
1 people found this review helpful.
Aug 16, 2017
Honestly one of the best dealerships around here and I'm not easy to please. They're nice, quick, and willing to negotiate.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Gaby, it is our goal to make sure all of our customers leave happy. It was a challenge with you, but definitely not impossible!! THANK YOU, Magic Auto Sales
Aug 15, 2017
It was fast and easy to talk out a better deal. Good service
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Steven, I am glad we could help you! We try our very best to give out good deals. THANK YOU, Magic Auto Sales Team
Aug 11, 2017
I had a pleasant experience with magic, they really help you find exactly what it is that you're looking for, the people there are extremely friendly and so sweet you could tell they're genuinely great people.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I am glad we were able to help you find what you are looking for. Thank you so much for your kind words!
Aug 9, 2017
satisfied with their service.
8 people found this review helpful.
Aug 6, 2017
Bdominijanni
They contacted me immediately. But when I requested add pics of car, they never responded. Bruno
24 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sorry to feel like you have been left with no extra pictures. We do have 30 plus pictures on all our listings. I also feel it's unnecessary for you leaving this bad review for no reason.
Jul 30, 2017
thefinancialhandyman
Dealer did not disclose in the ad that there were issues with the convertible top. Showed no pictures with the top down, though this is definitely known as a convertible model.
17 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Please read the description before placing a bad review. We clearly stated that the top is not working. Hence the low price of only $800.
Jul 27, 2017
Went in to see 1 vehicle ended up checking out a couple more around my budget. Everyone was friendly, Especially Camille Thank you for staying on top of my appointment and keeping me update on the vehicle.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Johnathon, Camille is one of our bests! We appreciate your feedback immensely.
Jul 27, 2017
We went there last Saturday to see one of the cars we're interested. The sale rep (Danny) is really cool. He answered every question we have and everything went pretty well so far. Really recommended.
14 people found this review helpful.
Jul 26, 2017
Good
5 people found this review helpful.
Jul 22, 2017
Guru961WT
Good customer service. Salesman Danny was helpful. Walk you around and test drive the car. Many cars to choose from Unfortunately I couldn't find my car choice . Good dealer to do business with. Their prices are reasonable.
9 people found this review helpful.
Jul 14, 2017
Leesharp5
Nice staff members but was unable to test drive the vehicle because the brake was locked. Drove an hour to see the vehicle and they knew I was coming- not happy
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Leeshrp5, I am sincerely sorry that you were not able to test drive. We will try to resolve the issue. Hope you find what you are looking for and thank you for making the trip to our dealership.
Jul 13, 2017
They were really helpful, and worked with me to get the best deal.
6 people found this review helpful.
Jul 11, 2017
Replied and gave other suggestions
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sam, we hope the other suggestions better fit your needs!
Jul 9, 2017
Richycars2
5
Never got back as he said when I contact them
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Richycars2, I am sorry to hear that no one was able to reach out to you. It does not sound like us though...we do have a department specifically for following up with customers. If there is anything else we can do for you please let me know.
Jun 23, 2017
Drove over 2 hours in Manhattan traffic to turn around and go home empty handed. The car ibwabted was listed as a 4 speed automatic. In reality it was a manual, which I cannot drive. Very disappointed. However, the sales rep, Danny was polite and pleasant, although he gave me an incorrect address and I got turned around several times.
15 people found this review helpful.
Jun 10, 2017
Left deposit on this vehicle. Took 2 hours to get there just for them to tell me it was a problem with the title and it had electrical problem. I think they sold it to the first person who came with all the money up front. I felted lyed too. I will never deal with them ever again. Not happy. Bad experience.
50 people found this review helpful.
Jun 9, 2017
terrible review and was very agressive with me when i wanted a better deal because of the cars i looked at other than the civic was a lot of messed up problems. if a dealership wants to sell any car then they have to make sure the cars in great pysical and mechanical shape. all the cars looked like it was neglected and thats not how you make business with customers who needs a realiable car. hopefully oneday they will learn from this.
27 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Noey, I am sincerely sorry that we did not suit your needs. I hope by this time you've found a great reliable car!
Jun 2, 2017
great
7 people found this review helpful.
May 25, 2017
Excellent services
9 people found this review helpful.
May 15, 2017
TBlade
I contacted them about the car, the guy emailed me his number. When I called to ask about the mileage as it wasn't listed, he acted as if he had no idea what I was talking about. He told me he'd call me right back but never did. I called back after a couple of days and got the mileage, that's when he emailed me back and by that time someone else bought it.
22 people found this review helpful.
May 3, 2017
Although we couldn't reach an agreement on price it was still a nice overall experience opposed to some of the experiences I've had with my recent visits to used car places in the area. Helpful lot guys and the girls in the office were quite hospitable.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Kyle, glad you're experience with us was delightful.
May 2, 2017
Great experience. Friendly staff. Would reccommend for good deal on a used car.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Brandy for the positive feedback!
Apr 21, 2017
They are very nice and answered all my questions and concerns, especilly the girl I initially spoke to.
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sasha, I am glad everyone was nice to you! Hope all is well xx
Apr 20, 2017
Don't Buy from this dealer the people are rude and don't care about you once they have your money. They sell crappy warranty, very unreasonable and inconsiderate of people. When contacting them about an issue they ignore, lie and hang up on you because they don't care. They are not good business people. Very unprofessional as well. Wait time was ridiculous. They will make deal with you over the phone to get you to come in and then change the deal for their benefit. Don't do any business here!
81 people found this review helpful.
Apr 19, 2017
sonic_161072
Texted salesman about car. They said to come in. Drove 1.5 hrs to dealer and learned car was sold hours before I texted. Waste of time.
51 people found this review helpful.
Mar 8, 2017
The service was good, salesman was great ,and I bought the car
7 people found this review helpful.
Mar 8, 2017
Kept calling sales person and he would never return my phone call. Whenever I did get in touch with him he said he was very busy and would call me back in 5 minutes but he never did. This happened at least 3 or 4 times, I gave up afterwards, Obviously he doesn't want my business.
38 people found this review helpful.
Mar 7, 2017
Great service and attention excellent prices will buy again
6 people found this review helpful.
Feb 27, 2017
Got right back and followed up immediately
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Jim, that's what were best at!
Feb 17, 2017
Brotherloueny
Salesperson was very helpful.
8 people found this review helpful.
Feb 1, 2017
36 day dealer warranty fake... They never repaired my car a transmission problem the warranty is not good it's fake they're a liars magic auto sale nj... I made them know from the first week and nothing ever solved anything
49 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi, Garay. I am sorry to hear that your experience did not go well with us. There is, however, no such thing as a "36 day dealer warranty" at Magic Auto Sales. We give customers the option of purchasing warranty packages (operated by a third party - Cars Protection Plus). Otherwise, our vehicles are sold AS IS. We allow customer's to fully inspect vehicles and bring mechanics to our lot.. anything they feel necessary to ensure a vehicle is right for them, before purchasing and signing contracts. We try to be as transparent as possible when relaying our policy. So much that we require
 More ...
Dec 28, 2016
It was good and they respond fast
9 people found this review helpful.
Dec 9, 2016
Willing to work with me on vehicle issues. I need to return at later date.
12 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Pete, I know its been a  while since you visited us. If you are still interested in purchasing a vehicle let me know we will try our best to help you out!
Nov 30, 2016
perfect
12 people found this review helpful.
Nov 30, 2016
They had me waiting for someone to bring the key. That person never showed up and I had to wait in the cold for more than one hour.
38 people found this review helpful.
Nov 28, 2016
Cierra was very pleasant and followed up with me. The guy that took us out for road test was also courteous. Although we couldn't work out a deal with the man who makes the decisions, it was not a bad experience.
9 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sorry to hear that the sales manager and you could not come to an agreement...Hopefully we can work something else out in the nearby future. And thank you for visiting us!
Nov 26, 2016
made an appointment to view the car
5 people found this review helpful.
Sep 30, 2016
Very good response time and follow up .. Sold both vehicles quickly but has a third comming in . Promised to call me first to test
11 people found this review helpful.
Sep 16, 2016
tlynwill
Great follow up and helpful and worked with me. I ended up not buying but my experience was nice.
4 people found this review helpful.
Aug 17, 2016
It was a very good expiriance.
9 people found this review helpful.
Jul 27, 2016
Respond my email quickly ,good customer service.
8 people found this review helpful.
Jul 23, 2016
They don't care whether the car is in good condition or if it passes inspection or not they just want to sell a car. The owners weren't very friendly once we told them we weren't interested in the car. Would not recommend
32 people found this review helpful.
Response from current dealership:
At first I didn't want to respond but now it is a must to respond.
1. They left a $100 deposit on a $1200 car and kept going back and forth to get financed from their bank.
2. The mother came in 2 weeks later and complained about the tires. She wanted a set of brand new tires on a $1200. She than called her husband who's very well self disrespected and only knows how to say bad words and started cursing the sales rep on the phone.
3. Than the mother wanted to use the bathroom. She forcefully opened the bathroom door on a customer that was already in there and it was a nightmare.
4. I g
 More ...
Jul 6, 2016
Savvylab
Contacted me right away via telephone. Good customer service. Stayed late for me to come test drive the car.
11 people found this review helpful.
Jun 30, 2016
The car was listed on car gurus for months, went to drive it, the car smoked, the guy said he wasent aware of this issue, so no one checked the car but put it on sale. Despite of that I was interested in the car because he said he would fix it, this was 3 weeks ago, just bought another car.
23 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Vikram

We are saddened to see your review of us. You inquired about our 2001 Volkswagen Passat v6 which was at the time not running properly. When we purchase our cars we take them through 21 point inspections. We make sure that each vehicle is ready to pass a state inspection, not only do we check we also guarantee. In your case the Passat was running fine through the inspection stages. We were also shocked to find out that the vehicle was not up to par. While you maybe saddened because we did not call you, however, we learned that the vehicle had a bigger problem that needed to be a
 More ...
Jun 25, 2016
Very professional and overall a great experience. Joe was an awesome person to deal with!
9 people found this review helpful.
Read 6 old reviews
Jun 10, 2016
For this car youll have to put down at least $1800 plus pay the taxes and then yiu can finance the rest
11 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good afternoon Christopher,

Please clarify as we are having trouble understanding.
Jun 9, 2016
They was nice to me and my girl and kids. It was worth the trip to go there
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Warren! Your family was lovely and it was our pleasure to serve you.
May 21, 2016
5-star experience! They have won my business and loyalty! This dealership is amazing! I have bought many cars and I have never had the pleasure of dealing with such a great dealership. Every single person I encountered was professional, courteous, knowledgeable and respectful. It was an amazing car buying experience. Omar is an amazing salesperson. He was patient and gave me an amazing deal on a perfect BMW X3 series. I was getting all the attention at Magic-Auto Jersey City. The amazing experience was perfect from beginning to end. From walking in the door to driving out in my car. I was able to experience exemplary customer service in every aspect. Lady at front desk Cierra she was amazing, even chatting with the manager Sam was fun and easy. They are truly a great team. This is honestly, the first truly nice experience I have ever had buying a car used Car Dealer. I must say, I never take the time to write reviews like this, but it was well deserved. They have just won my business and loyalty for sure!!!!! Gerry
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Gerry it was a pleasure for us as well! Hope you like your vehicle!
May 12, 2016
This place is shady! They sound good on the phone but would only provide a partial car report that clearly says that it should not be used for commercial sales. When I asked for a photo of the VIN plate and a proof of commercial report use, I never received a response back. Avoid this dealership!!!
13 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good morning Kimberly,

We provided you with a full AutoCheck report of the vehicle, after a detailed conversation via phone. You then requested several items such as: Mileage Rollback, Fleet Rental records, Loan/lien records, proof of AutoCheck Commercial credentials, and a photo of the VIN plate on the vehicle. Before we could gather and relay that information, someone came in and purchased the vehicle (as you can see it has been marked sold on our website). We work on a first come first serve basis UNLESS a deposit is placed on the vehicle, so we apologize for any inconvenience this may h
 More ...
Mar 14, 2016
I asked the dealer if the car had a warranty. I was informed that it was a used car and it came with no warranty. I asked if this is a lemon am I stuck. They said pretty much. I guess you are also a lier, I visited your place, you provided the keys to a car with scratches that smells like an over grown cigar.. And know you have the audocity to say I never been to your lot on a busy route 46. Shame on you, buyer be advice. RUN
33 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I'm sorry. Next time you come in to our dealership and ask about a $3000 car I will make sure I buy it NEW from the new car dealer and give you a lifetime warranty. My apologies.
Mar 2, 2016
Sold me a car knowing it had a dead car battery in it.Most likely they charged the car battery, two times before I arrived at their shop to decieve me. I hope there isn't anymore problems with my car.
37 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

City Auto Sales - 71 listings
4014 Kennedy Blvd Union City, NJ 07087
1 review
Yosh Motors Inc - 31 listings
866 Summer Avenue Newark, NJ 07104
3 reviews
Alne Trade Motors - 31 listings
189-215 South St Newark, NJ 07114
2 reviews
Newark Auto Sports Corp - 21 listings
790 Raymond Blvd Newark, NJ 07105
1 review
Big T's Auto Sales - 20 listings
715 Washington Avenue Belleville, NJ 07109
1 review
Payless Auto Trader - 17 listings
528-530 Broadway Newark, NJ 07104
1 review
East West Motors - 15 listings
101 Industrial Ave, Ste 209 Hasbrouck Heights, NJ 07604
1 review
Stallion Auto Group - 15 listings
101 Industrial Ave Ste 208 Hasbrouck Heights, NJ 07604
2 reviews
Exotic Automotive Group - Highway 139 - 12 listings
80 State Hwy, 139 Jersey City, NJ 07306
1 review
Cooper Classic Cars - 10 listings
137 Perry Street New York, NY 10014
2 reviews
Skyway Vehicle Sales - 10 listings
221 Raymond Blvd Newark, NJ 07105
1 review
Hudson Nissan
585 Route 440 Jersey City, NJ 07305
1 review
carNYC.com
151 W 21st St New York, NY 10011
3 reviews
Manhattan Jeep Chrysler Dodge
678 11th Ave New York, NY 10019
2 reviews
Jaguar Land Rover Manhattan
787 11th Ave New York, NY 10019
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,362 Great Deals out of 199,220 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
459 Great Deals out of 37,668 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,834 Great Deals out of 157,217 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
371 Great Deals out of 29,490 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,062 Great Deals out of 123,509 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
238 Great Deals out of 30,631 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
624 Great Deals out of 75,750 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
570 Great Deals out of 76,835 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
851 Great Deals out of 71,101 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
725 Great Deals out of 76,268 listings starting at $100
Used Honda Civic
478 Great Deals out of 44,406 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
694 Great Deals out of 63,980 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
706 Great Deals out of 102,595 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,222 Great Deals out of 111,617 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Equinox
1,263 Great Deals out of 87,681 listings starting at $995