Kelly Infiniti

155 Andover St
Danvers, MA 01923

Sales: (978) 705-4746

Service: (888) 698-7351

Today 8:00 AM - 8:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/15/05/11/2014_kia_sorento-pic-8996128107554782203-152x114.jpeg

2014 Kia Sorento EX AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$3,680 BELOW
CarGurus IMV of $18,371

Price: $14,691

Mileage: 63,457

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Kia Sorento EX AWD for sale - $14,691, 63,457 miles with Bluetooth, Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/14/16/51/2017_mercedes-benz_c-class-pic-2120699511529418412-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz C-Class C 300 4MATIC Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$6,682 BELOW
CarGurus IMV of $40,904

Price: $34,222

Mileage: 3,750

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 62 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Mercedes-Benz C-Class C 300 4MATIC for sale - $34,222, 3,750 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/04/56/2017_honda_pilot-pic-6860258464980225776-152x114.jpeg

2017 Honda Pilot Touring AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$4,437 BELOW
CarGurus IMV of $40,214

Price: $35,777

Mileage: 5,544

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 65 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Diamond Pearl Description: Used 2017 Honda Pilot Touring AWD for sale - $35,777, 5,544 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/22/11/54/2013_lexus_es_350-pic-8121611967147053882-152x114.jpeg

2013 Lexus ES 350 FWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$2,642 BELOW
CarGurus IMV of $18,653

Price: $16,011

Mileage: 59,931

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2013 Lexus ES 350 FWD for sale - $16,011, 59,931 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/26/03/59/2011_kia_optima-pic-4484152335769008258-152x114.jpeg

2011 Kia Optima LX Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$1,779 BELOW
CarGurus IMV of $9,256

Price: $7,477

Mileage: 69,765

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brown Description: Used 2011 Kia Optima LX for sale - $7,477, 69,765 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/22/04/12/2017_infiniti_qx30-pic-5175544795965598463-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX30 Premium AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Great Deal
$2,626 BELOW
CarGurus IMV of $28,514

Price: $25,888

Mileage: 11,720

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Blade Silver Description: Used 2017 INFINITI QX30 Premium AWD for sale - $25,888, 11,720 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/22/04/12/2017_infiniti_qx30-pic-7939463059779919868-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX30 Premium AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Good Deal
$2,278 BELOW
CarGurus IMV of $28,165

Price: $25,887

Mileage: 11,381

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Chestnut Bronze Description: Used 2017 INFINITI QX30 Premium AWD for sale - $25,887, 11,381 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/16/03/54/2017_infiniti_qx60-pic-8513474184013447365-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX60 AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$1,539 BELOW
CarGurus IMV of $39,650

Price: $38,111

Mileage: 13,041

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Hagane Blue Description: Used 2017 INFINITI QX60 AWD for sale - $38,111, 13,041 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/16/03/54/2013_nissan_altima-pic-2196092559148046025-152x114.jpeg

2013 Nissan Altima 2.5 SL Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$679 BELOW
CarGurus IMV of $10,680

Price: $10,001

Mileage: 86,935

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray. Description: Used 2013 Nissan Altima 2.5 SL for sale - $10,001, 86,935 miles with Bluetooth, Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/09/04/30/2017_infiniti_q50-pic-4571968368528472598-152x114.jpeg

2017 INFINITI Q50 3.0t Premium AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$876 BELOW
CarGurus IMV of $34,064

Price: $33,188

Mileage: 10,205

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Obsidian Description: Used 2017 INFINITI Q50 3.0t Premium AWD for sale - $33,188, 10,205 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/04/04/26/2017_infiniti_qx60-pic-2907232011123176331-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX60 AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$1,173 BELOW
CarGurus IMV of $39,285

Price: $38,112

Mileage: 15,866

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Hagane Blue Description: Used 2017 INFINITI QX60 AWD for sale - $38,112, 15,866 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Remote Start, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/09/04/30/2017_infiniti_qx60-pic-6030889116758179172-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX60 AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$1,085 BELOW
CarGurus IMV of $39,416

Price: $38,331

Mileage: 14,846

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Hagane Blue Description: Used 2017 INFINITI QX60 AWD for sale - $38,331, 14,846 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Remote Start, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/04/04/26/2015_subaru_forester-pic-5767219657133275026-152x114.jpeg

2015 Subaru Forester 2.5i Limited Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$417 BELOW
CarGurus IMV of $21,198

Price: $20,781

Mileage: 24,184

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Jasmine Green Metallic Description: Used 2015 Subaru Forester 2.5i Limited for sale - $20,781, 24,184 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/22/12/58/2015_infiniti_qx70-pic-633889535148192764-152x114.jpeg

2015 INFINITI QX70 AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$854 BELOW
CarGurus IMV of $32,631

Price: $31,777

Mileage: 28,641

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Liquid Platinum Description: Used 2015 INFINITI QX70 AWD for sale - $31,777, 28,641 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/04/04/26/2017_infiniti_q50-pic-5620831501082670549-152x114.jpeg

2017 INFINITI Q50 3.0t Premium AWD Used Cars in Danvers, MA 01923

Fair Deal
$627 BELOW
CarGurus IMV of $33,960

Price: $33,333

Mileage: 10,968

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Hagane Blue Description: Used 2017 INFINITI Q50 3.0t Premium AWD for sale - $33,333, 10,968 miles with Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Premium Plus Package, Premium Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 26, 2018
Excellent dealer! Great job!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 5, 2018
Good experience
Is this review helpful? Yes | No
Nov 27, 2017
Very responsive. Still working with them. Salesman took additional photos on his cell phone and forwarded them to me. I would strongly recommend the sales staff at Kelly infinity.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 19, 2017
Nico is a pro. Easy to chat with, very responsive, answered questions honestly and in full. It was nice to quickly narrow down options and price points of current listed inventory. A fair deal for sure, lots of car for the money
Is this review helpful? Yes | No
Sep 23, 2017
Very professional and respectful.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 21, 2017
The internet sales manager reached out to me with an offer lower than the price. She was very nice and I appreciated the offer, but was unable to go forward with the deal
Is this review helpful? Yes | No
Aug 23, 2017
wshore
Fast call back, although I didn't continue looking at their car as I found another.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 15, 2017
Pleasant, professional and knowledgeable sales associate. provided test drive and information specific to certifier pre-owned vehicle that we were interested in (beautiful car, well appointed and immaculate) ... little wiggle room with the list price ... since it was a pre-owned vehicle, I had some concern specific to the duration of the current warranty ... didn't reach an agreement. However, this is clearly a reputable and preferred dealership that is worth a visit.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 29, 2017
Great people.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 2, 2017
rlincoln
5
Used sales manager talked over me and would not let me talk they did not except the offer I made on the vehicle that sat on their lot for over 200 days. Overall experience was not positive the whole thing felt rushed as I was there at the last day of the month. The salesman bill I had was decent.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 24, 2017
mmwight1
Great follow up
Is this review helpful? Yes | No
Nov 22, 2016
I would definitely recommend buying a car from this dealership. Salesmen and managers were very knowledgeable about the cars and were not pushy which made the buying process more enjoyable. Specifically, Steven and Cong were very helpful.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 18, 2016
They contacted me after the vehicle was sold
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 3, 2016
Very nice salesperson. Called back and emailed me in regards to my interest in the wrangler. Very informative and pleasant. However, I purchased a 2016 in Hudson, MA...a vehicle had had looked at months before my actual search began.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 2, 2016
The experience was fine! The salesman was great! Just the whole experience of purchasing a vehicle now a days is so long and tedious.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 11, 2016
Dealer was very responsive.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 10, 2016
Responded right away on every email i send Wish the price was right i would ve bought the car instantly
Is this review helpful? Yes | No
Sep 21, 2016
v13
5
Worst experience I've had in 20 years of purchasing vehicles. Sales person was insulting and ultimately even unable to negotiate price on vehicle.
5 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Nathaniel,
Very upsetting to hear about your experience.  I would like to speak with you so that I can understand what happened and try to turn this around.  Hopefully, you will give me that opportunity.  Lisa Avola, General Manager, Kelly Infiniti
Sep 17, 2016
Outstanding experience!!!! The dealership responded immediately to my e-mail. Every person I dealt with was highly professional, friendly, and competent...from the receptionist to the General Sales Manager. I went to look at a car and ended up buying...partially because the car was great and partially because the Kelly people made it so easy to buy. I will do more business with them in the future because I buy cars frequently.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 14, 2016
Was told the price listed and quoted via email was incorrect and they would not sell to me for that price. Told me vehicle was sold, yet still listed. After I complained, they sent message saying vehicle available. 15 minutes after I stated I was interested in buying the car, I received another message saying vehicle sold. They tried to sell me a car that was older, more miles on it, for more money without acknowledging the messy situation. Bait and switch and sketchy are words that come to mind with this dealer.
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 30, 2016
Competent and attentive. I did not care for the pressure to finance because "we get a kickback from the bank." That seemed a bit cheesy, said to a potential buyer who said from the outset that he did not intend to finance.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 10 old reviews
Apr 22, 2016
Just called for information. Dealer was helpful.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 3, 2016
joebowl
very good
Is this review helpful? Yes | No
Mar 17, 2016
Sold the car when I was on my way to look at it. I'm not to impressed
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We are very sorry to hear that the vehicle sold on your way here.  Obviously, that can happen and is more prevalent with very specific off make vehicles that are hard to find and highly sought after. Often we will secure a vehicle with a fully refundable deposit so that this sort of thing does not happen and you have the right of first refusal under a reasonable time period.  I wish that our sales team was able to pair you with a similar car, if that existed, as we have a vast inventory.  If you have not bought a new vehicle yet, please contact me directly and I will take care of you personall
 More ...
Mar 13, 2016
would not go there again. I like the salesmen a lot but not the business manager or dealer manager. Wanted to charge me $300 to replace missing part but same part only $65 online. Also wanted to charge me $300 for second set of keys while whole time I was told we (the dealer) were losing money on car. Was I supposed to feel sorry for them! Car was on market for over 200 days. I must have been first serious buyer in weeks. Think they would have been more anxious to sell. Car is still on market. Probably would have purchased if got better vibes and they didn't nickel and dime me on missing part and keys while repeating the "we are losing money" sob story.
5 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Mr. Porter,
Sorry to hear about your experience.  I do remember when you were here and was not able to pick up on your displeasure.  I remember that a friend of yours was counseling you between buying a new vehicle vs. a preowned for tax purposes and you were actually considering a QX60 instead.

You are correct that the vehicle was here for quite some time and we were losing money at that point.  We have a strict used car write down policy that was extended because of the winter and, as priced when you came to look at it, there was no extra money available to add a second key.  It was pri
 More ...
Dec 29, 2015
good, they keep me informed about theirs cars
Is this review helpful? Yes | No
Oct 15, 2015
mcmalvarez
Immediate response by the sales team. Went to the dealership, but couldn't find parking so I left.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 30, 2014
Good business people. Love the car. They did not explain prior to us driving down from NH to Mass that we would not be able to drive the car home. However, they did deliver the car to NH the next morning with great service.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 2, 2014
Nice car good price
Is this review helpful? Yes | No
Apr 30, 2013
Sales people are nice, not pushy, and do not pressure you however they will Absolutely will not negotiate price. It’s important to know the TMV and do your research before to know what kind of a deal your getting. The finance people much like most others, and really push the warranties on you.
Is this review helpful? Yes | No
May 15, 2012
Were not willing to deal on price, I'll look elsewhere
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Auto Factory - 75 listings
156 Newbury St Peabody, MA 01960
4 reviews
CarFive - 37 listings
296 Highland Ave Salem, MA 01970
6 reviews
Spiro's Auto Sales - 33 listings
41 Boston St Salem, MA 01970
4 reviews
222 Newbury Motors - 30 listings
222 Newbury St. Peabody, MA 01960
6 reviews
Signature Motor Cars - 14 listings
230 Boston St. Rt. 1 Topsfield, MA 01983
3 reviews
R & A Automotive - 10 listings
26 Lake St Peabody, MA 01960
2 reviews
CJ Motors - 10 listings
360 Rantoul St Beverly, MA 01915
6 reviews
Peabody Motors - 5 listings
1 Lynn St Peabody, MA 01960
3 reviews
Salem Motorsports Inc. - 3 listings
7 Florence Street Salem, MA 01970
8 reviews
PK Motor Cars
195 Washington St Peabody, MA 01960
1 review
Andrews Auto Sales
72 North St Salem, MA 01970
3 reviews
INFINITI of Hanover - 183 listings
2060 Washington St Hanover, MA 02339
32 reviews
Herb Chambers INFINITI of Westborough - 214 listings
312 Turnpike Rd Westborough, MA 01581
18 reviews
Infiniti of Nashua - 314 listings
11 Marmon Drive Nashua, NH 03060
40 reviews
Herb Chambers INFINITI of Boston - 155 listings
1198 Commonwealth Ave Allston, MA 02134
21 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,344 Great Deals out of 215,477 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
374 Great Deals out of 42,218 listings starting at $1,600
Used Chevrolet Silverado 1500
1,781 Great Deals out of 149,285 listings starting at $1,495
Used Chevrolet Silverado 2500HD
361 Great Deals out of 29,859 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
901 Great Deals out of 119,059 listings starting at $5,995
Used Ram 2500
238 Great Deals out of 34,828 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
425 Great Deals out of 74,147 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
611 Great Deals out of 77,500 listings starting at $1,100
Used Toyota Camry
761 Great Deals out of 70,900 listings starting at $1,200
Used Honda CR-V
472 Great Deals out of 72,162 listings starting at $1,500
Used Honda Civic
331 Great Deals out of 52,307 listings starting at $1,200
Used Toyota Corolla
571 Great Deals out of 66,738 listings starting at $1,449
Used Honda Accord
433 Great Deals out of 101,306 listings starting at $995
Used Ford Escape
975 Great Deals out of 108,545 listings starting at $850
Used Chevrolet Equinox
859 Great Deals out of 75,832 listings starting at $1,000