JK Auto Sales

63 E Main St
Webster, MA 01570

Sales: (508) 718-2052

Service: (508) 943-0460

Today 9:00am - 8:00pm
(Open Now)
Show business hours

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/07/22/2010_toyota_camry-pic-5731805744991084533-152x114.jpeg

2010 Toyota Camry XLE Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $9,875

Mileage: 77,183

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2010 Toyota Camry XLE for sale - $9,875, 77,183 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/28/22/57/2014_nissan_sentra-pic-6514390543767122051-152x114.jpeg

2014 Nissan Sentra SV Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $9,995

Mileage: 28,713

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Grey Description: Used 2014 Nissan Sentra SV for sale - $9,995, 28,713 miles with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/29/01/04/2014_toyota_prius-pic-1846503025889774271-152x114.jpeg

2014 Toyota Prius Two Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $14,995

Mileage: 32,139

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: Used 2014 Toyota Prius Two for sale - $14,995, 32,139 miles with Navigation System, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/07/22/2007_mini_cooper-pic-3041703699810845856-152x114.jpeg

2007 MINI Cooper S Convertible Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $14,995

Mileage: 69,616

Location: Webster, MA 01570

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Red Description: Used 2007 MINI Cooper S Convertible for sale - $14,995, 69,616 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/07/22/2004_lexus_sc_430-pic-8910913089596733011-152x114.jpeg

2004 Lexus SC 430 Base Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $16,995

Mileage: 66,000

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Red Description: Used 2004 Lexus SC 430 Base for sale - $16,995, 66,000 miles with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/07/09/17/2012_mini_countryman-pic-681828078031303869-152x114.jpeg

2012 MINI Countryman S ALL4 Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $17,495

Mileage: 44,250

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2012 MINI Countryman S ALL4 for sale - $17,495, 44,250 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/07/22/2006_lexus_sc_430-pic-6717252994477501085-152x114.jpeg

2006 Lexus SC 430 Base Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $28,500

Mileage: 34,561

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tiger Eye Description: Used 2006 Lexus SC 430 Base for sale - $28,500, 34,561 miles with Navigation System, Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/29/00/54/2015_audi_a6-pic-5176730748573759042-152x114.jpeg

2015 Audi A6 3.0T Quattro Premium Plus Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $38,495

Mileage: 19,764

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Grey Description: Used 2015 Audi A6 3.0T Quattro Premium Plus for sale - $38,495, 19,764 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Toyota Corolla S Premium Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 55,379

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gray Description: Used 2014 Toyota Corolla S Premium for sale , 55,379 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Toyota RAV4 LE AWD Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 32,926

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2014 Toyota RAV4 LE AWD for sale , 32,926 miles with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2011 Toyota Camry XLE V6 Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 75,347

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2011 Toyota Camry XLE V6 for sale , 75,347 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/16/07/30/1998_gmc_sierra_2500-pic-2521341730780582065-152x114.jpeg

1998 GMC Sierra 2500 Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 239,397

Location: Webster, MA 01570

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 1998 GMC Sierra 2500 for sale , 239,397 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/14/13/51/2014_ford_escape-pic-1036305103737839633-152x114.jpeg

2014 Ford Escape SE 4WD Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 65,638

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2014 Ford Escape SE 4WD for sale , 65,638 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2004 Dodge Neon 4 Dr SXT Sedan Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 209,489

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 7 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Unspecified Description: Used 2004 Dodge Neon 4 Dr SXT Sedan for sale , 209,489 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/19/07/59/2006_porsche_911-pic-8093141629589437542-152x114.jpeg

2006 Porsche 911 Carrera 4 AWD Convertible Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Mileage: 33,825

Location: Webster, MA 01570

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Unspecified Description: Used 2006 Porsche 911 Carrera 4 AWD Convertible for sale , 33,825 miles with Navigation System, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jan 19, 2017
Knowledgeable and courteous sales staff. No pressure. Reasonable pricing.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 10, 2016
Great experience buying a vehicle from JK Auto Sales. They provided all info and answered all questions I had. Very smooth transaction. Will definitely reccomend to anyone looking to purchase a car. Thank you!
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Hi Rav,
Thank you for you review.  It was a pleasure working with you. Please keep us in mind for any car needs you may have in the future.
Nov 13, 2016
Very curteous return call, but I just didn't want to travel that distance.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Mark,
Thank you for your review.  Please keep us in mind in the future should distance not be an issue.
Oct 27, 2016
Family owned business with quality cars. Would definitely return for all my car needs.
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Hi Kathy,
Thank you.  It was a pleasure working with you and we look forward to answering any questions you may have in the future.
Oct 3, 2016
My mom bought the 2009 Sentra and is very happy. They are very courteous and will fix anything that you're not happy with. I would recommend them to anyone looking for a used vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Eileen,  
We are very happy to know that your Mom is a satisfied customer.  Please let us know if we can assist you in the future.
Sep 23, 2016
Everyone was very responsive, answered all my questions quickly. Very family like atmosphere. Strongly recommend them.
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Thanks Shelly.  We look forward to working with you in the future.
Sep 9, 2016
Got right back to me
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

John,
Please keep us in mind when you are ready to purchase your next vehicle.  Thank you for the review.
Aug 26, 2016
i recently came down to JK . They helped me find the car of my dreams, once they received my email they called me the same day - i came down took it for a test drive and fell in love. Everyone down there was so friendly and were able to answer all my questions. They even had someone go to the RMV for me so i didn't have to worry about anything. Came back to pick up my car and was able to drive strait off the lot. i would deffinetly give this business 5 stars and recommend anyone looking for a car to check them out !!
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Jenny,
Thank you for the review.  It was a pleasure working with you.
Aug 17, 2016
Car would not start, engine light was on when started, person knew minimal info on the car
Is this review helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Hi Amy,

I am so sorry that you did not have a positive experience when visiting our dealership.  We pride ourselves on excellent customer service.  Unfortunately on the day you visited, our staff was at a training, which is why our receptionist was trying to help you,  The vehicle had a faulty battery in it (which we replaced) and that was the light that you saw on the dash.  If you are still interested in this vehicle, I do want to note that we stand behind our vehicles and this does come with a 2 year warranty.  Again, we apologize for not providing you with a positive experience.
Jul 16, 2016
chris papastrat
Dealer called me back and answered my questions.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from JK Auto Sales:

Thank you for the review.  We hope you will think of us when you are ready to purchase your next vehicle.

Other Nearby Dealers

Gary-Jackson Motors - 37 listings
451 Worcester Rd Charlton, MA 01507
11 reviews
Sophia's Auto Sales - 36 listings
467 Park Ave Worcester, MA 01610
2 reviews
CAS Auto Center - 30 listings
351 Park Ave Worcester, MA 01610
1 review
Gover Auto Sales - 22 listings
261 Millbury Ave Millbury, MA 01527
6 reviews
Motuzas Automotive - 19 listings
162 Milford St Upton, MA 01568
3 reviews
Rally Motor Sports - 16 listings
1270 Grafton Street Worcester, MA 01604
2 reviews
Native Auto Sales - 16 listings
64 Milford St Mendon, MA 01756
1 review
Barnstorm Cars - 14 listings
24 Wall St Spencer, MA 01562
1 review
MacKouls Cars Inc - 11 listings
220 Worcester Street Grafton, MA 01536
2 reviews
Perry's Auto Sales & Service, Inc. - 10 listings
1702 Providence Rd Northbridge, MA 01534
7 reviews
NV Preowned Auto Sales - 9 listings
1122 Main St Worcester, MA 01603
1 review
Cargill Chevrolet - 8 listings
23 Livery St Putnam, CT 06260
8 reviews
Skaff Auto - 8 listings
690 Grafton St Worcester, MA 01604
2 reviews
Autobahn East - 2 listings
1359 Grafton St Worcester, MA 01604
1 review
Electra Auto Sales 2
113 Washington St Auburn, MA 01501
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,561 Great Deals out of 195,338 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
314 Great Deals out of 45,312 listings starting at $1,700
Used Chevrolet Silverado 1500
2,262 Great Deals out of 169,082 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
328 Great Deals out of 30,482 listings starting at $3,500
Used Ram 1500
986 Great Deals out of 110,095 listings starting at $6,700
Used Ram 2500
153 Great Deals out of 31,516 listings starting at $6,680
Used Toyota Camry
937 Great Deals out of 81,451 listings starting at $1,395
Used Toyota Corolla
796 Great Deals out of 54,506 listings starting at $1,200
Used Honda Civic
766 Great Deals out of 69,789 listings starting at $1,499
Used Honda CR-V
785 Great Deals out of 56,780 listings starting at $1,750
Used Toyota RAV4
723 Great Deals out of 46,296 listings starting at $1,195
Used Honda Accord
1,042 Great Deals out of 58,766 listings starting at $1,099
Used Nissan Rogue
636 Great Deals out of 69,670 listings starting at $2,499
Used Nissan Altima
1,003 Great Deals out of 78,291 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,059 Great Deals out of 93,902 listings starting at $1,200