Hampden Trading Co

33 Commercial Dr
Hampden, MA 01036

Sales: (413) 667-4254

By Appointment Only
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/21/20/19/2015_subaru_outback-pic-8480042595569312981-152x114.jpeg

2015 Subaru Outback 3.6R Limited Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$3,521 BELOW
CarGurus IMV of $26,471

Price: $22,950

Mileage: 25,241

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Crystal White Pearl Description: Used 2015 Subaru Outback 3.6R Limited for sale - $22,950, 25,241 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/13/52/2014_subaru_forester-pic-3713246592928939586-152x114.jpeg

2014 Subaru Forester 2.5i Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$2,122 BELOW
CarGurus IMV of $13,772

Price: $11,650

Mileage: 75,363

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Venetian Red Pearl Description: Used 2014 Subaru Forester 2.5i for sale - $11,650, 75,363 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/13/39/2015_mazda_mazda3-pic-1505879623407580602-152x114.jpeg

2015 Mazda MAZDA3 i Sport Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,827 BELOW
CarGurus IMV of $10,277

Price: $8,450

Mileage: 75,078

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Liquid Silver Metallic Description: Used 2015 Mazda MAZDA3 i Sport for sale - $8,450, 75,078 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/22/54/2008_saab_9-3-pic-8057769351168909726-152x114.jpeg

2008 Saab 9-3 2.0T Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,831 BELOW
CarGurus IMV of $7,481

Price: $5,650

Mileage: 59,889

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Titan Gray Metallic Description: Used 2008 Saab 9-3 2.0T for sale - $5,650, 59,889 miles with Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/21/20/19/2015_subaru_outback-pic-2823266656198721656-152x114.jpeg

2015 Subaru Outback 3.6R Limited Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$2,620 BELOW
CarGurus IMV of $23,520

Price: $20,900

Mileage: 47,034

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Ice Silver Metallic Description: Used 2015 Subaru Outback 3.6R Limited for sale - $20,900, 47,034 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/01/23/16/2011_subaru_forester-pic-8950087847298813615-152x114.jpeg

2011 Subaru Forester 2.5 X Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$2,080 BELOW
CarGurus IMV of $11,330

Price: $9,250

Mileage: 82,768

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Spark Silver Metallic Description: Used 2011 Subaru Forester 2.5 X for sale - $9,250, 82,768 miles with Value Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/17/07/2014_toyota_rav4-pic-3433650277710844370-152x114.jpeg

2014 Toyota RAV4 XLE AWD Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,922 BELOW
CarGurus IMV of $16,872

Price: $14,950

Mileage: 65,822

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2014 Toyota RAV4 XLE AWD for sale - $14,950, 65,822 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/13/39/2013_ford_escape-pic-4284559512096868005-152x114.jpeg

2013 Ford Escape SEL 4WD Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,804 BELOW
CarGurus IMV of $12,254

Price: $10,450

Mileage: 101,529

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: Used 2013 Ford Escape SEL 4WD for sale - $10,450, 101,529 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/06/23/25/2007_honda_accord-pic-3890097391510926360-152x114.jpeg

2007 Honda Accord EX-L V6 w/ Nav Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,549 BELOW
CarGurus IMV of $8,399

Price: $6,850

Mileage: 85,838

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 11 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Nighthawk Black Pearl Description: Used 2007 Honda Accord EX-L V6 w/ Nav for sale - $6,850, 85,838 miles with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/06/23/25/2008_land_rover_lr2-pic-435118570945905001-152x114.jpeg

2008 Land Rover LR2 HSE Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,728 BELOW
CarGurus IMV of $7,678

Price: $5,950

Mileage: 129,949

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Izmir Blue Description: Used 2008 Land Rover LR2 HSE for sale - $5,950, 129,949 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/22/54/2009_jeep_compass-pic-6245561223767652084-152x114.jpeg

2009 Jeep Compass Sport 4WD Used Cars in Hampden, MA 01036

Great Deal
$1,635 BELOW
CarGurus IMV of $7,835

Price: $6,200

Mileage: 84,122

Location: Hampden, MA 01036

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Jeep Green Metallic Clear Coat Description: Used 2009 Jeep Compass Sport 4WD for sale - $6,200, 84,122 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/13/39/2010_subaru_forester-pic-2694576042697548538-152x114.jpeg

2010 Subaru Forester 2.5 X Limited Used Cars in Hampden, MA 01036

Good Deal
$1,764 BELOW
CarGurus IMV of $11,714

Price: $9,950

Mileage: 84,715

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Spark Silver Metallic Description: Used 2010 Subaru Forester 2.5 X Limited for sale - $9,950, 84,715 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/21/20/19/2017_jeep_compass-pic-112231027901080053-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Hampden, MA 01036

Good Deal
$1,953 BELOW
CarGurus IMV of $23,853

Price: $21,900

Mileage: 12,778

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Rhino Clear Coat Description: Used 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $21,900, 12,778 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/44/2005_mitsubishi_montero-pic-2987915378275397595-152x114.jpeg

2005 Mitsubishi Montero Limited 4WD Used Cars in Hampden, MA 01036

Good Deal
$1,882 BELOW
CarGurus IMV of $7,332

Price: $5,450

Mileage: 110,472

Location: Hampden, MA 01036

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Cambridge Red/sudan Beige Metallic Description: Used 2005 Mitsubishi Montero Limited 4WD for sale - $5,450, 110,472 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/13/52/2011_nissan_rogue-pic-5939681642547028846-152x114.jpeg

2011 Nissan Rogue S AWD Used Cars in Hampden, MA 01036

Good Deal
$1,558 BELOW
CarGurus IMV of $8,908

Price: $7,350

Mileage: 93,904

Location: Hampden, MA 01036

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Super Black Description: Used 2011 Nissan Rogue S AWD for sale - $7,350, 93,904 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 7, 2018
Seller responds my questions. thanks
Jun 29, 2018
Quick response
Jun 4, 2018
psalaverry
Very responsive, but I closed a deal locally.
May 29, 2018
Thaddeus Burgmyer
I got a guick response. And responded via email with staff. A few days. Later my son and I stopped in and drove 2 vehicles. The staff were pleasant and professional and there was no pressure. It was very laid back. did not purchase a car. But I would definitely recommend them and will go back as I continue my guest for my vehicle. Thank you guys
May 17, 2018
GuruZVK5J
I couldn't be happier with my experience at Hampden Trading Co. Rusty, Dave, and the rest of the guys there were very accommodating, their communication was clear and prompt, and you could tell they were straight- shooters. When I arrived to test drive the car (which I eventually bought) the vehicle was very clean inside and out, and there were no surprises. Throughout the buying process the staff was very helpful and knowledgable. 10 out of 10 would recommend.
Response from current dealership:
Thank you so much for sharing your experience with our dealership. We aim to offer our customers a pleasant, easy experience, so we're glad that you found that with your purchase and are happy with your vehicle. Thank you again for your business and enjoy your car!
Apr 23, 2018
GuruWZLY9
The vehicle I was already sold, but I appreciated the quick response from Hampden Trading CO.
Response from current dealership:
Thank you for sharing! We try to be as communicative as possible and aim to respond to email messages promptly.
Apr 15, 2018
Very polite and helpful, although the vehicles I was interested in were sold.
Response from current dealership:
While we're sorry the vehicles you were interested in were sold, we're truly grateful for your review and that you took the time to share your experience. Hopefully we'll be able to work together in the future for your next car! Thanks again!
Apr 3, 2018
Responded quickly.
Response from current dealership:
Michael, thank you for sharing your feedback! We try to respond quickly to all customer inquiries as we know that time is of the essence, especially when car shopping.
Mar 28, 2018
Buyer beware!! The prices are good but make sure you thoroughly inspect your vehicle. I bought a car and within 2 days I had a large exhaust leak. I brought it to another shop and they put it on a lift and found they put a temporary patch on a broken exhaust. Not the biggest deal but it’s a very shady thing to do. The new piece only costs around $100. So why not fix it correctly before you sell it ???? I had to make an almost 2 hour ride each way to have it fixed. Not a happy customer
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Gary, Thank you for sharing your feedback. We were not the people that patched the exhaust, and when you called us and told us that it had happened, we replaced it with a brand new one as we stand behind our vehicles. While I understand it's a longer drive for you, we do our best to take care of each customer and are upfront at time of purchase that all warranty work must be done here. We apologize for missing it but we did replace it at no expense to you. We're sorry to hear you are not a happy customer because of this, as it was never our intention.
Mar 5, 2018
Carol Colena
Purchasing this car was a straightforward and seamless experience. The folks at Hampden Trading Company were very responsive to the initial email, and transparent and communicative throughout the process. We were impressed by the dealership, and pleased with the purchase.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much for sharing your feedback, Carol! We appreciate your business and are glad you were impressed by the dealership. We aim to please!
Feb 26, 2018
Guru522RF
No pressure saleman, very helpful with great service.
Jan 27, 2018
We were interested in 3 cars. We called to be sure the car we really wanted to see was still available when we got there but got to see all three. No hassle. Straight forward. We we handed the car fax up front. This was the easiest and quickest car transaction I've ever made! Highly recommend them! Thanks Rusty!
1 people found this review helpful.
Dec 20, 2017
WRX_18927
Nice place and good fair price in vehicles
1 people found this review helpful.
Nov 15, 2017
GuruZL5N3
responded quickly to my inquiry
Nov 11, 2017
ylt222
Rusty took great care of me and my concerns, from start to finish. He even handled an issue that cropped up after my purchase. I couldn't be happier!
1 people found this review helpful.
Oct 24, 2017
GuruD2BNP
Dealer representative was very courteous when I called. I was traveling through and stopped in to test drive a car. He was very understanding in accommodating our passing through schedule. However, he didn’t really seem very eager to sell me the car I was interested in. Not willing to budge on the price at all dispite a couple of glitchy issues with the vehicle. Seemed more willing to let it go back to auction for, I’m sure, a much less return than taking 5-600 off the asking price. Overall a good experience and I would not discourage anyone from considering this dealer.
Response from current dealership:
Hi there, Thank you for taking the time to review your experience with Hampden Trading Company! I just wanted to clarify a few things so that perhaps you'll consider visiting us again! We really focus on not pressuring people, so our salesman must've not understood that you were really looking to purchase the car. We don't negotiate on our pricing as we do a lot of research prior to listing the vehicles to make sure we are offering a good deal for the market value. We also do all of the repairs requested and go through the vehicle thoroughly at our own expense to ensure the customer gets a mec
 More ...
Oct 10, 2017
They contacted me 4 hours after my request.
0 people found this review helpful.
Sep 21, 2017
I haven't yet purchased a vehicle yet but they were very quick to respond to my inquiry about the car
Sep 17, 2017
Rusty and Dave provided great service in my recent car purchase. They were friendly, knowledgeable and offered a very competitive rate on my new purchase and trade in. They facilitated and worked with me to schedule everything which was complicated by my living 50+ miles from the dealership. Thanks Guys!
Sep 17, 2017
Had a response within hours and they answered any and all questions I had.
Sep 16, 2017
Rusty you are a blessing to me, today was a great day, I came for a Nissan purchased a Kia Sportage, the dealership gets 10 stars, from me they are quick, easy, friendly very welcoming very professional. Just alright family man. You rock RUSTY IM STILL SMILING
2 people found this review helpful.
Sep 12, 2017
Responded very quickly. Everything went very smoothly, The process was pretty quick. The price was fair and the offered to replace the AC compressor before I took possession. Which they paid for the diagnosis and repair. The repair took a little bit longer than expected but they did take care of it. No pressure no dealer fees.
Sep 8, 2017
sneezer456
Very fast correspondence
Aug 30, 2017
Pete Jones
Rusty was great. Worked hard to get the car ready fast, gave me updates along the way. Fulfilled all promises. I was looking for a reliable commuter car at a good price and they had it.
Aug 4, 2017
Julius Figueroa
Very quick and easy. I spoke with Rusty and his was straight forward and answered any questions I had. Never felt pressured at all.
May 11, 2017
Found these guys on the Internet. I was looking for a particular vehicle.A late model Pontiac vibe or Toyota matrix. I found the same car at 3 other dealers in my area. Hampden trading company had by far the lowest price. They did a nice job cleaning the vehicle, redid the brakes, And touched up the paint. Rusty was easy to work with, and I feel like I got a great deal. It's worth the drive, you'll save some money.
Apr 4, 2017
Quick response unfortunately car was sold. Offered to keep me posted when a similar car came to the dealership.
Mar 13, 2017
They were very professional and timely with call back. Upon arrival, Rusty was very welcoming and answered my questions.
Mar 8, 2017
Good people
0 people found this review helpful.
Dec 21, 2016
I heard back promptly but decided not to pursue.
Response from current dealership:
Lisa, thank you for sharing your feedback! We try to contact all our potential customers as quickly as possible, as we know how important timing is to our customers when they need a new car. Thanks again and good luck with your vehicle!
Dec 9, 2016
By far the best experience when purchasing a vehicle. I worked with Rusty. He was extremely friendly, knowledgable and worked with me on the purchase. Would definitely recommend them to friends and family.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Matt - thank you so much for sharing your experience in purchasing a vehicle from Rusty. We strive to offer friendly, trust-worthy service to all of our customers and are thrilled to hear you got just that from Rusty. Enjoy your vehicle!
Nov 4, 2016
They responded to my email almost immediately. Would have worked with them but found something a bit closer to home.
Response from current dealership:
Thank you for sharing your positive communication experience, Jonathan! We hope we have the opportunity to work with you in the future. Enjoy your new car!
Jul 22, 2016
Good knowledgeable staff, pleasure to deal with.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Ryan, we strive to offer our customers easy, low-pressure experiences in purchasing cars, so we're thrilled you found our staff knowledgeable and a "pleasure to deal with" - thanks again for your business!
Read 25 old reviews
Jul 7, 2016
Telephoned dealer about another vehicle a week prior and spoke to Rusty as instructed by the answering machine. Never in my experience buying new and/or used cars have I dealt with someone more rude, less skilled with customer relations and less interested in making a sale. He was unwilling to answer my simple questions, argumentative and defensive. I didn't bother to look at the car for these reasons. Knowing the owner was on vacation when speaking to Rusty I didn't rule Hampden Trading Co. out when the RAV4 came to my attention, hoping I would have better luck dealing with someone else. This time I emailed my questions and was disappointed at the response. Hampden Trading Co. does NOT sell a vehicle until the customer drives to them, test drives the merchandise, and gives an itemized list of what the customer THINKS is/may be wrong with the car. Hampden Trading Co. MIGHT fix it after you give them a $500 deposit, then you return in a week and pick up your car. They NEVER sell a car until you give them $500 first and come back in a week after they service it with your money. Sounds to me like the customers are keeping the company afloat. Not a place I want to do business with. Not to mention the horrible attitude in the written and verbal response which is basically if you don't like it go somewhere else. We get plenty of other suckers.
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Mona,
Thanks for sharing your feedback. I must say we are a bit confused as to how you received this impression of Rusty and our dealership. I apologize if Rusty seemed offensive, he was just trying to explain our policy of how we service our vehicles. As for the email response, I'm unsure as to how you are disappointed with the response. You insinuate in your review that we rely solely on what the customer thinks is wrong with the car, when in the email response we said this ALSO gives us an opportunity for the customer to weigh in on anything specific they want checked out BESIDE the 12
 More ...
Jun 29, 2016
Quick response. answered all questions. would use them to buy cars, except this one did not suit me.
Response from current dealership:
Thank you for sharing your experience communicating with our staff, Ellen. We appreciate it and hope to work with you sometime in the future!
Jun 20, 2016
Contacted me with a day or two from my original email.
May 31, 2016
Hampden Trading Company is very friendly and professional in serving their customers. They are up front about the cars they sell, and provide a Carfax history report on most if not all vehicles free of charge. Dusty was very helpful in answering all our questions, was very organized and explained all the paperwork before asking us to sign. It was a real pleasure doing business with him. Lastly, It was well worth traveling an hour's drive to buy from a dealer we felt we could trust and would gladly do business with them again. John and Suzanne
2 people found this review helpful.
Mar 11, 2016
Fast response and great service. Highly recommended.
1 people found this review helpful.
Jan 26, 2016
Quick response to questions, decided to go another route, was looking for station wagon...sedan was second choice.
Dec 9, 2015
Unlike a typical "used car salesman" such as "Crazy Dave" and "Big Ed" (actual others I dealt with), the sales person was pleasant to deal with. I'll wait till spring to purchase and will return to Hampden Trading Co.
1 people found this review helpful.
Dec 1, 2015
mlday2day
We're still watching for the right car but will definitely deal with Hampden Trading if possible. Their system is unique and I believe they are trustworthy.
Dec 1, 2015
Dealership was fantastic, had an awesome experience working with Rusty and David on getting me up and running with purchasing my 06' Mazda3. Definitely recommended to check out this dealership and the prices are definitely affordable. Happy Holidays!
1 people found this review helpful.
Nov 2, 2015
Very satisfied with the deal! I worked with Rusty and he was very helpful, professional, and friendly. The car was in great shape. I was so happy with the first Prius I found that I bought it and when I came to pick it up I saw another Prius in great shape. This Prius had just been put on the lot. Based on the first deal and the quality and price of the vehicles offered I purchased the second Prius too. I plan on returning to Hampden Trading Co. as the first stop when I look for my next car. I have already recommended the dealership to four of my friends. They are the best combination of price and quality I found. Traveled over 100 miles to make the deals. They were 20 to 30 percent lower in price than other dealers for the same cars. Great place to by a car!
1 people found this review helpful.
Jun 29, 2015
Friendly, upfront and I bought the car,
Response from current dealership:
Hi Bob! Thanks for your feedback! We appreciate it and are happy you had a friendly, upfront experience - that's what we strive for!
May 27, 2015
Went to the dealer and dealt with Dave. Very nice experience, although I didn't ultimately purchase a vehicle, but I would highly recommend a visit by anyone looking for a good value on a used car.
Response from current dealership:
Thank you so much for your feedback, Louis! We hope you'll visit again if you find yourself back in the market for a used car.
May 19, 2015
Received a prompt return call to my inquiry and their approach to me was very polite and attentive: the discussion at their office on the car and its condition was perfect and fully informative and I bought the car .
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Francesco! We appreciate your feedback and review. We hope you're enjoying the vehicle!
Jan 12, 2015
Outstanding dealership I would recommend buying a car from them. It will be hassle free!!
Response from current dealership:
Thanks for the feedback, Tyler! We appreciate your endorsement!!
Dec 16, 2014
Dealer did not respond to my daily calls about a particular car until OOPS! "it just sold but we have another....".
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Eileen,
As we told you when we called you that week, one of our salesmen was out sick, and we were very busy. It is typically not how we do business, so we apologized profusely, and I will apologize again. The reason we told you about the additional car, was that it was going to be a similar price and was a good quality vehicle, but we made it clear there was no pressure to come see it, we just wanted to offer you something similar since it took us a 2-3 days to connect with you on the phone in our head salesman's unexpected absence.

If you have any additional concerns, please do not h
 More ...
Dec 2, 2014
Had a few issues but did buy the Subaru eventually...
Response from current dealership:
Hi Stephen,
Thanks for your feedback - we greatly appreciate it. We appreciate your business, and are happy you purchased the Subaru from us. We also wanted to note that we stand by our cars, and sometimes when you buy a Used Car, there's a few issues that need to get worked out - but we feel we addressed every issue that you brought to our attention in a prompt and courteous manner, and hope you continue to be happy with your purchase.
Thanks again for your business, and feedback.
Nov 16, 2014
Though I Did not buy car here, I was looking for a Camry and saw one on their site. I was scheduled to look at at it and the day before man called and said it was sold. I really appreciated the fact he called and saved me a trip.
Response from current dealership:
Hi Jim,
Thank you so much for this review. We're thrilled to let you know that you were randomly selected in our November gift card drawing (everyone who posts a review is entered into the drawing). Please get in touch with us at your earliest convenience so we can send it out to you!  

Thanks,
Angela
Marketing Director
angelap@hampdentrading.com
413-566-0148
Oct 16, 2014
My experience with this dealer was awesome Mike and Dave i talked to in person and did business with. Within a week i purchased my outback that feels brand new for an 11 year old car. Awesome dealership ive already reccomended to some friend and would reccomend to anyone.
Response from current dealership:
Thank you, Casey!
Aug 21, 2014
Disappointed with the way they treated me and my wife. Had cash in hand to buy a car from them and was turned off by the owners attitude. Went to another dealer that same day and bought a car. Will not recommend to anyone
2 people found this review helpful.
Jul 14, 2014
Looked at one car, went to test drive but the car wasn't road worthy. They could have saved me the trouble if they were upfront on the phone. I expected a call about more vehicles they expected but they have never followed up
1 people found this review helpful.
Jun 23, 2014
They were great to deal with and we found a great car!
Jun 2, 2014
I bought a great car from them and felt completely comfortable with the price and condition. Dave and the rest of the crew there were so nice and genuinely concerned that I be satisfied with the deal. I have already recommended them to two other friends.
May 18, 2014
Dealer was helpful: they sent me contact information and more. I felt special. I'm considering to buy this car. Thanks, Dima :)
Mar 23, 2014
I didn't hear back from theses guys for weeks - only to get a "this vehicle has been sold" respo se. Yet, the vehicle is still posted online...
1 people found this review helpful.
Feb 15, 2014
Dave was great

Other Nearby Dealers

Curry Honda - 315 listings
767 Memorial Dr Chicopee, MA 01020
1 review
Lia Hyundai - 193 listings
40 Palomba Dr Enfield, CT 06082
6 reviews
Mercedes-Benz of Springfield - 147 listings
295 Burnett Rd Chicopee, MA 01020
3 reviews
Bertera Mitsubishi - 69 listings
526 Riverdale St West Springfield, MA 01089
4 reviews
Chris Auto Sales - 23 listings
76 Boston Rd Springfield, MA 01109
4 reviews
The Car Place - 21 listings
115 Main St. Somersville, CT 06072
3 reviews
Elmwood Auto Sales - 16 listings
521 River Rd Agawam, MA 01001
4 reviews
Main Auto Sales - 15 listings
842 Main St West Springfield, MA 01089
4 reviews
Pafumi Auto Sales - 10 listings
389 Main Street Springfield, MA 01151
2 reviews
Lou Rivers Used Cars - 9 listings
420 Wilbraham St Palmer, MA 01069
2 reviews
International Auto Sales & Repair - 9 listings
715 Liberty St Springfield, MA 01104
4 reviews
CS Car Hunters - 7 listings
50 Woodland Dr Hampden, MA 01036
12 reviews
Tony Santinello - 7 listings
14 Church St Agawam, MA 01001
2 reviews
FC Auto Sales - 5 listings
52 Main Street Hampden, MA 01036
5 reviews
Four Town Auto Sales
8 Egypt Rd Somers, CT 06071
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,235 Great Deals out of 189,904 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
442 Great Deals out of 36,543 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,825 Great Deals out of 156,566 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Silverado 2500HD
321 Great Deals out of 28,797 listings starting at $2,795
Used Ram 1500
982 Great Deals out of 128,409 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
220 Great Deals out of 31,266 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
627 Great Deals out of 72,389 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
623 Great Deals out of 73,733 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
942 Great Deals out of 71,063 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
888 Great Deals out of 73,458 listings starting at $900
Used Honda Civic
498 Great Deals out of 41,042 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
697 Great Deals out of 61,562 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
711 Great Deals out of 99,463 listings starting at $1,225
Used Ford Escape
1,248 Great Deals out of 99,442 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 90,227 listings starting at $1,000